.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بازارهای معروف دبی

 

 

یکی از جذابترین مرکز خریدهای دبی، مرکز خرید مرکاتو در دبی است. از زیبایی های این مرکز خرید معماری خلاقانه آن می باشد. حتی اگر قصد خرید ندارید برای گشت گذار حتما به این مرکز خرید بروید. گردش در مرکاتو در تور دبی مانند گردش در یک موزه متعلق به دوران رنسانس است.مرکز خرید مرکاتو در سال ۲۰۰۲ با مساحت ۲۲۹۰۰ متر مربع در منطقه ی جمیرا ساخته شده و طراح این بنا یکی از طراحان ایتالیا دانیل مورللی است که طراحی آن برگرفته از دوره ی رنسانس می باشد که تلفیقی از معماری ونیزی و توسکانیایی است و جزء بهترین مرکز خریدهای دبی محسوب می شود.در تور لحظه آخری دبی حتما از اینجا خرید کنید.

 

 

 

 

مرکز خرید اژدهای دبی بزرگترین مرکز خرید چینی خارج از مرز می باشد. اين مرکز خريد برای مسافران تور دبی 95  شامل نمايشگاه ها ، مراکز خريد و رستورانهایی است که 4000شرکت فعال در زمينه محصولات چيني در آن مشغول به کار هستند .اين مرکز خريد به چندين بخش بازرگاني و خدماتي و اداري تقسيم شده است. در تور لحظه آخری دبی مرکز خرید اژدها دبی دارای مراکز رستورانها و خرید و نمایشگاه ها می باشد و شرکتهای فعالی که اجناس و محصولات چینی دارند در این فروشگاه مشغول کار می باشند و از بخشهای اداری و خدماتی و بازرگانی تشکیل شده است .بیشتر جذابیت این فروشگاه برای گردشگران تور دبی معماری خاص این بنا می باشد. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

هتل القصر دبی  هتلی زیبا و مجلل و خیره کننده با طراحی منحصر بفرد قصرهای سلاطین کهن را در نظرها تداعی می سازد . این هتل قصری به تمام معنی در مدینه الجمیرا و در کنار اتوبان صفوح محوطه باغ بهشتی القصر وفضای سنتی و تاریخی هتل قصر یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های 5ستاره دبی را ارائه می دهد.هتل پنج ستاره و لوکس القصر دبی Dubai Al Qasr Hotel در مجاورت پارک آبی وایلد وادی واقع و دسترسی قابل تمجیدی را برای تمامی میهمانان تور دبی به این پارک فراهم آورده است. این هتل اتاقهای مجهز به بالکن و فضای نشیمن خود را به همراه امکاناتی از قبیل استخرهای روباز و سرپوشیده، ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان و مرکز آب گرم ارائه میدهد.اتاقها بزرگ بوده و از اسباب اثاثیه مدرن نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره و نمایشگر DVD برای مسافران تور دبی تابستان 95 برخوردار میباشند.مرکز آب گرم Talise، فرصت مناسبی را جهت کسب آرامش میهمانان بوجود آورده است. این هتل همچنین دارای یک زمین تنیس و اسکواش میباشد.میهمانان میتوانند به دلخواه خود در یکی از غذاخوری های ایوان دار هتل، به صرف خوراکهای با کیفیت و نوشیدنی مشغول شوند.

 

 

 

 

 

هتل دی اچ دبی در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل 236 اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... هستند. هتل، 6 رستوران دارد که انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن ها در تور دبی تعطیلات تابستان 95 سرو می شود. این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9 کیلومتر فاصله دارد. بهره مندی از لوکس ترین امکانات و تجهیزات هتلداری و خدماتی ، دکوراسیون مجلل داخلی و طراحی به روز ، سازه ای مرتفع و خدمه ای کارآمد و با اخلاق ، از ویژگی های ممتاز این هتل 5 ستاره است .

مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل دی اچ دبی :

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران تور دبی خرداد 95 .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

هتلهای چهار ستاره دبی

 

هتل ابجر گرند دبی در 3 کیلومتری مرکز خرید ابوهیل  و نزدیک ایستگاه مترو ابوهیل واقع شده است.دکوراسیون مدرن هتل ابجر دبی بسیار دوست داشتنی و آرامش بخش است و اقامت و استراحت در این هتل خاطرات خوبی را برای مسافران تور دبی ثبت خواهد کرد. تمامی اتاق های این هتل مجهز و بسیار شیک با دکوری شاد و مدرن و تجهیزاتی نظیر تلویزیون و سرویس بهداشتی در خدمت میهمانان خود می باشند.هتل ابجر دبی از نظر بهداشتی بسیار هتل تمیزی است و خدماتی همچون سرویس اتاق همراه با لوازم ارایشی رایگان موجود در حمام و خدمات رفاهی که شامل رستوران های عالی،کافه ۲۴ساعته و سالن بدنسازی است.این هتل به مراکز خریدی چون مرکز خرید الغریر و بوستان بسیار نزدیک می باشد.هتل دارای استخر فضای باز است که امکان شنا برای میهمانان تور دبی خرداد 95 را فراهم کرده است . یکی دیگر از امکانات هتل ابجر داشتن تراس افتاب است که برای میهمانان تور دبی تعطیلات خرداد 95 در نظر گرفته شده است که بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

هتل هالمارک دبی واقع در منطقه دیره دبی و نزدیک به ایستگاه مترو الرقه و مرکز خرید الغریر یکی از هتلهای چهارستاره و لوکس دبی به شمار می آید.موقعیت هتل هالمارک  دبی بسیار مناسب بوده و به بسیاری از جاذبه های گردشگری تور دبی اردیبهشت 95 ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای موزیکال دبی و بازار مینا نزدیک می باشد . معماری و طراحی هتل هالمارک دبی به نحوی بوده تا بتواند با 114 اتاق و سوئیت با بهره مندی از وسایلی زیبا و نور مناسب ، امکاناتی تاپ و به روز ، فضایی رویایی و دلنشین را برای میهمانان تور دبی به وجود بیاورد.امکانات هتل هالمارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی سرشار از تحرک وسرزندگی می باشد  که بسیار متنوع و مفرح است . سالن بدنسازی مجهز ، سونا ، ماساژ ، استخر روباز برای کودکان و بزرگسالان ، آرایشگاه ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، صبحانه در اتاق ، خدمات شستشوی لباس ، مرکز خرید ، صرافی ، خدمات پزشکی ، خدمات کپی و فکس ، کرایه اتومبیل ، خدمات تور و تهیه بلیط ، پذیرش شبانه روزی و بسیاری امکانات رفاهی دیگر در این هتل به گردشگران تور دبی بهار 95 ارائه می شود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.
 

 هتل آپارتمان 4 ستاره اوکس لیوا هایتس (Oaks Liwa Heights) با آشپزخانه ای مجهز فقط 5 دقیقه رانندگی تا مارینا و باشگاه گلف دبی فاصله دارد. این هتل 168 آپارتمان دارد که مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، ماشین ظرفشویی و ... هستند. مسافران تور دبی اسفند 94 می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی، بین المللی و مخصوص را میل کنند. برای کسانی که قصد دارند غذای خود را در اتاق خود میل کنند نیز روم سرویس فراهم می باشد. فاصله هتل تا شهر رسانه و اینترنتی 1/6 کیلومتر و تا جمیرا 10 دقیقه رانندگی است که در جمیرا مراکز خرید و امکانات تفریحی زیادی وجود دارد .

 آدرس: Cluster W, Al Sarayat Street, Jumeirah Lakes Towers, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 استخر سر باز، باغ، تراس، زمین گلف، باشگاه، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، خانه داری روزانه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

اتاق هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

باشگاه هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 

 

 

هتل 5 ستاره ناسیما رویال با یک موقعیت مکانی خوب در خیابان شیخ زاید قرار دارد. این هتل 471 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات اینترنت بیسیم پر سرعت، تلویزیون ال سی دی، حمام بزرگ و ... می باشد. مهمانان تور دبی 95 می توانند از امکانات نظیر استخر سرباز با چشم انداز ساحل جمیرا، باشگاه با کلیه خدمات و اسپا لذت ببرند. این هتل 4 رستوران آسیایی و بین المللی دارد که غذاهای خوشمزه در آنها سرو می شود. هتل در نزدیکی دبی مال و ساحل جمیرا است و فقط 5 دقیقه رانندگی با آنها فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است .

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ناسیما رویال دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، سویت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، اتاق خانوادگی، آسانسور

 

هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

اتاق هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

رستوران هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 12 بهمن 1394
.

تاج عرب دبی

 

 تاج عرب دبی عمارتی است که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگوبرداری شده ولی این بنا چندین برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافران تور دبی تعطیلات زمستان 94می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

 

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

 

گالری هنری توتال دبی

 

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است. در تور دبی بهمن 94 از این گالری زیبا دیدن کنید.

 

گالری هنری توتال دبی

گالری هنری توتال دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 12 بهمن 1394
.

آثار تاریخی معروف دبی

 

 

موزه عجمان به عربی ( متحف عجمان ) یکی از معالم بارز وتاریخی و جاذبهٔ گردشگری امارت عجمان ویکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به شمار می‌آید، که سالیانه تعدادی زیادی از گردشگران تور دبی از مناطق داخل و خارج امارات به سویش می‌شتابند. موزهٔ عجمان در درون «قلعه الحصن» در قلب شهر عجمان واقع شده‌ است.در تور دبی زمستان 94 حتما از این موزه دیدن کنید. این دژ تاریخی در سال ۱۷۷۵ مبلادی بنا شده‌است و در سال ۱۹۹۱ میلادی توسط شیخ زاید بن سلطان آل نهیان رئیس دولت امارات بطور رسمی افتتاح شده‌است. در این موزه مدل‌های زنده نماهای زندگی روزمره مردم قدیم امارات را برای گردشگران تور دبی به تصویر می‌کشند. همچنین آثارهای اکتشاف شده و سنگ نبشته‌هایی که در کوه‌های مصفوت و مزیرع ، بدست آمده، و همچنین ظرف‌های سفالی یافت شده‌ در موزه به معرض نمایش توریستهای تور دبی گذاشته شده‌است. تصویری از خانهٔ حاکم پیشین ، هداهای یادبودی، مدال‌ها ، و همچنین مخطوطات تاریخی در موزه محفوظ است. گوشه‌ای از موزه نیز به داروهای سنتی قدیمی اختصاص داده شده‌ است.

 

 

قلعه فهیدی دبی که در سال 1787 ساخته شده است یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر دبی و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی است که سالیانه شمار فراوانی از گردشگران تور دبی را به سوی خود جذب میکند. قلعه فهیدی یکی از قدیمی‌ترین آثاری است که تا کنون در امارت دبی برای بازدید در تور دبی تعطیلات زمستان 94 پابرجا مانده‌است. این قلعه پیش از اینکه موزه شود چند کاربرد داشته‌است که به شرح زیر می‌باشد:
پس از پایان این بنا، قلعه برای نگهداری از شهر دبی بکار گرفته شده‌است و نگهبانانی در آن گماشته بودند که شبانه کشیک می‌داده‌اند و از شهر و دارایی‌های مردم در برابر دزدان نگهبانی می‌کرده‌اند.این دژ تا سال ۱۸۹۶ میلادی مقر حاکم و پس از آن دادگاه و دادستانی بوده‌است. پس از آن زمانی انبار مهمات بوده که بعداً هم به زندان تبدیل شده‌است. این دژ در سال ۱۹۷۱ میلادی بدستور شیخ راشد بن سعیدآل مکتوم آل مکتوم حاکم وقت به موزه ملی تبدیل شده‌است که استقبال زیادی در تور دبی 95 دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آثار تاریخی معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

هتلهای چهار ستاره دبی

 

 

هتل وارویک دبی از بهترین هتلهای چهار ستاره دبی می باشد که ۹ کیلومتر با مرکز شهر و شلوغی و هیاهوی آن فاصله دارد ولی با این وجود تمام جاذبه ها و دیدنی های دبی از جمله برج خلیفه و مجسمه مال دبی از این هتل به راحتی قابل دسترس هستند. بهترین خدمات و امکانات رفاهی در این هتل برای میهمانان تور دبی ارائه می شود و میهمانان هتل در تور دبی بهمن 94  می توانند از سالن بدنسازی، اینترنت بی سیم و رختشور خانه و دیگر امکانات هتل استفاده کنند. این هتل برای میهمانان تور دبی دارای امکانات تفریحی از قبیل میزتنیس، استخر، سونا و ماساژ و … هم می باشد. این هتل یک مکان عالی برای یک اقامت آرام و بدون دردسر در دبی است.

از دیگر امکانات این هتل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، پرستار بچه، دربان، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، بار در کنار استخر، رستوران، سالن برگزاری جلسات، رختشورخانه، صرافی، پارکینگ، کافی شاپ، آسانسور، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، سرویس دهی ۲۴ ساعته، میز تنیس، باشگاه بدنسازی، ماساژ، استخر، سونا، اینترنت بی سیم در محوطه های عمومی هتل و در اتاق ها. در تور دبی تعطیلات بهمن 94 حتما در این هتل اقامت کنید.

 

 

 

هتل امارات گراند دبی واقع در اتوبان شیخ زاید ، یکی از هتل های ۴ ستاره دبی است که بسیار مجلل بوده و امکانات بی نظیری را به میهمانان خود در تور دبی اسفند 94  ارائه می دهد  . اين هتل داراي ۴۰۹ اتاق مي باشد که زیبا و آرامش بخش هستند و کلیه لوازم به کار رفته در اتاق ها لوکس بوده و از طراحی داخلی منحصر به فردی برخوردار می باشند . مهمانان تور دبی می توانند از خدمات سرو غذا در اتاق خود بهره مند گردند .  سرویس خدماتی به صورت ۲۴ ساعته جوابگوی نیاز های میهمانان هتل امارات گراند بوده و پرسنل کار آزموده آن تمام تلاش خود را برای نظافت و کسب رضایت گردشگران تور دبی به کار می بندند . اتاق های هتل ، با بهره مندی از آنچه که گفته شد به محیطی مطلوب و ممتاز تبدیل شده که هر گردشگری آرزوی اقامت در آن را دارد .

امکانات هتل در تور دبی نوروز 95 شامل :

تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن وسایل خنک کننده استاندارد ، سیستم تهویه مطبوع ، حمامی که به کامل ترین لوازم مجهز است ، سشوار و مینی بار ,رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، باشگاه ورزشی، تنیس، خدمات نگهداری از اطفال، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت وآبگرم، ماساژ و... می باشد.در تور دبی تعطیلات عید 95 در این هتل اقامت کنید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

مراکز خرید معروف دبی

 

 

مرکز خرید وافی سیتی يکي از لوکس ترين مراکز خريد دبي مي باشد که معماري اين مرکز خرید از معماري مصر و ساير آثار باستاني اين کشور الهام گرفته است. از زیبایی های این مرکز خرید وجود چندين هرم شيشه اي خيره کننده در سقف اين مرکز می باشد که به طرز بسيار زيبايي برای گردشگران تور دبی نوروز 95 طراحي و رنگ آميزي شده اند و چنين مجسمه از فراعنه مصر در بيرون مرکز بر زيبايي خاص اين مرکز افزوده اند.قيمت ها نيز به همين جهت تا حدودي با ساير مراکز خريد متفاوت مي باشد.مرکز خرید وافي سيتي دبی در چهار طبقه بنا شده است. در کنار بوتيک ها و فروشگاه هاي لوکس اين مرکز، تعدادي رستوران و کافي شاپ و يک مجموعه تفريحي نيز در تور دبی در نظر گرفته شده است. مرکز تفريحي و سرگرمي اين مرکز که در طبقه سوم آن قرار دارد يکي از محل هاي بسيار جذاب تور دبی براي کودکان و نوجوانان مي باشد.

 

 

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه برای گردشگران تور دبی نوروز 95 است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را در تور دبی 94 ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور دبی از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 

 

 

 

 مرکز خريد ابن بطوطه واقع در اتوبان شيخ زايد نزديک به مرکز خرید جبل علی جزو بهترین مراکز خرید دبی است که شرکت معتبر و معروف نخيل، ساخت واتمام آنرا به عهده گرفته است .این مرکز خرید به شش قسمت  بخش چين ، بخش هند ، بخش پارسي ، بخش مصر، بخش تونس و بخش آندلس  تقسیم شده است.در تور دبی زمستان 94 حتما از اینجا خرید کنید. هر قسمت معماري و طراحي و ديزاين مخصوص به آن کشور را داراست.در حقیقت اين مرکز خريد، جزو مناطق گردشگري تور دبي نیز می باشد .رنگ ها، نقش ديوارها ، مدل سقف و مغازه ها در هر قسمت برگرفته از معماري همان قسمت ملیت ها می باشد و فرهنگ و آداب و رسوم و فضاي آن مليت را در ذهن بيننده مجسم مي کند. ضمن اينکه سوپرمارکت بزرگ و معتبر جيانت نيز در آنجا قرار دارد  و داراي رستوران هاي فست فود و سينماي بزرگ برای مراجعین تور لحظه آخری دبی نيز مي باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی , مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

جاذبه های گردشگری دبی

 

 

پارک مشرف دبی در مسیر جاده الخوانیج حدود 9 کیلومتر بعد از فرودگاه وجود دارد که مکان بسیار مناسبی برای استراحت و تجدید قوا مسافرین تور دبی است.به این پارک مشهور دبی پارک دهکده ی جهانی نیز گفته می شود. علت نامگذاری آن این است که بسیاری از جاذبه های داخلی این پارک شامل خانه های مختلفی است که در کشور های مختلف ساخته می شود. این خانه ها به طور مینیمالی ساخته شده اند.بچه ها را در این پارک با شتر سواری و اسب سواری و یا استفاده از پارک مخصوص کودکان میتوانند اوقات خوشی را در تور دبی زمستان 94 بگذرانند. استخر سرباز برای آقایان در این پارک موجود است اما امکاناتی نظیر، دوچرخه سواری و اسکیت در این محل دایر نیست.ورودی پارک مشرف برای هر نفر، سه درهم است که اگر بخواهید اتومبیل خود را هم به همراه خود وارد کنید باید ۱۰ درهم پرداخت کنید. ساعت بازدید گردشگران تور دبی از 8 صبح تا 23  می باشد.

 

 

 

سال گذشته یک تاجر قهوه اولین موزه قهوه دبی را به سبک معماری شرقی افتتاح کرد . بازدیدکنندگان تور دبی در این موزه میتوانند با طعم قهوه های مختلف و تاریخچه و فرهنگ مرتبط با قهوه در کشورهای مختلف آشنا بشوند.این موزه در اولین دیدار بازدید کنندگان تور دبی تعطیلات پاییز 94 را به یاد حال و هوای ترکیه می اندازد.در طبقه دوم این موزه بیش از 400 وسیله آماده کردن قهوه از 24 کشور به معرض نمایش گذاشته شده است. در این موزه میتوان با روش های دم کردن قهوه به شیوه سنتی در کشورهای عربی آشنا شد . در این موزه همچنین یک اتاق ادبیات و یک بار قهوه وجود دارد که در آن از آخرین تکنولوژی های دم کردن قهوه در ایتالیا و ترکیه استفاده میشود . مسافران تور دبی در این موزه میتوانند ناب ترین و بهترین قهوه ها را با فراغ خاطر خرید و یک قهوه خوب و اصیل را بنوشند. 

 

 

 

 

یکی دیگر از جذابیت های غیر طبیعی دبی اتوبوس شگفت انگیز است که مهمانان و بازدیدکنندگان تور دبی با استفاده از این اتوبوس به صورت معمولی می توانند در داخل شهر گشت تفریحی داشته باشند و سپس با همان اتوبوس و تغییرات کوچکی که در سیستماتیک آن ایجاد می شود و در خور دبی مورد استفاده قرار می گیرد و به اتوبوس آبی تبدیل میشود میتوانید سفری مهیج روی رودخانه ی دبی را در تور دبی بهمن 94 تجربه کنید.داخل اتوبوس شگفت انگیز دبی به امکانات مختلفي از جمله سيستم برودتي مجهز گرديده است. جليقه نجات و ساير تجهيزات مورد نياز در مواقع ضروري نيز دراتوبوس تفریحی دبی برای مسافران تور دبی تعبيه گرديده است.قیمت اتوبوس شگفت انگیز دبی زیاد نیست و بهتر است قبل از سفر بلیط تور اتوبوس شگفت انگیز دبی را تهیه کنید. مسیر حرکت این اتوبوس معمولاً از دهکده‌هاي باديه‌نشين و مزارع پروش شتر در صحرا و ميان تپه‌هاي شني با رنگ‌ها و ارتفاعات مختلف مي‌گذرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

هتلهای چهار ستاره دبی

 

 

هتل کلاور کریک دبی هتلی مجلل و مدرن است که در منطقه مرکزی دیره دبی قرار گرفته است و امکان دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر و مراکز تجاری را دارد . این هتل چهار ستاره تا فرودگاه بین المللی دبی و نهر دبی پیاده ، 10 دقیقه فاصله دارد. این مرکز اقامتی لوکس با برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت رایگان، به برخی مراکز خرید و ساحل، آسایش گردشگران تور دبی را تضمین کرده تا آنها احساس رضایت بیشتری در تور دبی پاییز 94  نمایند. شکل ظاهری هتل از معماری مدرن بهره برده و تشکیلات داخلی آن بسیار پیشرفته بوده و شامل امکاناتی مدرن و تزیینات زیبایی است. محیط هتل آرام و بکر بوده و پاکیزگی در آن بسیار شاخص می باشد. تمامی کارکنان هتل شبانه روز در تلاش هستند تا مطابق با نیاز های گردشگران تور دبی، خدماتی با کیفیت را به ایشان ارائه نموده و نظرشان را جلب کنند. 

 

 

 

 

یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی، هتل تریدرز دبی است که در موقعیت خوب اقتصادی و در محل دیره نزدیک به مترو در تقاطع ابوبکر صدیق و صلاح الدین واقع شده است. توریست های تور دبی به دلیل امکانات و موقعیت خوب تجاری و قیمت مناسب آن این هتل را انتخاب می کنند. همانطور که می دانید دبی پذیرای بسیاری از مسافران تجاری می باشد از این رو این هتل دارای یک اتاق جلسه و سالن مطالعه است که امکان برگزاری جلسات در آن نیز وجود دارد.  از میان ۲۵۰ اتاق و سوئیتی که این هتل دارد می توانید بهترین امکانات از جمله دکوراسیون شیک , تخت های سالم , تهویه مطبوع و تلویزیون را در تصرف خود داشته باشید. 

از دیگر امکانات رفاهی این هتل برای گردشگران تور دبی دی 94 می توان موارد زیر را نام برد:

امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه ,صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی ,خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت, زمین مخصوص کودکان برای امنیت بیشتر برای بازی های کودک و....

 

 

 

 

 

هتل هالمارک دبی واقع در منطقه دیره دبی و نزدیک به ایستگاه مترو الرقه و مرکز خرید الغریر یکی از هتلهای چهارستاره و لوکس دبی به شمار می آید.موقعیت هتل هالمارک  دبی بسیار مناسب بوده و به بسیاری از جاذبه های گردشگری تور دبی ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای موزیکال دبی و بازار مینا نزدیک می باشد . معماری و طراحی هتل هالمارک دبی به نحوی بوده تا بتواند با 114 اتاق و سوئیت با بهره مندی از وسایلی زیبا و نور مناسب ، امکاناتی تاپ و به روز ، فضایی رویایی و دلنشین را برای میهمانان در تور دبی نوروز 95 به وجود بیاورد.امکانات هتل هالمارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی سرشار از تحرک وسرزندگی می باشد  که بسیار متنوع و مفرح است . سالن بدنسازی مجهز ، سونا ، ماساژ ، استخر روباز برای کودکان و بزرگسالان ، آرایشگاه ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، صبحانه در اتاق ، خدمات شستشوی لباس ، مرکز خرید ، صرافی ، خدمات پزشکی ، خدمات کپی و فکس ، کرایه اتومبیل ، خدمات تور و تهیه بلیط ، پذیرش شبانه روزی و بسیاری امکانات رفاهی دیگر در این هتل به گردشگران تور دبی ارائه می شود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

مراکز خرید معروف دبی

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.در تور لحظه آخری دبی حتما از اینجا خرید کنید.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه برای سهولت مسافران تور دبی است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را برای کودکان در تور دبی ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور دبی از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 

 

مرکز خرید دبی مال یکی از بزرگترین و زیبا ترین و بی نظیر ترین مراکز خرید در خاورمیانه است که بسیار با شکوه است و به عنوان بخشی از پروژه گرانقیمت برج خلیفه در دبی به حساب می آید. این برج مرتفع ترین برج جهان است و این مرکز خرید هم ۱۲۵۰ واحد فروشگاهی دارد تا بتواند تمام سلایق را برای گردشگران در تور دبی 94 در برگیرد. این مرکز خرید در سال 2008 رونمایی شده و همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.از جمله چیزهایی که می توانید در دبی مال در تور دبی ببینید، فواره های آبی، بازار طلای دبی, آکواریوم های بزرگ، شهر بازی برای بچه ها و سالن غذاخوری بین المللی است . پارکینگ دبی مال ۱۴ هزار اتومبیل را می تواند در خود جای دهد پس نگران اتومبیل خود در سفر تور دبی نباشید. اگر هنگام ناهار یا شام هنوز درگیر خرید بودید می توانید از رستوران ها و کافی شاپ های این مرکز برای تجدید روحیه و تجدید قوا استفاده کنید. از این ۱۶۰ رستوران که در این مکان وجود دارد ۳۰۰۰ مهمان در تور دبی می توانند استفاده کنند.

 

 

 

 

 

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب، رنگارنگ با معماری سنتی، محوطه و رستوران های سرباز در کنار دریاچه در جمیرای ساحلی قرار دارد. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز است که از بهترین مراکز خرید دبی از نظر گردشگران تور لحظه آخری دبی میباشد.اجناس معمولا سنتی است و از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست و تقریبا چیزهای نایاب و صنایع دستی و اجناس تک را در تور دبی می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی آکنده از بوی عطرها و عودهای عربی است و معماری این بنا نیز کاملا عربی می باشد.برای مسافران تور دبی این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی عربی است. در تور دبی حتما از این بازار دیدن کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

مناطق گردشگری دبی

 

 

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی یکی از مراکز دیدنی دبی محسوب می شود که در سال ۱۹۸۸ در برج بین المللی wind در مرکز Bastakia تاسیس شده و از بازدیدکنندگان تور دبی و مردم محلی دعوت می نماید تا از طریق برنامه های گوناگون این مرکز  با فرهنگ های محلی ،آداب و رسوم و مذهب بیشتر آشنا شوند. در تور دبی تعطیلات پاییز 94 حتما از این مرکز دیدن کنید. در این مرکز برنامه های گوناگونی همچون  تورهای گردشگری، تور مسجد گردی، تور منطقه Bastakia، کلاس های آموزشی و برنامه های مخصوص دانش آموزان و بزرگسالان در تور دبی ارائه می شود. دبی یکی از شهرهای دنیا است که مردم آن جا با فرهنگ و ملیت های مختلفی زندگی می کنند. هدف این مرکز، آمورش تفاوت بین این فرهنگ ها و ملیت ها و هم چنین برداشتن موانع بین آن ها و بالا بردن سطح دانش و آگاهی مسافران تور دبی درباره  آدب و رسوم و فرهنگ محلی می باشد. 

 

 

 

 

یکی از پارک های معروف دبی که ایرانی های مقیم دبی به آن علاقه نشان می دهند  پارک الوصل دبی است. هر چند پارک الوصل از محوطه ای وسیع برخوردار نیست اما یکی از پارک هایی است که بچه ها به آن علاقه زیادی در تور دبی دی 94 دارند. ساعت کاری این پارک ۲۴ ساعته نیست. برای استفاده و بهره مندی از فضای سبز این پارک می توانید همه روزه در تور دبی از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به این مکان بروید. البته روزهای تعطیل تا ساعت یک و سی دقیقه شب پارک باز می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد.برای ورود به این پارک نیازی نیست ورودی بپردازید و استفاده از مکان کاملا رایگان است اما رعایت قوانین و ظوابط بسیار مهم می باشد. در ختان نخل اطراف این پارک بر زیبایی آن افزوده اند و به طور کلی پارک الوصل را با انبوه درختان نخل می شناسند.

 

 

 

منطقه بستکیه نام محله‌ای بسیار قدیمی و تاریخی در دبی و امارات متحده عربی  است که بنای این محله توسط ایرانیان مهاجر ازشهرستان بستک در استان هرمزگان ساخته شده است.در تور دبی زمستان 94 حتما از این منطقه دیدن کنید.  محله قديمی بستکيه در مجاور دبی در منطقه بردبی و در خيابان فهيدی قرار دارد. خانه هايی با معماری قديمی، کوچه های باريک و بادگیرهای مرتفع، نشان دهنده زندگی مردم قدیمی دبی است . از این بادگیر ها برای خنک کردن منازل استفاده می شده است. حكومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله می باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توريستی تور دبی استفاده نمايد . این منطقهای دیدنی که با الهام از شهرهای سنتی عربی و ایرانی طراحی شده فضایی آرام, مجلل و دیدنی برای توریست های تور دبی فراهم کرده است. در این فضاء چند هتل مجلل, چندین رستوران لوکس در سطح بین المللی, سالن کنفرانس و آمفی تئاتر در مجموعه ای زیبا و با معماری بی نظیر کنار هم قرار گرفته اند. بازار مدینه الجمیرا با تلفیقی از معماری بازارهای سنتی ایرانی و عربی ساخته شده است که از دیگر جاذبه های این مجموعه و مورد توجه گردشگران تور دبی برای خرید اجناس لوکس و با کیفیت می باشد. پیاده روی بین کوچه ها و حرکت با قایق های عبره در آبراه ها به خصوصی در شب در این منطقه برای مسافران تور دبی بسیار خاطره انگیز باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

هتلهای پنج ستاره معروف دبی

 

هتل پارک هایت دبی هتلی ساحلی و لوکس، سمبلی از ظرافت و برازندگی است.رستوران این هتل با غذاهایی از سراسر جهان و انواع نوشیدنی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان تور دبی هستند و تجربه های به یاد ماندنی برای مهمانان تور دبی آذر 94 فراهم می‏کنند. امکانات اداری بسیار مدرن که با تسهیلات تفریحی بی‏نظیر کامل شده‏ اند، هتل را به اقامت‌گاهی ایده‌آل برای مهمانان کاری تور دبی و تفریحی بدل کرده‏ اند.این هتل شیک در قلب دبی، در منطقه ه‏ای پر جنب و جوش در کنار باشگاه معروف قایقرانی و گلف کریک دبی (Dubai Creek Golf And Yacht Club) واقع شده است و در تقاطع چندین خیابان اصلی قرار گرفته است طوری‌ که دسترسی مهمانان تور دبی را به مراکز خرید درجه یک، مناطق تجاری اصلی، پارک‏ها، رستوران و مراکز بانکداری میسر می‏سازد.اتاق‏ها بسیار شیک و باسلیقه چیده شده اند و و بر رود دبی (خور دبی) مشرف‏ می باشند.

 

 

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی یکی از هتلهای زیبا و مجلل در منطقه پالم جمیرا دبی با طراحی های خیره کننده است که تحت مدیریت شرکت هتل های بین المللی ریکسوس ساخته واداره می شود.هتل ریکسوس پالم دبی در زمینی به مساحت 75000متر مربع در جزیره نخل و حلال پالم واقع شده است .در تور دبی تعطیلات آذر 94 حتما در این هتل اقامت داشته باشید. آرامش مثال زدنی و چشم انداز هتل ریکسوس پالم بهمراه تکنولوژیهای نوین هتلداری گروه ریکسوس هتل ریکسوس پالم را به یکی از زیباترین ومجلل ترین هتل های امارات وامیر نشین دبی تبدیل کرده است.فاصله هتل ریکسوس پالم دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها چهل دقیقه و تا مراکز خرید دبی بیست دقیقه است.بدون شک از رزرو هتل لوکس و مجلل ریکسوس دبی بعنوان یکی از بهترین اقامتهای خود در تور دبی یاد خواهید کرد .اتاقهای هتل ریکسوس دبی شامل انواع اتاقهای استاندارد و سوپریور سوئیتهای مجلل و زیباست که در مجموع دویست وسی ویک اتاق و سوئیت را تشکیل می دهد.متراژهای اتاق بسیار متنوع وبزرگتر از استاندارد هتلداریست که با فضایی بزرگ و تختهای شاهانه با دکوراسیون عربی و غربی تزئین شده که با هر سلیقه ای در تور دبی سازگار می باشد.امکانات هتل ریکسوس دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل وخیره کننده نزد توریستهای تور دبی می باشد.فعالیتهای ورزشی روزانه مانند بازی والیبال ساحلی با ملیتهای دیگر هر روز توسط مسئولین هتل برگزار می گردد.والبال ساحلی ، بدمینتون ، تنیس ، جت اسکی ، ماشینهای ساحای ، اسکی روی آب ، سالن بدنسازی و ........از امکانات ورزشی هتل ریکسوس برای مسافران تور دبی به حساب می آید.

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

 

هتل سامایا دبی دیره هتلی ۵ ستاره در دبی است که در منطقه ی دیره واقع شده و به مراکز تجاری متعددی نظیر مرکز بین المللی پول دوبی، بازارهای سنتی، بازارهای خرید مدرن نزدیک می باشد.این هتل به طور کلی در نزدیکی مراکز اداری مهم و مراکز تجاری قرار گرفته است. از ویژگی های مهم هتل سامایا برای مسافران تور دبی پاییز 94 این است که مشرف به آبنمای مشهور دبی می باشد. فاصله ی این هتل تا فرودگاه بین المللی چند دقیقه بیشتر نیست و این از جمله امتیازات هتل در تور دبی می باشد.هتل سامایا از نظر خدمات و امکانات در رتبه ی خوبی واقع شده است. در هتل می توانید از سالن ضیافت و جشن برای برگزاری مراسمات خود در تور دبی استفاده کنید. در هتل رستوران هایی دایر است که می توانید انواع خوراکی ها را در منوی آنها مشاهده کنید.همچنین اثاثیه های اتاق مدرن هستند و به امکاناتی از قبیل حمام مرمری , لباسشویی , اتوکشی , خشکشویی برای سهولت گردشگران تور دبی مجهز هستند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

 

 

 هتل 5 ستاره تاج در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده و چشم انداز زیبایی از برج خلیفه دارد. این هتل دارای 296 اتاق است که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... هستند. فاصله هتل تا مال امارات 10 دقیقه و تا مارینا 20 دقیقه رانندگی است، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر است. مسافران تور دبی 94 می توانند در این هتل لوکس و مدرن اقامت مجللی داشته باشند.

آدرس: Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

 استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، رستوان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

اتاق هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

رستوران هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

استخر هتل تاج دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاج دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 13 مهر 1394
.

 

هتل 5 ستاره اینترنشنال ترمینال در قسمت ترانزیت فرودگاه دبی واقع شده است. 14 رستوان مختلف در نزدیکی این هتل وجود دارد که مسافران تور دبی 94 می توانند طعم غذاهای مختلف را در این رستوران بچشند. این هتل 530 اتاق دارد که اتاق های شیک آن دارای تلویزیون، مینی بار، چای | قهوه ساز و ... هستند. در اتاق بخار، سونا، استخر می توان به ریلکسیشن پرداخت. هتل اینترنشنال ترمینال 2 مرکز بیزنس دارد که برای مسافران کاری مفید می باشد. مغازه های بسیاری در اطراف هتل وجود دارد که می توان در آن ها به خرید پرداخت.

آدرس: P.O Box 35566, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل اینترنشنال ترمینال دبی

پینگ پونگ، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان.

 

هتل اینترنشنال ترمینال دبی

اتاق هتل اینترنشنال ترمینال دبی

هتل اینترنشنال ترمینال دبی

 

رستوران هتل اینترنشنال ترمینال دبی

هتل اینترنشنال ترمینال دبی

استخر هتل اینترنشنال ترمینال دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل اینترنشنال ترمینال دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 13 مهر 1394
.
 

هتل 4 ستاره امارات گرند در خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل 47 طبقه 430 اتاق دارد که اتاق های آن به سبک مدیترانه ای دکور شده اند و دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... هستند. مهمانان تور دبی 94 می توانند در باشگاه مجهز و زمین تنیس این هتل به تفریح بپردازند و همچنین مرکز اسپا دارای امکاناتی مثل سونا و اتاق بخار می باشد. در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر از خلیخ فارس وجود دارد که منویی متنوع از غذاهای بین المللی دارد. فاصله هتل تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی  و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

 

 

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

 زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

 

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

اتاق هتل امارات گرند دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امارات گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 13 مهر 1394
.

یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی، هتل تریدرز دبی است که در موقعیت خوب اقتصادی و در محل دیره نزدیک به مترو در تقاطع ابوبکر صدیق و صلاح الدین واقع شده است. توریست ها به دلیل امکانات و موقعیت خوب تجاری و قیمت مناسب آن این هتل را انتخاب می کنند. همانطور که می دانید تور دبی پذیرای بسیاری از مسافران تجاری می باشد از این رو این هتل دارای یک اتاق جلسه و سالن مطالعه است که امکان برگزاری جلسات در آن نیز وجود دارد.  از میان ۲۵۰ اتاق و سوئیتی که این هتل دارد می توانید بهترین امکانات از جمله دکوراسیون شیک , تخت های سالم , تهویه مطبوع و تلویزیون را در تصرف خود داشته باشید. اقامت در این هتل برای مسافران تور دبی بسیار خاطره انگیز می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری دبی می توان موارد زیر را نام برد:

امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه ,صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی ,خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت, زمین مخصوص کودکان برای امنیت بیشتر برای بازی های کودک و....

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تریدرز دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

هتل 5 ستاره فیرمونت هتلی جادویی ، زیبا ومجلل در ۵ کیلومتر دورتر از مرکز شهر، در خیابان شیخ زاید (Sheikh Zayed Street) روبه‌روی مرکز تجارت جهانی (Word Trade Center) قرار گرفته است.هتل فیر مونت با طراحی منحصر بفرد مثلثی شکل بیرونی و لابی زیبا و رویایی و محوطه باغ بهشتی فایر مونت یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین هتل های 5 ستاره دبی در تور دبی پاییز 94 محسوب می شود.این هتل در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ مجدداً بازسازی شده است.ساختمان آن مدرن و شیک است و با ۳۹۴ اتاق تسهیلاتی همچون سیستم تهویه‌ی مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و آسانسور را برای مهمانان تور دبی فراهم کرده است. رستوران‌های هتل با بهره‏ گیری از بهترین آشپزهای دنیا، غذاهای متنوعی ارائه می‏دهند. سالن‌های کنفرانس تجهیزات مدرن فنی دارد و اینترنت بی‏سیم نیز در آن‌ها مهیّاست. خدمات سرو غذا در اتاق نیز در اختیار مهمانان تور دبی قرار می گیرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فیرمونت دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

 

در شهر کودکان دبی واقع در پارک خور دبی بچه هاي بين سنين 2 تا 15 سال با دنيايي از علوم، سرگرمي و تفريح روبرو مي شوند. کودکان علاوه بر بازي و سرگرمي، مي توانند بصورت عملي با بسياري از زمينه هاي علمي، تکنولوژي، طبيعت و غيره آشنا شوند.این پارک از مراکز تفریحی تور دبی است که مورد علاقه کودکان است.فعالیتهای درون این پارک شامل دروس علوم، اکتشاف فضا، طبیعت، آشنایی با فرهنگ و تمدن جهانی و آشنایی با اعضای بدن می باشد. ساختمان دارای نمایی بسیار زیبا و بارنگ آمیزی جذاب و خیره کننده در وسط پارکی به وسعت 10 هکتار در مجاورت رودخانه معروف دبی یا Creeck Side واقع شده است.یقین داشته باشید کودکانتان در تور دبی پاییز 94 از این مرکز تفریحی بسیار لذت می برند.

 

 

سیاره سحرآمیز دبی یک شهر بازی معروف در مرکز خرید سیتی سنتر می باشد که از بهترین مراکز تفریحی و گردشگری تور دبی میباشد. این مجموعه مورد علاقه بسیاری از خانواده ها و کودکان آنها است. این مجموعه تفریحی دبی دارای امکاناتی همچون چرخ و فلک، تاب گردان، قطار برقی، اتومبیل سواری و بازیهای ویدئویی و الکترونیکی گوناگون می باشد. هزینه بلیط هر بازی 2 درهم است ولی کودکان در تور دبی مهر 94 با خرید یک بلیط 50 درهمی می توانند تا هر اندازه که مایل باشند از امکانات این شهر بازی استفاده نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی کودکان در دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

در تور لحظه آخری دبی بازدید از شهر کودکان دبی را از دست ندهید. در شهر کودکان دبی واقع در پارک خور دبی بچه هاي بين سنين 2 تا 15 سال با دنيايي از علوم، سرگرمي و تفريح روبرو مي شوند. کودکان علاوه بر بازي و سرگرمي، مي توانند بصورت عملي با بسياري از زمينه هاي علمي، تکنولوژي، طبيعت و غيره آشنا شوند.این پارک از مراکز تفریحی تور دبی است که مورد علاقه کودکان است.فعالیتهای درون این پارک شامل دروس علوم، اکتشاف فضا، طبیعت، آشنایی با فرهنگ و تمدن جهانی و آشنایی با اعضای بدن می باشد. ساختمان دارای نمایی بسیار زیبا و بارنگ آمیزی جذاب و خیره کننده در وسط پارکی به وسعت 10 هکتار در مجاورت رودخانه معروف دبی یا Creeck Side واقع شده است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز دیدنی شهر کودکان در دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل گرند حیات یکی از بهترین هتلهای دبی در باغ زیبا و چشم نوازی قرار دارد که دارای 14 رستوران  و کافه  است و امکان استفاده از چشمه آبگرم هم در هتل وجود دارد . اتاق های هتل گرند حیات دبی به شیوه مدرن آراسته شده اند .هتل گرند حیات دبی یک هتل بسیار عالی و با کیفیت است که خواهان و دوست داران بسیاری دارد. این هتل حدود ده سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است .هتل دارای فروشگاه هایی است که تمام چیزهایی که در تور دبی ممکن است بدان نیاز پیدا کنید را دارند.رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی ارائه می دهند. البته کباب های این هتل بسیار مشهور است که توصیه می کنیم در تور دبی 94 یک بار هم که شده از آن  امتحان کنید. هتل گرند حیات تنها ۱۰ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد و همچنین میتوانید از اتومبیل های هتل نیز برای رفتن به فرودگاه استفاده کنید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند حیات دبی ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

ساحل کورنیش دبی یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می توانند در تور دبی شهریور 94 اوقات خوشی را در آن سپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را زیباتر و رویایی تر می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کورنیش در دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل لند مارک یکی  از مجلل ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره ، خیابان عمر بن خطاب و میدان الناصر واقع شده است و در مجاورت مراکز تجاری و بانک ها قرار داشته و دارای ساختمانی با معماری معاصر می باشد . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سینما ، مراکز دیدنی و خرید ، از برتری های این هتل مجهز به شمار می رود . دو ایستگاه اتوبوس در مقابل هتل وجود دارد که گردشگران تور دبی تابستان 94 را به سمت بازار طلا هدایت می کنند . پذیرش سریع ، جو صمیمانه ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریت کار آمد هتل سبب شده تا این هتل سه ستاره از محبوبیت زیادی بین گرشگران برخوردار باشد  . هتل لند مارک از 168 اتاق استاندارد ، پاک و بدون سیگار تشکیل شده است . برخورداری از دکوراسیونی مدرن ، طبقه های چوبی و استفاده از رنگ هایی ملایم فضای اتاق ها را برای مسافران تور دبی رویایی کرده است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لند مارک دبی ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

باغ وحش دبي يکي از نقاط ديدني و قدیمی دبی است که ساليانه تعدادي زيادي از گردشگران از مناطق داخل و خارج امارات را به سوی خود جذب میکند. اين باغ وحش در منطقه زيباي جميرا واقع شده‌است. در اينجا از گونه‌هاي نادر شامپانزه و گربه وحشي عربي نگهداري مي‌شود. گونه هایی از پستانداران، پرندگان، خزندگان و ماهي‌ها در اين باغ وحش زندگي مي‌کنند.این باغ وحش همه روزه از ساعت 10 صبح الی 5 بعد از ظهر به جز روزهای سه‌شنبه برای بازدید مسافران تور دبی باز می باشد که هزینه‌ آن 2 درهم برای بزرگسالان و کودکان است .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل بوتیک کورال اورینتال دبی

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

هتل بوتیک کورال اورینتال در منطقه دیره دبی واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار طلا و ادویه جات قرار دارد و تنها چند قدم از این بازارها فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار زیبا و تمیز هستند و مسافران تور دبی خرداد 94 با اقامت در این هتل می تواند در کمال آرامش استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

از دیگر مزیت های این هتل آن است که تنها ده دقیقه با فرودگاه بین المللی فاصله دارد و ایستگاه اتوبوس درست در کنار هتل قرار دارد و گردشگران عزیز به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... اشاره کرد.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

رستوران آل نفورا این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز تور دبی خرداد 94 که در این هتل اقامت دارند , می باشد. مهمانان عزیز می توانند با نوش جان کردن انواع اسنک ها و خوراک های لذیذ این رستوران نهایت لذت را ببرند. همچنین می توانند غای دلخواه خود را انتخاب کنند و آن را سفارش دهند و از میل کردن آن لذت ببرند.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل بوتیک کورال اورینتال دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 3 خرداد 1394
.

هتل هبتور گراند دبی

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور گرند از هتل های 5 ستاره ساحل جمیرا می باشد که بسیار زیبا , شیک و لوکس می باشد. این هتل متشکل از 446 اتاق می باشد که بسیار زیبا و شیک می باشند. نماهای داخلی اتاق های آن باهم تفاوت دارد و طراحی بعضی اتاق ها به سبک قدیمی عربی می باشد که بخشی از تاریخ را به شما نشان می دهد. اتاق ها مجهز به تمام امکانات رفاهی می باشند و از اقامت در آن نهایت رضایت را خواهید داشت. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 3 دقیقه و تا مرکز خرید امارات که بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه است تنها ده دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این این هل دارای چشم انداز بی نظیری از خلیج همیشه فارس می باشد که شما مسافران عزیز تور دبی ماه رمضان 94 که در این هتل اقامت دارید می توانید از دیدن آن لذت ببرید.

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور دارای یک باغ بزرگ و زیبا , یک ساحل خصوصی تمیز و بی نظیر و 2 استخر در یک فضای مناسب و باز می باشد. مسافران عزیز تور دبی خرداد 94 علاوه بر این امکانات می توانند از حمام گرم این هتل برای استراحت خود استفاده کنند و در این مدت در آرامش کامل به سر ببرند.

تور دبی هتل هبتور گراند

و در نهایت می توان به رستوران های بی نظیر این هتل اشاره کرد که غذاهای متنوعی مانند غذای لبنانی , ایتالیایی , هندی , تایلندی و... را برای شما گردشگران عزیز تور دبی عید فطر 94 سرو می کنند که طعم بی نظیری دارند و از نوش جان کردن آن ها نهایت لذت را خواهید برد.

تور دبی هتل هبتور گراند

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هبتور گراند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 3 خرداد 1394
.

هتل شرایتون جمیرا دبی

 تور دبی هتل شرایتون جمیرا

هتل شرایتون جمیرا از هتل های 5 ستاره منطقه دبی مارینا است که متشکل از 256 اتاق در 10 طبقه است. لابی این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

از امکانات این هتل می توان به استخر و فضای باز , رستوران با انواع غذاهای لذیذ چینی , استیک های استرالیایی و غذاهای دریایی , 6 سالن همایش , پارکینگ , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی خرداد 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت کافی را ببرند.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

همچنین اتوبوس های هتل به صورت شبانه روزی در حال رفت و آمد بین مرکز شهر و هتل می باشند. از جمله عواملی که باعث جلب توجه مسافران عزیز تور دبی تعطیلات خرداد 94 می شود سواحل جمیرا و باغ های عربی که این هتل را محاطره کرده اند. همچنین هتل شرایتون جمیرا در نزدیکی مسجد جمیرا , دانشگاه دبی , پارک آبی وایلد وادی , باشگاه گلف و کشتی رانی قرار دارد و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به این مناطق و مراکز تفریحی دیدنی بروند.

فاصله هتل تا فرودگاه سی دقیقه با اتومبیل می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون جمیرا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 3 خرداد 1394
.

هتل مارکوپولو دبی

 تور دبی هتل مارکوپلو

هتل مارکوپولو از بهترین هتل های 4 ستاره منطقه سیتی سنتر دیره دبی می باشد که در نزدیکی رستوران های ایرانی قرار گرفته است. این هتل متشکل از 128 اتاق تمیز و لوکس و زیبا می باشد. اتاق های آن دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تخت خواب کینگ سایز و معمولی , حمام , سشوار , میز اتو , اینترنت و... می باشد و مسافران عزیز تور دبی خرداد 94 می توانند اقامتی راحت و آسوده را در این هتل داشته باشند.

تور دبی هتل مارکوپلو

از امکانات این هتل می توان به استخر , پارکینگ , صرافی , شک شویی و... اشاره کرد. لابی هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشند. همچنین مسافران عزیز تور دبی تعطیلات خرداد 94 که در هتل مارکوپولو اقامت دارند می توانند به صورت رایگان از امکانات هتل مانند استخر , اینترنت و... استفاده کنند.

تور دبی هتل مارکوپلو

لازم به ذکر است که رستوران های این هتل غذای بین المللی بسیار لذیذی را سرو می کنند که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند. این هتل دارای رستوران هندی , رستوران امریکایی مکزیکی (مخلوط) , رستوران چینی , نانوایی های که به صورت شبانه روز نان میپذند و... می باشد. از دیگر مزایای این هتل آن است که در نزدیکی مترو  می باشد و علاوه بر این تنها 5 کلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و همین امر باعث میشود که مسافران عزیز تور دبی عید فطر 94 که در این هتل اقامت دارند بتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر بروند.

 

تور دبی هتل مارکوپلو

تور دبی هتل مارکوپلو

 

تور دبی هتل مارکوپلو

تور دبی هتل مارکوپلو

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارکوپولو دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 3 خرداد 1394
.

هتل کلاریج دبی

هتل کلاریج دبی در منطقه دیره و در خیابان عمر بن خطاب واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره برای اقامت میهمانان تور دبی می باشد. این هتل مجموعا 92 اتاق دارد. در فاصله 7 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. در فاصله 300 متری از هتل  ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است. ترانسفر رایگان روزانه به مراکز خرید و ساحل یکی از امکاناتی است که هتل در اختیار میهمانان تور دبی  قرار داده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صندوق امانات، گرمایش، سرمایش، سرویس اینترنت وایرلس، مجهز به سیستم تهویه، حمام مجهز، تلویزیون، خدمات خانه داری، مینی بار، ماهواره، تلفن، رادیو و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر رستوران هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر رستوران هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر تریا هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر اتاق هتل کلاریج دبی


هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی در منطقه دیره واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی  می باشد. این هتل مجموعا 41 اتاق دارد. در فاصله 3 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. یکی از امکانات این هتل پارکینگ رایگان برای میهمانان تور دبی است. همچنین در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صرافی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، وسایل ورزشی و... میباشد.

 

 

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر رستوران هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر اتاق هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر لابی هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر اتاق هتل کالیفرنیا دبی

 


 

هتل صدف دبی

هتل صدف دبی در منطقه دیره واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل مجموعا 50 اتاق دارد. هتل در نزدیکی بازار مرشد قرار داردکه با کمی پیاده روی می توان به آنجا رفت. همچنین امکانات بازی بیلیارد برای میهمانان تور دبی فراهم آمده شده است. در فاصله 14 دقیقه ای از این هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است.  

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، صرافی، میز بیلیارد، خدمات خانه داری، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه و... می باشد.

 

 

تصویر هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر اتاق هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر اتاق هتل صدف دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 11 فروردين 1394
.

هتل فلورا گرند دبی

هتل فلورا گرند دبی در منطقه دیره و در خیابان رقه واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل مجموعا 200 اتاق دارد. در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل مرکز شهر و فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. برای رفاه حال مسافران تور دبی مراکز کاری و تجاری در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند. انواع غذاهای قاره ای، مدیترانه ای، عربی و دریایی در رستوران هتل به میهمانان ارایه می شود.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، فروشگاه، پارکینگ، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، اجاره دوچرخه، ماساژ، اتاق بازی برای کودکان، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، ساحل اختصاصی، میز بیلیارد، سرویس اینترنت پرسرعت وایرلس و... می باشد.

 

 

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر لابی هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر تریا هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر اتاق هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر اتاق هتل فلورا گرند دبی

تقویم 94 گردشکری


هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی در 500 متری منطقه دیره و در مرکز دبی بنا شده و جزء هتل های 4 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل در سال  2008 ساخته شده است. هتل سیتی سیزن 10 طبقه دارد و مجموعا 180 اتاق و سوییت برای آن در نظر گرفته شده ست. برای رفاه حال میهمانان تور دبی یک صرافی نیز در این هتل وجود دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. پذیرش هتل شبانه روزی است. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، آرایشگاه، آسانسور، کافه، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، صرافی، سرویس اینترنت وای فای، استخر روباز، جکوزی، سونا، سالن ورزشی، انبار بار و چمدان، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی رایگان و... می باشد.

 

 

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر لابی هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر استخر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر اتاق هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر اتاق هتل سیتی سیزن دبی

 


هتل رز ریحان دبی

هتل رز ریحان دبی در خیابان شیخ زاید واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل در مجموع 72 طبقه دارد و  462 اتاق دارد. در کنار این هتل ایستگاه مترو و ساختمان مرکز اقتصاد بین المللی دبی و ساختمان مرکز تجارت جهانی قرار گرفته است. برای رفاه حال میهمانان تور دبی  در فاصله 15 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. در فاصله 7 کیلومتری از هتل مناطق آزاد اقتصادی مدیا سیتی و اینترنت سیتی واقع شده است. در فاصله 10 دقیقه ای از هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است. در ضمن این هتل به نام دومین هتل بلند دنیا در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات پزشکی، فروشگاه، کافی شاپ، ماساژ، تیراندازی با کمان، ژیمناستیک، مجهز بهسیستم تهویه، آسانسور، صرافی، سالن ورزشی، آرایشگاه، سونا، جکوزی، سرویس اینترنت وای فای، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر روباز و سرپوشیده و... می باشد.

 

 

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر استخر هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر اتاق هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر اتاق هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر اتاق هتل رز ریحان دبی

تقویم 94 گردشکری



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 11 فروردين 1394
.

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی در ۱ کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل مجموعا 275 اتاق و سوییت دارد. در این هتل یک اتاق جلسه مجهز برای دسترسی میهمانان وجود دارد. پارکینگ و گاراژ نیز در این هتل برای میهمانان  تور دبی فراهم می باشد. باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیس برای مسافران ورزشکار  تور دبی و دهکده‌ی ایرلندی در فاصله چند دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. منطقه دیره با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آسانسور، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، خدمات نگهداری از اطفال، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، سرویس کرایه اتومبیل و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر لابی هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر سالن ضیافت هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر استخر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر اتاق هتل ال بوستان روتانا دبی

تقویم 94 گردشکری


هتل امواج روتانا دبی

هتل امواج روتانا دبی در ساحل جمیرا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می  باشد. این هتل مجموعا 301 اتاق دارد. انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود در رستوران هتل به میهمانان تور دبی ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوع را سرو ميکند. مرکز شهر دبي در 12 کيلومتری هتل و فرودگاه بين المللي شهر در 30 کيلومتری آن قرار دارد. در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک سرو می شود.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، امکانات ضیافت، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، خدمات نگهداری از اطفال، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، سالن کنفرانس و... می باشد.

 

 

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر لابی هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر تریا هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر اتاق هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر اتاق هتل امواج روتانا دبی


هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی در جزیره نخل جمیرا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی  می باشد. این هتل 23 طبقه مجموعا 1600 اتاق و سوییت دارد. در 3 کیلومتری هتل باشگاه گلف Emirates و در فاصله 20 دقیقه ای از آن بازار دبی قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه از هتل آتلانتیس فاصله دارد. برای رفاه حال بیشتر میهمانان تور دبی در هتل آتلانتیس یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان وجود دارد.

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، سرویس اینترنت وایرلس، آسانسور، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر لابی هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر لابی هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر اتاق هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر اتاق هتل آتلانتیس دبی

 

تقویم 94 گردشکری



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 11 فروردين 1394
.

هتل دبی مارین بیچ

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

هتل دبی مارین بیچ دبی از هتل های ساحلی و 5 ستاره شهر توریستی دبی می باشد. این هتل متشکل از 195 اتاق با پنجره های دوجداره است که آسایش را برای مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند فراهم آورده است. از امکانات این هتل می توان به سالن ماساژ , استخر , سونا , جکوزی , زمین تنیس , باغ برای استراحت مهمانان , خدمات نگهداری از کودکان و... اشاره کرد.

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

از دیگر امکانات این هتل که آن را از دیگر هتل های متمایز می کند داشتن فروشگاه های متعدد است که مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند می توانند از خرید کردن در این فروشگاه ها لذت ببرند. بنا به درخواست مسافران ترانسفر فرودگاهی و اتومبیل کرایه نیز در اختیار آن ها قرار می گیرد.

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

 

هتل بزرگ ایبروتل امارات دبی

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

هتل بزرگ ایبروتل امارات دبی متشکل از 409 اتاق زیبا و لوکس می باشد. برای آسایش مسافران تور دبی در این هتل یک صرافی وجود دارد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , اتاق مخصوص برای نگهداری از کودکان , سالن بدنسازی و .... اشاره کرد. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند سفری آرام  راحت و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

 

هتل رگال پلازا دبی

تور دبی هتل رگال پلازا

هتل رگال پلازا از هتل های 3 ستاره دبی است که متشکل از 7 طبقه است. این هتل دارای امکانات متنوعی می باشد که مسافران تور دبی می تواندن با اقامت در این هتل از این امکانات استفاده کنند. این هتل تنها هفده کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و در 3.5 کیلومتری سیتی سنتر دیره واقع شده است.

تور دبی هتل رگال پلازا

 

تور دبی هتل رگال پلازا

هتل رگال پلازا دارای سه نوع رستوران است که غذاهای بسیار لذیذ و بین المللی را سرو می کنند. این هتل متشکل از 87 اتاق است که دارای اینترنت , حمام , سیستم تهویه و... می باشند. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

تور دبی هتل رگال پلازا

 

 

هتل سوئیت لندن دبی

تور دبی هتل سوئیت لندن


هتل سوئیت لندن از هتل های 3 ستاره دبی است که متشکل از 33 اتاق می باشد. علاوه بر این هتل سوئیت لندن بنا به در خواست مهمانان و مسافران عزیز تور دبی سوئیت های بزرگی را در اختیارشان قرار میدهد. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می توان به اتاق مخصوص نگهداری از کودکان , وجود صرافی در داخل هتل , رستوران , بار , اتاق های بسیار تمیز و پاکیزه و... اشاره کرد.

تور دبی هتل سوئیت لندن

علاوه بر این بنا به درخواست مهمانان عزیز اتومبیل کرایه در اختیار آن ها نیز قرار می دهند. لازم به ذکر است که غذاهای این رستوران بسیار لذیذ و خوش مزه است و مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند می توانند با میل کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل سوئیت لندن

 

 

 

هتل تریدرز دبی

تور دبی هتل تریدرز

هتل تریدرز از هتل های 4 ستاره و مدرن منطقه دیره دبی می باشد. خوب است مساران تور دبی بدانند که این هتل تنها 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. هتل تریدرز متشکل از 250 اتاق است که همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب و تمام امکانات رفاهی لازم می باشند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

از دیگر اماکانات رفاهی این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ بین المللی و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاها و خوراک های بین المللی را در محیطی آرام و بسیار زیبا برای مهمانان خود سرو می کند. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

 

 

 

هتل تاج پالاس دبی

تور دبی هتل تاج پالاس

هتل تاج پالاس از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که متشکل از اتاق های به بزرگی 61 متر مربع می باشد. اتاق های این هتل به زیبایی با مبلمان لوکس تزئین شده است. کف اتاق ها پارکت می باشد و اتاق ها دارای بالکن هایی با چشم انداز فوق العاده می باشند.

تور دبی هتل تاج پالاس

 

تور دبی هتل تاج پالاس

از امکانات این هتل می توان به استخر بام , 6 رستوران و تریا که غذاهای بسیار لذیذ و متنوع را سرو می کنند , استخر کودکان , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , اینترنت داخل اتاق ها و... اشاره کرد. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.این هتل در نزدیکی ایستگاه متر واقع شده است و همچنین این هتل هر روز سرویس ترانسفری به سمت مراکز خرید و سواحل دبی فراهم آورده است. مسافران تور دبی با اقامت در هتل تاج پالاس می توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل تاج پالاس

 

تور دبی هتل تاج پالاس



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 11 فروردين 1394
.

پارک مشرف دبی

پارک مشرف دبی یکی از بزرگترین و زیباترین پارک های دبی می باشد که از جاذبه های دبی به حساب می آید و همه ساله بسیاری از گردشگران توردبی را به سمت خود می کشد . وسعت این پارک در حدود 124 هکتار است که در 9 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است .

پارک مشرف دبی

پارک مشرف دبی

طبیعت این پارک شامل درختان صحرایی مانند : کور ، کنار ، کرت ، سمر ، گز ، سلم و .. می باشد . در این پارک همچنین تعدادی خانه های مینیاتوری وجود دارد که از جاذبه های این پارک به شمار می رود . این خانه های مینیاتوری مربوط به ملل مختلف جهان می باشد . از دیگر جذابیت های این پارک ترن آن است که عصرها دور تا دور پارک را می گردد همچنین در این پارک شتر سواری و اسب سواری و محوطه بازی کودکان نیز وجود دارد تا گردشگران توردبی بتوانند علاوه بر استراحت و بازدید از این پارک زیبا لحظات مفرح و شادی را در این پارک سپری کنند . این پارک دارای استخر برای بانوان و آقایان نیز می باشد .

پارک مشرف دبی

 پارک مشرف دبی

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک مشرف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 20 اسفند 1393
.


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مجمع الجزایر دنیای دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 20 اسفند 1393
.

پارک صفا دبی

پارک صفا دبی یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین پارک های دبی می باشد که در زمینی به مساحت 64 هکتار و در سال 1975 ساخته شده است . در کنار این پارک زیبا دریاچه و آبشاری وجود دارد که زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور دبی را به سمت خود می کشد .

پارک صفا دبی

پارک صفا دبی

در این پارک امکانت مختلفی برای بازدیدکنندگان تور دبی وجود دارد از جمله : ماشین و بازی های الکترونیکی ، زمین تنیس ، زمین والیبال ، فوتبال ، بسکتبال ، مسیر ویژه پیاده روی ، دوچرخه سواری و اسکیت و ... بیش از 30 محل برای طبخ باربی کیو و انواع کباب و همچنین زمین چمن وسیع این منطقه که می توان از آن استفاده کرد .

 پارک صفا دبی

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک صفا دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 20 اسفند 1393
.

مسجد جامع دبی

این مسجد بزرگ و زیبا یکی از جاذبه های دبی می باشد و سومین مسجد جهان به شمار می رود که در مقابل موزه دبی قرار دارد . این مسجد دارای یک مناره به طول 70 متر و تعدادی مناره های بزرگ و کوچک دیگر که زینت خاصی به آن بخشیده اند . قدمت این مسجد به سال 1900 می رسد و در سال 1998 بازسازی شده است .

مسجد جامع دبی

این مجموعه دارای یک مدرسه قرآنی می باشد که در آن به کودکان تلاوت و حفظ قرآن آموزش داده می شود . این مسجد یکی از مراکز دینی و فرهنگی امارات به شمار می رود که همه ساله بسیاری از گردشگران توردبی را به سمت خود جذب می کند .

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مسجد جامع دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 20 اسفند 1393
.

هتل جمیرا کریک ساید دبی

 

مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.هتل 5 ستاره لوکس جمیرا کریک ساید هتل نوسازی است که در منطقه دیره و نزدیک خور دبی است.این هتل 292 اتاق و سویت دارد که اتاق ها بسیار شیک و دلبازمی باشند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر است و دسترسی سریع به محله ها و مراکز تجاری و  درمانگاه و بیمارستان را برای مسافران تور دبی فراهم کرده استدر تور دبی نوروز 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.

 

امکانات هتل جمیرا کریک ساید دبی

رستوران،پذیرش شبانه روزی، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع،گاوصندوق،  انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل،  تهویه،  بار، اتاقهای ضد صدا، منطقه بدون سیگار، رستوران ،بوفه، اتاق و امکانات برای معلولین، ماساژ، جکوزی , ...

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

هتل جمیرا کریک ساید دبی

اتاق هتل جمیرا کریک ساید دبی

 

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا کریک ساید دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

 

در تور دبی عید 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت.هتل 3 ستاره سنت جورج دبی در روبروی رودخانه قرار دارد و مناظر زیبای رفت و آمد کشتی ها به وضوح از پنجره های هتل نمایان است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه فاصله دارد و مسافران تور دبی می توانند با هزینه ای بسیار اندک به نقاط مختلف دبی سفر کنند.این هتل 10 طبقه دارای 142 اتاق می باشد که کایه اتاق ها مجهز به تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، خدمات خانه داری، تهویه مطبوع و ... می باشند. در دهمین طبقه این هتل رستوران شب های تهران قرار دارد که مسافران می توانند از غذاهای ایرانی آن لذت ببرند.مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.

 

امکانات هتل سنت جورج دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار، یک ساعت اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، تلفن،  صندوق امانات و سالن بیلیارد و ... . 

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

 

رستوران هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

اتاق هتل سنت جورج دبی

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنت جورج دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

 

مسافران تور دبی 94 می توانند از این پارک بازدید کنند.پارک زعبیل دبی در بزرگراه شیخ زاید قرار دارد و یکی از زیباترین پارک های دبی می باشد.این پارک دارای فضای سبز بزرگ می باشد و محلی خوب برای پیکنیک های خانوادگی است و میتوان غذا را در این پارک زیبا میل و به استراحت پرداخت.در این پارک محل های بازی برای کودکان وجود دارد و می توان سه چرخه های کوچک برای کودکان کرایه کرد.

مسافران تور دبی 94 می توانند از هوای خوب این پارک لذت ببرند.از دیگر امکانات این پارک، زمین گلف و زمین ورزشی است که مسافران تور دبی می توانند به راحتی در آن به تفریح بپردازند. همچنین این پارک دارای سالن تئاتر و مرکز برگزاری نمایشگاه و سالن سینمای آی مکس می باشد.هزینه ورودی این پارک برای هر نفر 5 درهم و برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد.در تور دبی نوروز 94 در این پارک اوقات خوشی خواهید داشت.

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک زعبیل دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

 

مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.هتل 3 ستاره رینبو دبی در منطقه بردبی بنا شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 6 کیلومتر و تا ایستگاه مترو 8 دقیقه می باشد.این هتل دارای 40 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکانات خانه دارای، تهویه، تلویزیون، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار و ... می باشند. از ساعت 6 بعد از ظهر دسترسی به این هتل با ماشین امکان پذیر نمی باشد و مسافران تور دبی اگر دارای چمدان می باشند ورود خود به این هتل را در ساعات مناسب قرار دهند.در تور دبی عید 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت.

 

امکانات هتل رینبو دبی

رستوران، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، صرافی، روم سرویس، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، تهویه،گاوصندوق، صندوق امانات، انبار بار و چمدان،امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی،کرایه اتومبیل، سالن ورزشی، استخر روباز، سونا، اجاره دوچرخه و اتومبیل... . مسافران تور دبی می توانند از امکانات متنوع این هتل لذت ببرند.مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

 

هتل رینبو دبی

هتل رینبو دبی

هتل رینبو دبی

اتاق هتل رینبو دبی

هتل رینبو دبی

رستوران هتل رینبو دبی

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رینبو دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی