.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آبشارهای معروف در شهر مشهد

 

 

در تور لحظه آخری مشهد حتما از آبشار بوژان دیدن کنید.یکی از این جاذبه های طبیعی اطراف مشهد روستای بوژان است که از توابع بخش مرکزی شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی به شمار می آید و در 120 کیلومتری شهر مشهد و 13 کیلومتری شمال شرقی نیشابور قرار گرفته است . از شهر نیشابور جاده ای آسفالته جهت ورود به این روستا وجود دارد.چشم انداز دره سرسبز روستا و رودخانه جاری آن، همراه با منظره کشتزارها و باغ های گسترده، جلوه بسیار زیبا و تماشایی دارند که طبیعت گردان و گردشگران تور مشهد را به سوی خود جلب می کنند. حواشی رودخانه پرآب و دائمی بوژان، به ویژه در بهار و تابستان، مکان مناسبی برای گذران اوقات فراغت گردشگران تور مشهد نوروز 95 است. آبشار بسیار زیبایی از ارتفاعات پیرامون روستا سرازیر می شود. طبیعت سرسبز اطراف آبشار با گل ها و درختچه های فراوان، زیبایی خاصی برای تماشای مسافران تور مشهد تعطیلات دی 94 یافته است. در مسیر رودخانه بوژان، آبشارهای کوچک و بزرگ دیگری نیز وجود دارند که بر طراوت پیرامون آن می افزایند. در انتهای این روستا دره ای بزرگ لابلای صخره های بلند نفوذ نموده است که در امتداد این دره، رودخانه بوژان و آبشار زیبا و سفیدرنگ آن برای تماشای مسافران تور مشهد  نمایان می شود. برای رسیدن به آبشار بوژان حدود دو ساعت پیاده روی از محل روستا لازم است. رودخانه بوژان به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر از کوه های گودزرد، بوژان و سیاه خانی سرچشمه می گیرد.

آبشار بوژان در مشهد

آبشار بوژان در مشهد

 

 

آبشار قره‌سو مشهد در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند.وجود هشت آبشار و چشمه‌های خنک و نردبان‌های فلزی تعبیه شده برای رفتن به بالای آبشار، از عواملی هستند که مسافران تور مشهد را به طرف خود جلب می‌کتد. ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد.آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران تور مشهد 94 بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است. در راه کوهستانی دره قره‌سو و بر دیوارهای سنگی آن نردبانهای فلزی نصب شده تا مسیر رفت و آمد به آبشار را برای گردشگران تور مشهد نوروز 95 آسانتر نماید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آبشارهای معروف در شهر مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 

هتل مینو مشهد که به تازگی تاسیس شده با مزیت قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر و دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر و بازار رضا و فرودگاه افتتاح گردیده است.در تور مشهد زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل مینو دارای 96 اتاق, شامل 6 سوئیت رویال دو اتاق خوابه ,  12 سوئیت یک اتاق خوابه و 24 اتاق کانکت سه نفره و 54 اتاق دو نفره و سه نفره با تجهیزات کامل دارای سرویس بهداشتی , فرنگی , ایرانی , صندوق امانات اختصاصی در اتاق, ویدئو مرکزی , اینترنت و سیستم قفل کامپیوتری و پاور سوئیچ و امکان استفاده از سیستم وایرلس لابی هتل توسط گردشگران تور مشهد می باشد.هتل مینو مشهد با داشتن رستورانی با تنوع غذایی منوی انتخابی به صورت ناهار به صورت چلو کوبیده  , چلو جوجه , چلو ماهی , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت روز و در روزهای جمعه چلو خورشت فسنجان و استانبولی و شام به صورت خوراک کوبیده , شنیسل مرغ , رولت گوشت , خوراک جوجه , خوراک ماهی , مرغ سوخاری مورد استقبال مسافران تور مشهد می باشد. در رستوران صبحانه سوپ , سالاد و نوشیدنی به صورت بوفه آزاد می باشد.

 

هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد واقع در شهر مشهد مقدس در دسته هتل های 2 ستاره قرار گرفته است. این هتل فاصله اندکی در حدود 2.5 کیلومتر با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در فاصله 10 کیلومتری و ایستگاه راه آهن این شهر در فاصله 2 کیلومتری از هتل نیایش مشهد قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در این هتل زیبا را دارند میتوانند از امکاناتی نظیر لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، رم سرویس، تاکسی سرویس و رستوران که هتل نیایش مشهد در اختیار آنها در تور مشهد 94 قرار می دهد استفاده کنند. این هتل دارای 60 اتاق و سوئیت می باشد که همگی آنها مجهز به تلفن، مبلمان، تلویزیون، یخچال، حمام و سرویس ایرانی هستند. در هتل نیایش مشهد اینترنت رایگان در فضای لابی هتل در اختیار میهمانان تور مشهد نوروز 95 قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، چهارراه شهدا، خیابان آزادی، بعد از باغ نادری

هتل نیایش مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

هتلهای سه ستاره مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در خیابان امام رضا و در سال 1388 افتتاح گردید. موقعیت مکانی هتل پارمیدا مشهد به گونه ای است که مسافرین تور مشهد برای رسیدن به حرم مطهر امام رضا (ع) باید فاصله ای 18 دقیقه ای را طی کنند، همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن نیز 20 دقیقه می باشد. هتل سه ستاره پارمیدا مشهد به امکانات لوکسی مجهز شده است، همچنین در لابی هتل بزرگترین آکواریوم هتلی ساخته شده است که فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای مسافرین تور مشهد پاییز 94 به ارمغان خواهد آورد. برخی از امکانات این هتل لوکس که برای آسایش و رفاه مسافرین تور مشهد فراهم شده اند کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و دسرهای متنوع، صندوق امانات، آسانسور، خشکشویی، کافی نت و پارکینگ اختصاصی می باشند. هتل پارمیدا مشهد برای فراهم کردن اوقات خوش و به یاد ماندنی برای مسافرین تور مشهد دی 94 امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی مانند استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی را در فضای هتل خود پیاده سازی کرده است. اینترنت وایرلس نیز در فضای لابی هتل در اختیار آن دسته از مسافرین تور مشهد که به آن نیاز دارند قرار خواهد گرفت که در صورت استفاده از آن باید هزینه اش پرداخت شود.

آدرس هتل پارمیدا مشهد: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 24 ، هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

 

 

 

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد تعطیلات دی 94 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد نوروز 95  قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

بازارهای معروف کیش

 

بازار صفين کیش در سال 1350 در غرب جزيره در كنار ساحل شمالي و  منطقه بومي‌نشين جزيره ساخته و بنا شده است و ظاهري قديمي دارد. بازار عربها داراي معماري سنتي عربي است و از جمله بازارهاي قديمي اما جذاب براي گردشگران تور کیش به شمار مي‌رود. بازار عربها از نظر مساحتی بسیار کوچک بوده و اکثر فروشندگان آن عرب زبان هستند و شما کمتر کسی را در تور کیش 94  مشاهده میکنید که در آنجا با زبان فارسی سلیس سخن بگوید .بازار عربها در یک طبقه واقع شده و به دلیل دوری مسافتش از مرکز شهر کمتر مسافری به این بازار در تور کیش مراجعه می کند.خرید از بازار عربها مسلما به نفع اقشار کم درآمدتر جامعه است چرا که جنس های این بازار بسیار ارزان تر از بازارهای دیگر جزیره بوده و تقریبا تنوع اجناس نیز در آن از نظر گردشگران تور کیش بالاست. بازار عربها تقریبا در نزدیکی بازار پارس خلیج می باشد و  در كنار اسكله ميرمهنا كه ساحلي صخره‌اي و بسيار آرام است،واقع شده است .

 

 

بازار قدیمی و پر رونق هرمز جزیره کیش در زمینی به اندازه بیست و پنج هزار مترمربع در جزیره زیبا کیش ساخته شده تا  همه مسافران تور کیش به مراکز خرید کیش دسترسی داشته و کلیه مواد مورد نیاز خود  را بدون رفت و آمد های درون شهری در تور کیش تامین کنند.کل مغازه های تجاری بازار هرمز کیش ۲۸۳ باب هست که از این تعداد ۱۰۰ غرفه در طبقه همکف ، ۱۰۱ غرفه در طبقه اول و ۸۲ غرفه در بخش خدمات سنگین می باشد  و مساحت غرفه ها ما بین ۲۵ متر الی ۱۴۰ متر مربع میباشد .این بازار حتی به ظاهر یک بازار زیاد مشتری پسند نباشد ولی جز بهترین مراکز خرید کیش تعلق دارد که پیشنهاد میشود در تور لحظه آخری کیش حتما از این بازار خرید کنید.

 

 

 

 

در تور کیش حتما از بازار مرجان خرید کنید.مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید از نظر گردشگران تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای مسافران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خريد كالاهاي مناسب با مارك هاي معتبر بين المللي براي گردشگران تور کیش نوروز 95  و مسافراني كه با هدف تامين كالاهاي مورد نياز و سوغاتي به اين مراكز در تور کیش مراجعه مي كنند جذابيت هاي ديگري نظير كافي شاپ ها و فروشگاه هاي رنگارنگ در محيطي دلپذير و خنك ،بويژه در فصل تابستان نيز دارد .

ساعات کار این مجتمع  در تور کیش از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

جزيره زيباي كيش، صاحب يكي از طولاني ترين و البته زيباترين پيست هاي دوچرخه سواري كشور مي باشد كه مسيري مستقل از مسيرهاي خودرو دارد و سرتاسر آن 51 كيلومتر است و يكي از جاذبه هاي گردشگري تور کیش و بسيار پرطرفدار در جزيره كيش مي باشد. گفتني است بخشي از مسير پيست در حاشيه نوار ساحلي احداث شده و گردشگران تور کیش مي توانند در حين دوچرخه سواري و تفريح كردن، مناظر دلپذير و چشم نوازي از دريا و طبيعت جزيره ببينند.در بسياري از نقاط جزيره، ايستگاه هاي ويژه اي براي كرايه دوچرخه توسط گردشگران تور کیش زمستان 94 موجود مي باشد. اين ايستگاه‌ها در بخش‌هاي مختلف جزيره مانند اسكله تفريحي، پارك سيمرغ، كشتي يوناني و پارك ساحلي مرجان وجود دارند و به وسيله بخش خصوصي اداره مي شوند. گردشگران تور کیش مي توانند با ارائه يك كارت شناسايي، يك دوچرخه در اختيار بگيرند و براي يك ساعت و يا بيشتر از آن استفاده كنند.مسير شمالي پيست، مسيري است كه همواره جمعي از گردشگران تور کیش در آنجا مشغول ورزش و تفريح هستند اما لازم به توضيح است كه در بخش هاي جنوبي و غربي جزيره به دليل طبيعت بكر و خاص اش، چشم اندازهاي زيباتري از دريا و ساحل و نخلستان ها ديده مي شود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دوچرخه سواری در کیش , تفریحات کیش , بهترین تفریحات کیش , سرگرمی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان در تور کیش مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.در تور کیش نوروز 95 حتما به این پارک بروید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی سیمرغ در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

هتلهای معروف کیش

 

هتل قائم كيش واقع در بلوار ساحل روبروی بلوار زیتون، در مركز جزيره واقع شده است و داراي 2 ساختمان قديمي و نوساز مي باشد. اين هتل، داراي 80 اتاق و در مجموع 240 تخت مي باشد. از نظر رستوران و غذا، میهمانان هر دو هتل در تور کیش پاییز 94 ، از یک مکان و غذا استفاده می کنند و اين هتل، از نظر موقعیت مکانی برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری بسیار عالی است.هتل قائم کیش هتلی تمیز و بسیار مناسب خانواده ها در تور کیش می باشد . امکانات هتل : آسانسور , تاکسی سرویس هتل , استقبال فرودگاهی , موزیک و سرگرمی در لابی هتل , دمپایی داخل اتاق , سرویس بهداشتی , سیستم تصویری ماهواره ای , صندوق امانات , کافی نت , کافی شاپ , رستوران هتل که با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش می باشد. هتل قائم کیش به ساحل و مراکز خرید بسیار نزدیک می باشد.

 

 

 

 

هتل آرامیس کیش در سال 1385 به مدیریت جناب آقای خادم در زمینی به مساحت 7000 مترمربع تاسیس شد. مهندسان برای هتل آرامیس ظرفیت 60 باب اتاق برای اقامت مهمانان محترم هتل به اضافه لابی و رستوران و قسمتهای تاسیساتی را در نظر گرفتند. هتل 4 ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در تور کیش است. اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید در تور کیش تعطیلات پاییز 94  با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. در حال حاضر بیش از 60 نفر پرسنل فعال درهتل آرامیس کیش مشغول به پذیرایی از مهمانان محترم تور کیش میباشند.امتیاز ویژه هتل آرمیس کیش موقیعت مکانی آن میباشد که کمتر هتلی از این مزیت برخوردارند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید جزیره زیبای کیش بازارهای پردیس 1 و پردیس 2 میباشند و با قرار گرفتن هتل آرامیس کیش روبروی بازار پردیس 1 بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

 

 

 

 

هتل پارمیس کیش واقع در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس با چشم انداز دریا و دسترسی آسان به مراکز تفریحی و خرید، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت و سفری خوش در تور کیش است. همچنین در هتل پارمیس کیش امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانان گرامی تور کیش امکان پذیر خواهد بود.هتل پارميس داراى چهار رستوران به شرح ذيل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى خدمات رايگان هتل برای مسافران تور کیش شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت، سرو ميوه و آب معدني در عصر، استخر و سونا و جكوزي و سرو چاي و قهوه در اتاق مي باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

مراکز خرید معروف دبی

 

 

مرکز خرید وافی سیتی يکي از لوکس ترين مراکز خريد دبي مي باشد که معماري اين مرکز خرید از معماري مصر و ساير آثار باستاني اين کشور الهام گرفته است. از زیبایی های این مرکز خرید وجود چندين هرم شيشه اي خيره کننده در سقف اين مرکز می باشد که به طرز بسيار زيبايي برای گردشگران تور دبی نوروز 95 طراحي و رنگ آميزي شده اند و چنين مجسمه از فراعنه مصر در بيرون مرکز بر زيبايي خاص اين مرکز افزوده اند.قيمت ها نيز به همين جهت تا حدودي با ساير مراکز خريد متفاوت مي باشد.مرکز خرید وافي سيتي دبی در چهار طبقه بنا شده است. در کنار بوتيک ها و فروشگاه هاي لوکس اين مرکز، تعدادي رستوران و کافي شاپ و يک مجموعه تفريحي نيز در تور دبی در نظر گرفته شده است. مرکز تفريحي و سرگرمي اين مرکز که در طبقه سوم آن قرار دارد يکي از محل هاي بسيار جذاب تور دبی براي کودکان و نوجوانان مي باشد.

 

 

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه برای گردشگران تور دبی نوروز 95 است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را در تور دبی 94 ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور دبی از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 

 

 

 

 مرکز خريد ابن بطوطه واقع در اتوبان شيخ زايد نزديک به مرکز خرید جبل علی جزو بهترین مراکز خرید دبی است که شرکت معتبر و معروف نخيل، ساخت واتمام آنرا به عهده گرفته است .این مرکز خرید به شش قسمت  بخش چين ، بخش هند ، بخش پارسي ، بخش مصر، بخش تونس و بخش آندلس  تقسیم شده است.در تور دبی زمستان 94 حتما از اینجا خرید کنید. هر قسمت معماري و طراحي و ديزاين مخصوص به آن کشور را داراست.در حقیقت اين مرکز خريد، جزو مناطق گردشگري تور دبي نیز می باشد .رنگ ها، نقش ديوارها ، مدل سقف و مغازه ها در هر قسمت برگرفته از معماري همان قسمت ملیت ها می باشد و فرهنگ و آداب و رسوم و فضاي آن مليت را در ذهن بيننده مجسم مي کند. ضمن اينکه سوپرمارکت بزرگ و معتبر جيانت نيز در آنجا قرار دارد  و داراي رستوران هاي فست فود و سينماي بزرگ برای مراجعین تور لحظه آخری دبی نيز مي باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی , مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

جاذبه های گردشگری دبی

 

 

پارک مشرف دبی در مسیر جاده الخوانیج حدود 9 کیلومتر بعد از فرودگاه وجود دارد که مکان بسیار مناسبی برای استراحت و تجدید قوا مسافرین تور دبی است.به این پارک مشهور دبی پارک دهکده ی جهانی نیز گفته می شود. علت نامگذاری آن این است که بسیاری از جاذبه های داخلی این پارک شامل خانه های مختلفی است که در کشور های مختلف ساخته می شود. این خانه ها به طور مینیمالی ساخته شده اند.بچه ها را در این پارک با شتر سواری و اسب سواری و یا استفاده از پارک مخصوص کودکان میتوانند اوقات خوشی را در تور دبی زمستان 94 بگذرانند. استخر سرباز برای آقایان در این پارک موجود است اما امکاناتی نظیر، دوچرخه سواری و اسکیت در این محل دایر نیست.ورودی پارک مشرف برای هر نفر، سه درهم است که اگر بخواهید اتومبیل خود را هم به همراه خود وارد کنید باید ۱۰ درهم پرداخت کنید. ساعت بازدید گردشگران تور دبی از 8 صبح تا 23  می باشد.

 

 

 

سال گذشته یک تاجر قهوه اولین موزه قهوه دبی را به سبک معماری شرقی افتتاح کرد . بازدیدکنندگان تور دبی در این موزه میتوانند با طعم قهوه های مختلف و تاریخچه و فرهنگ مرتبط با قهوه در کشورهای مختلف آشنا بشوند.این موزه در اولین دیدار بازدید کنندگان تور دبی تعطیلات پاییز 94 را به یاد حال و هوای ترکیه می اندازد.در طبقه دوم این موزه بیش از 400 وسیله آماده کردن قهوه از 24 کشور به معرض نمایش گذاشته شده است. در این موزه میتوان با روش های دم کردن قهوه به شیوه سنتی در کشورهای عربی آشنا شد . در این موزه همچنین یک اتاق ادبیات و یک بار قهوه وجود دارد که در آن از آخرین تکنولوژی های دم کردن قهوه در ایتالیا و ترکیه استفاده میشود . مسافران تور دبی در این موزه میتوانند ناب ترین و بهترین قهوه ها را با فراغ خاطر خرید و یک قهوه خوب و اصیل را بنوشند. 

 

 

 

 

یکی دیگر از جذابیت های غیر طبیعی دبی اتوبوس شگفت انگیز است که مهمانان و بازدیدکنندگان تور دبی با استفاده از این اتوبوس به صورت معمولی می توانند در داخل شهر گشت تفریحی داشته باشند و سپس با همان اتوبوس و تغییرات کوچکی که در سیستماتیک آن ایجاد می شود و در خور دبی مورد استفاده قرار می گیرد و به اتوبوس آبی تبدیل میشود میتوانید سفری مهیج روی رودخانه ی دبی را در تور دبی بهمن 94 تجربه کنید.داخل اتوبوس شگفت انگیز دبی به امکانات مختلفي از جمله سيستم برودتي مجهز گرديده است. جليقه نجات و ساير تجهيزات مورد نياز در مواقع ضروري نيز دراتوبوس تفریحی دبی برای مسافران تور دبی تعبيه گرديده است.قیمت اتوبوس شگفت انگیز دبی زیاد نیست و بهتر است قبل از سفر بلیط تور اتوبوس شگفت انگیز دبی را تهیه کنید. مسیر حرکت این اتوبوس معمولاً از دهکده‌هاي باديه‌نشين و مزارع پروش شتر در صحرا و ميان تپه‌هاي شني با رنگ‌ها و ارتفاعات مختلف مي‌گذرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

هتلهای چهار ستاره دبی

 

 

هتل کلاور کریک دبی هتلی مجلل و مدرن است که در منطقه مرکزی دیره دبی قرار گرفته است و امکان دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر و مراکز تجاری را دارد . این هتل چهار ستاره تا فرودگاه بین المللی دبی و نهر دبی پیاده ، 10 دقیقه فاصله دارد. این مرکز اقامتی لوکس با برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت رایگان، به برخی مراکز خرید و ساحل، آسایش گردشگران تور دبی را تضمین کرده تا آنها احساس رضایت بیشتری در تور دبی پاییز 94  نمایند. شکل ظاهری هتل از معماری مدرن بهره برده و تشکیلات داخلی آن بسیار پیشرفته بوده و شامل امکاناتی مدرن و تزیینات زیبایی است. محیط هتل آرام و بکر بوده و پاکیزگی در آن بسیار شاخص می باشد. تمامی کارکنان هتل شبانه روز در تلاش هستند تا مطابق با نیاز های گردشگران تور دبی، خدماتی با کیفیت را به ایشان ارائه نموده و نظرشان را جلب کنند. 

 

 

 

 

یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی، هتل تریدرز دبی است که در موقعیت خوب اقتصادی و در محل دیره نزدیک به مترو در تقاطع ابوبکر صدیق و صلاح الدین واقع شده است. توریست های تور دبی به دلیل امکانات و موقعیت خوب تجاری و قیمت مناسب آن این هتل را انتخاب می کنند. همانطور که می دانید دبی پذیرای بسیاری از مسافران تجاری می باشد از این رو این هتل دارای یک اتاق جلسه و سالن مطالعه است که امکان برگزاری جلسات در آن نیز وجود دارد.  از میان ۲۵۰ اتاق و سوئیتی که این هتل دارد می توانید بهترین امکانات از جمله دکوراسیون شیک , تخت های سالم , تهویه مطبوع و تلویزیون را در تصرف خود داشته باشید. 

از دیگر امکانات رفاهی این هتل برای گردشگران تور دبی دی 94 می توان موارد زیر را نام برد:

امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه ,صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی ,خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت, زمین مخصوص کودکان برای امنیت بیشتر برای بازی های کودک و....

 

 

 

 

 

هتل هالمارک دبی واقع در منطقه دیره دبی و نزدیک به ایستگاه مترو الرقه و مرکز خرید الغریر یکی از هتلهای چهارستاره و لوکس دبی به شمار می آید.موقعیت هتل هالمارک  دبی بسیار مناسب بوده و به بسیاری از جاذبه های گردشگری تور دبی ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای موزیکال دبی و بازار مینا نزدیک می باشد . معماری و طراحی هتل هالمارک دبی به نحوی بوده تا بتواند با 114 اتاق و سوئیت با بهره مندی از وسایلی زیبا و نور مناسب ، امکاناتی تاپ و به روز ، فضایی رویایی و دلنشین را برای میهمانان در تور دبی نوروز 95 به وجود بیاورد.امکانات هتل هالمارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی سرشار از تحرک وسرزندگی می باشد  که بسیار متنوع و مفرح است . سالن بدنسازی مجهز ، سونا ، ماساژ ، استخر روباز برای کودکان و بزرگسالان ، آرایشگاه ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، صبحانه در اتاق ، خدمات شستشوی لباس ، مرکز خرید ، صرافی ، خدمات پزشکی ، خدمات کپی و فکس ، کرایه اتومبیل ، خدمات تور و تهیه بلیط ، پذیرش شبانه روزی و بسیاری امکانات رفاهی دیگر در این هتل به گردشگران تور دبی ارائه می شود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

مساجد معروف در استانبول

 

 

مسجد کبیر مجیدیه که در بین مردم به مسجد اورتاکوی معروف است در محله اورتاکوی ناحیه بشیکتاش در تنگه استانبول با طرز معماری نئوباروک ساخته شده است . این مسجد در سال ۱۸۵۳ بفرمان سلطان عبدالمجید از سوی معمار نیگوئوس بالیان در یکی از مکانهای بی نظیر تنگه استانبول احداث شده است .در تور استانبول 94 به دیدار این مسجد بروید. در ساخت این مسجد که نمایی بسیار زیبا و ظریف دارد ، طرز معماری نئو باروک بکار رفته و تمامی مساجد ساخته شده به دستور سلاطین عثمانی متشکل از دو بخش حرم و پادشاهی می‌باشد . پنجره های وسیع و بلند این مسجد  بشکلی که بتواند نور متغیر تنگه را به داخل آن منعکس نماید ، طرح ریزی شده است . این مسجد دارای دو مناره پله دار با یک جایگاه موذن بوده و دیوارهای آن با سنگ سفید ساخته شده است که برای مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 جالب می باشد . دیوارهای آن نیز با موزائیک های صورتی رنگ تزئین یافته اند . محراب و منبر مسجد تلفیقی از موزائیک و مرمر می‌باشد که با ظریف کاری ویژه‌ای ساخته شده است .مسجد اورتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری تور استانبول در فاصله نزدیکی به پل معلق بسفر در محله اورتاکوی که از مناطق معروف استانبول است ، قرار گرفته و مثل یک عتیقه در کنار یک اثر مدرن منظره بسیار زیبایی را برای تماشای گردشگران تور استانبول تعطیلات دی 94  ایجاد می کند.

 

 

 

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به شمار می رود ، در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ، توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سبک معماری این مسجد مانند سایر کارهای او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل دسته ساخته شده است که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می شد. او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. در تور لحظه آخری استانبول حتما به دیدن این مسجد بروید.شاید یکی از دلایلش این باشد که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است.

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول دارای ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی برای تماشای مسافران تور استانبول بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. گردشگران تور استانبول برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان در تور استانبول نوروز 95  باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از زیباترین منظره‌ها باشید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف در استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

پارکهای معروف در استانبول

 

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های استانبول به شمار می رود این یک پارک تاریخی است که در منطقه امینونو استانبول، در نزدیکی کاخ تاپکاپی قرار دارد. این پارک در ابتدا بخشی از باغ کاخ تاپکاپی بود و در سال 1912 توسط شهرداری به عنوان پارک در نظر گرفته شد و نخستین مجسمه آتاتورک در سال 1926 در این پارک قرار داده شد.دیدار از این پارک در تور استانبول زمستان 94 حتما پیشنهاد میشود. این پارک همچنین در سال های اخیر به منظور افزایش فضای سبز مورد نوسازی قرار گرفت از این رو بخش هایی مانند باغ وحش و زمین های پیکنیک و ... را از پارک حذف کردند. پارک گلخانه استانبول زیبایی خیره کننده خود را مدیون درختانی 200 ساله می باشد که منظره ای تماشایی را در پارک ایجاد نموده اند. این پارک شامل یک موزه نیز می باشد که به موزه "تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام"  معروف است و در قسمت غربی پارکواقع گردیده که در می 2008 توسط نخست وزیر وقت ترکیه گشایش یافت. گردشگران تور استانبول می توانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این پارک برای خود در تور استانبول نوروز 95  به خاطر بسپارند.

پارک گلخانه استانبول

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول مساحتی شامل 60 هزار متر مربع را شامل می شود و شامل 15 هزار متر مربع فضای ماکت، 40 هزار متر مربع فضای سبز و آزاد، 3 هزار و 500 متر مربع فضای سرپوشیده و 2 هزار متر مربع استخر و راه آبی می باشد و همچنین گنجایش 500 اتومبیل را برای گردشگران تور استانبول بهمن 94 دارد .  این پارک به عنوان بزرگترین پارک مینیاتوری دنیا در سال 2003 افتتاح گردید. این پروژه با برنامه ریزی خاص در مدت زمان 22 ماه تکمیل شد. پارک مینیاتورک استانبول از نظر مساحت موجود برای ماکت و مدت زمان اجرا و پایان پروژه، رتبه تخست در جهان را دارا می باشد و در حقیقت یک شهر مینیاتوری به حساب می آید. این پارک شامل 105 اثر تاریخی بود که 45 اثر تاریخی برای استانبول، 45 اثر تاریخی برای آناتولی و 15 اثر تاریخی دیگر که امروزه خارج از مرزهای ترکیه قرار دارند. پارک مینیاتورک یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است و بیشتر گردشگران تور استانبول از این پارک زیبا دیدن می کنند.

 این پارک در واقع یک شهر مینیاتوری می باشد که در انتخاب اثرها ، ساخت ماکت و مقاومت ماکت در  فضای آزاد دقت بسیار زیادی انجام داده است و برای هر ماکت تکنولوژی خاصی به کار گرفته شده است.دیدار از این پارک در تور استانبول نوروز 95 از دست ندهید.

پارک مینیاتورک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

 

هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. نمای این هتل ساختمانی تاریخی است که در سال 1901 توسط معمار معروف و هنرمند ساخته شد. این هتل از نظر موقیت جغرافیایی در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده است که یکی از خیابان های معروف استانبول محسوب می شود و در آن رستوران ها، کافه ها، گالری ها و موزه های متعدد و خوبی وجود دارد. از طرفی دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی که در میدان تکسیم قرار دارد موجب شده این هتل گزینه ایده آلی برای مسافران تور استانبول محسوب شود. این هتل دارای 52 اتاق می باشد که طراحی اتاق ها به صورت منحصر به فردی صورت گرفته است و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، دی وی دی پلیر، کتری برقی، حمام، شسوار می باشند. هتل پابلیک تا برج گالاتا 1/2 کیلومتر، تا مرکز کنگره 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 22/5 کیلومتر فاصله دارد.اقامت در این هتل در تور استانبول دی 94 سرشار از خاطره میباشد.

از امکانات هتل پابلیک استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته،  لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاهی(با هزینه)، خدمات تور، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، روزنامه، آسانسور و ... اشاره کرد.

هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پابلیک استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

 

هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول از جمله هتل های 3 ستاره استانبول به شمار می رود، در منطقه آکسارای واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد این هتل درنزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد، توپکاپی و مسجدآبی قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد.در تور استانبول تعطیلات پاییز 94 حتما در این هتل اقامت کنید.

هتل آلفا شامل 40 اتاق می باشد که همگی تمیز و راحت می باشند. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل آلفا ویژگی های یک حمام خصوصی با سشوار را دارا هستند. این سوئیت ها ارائه یک اتاق نشیمن جداگانه و وان حمام را به میهمانان تور استانبول ارائه می دهند.

همچنین هتل آلفا امکانات مختلفی نظیر تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، تلویزیون ، مینی باردراتاقها ، فکس/فتوکپی ، خشکشویی ، سرویس نظافت اتاق ، سرویس نظافت اتاق vip ، تبدیل ارز ، اسانسور  , گاو صندوق , تراس , بار , روزنامه می باشد و رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور استانبول می باشد کافه سنتی هتل آلفا نیز مکان بسیار مناسبی برای استراحت و صرف یک فنجان قهوه در تور استانبول پاییز 94  می باشد.

موقعیت هتل:Cerrah Pasa Cad. No 24, Fatih, Aksaray, Turkey

 
هتل آلفا استانبول
 
 
 
هتل آلفا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلفا استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

جزیره کوه تان یکی از دیدنی های جذاب سامویی می باشد که اگر گردشگران تور تایلند به دنبال یک سفر یک روزه عالی، رزرو قایق برای یک روز طولانی ، غواصی، سواحل و یک محل عالی برای نشستن و غذا خوردن هستند، اینجا مکانی است که میتوانند این تفریحات را پیدا کنند و از روزشان نهایت لذت را در تور تایلند پاییز 94 ببرند.در واقع اینجا یک جزیره تقریبا غیر متمدن است که در آن شما می توانید در تمام طول روز در آن خوش بگذرانید و یا برای یک اردوی یک شبه با دوستان همراه آتش و موسیقی برنامه ریزی کنید.آب وهوای این جزیره معتدل می باشد و شما در این جزیره در تور تایلند زمستان 94 احساس سرما نمی کنید.

 

 

ساحل چاونگ یکی از دیدنی های ساموئی است که دارای غرفه های كنار خیابان با چراغ نورانی شده است و برای تفریح محل مناسبی است.در جزیره ، جاده ای دایره وار وجود دارد که بوسیله آن میتوانید به تمامی سواحل دسترسی داشته باشید .در تور تایلند نوروز 95 حتما به این ساحل بروید.چاونگ یکی از معروفترین ساحل های ساموئی است که گستره وسیعی از شن های پودری سفید رنگ را در بر دارد. پنج کیلومتر جادویی در این ساحل مثل یک هلال ماه در کنار دریا وجود دارد که خشکی های صخره ای دو انتهای آن را بسته است.این ساحل گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات دی 94 به خود جلب کرده است.مسافران تور تایلند قبل از راه رفتن در کنار ساحل می توانند مکان هایی را که به آنها جت اسکی و تخته شنا و قایق پارویی اجاره می دهد را نیز پیدا کنند.

 

 

 

در تور لحظه آخری تایلند از باغ پروانه ها دیدن کنید.یکی از بهترین باغ های دنیا که به منظور نگهداری و پرورش گونه های مختلفی از پروانه های مناطق استوایی ، حشره های دیگر و نیز انواع آبزیان ساخته شده بـاغ پـروانـه هــا و دنیای حشرات پوکت است که در 3 کیلومتری از قلب شهر پوکت ،در گوشه جنوب شرقی جزیره بر روی یک سراشیبی ملایم، جنگلی با گلهای عجیب و روشن واقع گردیده  است و در معرض دید علاقه مندان و گردشگران تور تایلند قرار گرفته است.برفراز این گلها صدها پروانه در حال پرواز هستند و منظره ای جادویی برای تماشای گردشگران تور تایلند نوروز 95 پدید آورند. آنجا حشرات دیگر و همینطور کندوهای عسل نیز وجود دارد. حشرات ، بیش از 80 درصد انواع مختلف حیوانات را تشکیل می دهند و پیدایش حیات آن ها قبل از پیدایش انسان و از 400 میلیون سال قبل بوده است.باغ پروانه های سامویی،  یک مسیر پر پیچ و خم است که توسط لانه های متنوع پروانه ها احاطه شده است. این باغ  برای علاقه مندان به پروانه محل بسیار مناسبی برای گردش در تور تایلند 94 است.بخش باغ پروانه ها شبیه باغی بزرگ با فضای باز است ولی در واقع به وسیله توری بسته شده است،که به پروانه ها این اجازه را می دهد تا به صورت آزادانه پرواز کنند اما هرگز از فضای تعیین شده خارج نشوند. کارکنان با گذاشتن غذای مورد علاقه پروانه ها مثل موز و گلهای قرمز باعث دوری آنها از توری ها میشوند.در این باغ می توان ۵۲۰ گونه از پروانه های تایلند را مشاهده کرد و با مراحل مختلف زندگی آنها آشنا شد.  

 

باغ پروانه ها در ساموئی

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی