.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در مجاورت سواحل دریای مارمارا در یسیلکوی واقع گردیده است هتل سینار در سال 1958 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون به جهت مهمان نوازی، جوی گرم و صمیمی و خدمات عالی شهرت فراوانی پیدا کرده و لحظات خوشی را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. از امتیازات این هتل وجود انواع مختلف رستوران های مدرن، قدیمی و معروف در اطراف هتل می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی ، ترکی بی نظیر سرو می شود. در چهلمین سالگرد تاسیس این هتل در سال 1998، اتاق های کنفرانس و همایش این هتل به 8 اتاق ارتقاء پیدا کرد. این هتل تا فرودگاه، مرکز تجارت جهانی و مرکز خرید حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.در تور استانبول بهار 95 به این هتل بروید. ساختمان  اصلی هتل سینار دارای 128 اتاق استاندارد است که مساحت آن حدود 28 متر مربع می باشد. اتاق های با تخت های کویین، رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ می باشند که مناسب با سلیقه میهمانان تور استانبول انتخاب می شوند. تمامی اتاق ها مجهز به به تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، سیستم آلارم، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار و ... در تور استانبول 95 می باشند.

از امکانات هتل سینار استانبول در تور لحظه آخری استانبول می توان به باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، استخر، تراس، صبحانه در اتاق، خدمات فکس و کپی، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات، آسانسور، لاندری، اتوکشی ، اینترنت پرسرعت و ... اشاره کرد

هتل سینار استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینار استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

هتلهای چهار ستاره استانبول

 

هتل دارک هیل استانبول در 15 کیلومتری فرودگاه اتاتورک و منطقه لاله لی در قلب استانبول قسمت قدیمی و تاریخی واقع شده است و هم چنین تعدادی از آثار باستانی شهر از جمله مسجد کبود سلطان احمد در چند دقیقه ای هتل قرار دارد.این هتل با چشم انداز دریای مارمارا با در بر گرفتن معماری دور های بیزانس و عثمانی مکان زیبایی را برای اقامت مسافرین تور استانبول در بر دارد.هتل دارک هیل دارای یک استخر آب گرم سرپوشیده و باشگاه بدنسازی است. در صورت پرداخت هزینه ی مورد نظر می توانید از امکاناتی مانند سونا, حمام بخار و ماساژ نیز در تور استانبول تابستان 95 استفاده کنید.ساختمان این هتل 8 طبقه است در سال 2005 بازسازی شده و دارای 107 اتاق می باشد که شامل اتاق های تک نفره, دو نفره , سه نفره و سوئیت می باشد.
امکانات هتل دارک هیل در تور استانبول 95  شامل:

تهویه مطبوع در فضا های عمومی, لابی با پذیرش 24 ساعته, صندوق امانات, صرافی, رخت کن,2 اسانسور و هم چنین بار, فروشگاه,اتاق بازی, اتاق تلویزیون, رستوران همراه با تراس بیرونی, تجهیزات کنفرانس و دسترسی به اینترنت, خدمات پزشکی, سرو غذا در اتاق و خشکشویی نیز با پرداخت هزینه ی اضافی در تور استانبول خرداد 95  , خط تلفن مستقیم, تلویزیون ماهواره ای/کابلی, رادیو, تخت خواب کنیگ سایز,سیستم گرمایشی مرکز و گاو صندوق و......

 

 

 

هتل مینا استانبول یکی از هتلهای معروف 4 ستاره استانبول می باشد که در قلب منطقه قدیمی سلطان احمد استانبول قرار دارد. این هتل 46 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه سرو می شود و مسافران تور استانبول می توانند در حین صرف غذا از چشم انداز پانورامایی دریایی مرمر لذت ببرند. کارکنان هتل اطلاعات مفیدی را درباره جاذبه های توریستی این شهر و خدمات کرایه اتومبیل در اختیار مهمانان قرار می دهند. این هتل در نزدیک جاذبه های توریستی ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ می باشد.

امکانات هتل مینا استانبول در تور لحظه آخری استانبول :

سالن غذا خوری ,امکان برگزاری همایش , کافی شاپ ,تراس, آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته,حمام گرم(سونا),تورهای داخلی ,ریلکسیشن با ماساژ ,سیستم گرمایشی ,اجاره ماشین خدمات کپی و ارسال فکس ,صرف صبحانه در اتاق ,اتو کشیدن البسه, مجهز به آسانسور,سیستم تهویه ایر کاندیشنر,صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت برای گردشگران تور استانبول تعطیلات خرداد 95 و...

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

مراکز خرید استانبول

 

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول در روز 19 ماه آوریل سال 2012 با 175 فروشگاه، رستوران و زمین بازی همگی به مساحت 43600 مترمربع شروع به فعالیت کرده است. ترامپ تاورز استانبول شامل 2 برج متصل به هم است که یکی از آنها اداری/تجاری و دیگری مسکونی است که در آن بیش از 200 واحد مسکونی وجود دارد. این مجموعه در خیابان سیسلی احداث شده است و همانطور که از نام آن پیداست متعلق به میلیاردر معروف آمریکایی دونالد ترامپ می باشد.در تور استانبول در ترامپ تاورز استانبول برخلاف جاهای دیگر با پارک کودکان روبرو نمی شوید، بلکه زمینی به مساحت 9000 متر مربع که به اتاق های بازی که به صورت تیمی و یا انفرادی، ساخت انواع ماکتها و یا دست سازه های خلاق اختصاص داده شده است و کودکان در این مکان در تور استانبول اردیبهشت 95  علاوه بر بازی به تمرین فعالیت‌های تیمی و ساخت وسایل خلاقانه تشویق می شوند. 
برای اولین بار، صفحه نمایش تئاتر و سینمای مخصوص کودکان در مرکز تجاری ترامپ تاورز استانبول طراحی شده است که گنجایش 600 کودک را دارد و زمینی به مساحت 3300 متر مربع فقط به ورزش تناسب اندام برای گردشگران تور استانبول خرداد 95  اختصاص داده شده است.

 

 

 

مرکز خرید توریم استانبول واقع در منطقه اسن پورت استانبول در سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت و در پاییز ۲۰۱۰ توسط نمایندگان دولت ، از جمله رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه افتتاح شد.این مرکز خرید دارای بزرگترین مرکز تفریحی ترکیه است که با سرمایه گذاری بالغ بر۲۰ میلیون یورو  ساخته شده است.  این مرکز خرید دارای برج گردشی لوناپارک به ارتفاع ۲۷ متر است .

در تور استانبول بهار 95 حتما از اینجا خرید کنید.

در مرکزخرید توریم استانبول ، در تمام فصول سال ، اسنو پارک یا پارک برفی با تمام امکانات برای ورزشهای زمستانی از جمله اسکی ، صعود به کوه (داغ دیرمانیشی) ،۳ سکوی پرتاب به ارتفاع ۷۰ متر (اسنوپارک پارکورو) و مرکز آموزش اسکی و مرکز بازیهای برفی وجود دارد . این مرکز خرید بیش از ۱ میلیون بازدیدکننده در هر ماه در تور استانبول تعطیلات بهار 95 دارد و در حدود ۲۰۰۰ شغل ایجاد کرده است. مرکز خرید توریم همچنین دارای پارکینگ ، اینترنت بی سیم ، اتاق پزشکی ، آمبولانس ، اتاق کودک  و فضای باز برای فعالیت های فرهنگی و هنری و سرگرمی می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.
مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول به محدوده منطقه تقسیم نزدیک می باشد و در ناحیه نشان تاشی واقع شده است . منطقه نشان تاشی شهر زیبای استانبول از جمله بخش های قدیمی و تاریخی شهر محسوب می شود . منطقه نشان تاشی از بخش لوکس و با قیمت بالای استانبول به شمار می رود . و  بوتیک ها با برند های معروف و با نرخ های زیاد و مشهور مانند: گوچی ، لویی ویتان ، شانل و دیگر مارکهای معروف در این خیابان نشان تاشی استانبول شعبه های فروش دارند. رستوران و کافه در منطقه نشان تاشی زیاد می باشد که گردشگران تور استانبول فروردین 95 در هنگام خرید و یا بعد از خرید در مرکز خرید نشان تاشی شهر تور استانبول تعطیلات فروردین 95 از رستورانها و کافه ها استفاده و استراحت نمایید.


مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

در سال 2005 در پانزدهم اکتبر مرکز خرید جواهر استانبول تاسیس شد. با مدیریت هلدینگ جواهر مرکز خرید جواهر استانبول ساخته شد . مرکز خرید جواهر استانبول توسط شرکت طراحی و معماری امریکایی مینورو انجام گرفته است. در منطقه شیشلی استانبولمرکز خرید جواهر استانبول قرار گرفته است، یکی از بزرگترین مرکز خرید در اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ در دنیا است و در برای مسافران و گردشگران تور استانبول بهار 95 جذابیت خاصی دارد. در مرکز خرید جواهر استانبول تقریبا همه مایحتاج خود را می توانید خریداری کنید. در این مرکز خرید اکثر برندهای معروف بین المللی مانند : ماسیمو دوتی , آدیداس , اسپریت , لیوایز , بنتون و... وجود دارد و می توانید با مترو استانبول که از مرکز شهر تور استانبول تعطیلات بهار 95 شروع می شود استفاده کنید و در دومین ایستگاه پیاده شوید که در زیر زمین مرکز خرید جواهر استانبول خروجی مترو است و در دسترس می باشد. مرکز خرید جواهر استانبول با معماری جذاب و شیک و راهرو دیدنی , مجهز به سیستم روشنایی بسیار عالی  و تهویه هوای مدرن , امنیت بسیار بالا و نظافت , مسافران و گردشگران تور استانبول به این مرکز خرید جذب شده اند. مرکز خرید جواهر استانبول به اندازه ای بزرگ می باشد که دارای شهر بازی سر پوشیده و پیشرفته است, و در طبقه ای ویژه انواع غذاهای لذیذ از قسمتهای مختلف دنیا , فیلم های روز دنیا به نمایش گذاشته می باشد و مرکز خرید جواهر استانبول مقام اول را از نظر مساحت و دارا بودن تفریحات در ترکیه متعلق به خود کرده است.

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

 

 


مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول در خیابان لونت در یکی از برجهای معروف استانبول قرار گرفته است. نام مرکز خرید کانیون استانبول از شکل ظاهری اش گرفته شده است و مرکز خرید کانیون استانبول دارای چهار طبقه و 160 فروشگاه و مغازه , سالن ورزشی و سینما, آرایشگاه برای رفاه گردشگران و بازدیدکنندگان تور استانبول فروردین 95 مهیا کرده است. مرکز خرید کانیون استانبول در ساعتهای 10 صبح تا ساعت 10 شب در مدت زمان شبانه روز برای بازدیدکنندگان و مسافران تور استانبول فروردین 95 باز است . مرکز خرید کانیون استانبول با تنوع کالاها و اجناس توانسته در جذب بازدیدکنندگان موفق باشد. 

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

 


مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول از جذابترین مراکز خرید دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد در سال 1994 در ماه مارس تاسیس شد که از شلوغترین مراکز خرید استانبول می باشد ، مرکز خرید آک استانبول دارای  32 کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می باشد. مرکز خرید آک استانبول در ناحیه اتیلر تور استانبول بهار 95 با مساحت 180 هزار متر مربع در فضایی سرپوشیده تاسیس شده است. در مرکز خرید آک استانبول دو آسانسور پانارومیک و  پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای آسایش و رفاه عموم مردم و مسافران تور استانبول تعطیلات بهار 95 ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول در اکثر روزها در ساعت 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان و خریداران باز می باشد و آماده ارائه خدمات می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلر استانبول

مرکز خرید آک استانبول

 مرکز خرید آک استانبول

 مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 5 اسفند 1394
.

هتل 4 ستاره گرند هتل دی پرا در چند قدمی خیابان استقلال دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، مینی بار، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار و ... می باشد. مهمانان تور استانبول 95 می توانند با هزینه اضافی خدمات ماساژ دریافت کنند و سالن کنفرانس و جلسه تا 70 نفر گنجایش دارد. هتل در 100 متری کلیسای آنتونی و 800 متری برج گالاتا است همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 14 کیلومتر و تا ایستگاه مترو 200 متر است. 

آدرس: Meşrutiyet Cad No:55 Beyoğlu / Taksim, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

امکانات گرند هتل دی پرا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور،پارکینگ با هزینه، وای فای رایگان

 

 

گرند هتل دی پرا استانبول

اتاق گرند هتل دی پرا استانبول

رستوران گرند هتل دی پرا استانبول

اتاق جلسه گرند هتل دی پرا استانبول

 

 

هتل 5 ستاره هتل دی هاوس در منطقه تجاری نیشان تاشی استانبول واقع شده است. این هتل 44 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، چای| قهوه ساز، وای فای رایگان و ... هستن. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 د قیقه رانندگی و تا تنگه زیبای بسفر و کاخ دلمه باغچه کمتر از 500 متر است.فاصله هتل تا وسایل حمل و نقل عمومی کم است و مسافران تور استانبول اسفند 94 به راحتی می توانند با این وسایل به جاذبه های گردشگری مثل مسجد آبی، بازار بزرگ و ... برسند.

آدرس: Abdi Ipekci Cad. No: 34 Nisantasi, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

امکانات هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 تراس، باشگاه، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکات، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، وای فای رایگان.

 

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

اتاق هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

رستوران هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

باشگاه هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 12 بهمن 1394
.

مراکز خرید معروف استانبول

 

 فروشگاه موهلیس استانبول

از فروشگاه های معروف بازار استانبول می توان به فروشگاه موهلیس استانبول اشاره کرد که شهرت بسیار زیادی را در استانبول دارد و هر ساله توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می کند. ابزار و وسایل این فروشگاه از کشور ازبکستان تهیه می شود که شامل وسایلی مانند کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری و ... می باشد، همچنین در این بازار انواع پارچه ها به خصوص پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است، به جز پارچه های ملون ، گلیم هایی با طرح و نقشی بی نهایت زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی که از طلا می باشند در این بازار برای خرید گردشگران تور لحظه آخری استانبول  موجود می باشد.

 

 مرکز خرید کاله استانبول

 مرکز خرید کاله استانبول دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه بزرگ می باشد این مرکز خرید در سال 2007 تاسیس گردید در این مرکز خرید تمامی اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … در تور لحظه آخری استانبول موجود می باشد و همگی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند.

مرکز خرید کاله استانبول دارای تعداد زیادی رستوران و فست فود می باشد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی را با طعم بی نظیر و قیمت مناسب ویژه گردشگران تور استانبول 95 سرو می کند. در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول فوق العاده خواهد بود و همچنین از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز اشاره کرد.

مرکز خرید کاله استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

دیدنی های معروف استانبول

 

قلعه یورس (Yoros Castle) در قسمت شمالی تپه جاشوا در شهر استانبول در نقطه تلاقی بسفر و دریای سیاه واقع شده است. قسمت اعظم این مکان تاریخی، امروزه تنها به صورت خرابه ای برجای مانده است. در تور استانبول نوروز 95 حتما از این قلعه دیدن کنید.بیشتر مردم این قلعه را با نام قلعه جنوایی ها می شناسند زیرا این قلعه در طول قرن پانزدهم میلادی، سال های زیادی در اشغال جنوایی ها بوده است. کل منطقه ای که این قلعه در آن واقع شده، به نام این روستای کوچک شناخته می شود.رفتن به این قلعه در تور استانبول تعطیلات عید 95 سرشار از خاطره می باشد. نخستین ساکنان این منطقه، یونانی ها و فنیقی ها در دوره بیزانس بوده اند. هدف آنها از استقرار در این مکان، استفاده از آن بعدها به عنوان یک مکان نظامی بود. پس از قرن ها، مساجد و معابد و آثار زیادی در این منطقه برای تماشای مسافران تور استانبول کشف شد.

 

 

 

موزه سنت ایرنه استانبول یکی از موزه هایی است که همانند موزه ایا صوفیا در اصل یک کلیسا بوده و در عین حال جزو اولین کلیساهای ساخته شده در استانبول نیز محسوب می شود.ساختمان این کلیسا در بخش معبد اولیه مسیحیان قرار دارد که از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول اسفند 94 محسوب می شود.این کلیسا ابتدا در قرن چهارم به دستور کنستانتینها ساخته شد سپس توسط جاستینیان ها مورد بازسازی قرار گرفت. نکته قابل توجه این است که جهت بازدید از این بنای تاریخی در تور استانبول 95 نیاز به اخذ مجوز مخصوص است.بازدید از این موزه همه روزه برای گرشگران تور استانبول به جز روزهای تعطیل امکان پذیر خواهد بود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

 

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران تور استانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول بهمن 94 فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ برای تماشای مسافران تور استانبول 95 قرار دارد. این هتل شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان تور استانبول فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این استانبول برای گردشگران تور استانبول تعطیلات بهمن 94  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ف مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان. در تور استانبول نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

مساجد معروف در استانبول

 

 

مسجد کبیر مجیدیه که در بین مردم به مسجد اورتاکوی معروف است در محله اورتاکوی ناحیه بشیکتاش در تنگه استانبول با طرز معماری نئوباروک ساخته شده است . این مسجد در سال ۱۸۵۳ بفرمان سلطان عبدالمجید از سوی معمار نیگوئوس بالیان در یکی از مکانهای بی نظیر تنگه استانبول احداث شده است .در تور استانبول 94 به دیدار این مسجد بروید. در ساخت این مسجد که نمایی بسیار زیبا و ظریف دارد ، طرز معماری نئو باروک بکار رفته و تمامی مساجد ساخته شده به دستور سلاطین عثمانی متشکل از دو بخش حرم و پادشاهی می‌باشد . پنجره های وسیع و بلند این مسجد  بشکلی که بتواند نور متغیر تنگه را به داخل آن منعکس نماید ، طرح ریزی شده است . این مسجد دارای دو مناره پله دار با یک جایگاه موذن بوده و دیوارهای آن با سنگ سفید ساخته شده است که برای مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 جالب می باشد . دیوارهای آن نیز با موزائیک های صورتی رنگ تزئین یافته اند . محراب و منبر مسجد تلفیقی از موزائیک و مرمر می‌باشد که با ظریف کاری ویژه‌ای ساخته شده است .مسجد اورتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری تور استانبول در فاصله نزدیکی به پل معلق بسفر در محله اورتاکوی که از مناطق معروف استانبول است ، قرار گرفته و مثل یک عتیقه در کنار یک اثر مدرن منظره بسیار زیبایی را برای تماشای گردشگران تور استانبول تعطیلات دی 94  ایجاد می کند.

 

 

 

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به شمار می رود ، در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ، توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سبک معماری این مسجد مانند سایر کارهای او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل دسته ساخته شده است که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می شد. او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. در تور لحظه آخری استانبول حتما به دیدن این مسجد بروید.شاید یکی از دلایلش این باشد که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است.

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول دارای ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی برای تماشای مسافران تور استانبول بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. گردشگران تور استانبول برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان در تور استانبول نوروز 95  باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از زیباترین منظره‌ها باشید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف در استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

پارکهای معروف در استانبول

 

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های استانبول به شمار می رود این یک پارک تاریخی است که در منطقه امینونو استانبول، در نزدیکی کاخ تاپکاپی قرار دارد. این پارک در ابتدا بخشی از باغ کاخ تاپکاپی بود و در سال 1912 توسط شهرداری به عنوان پارک در نظر گرفته شد و نخستین مجسمه آتاتورک در سال 1926 در این پارک قرار داده شد.دیدار از این پارک در تور استانبول زمستان 94 حتما پیشنهاد میشود. این پارک همچنین در سال های اخیر به منظور افزایش فضای سبز مورد نوسازی قرار گرفت از این رو بخش هایی مانند باغ وحش و زمین های پیکنیک و ... را از پارک حذف کردند. پارک گلخانه استانبول زیبایی خیره کننده خود را مدیون درختانی 200 ساله می باشد که منظره ای تماشایی را در پارک ایجاد نموده اند. این پارک شامل یک موزه نیز می باشد که به موزه "تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام"  معروف است و در قسمت غربی پارکواقع گردیده که در می 2008 توسط نخست وزیر وقت ترکیه گشایش یافت. گردشگران تور استانبول می توانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این پارک برای خود در تور استانبول نوروز 95  به خاطر بسپارند.

پارک گلخانه استانبول

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول مساحتی شامل 60 هزار متر مربع را شامل می شود و شامل 15 هزار متر مربع فضای ماکت، 40 هزار متر مربع فضای سبز و آزاد، 3 هزار و 500 متر مربع فضای سرپوشیده و 2 هزار متر مربع استخر و راه آبی می باشد و همچنین گنجایش 500 اتومبیل را برای گردشگران تور استانبول بهمن 94 دارد .  این پارک به عنوان بزرگترین پارک مینیاتوری دنیا در سال 2003 افتتاح گردید. این پروژه با برنامه ریزی خاص در مدت زمان 22 ماه تکمیل شد. پارک مینیاتورک استانبول از نظر مساحت موجود برای ماکت و مدت زمان اجرا و پایان پروژه، رتبه تخست در جهان را دارا می باشد و در حقیقت یک شهر مینیاتوری به حساب می آید. این پارک شامل 105 اثر تاریخی بود که 45 اثر تاریخی برای استانبول، 45 اثر تاریخی برای آناتولی و 15 اثر تاریخی دیگر که امروزه خارج از مرزهای ترکیه قرار دارند. پارک مینیاتورک یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است و بیشتر گردشگران تور استانبول از این پارک زیبا دیدن می کنند.

 این پارک در واقع یک شهر مینیاتوری می باشد که در انتخاب اثرها ، ساخت ماکت و مقاومت ماکت در  فضای آزاد دقت بسیار زیادی انجام داده است و برای هر ماکت تکنولوژی خاصی به کار گرفته شده است.دیدار از این پارک در تور استانبول نوروز 95 از دست ندهید.

پارک مینیاتورک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

 

هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. نمای این هتل ساختمانی تاریخی است که در سال 1901 توسط معمار معروف و هنرمند ساخته شد. این هتل از نظر موقیت جغرافیایی در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده است که یکی از خیابان های معروف استانبول محسوب می شود و در آن رستوران ها، کافه ها، گالری ها و موزه های متعدد و خوبی وجود دارد. از طرفی دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی که در میدان تکسیم قرار دارد موجب شده این هتل گزینه ایده آلی برای مسافران تور استانبول محسوب شود. این هتل دارای 52 اتاق می باشد که طراحی اتاق ها به صورت منحصر به فردی صورت گرفته است و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، دی وی دی پلیر، کتری برقی، حمام، شسوار می باشند. هتل پابلیک تا برج گالاتا 1/2 کیلومتر، تا مرکز کنگره 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 22/5 کیلومتر فاصله دارد.اقامت در این هتل در تور استانبول دی 94 سرشار از خاطره میباشد.

از امکانات هتل پابلیک استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته،  لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاهی(با هزینه)، خدمات تور، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، روزنامه، آسانسور و ... اشاره کرد.

هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پابلیک استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

 

هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول از جمله هتل های 3 ستاره استانبول به شمار می رود، در منطقه آکسارای واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد این هتل درنزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد، توپکاپی و مسجدآبی قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد.در تور استانبول تعطیلات پاییز 94 حتما در این هتل اقامت کنید.

هتل آلفا شامل 40 اتاق می باشد که همگی تمیز و راحت می باشند. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل آلفا ویژگی های یک حمام خصوصی با سشوار را دارا هستند. این سوئیت ها ارائه یک اتاق نشیمن جداگانه و وان حمام را به میهمانان تور استانبول ارائه می دهند.

همچنین هتل آلفا امکانات مختلفی نظیر تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، تلویزیون ، مینی باردراتاقها ، فکس/فتوکپی ، خشکشویی ، سرویس نظافت اتاق ، سرویس نظافت اتاق vip ، تبدیل ارز ، اسانسور  , گاو صندوق , تراس , بار , روزنامه می باشد و رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور استانبول می باشد کافه سنتی هتل آلفا نیز مکان بسیار مناسبی برای استراحت و صرف یک فنجان قهوه در تور استانبول پاییز 94  می باشد.

موقعیت هتل:Cerrah Pasa Cad. No 24, Fatih, Aksaray, Turkey

 
هتل آلفا استانبول
 
 
 
هتل آلفا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلفا استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

مراکز خرید معروف استانبول

 

مرکز خرید هیستوریا در استانبول در منطقه فاتح که یکی از مناطق قدیمی و تاریخی استانبول است ، قرار دارد . این پاساژ دارای  کافه و رسنورانهایی در فضای باز است و از سقف شیشه ای این مرکز خرید می توان نور خورشید را دید. در این مرکز ، فروشگاههای مختلفی از جمله لباس و دکوراسیون منزل و سوپر مارکت و …برای خرید مسافران تور استانبول دی 94  وجود دارد و خدماتی مثل خیاطی ، خشکشویی ، سالن واکس و …  ارائه می دهند . سینمای بزرگ با ۸ سالن نمایش ، زمین بولینگ ، زمین بازی کودکان ، مسجد و … از دیگر امکانات مرکز خرید هیستوریا به شمار می آیند .برندهای مهم دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند و بورس پوشاک آن بیش از سایر فروشگاهها به چشم می آید . هنگام خرید در این مرکز خرید در تور استانبول پاییز 94 می توانید از اصل بودن چیزی که میخرید اطمینان داشته باشید . این فروشگاه ۶ طبقه است که طبقات ۱ تا ۳ این مرکز به پوشاک خانمها و آقایان در تور استانبول اختصاص دارد و تعداد زیادی از مارکهای معتبر پوشاک در فروشگاههای خود لباسهای مد روز را ارائه می کنند .مرکز خرید هیستوریا در نزدیکی چهار راه آکسارای قرار دارد و گردشگران توراستانبول که در هتل های در منطقه فندوق زاده و آکسارای اقامت دارند ، به راحتی میتوانند به هیستوریا مراجعه کنند.

 

 

 

مرکز خرید متروسیتی جزو مراکز خرید معروف استانبول است که یکی از ویژگی های مهم این است که برای وارد شدن به آن از همان ایستگاههای مترو نیز ورودیهایی فراهم شده و بنابراین بازدیدکنندگان توراستانبول برای ورود به متروسیتی نیازی به خروج از ایستگاه مترو ندارند.این فروشگاه 3 طبقه زیرزمین دارد و هر طبقه دارای سالن غذاخوری و کافه تریا می شود.مترو سیتی مرکز خرید ساده و بی‌ادعایی است و می‌توان اجناس خوبی با قیمت‌های مناسب در آن پیدا کرد. در این مرکز خرید یک رستوران به نام اسکندر کباب وجود دارد که پیشنهاد می شود در تور لحظه آخری استانبول حتما غذای این رستوران را امتحان کنید.

 

 

 

مرکز خرید زورلو (Zorlu center) یک مجتمع چند منظوره در محله Zincirlikuyu در منطقه اروپایی استانبول ترکیه است که در سال 2013 افتتاح شد. مرکز خرید زورلو در محل اتصال اروپا به آسیا در نزدیکی پل بسفر و خیابان Büyükdere واقع شده است که باعث رونق کسب و کار در منطقه مرکزی شده است.در تور استانبول زمستان 94 حتما از اینجا خرید کنید. این مرکز خرید شامل PSM (بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی در کشور) و اولین فروشگاه اپل در کشور ترکیه نیز می باشد.این مرکز شامل 4 برج، 5 تابع از جمله یک میدان عمومی، فضای اداری و فضای مسکونی است. در طراحی این مرکز گفته می شود که ترکیبی از معماری مدرن و معماری تاریخی می باشد. این مرکز دارای فضای سبز بسیار بزرگی نیز برای گردش مسافران تور استانبول می باشد. این مرکز شامل یک سالن تئاتر 770 نفره و یک سالن کنسرت با 2300 صندلی می باشد. هتل های رافلز استانبول در سپتامبر 2014 در این مرکز خرید باز شد. مرکز خرید این مجموعه نیز شامل رستوران ها و کافه های متعددی برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول , مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

 

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی کاخ دلمه‌ باغچه،برج گالاتا و میدان تقسیم واقع شده است و تا مرکز خرید معروف نیسانتاسی 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل از 136 اتاق برخوردار است و تمامی اتاق ها برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول  دارای سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... می باشند. در اطراف هتل رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارد که گردشگران تور استانبول می توانند در آن رستوران ها از غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرند.

در تور استانبول 94 حتما این هتل را امتحان کنید.

از امکانات هتل دبلیو استانبول می توان به اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های بدون آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، دارای آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش ها، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی برای میهمانان تور استانبول ، نظافت اتاق، اجاره ماشین و ... اشاره نمود.

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دبلیو استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

موزه های معروف استانبول

 

 

موزه نظامی استانبول یکی از برترین جاذبه های گردشگری استانبول است که نمایی از تاریخ هزارساله ارتش ترکیه می باشد. در این موزه گنجینه های تاریخی فوق العاده ای به چشم می خورد.در این موزه چادرهائی متعلق به ارتش عثمانی و هم چنین سایر ادوات جنگی را می توان از نزدیک در تور استانبول آذر 94 نظاره گر بود.این موزه در ابتدا در کلیسای سنت ایرنه افتتاح شد اما بعدها در سال 1950 میلادی، به ساختمانی در جمهوریت که محل نخستین ستاد فرماندهی ارتش بود، منتقل گشت. این ساختمان فاصله چندانی با میدان تقسیم استانبول ندارد.در محوطه بیرونی ساختمان موزه، نمونه های جالبی از خمپاره ها و توپ های مربوط به دوران عثمانی برای گردشگران تور استانبول به نمایش گذاشته شده است. همچنین هلیکوپترها، هواپیماها و تفنگ های ریلی نیز بر روی صفحه نمایش این موزه به چشم می خورند.هر بعدازظهر گروهی از سربازان پیاده نظام که تحت عنوان مهتر تکیمی نیز شناخته می شوند، در حالیکه یونیفرم های سنتی خود را به تن دارند کنسرتی از موسیقی نظامی را برای تماشای مسافران تور استانبول تعطیلات آذر 94 اجرا می کنند. این گروه، قدیمی ترین گروه موسیقی نظامی در جهان محسوب می شوند.

 

 

یکی از موزه های تاریخی و معروف استانبول موزه اورهان کمال نویسنده ترک است که با همکاری و پشتیبانی مرکز هماهنگی هنری و فرهنگی اورهان کمال،خانه وی به موزه تبدیل شد . نام این موزه از رمان عاشقانه معروف او به نام موزه معصومیت که در سال 2008 چاپ و منتشر گردیده گرفته شده است.در تور استانبول پاییز 94 حتما از این موزه دیدن کنید.این موزه به یاد اورهان کمال است که روشنایی بخش ادبیات معاصر است.در این موزه که در چهار طبقه و در منطقه بی اغلو استانبول قرار دارد , عکسهای او همراه با چاپ اول کتابهای منتشر شده به زبانهای بیگانه و اشیاء شخصی و لباسهای وی به نمایش گذاشته شده است.رمان موزه معصومیت رمانی می باشد که سنت ها و آداب و رسوم حاکم بر ترکیه در آن یک ماجرای عاشقانه را برای مسافران تور استانبول به تصویر می کشد.

 

 

 

 

یکی از موزه‌های مهم در ترکیه موزه باستان شناسی استانبول است که در واقع شامل سه موزه است: موزه باستان شناسی، موزه شرق باستان و موزه تایلد کیوسک. این سه موزه با هم دارای بیش از ۱ میلیون اشیاء از تمدن سراسر جهان هستند. این موزه اولین موزه در ترکیه بود که در سال ۱۸۹۱ تاسیس شد که در زمین قصر توپکاپی واقع شده است. قدمت موزه تایلد کیوسک به ۱۴۷۲ می‌رسد. این موزه شامل هزاران آثار گرانبها، از جمله تابوت اسکندر کبیر است.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی برای مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و برای بازدید در تور استانبول نگهداری می شود.  موزه باستانشناسی استانبول در سال 1891 گشایش یافت و از 3 سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است. قسمت ورودی موزه تقریبا هشت دلار می باشد و اکثر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبخ تا 5 عصر برای بازدید گردشگران تور استانبول باز می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه های معروف استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

مسجد اوراتاکوی استانبول

 

مسجد اوراتاکوی استانبول در منطقه بشیکتاش در ساحل تنگه بسفر قرار دارد و در مقایسه با مساجد دیگر استانبول، کوچک است. این مسجد به دستور سلطان عبدالمجید عثمانی در سال های 1854 تا 1856 به سبک معماری نئوباروک ساخته شده و دارای یک گنبد می باشد. مسجد اورتاکوی در سال 2013 مورد مرمت قرار گرفت و پس از یک سال و نیم مجددا بازگشایی شد. مسافران تور استانبول 94 می توانند در سفر خود از این مسجد زیبا زیبا دیدن کنند.

مسجد اوراتاکوی استانبول

مسجد اوراتاکوی استانبول

مسجد اوراتاکوی استانبول

مسجد اوراتاکوی استانبول

 مسجد اوراتاکوی استانبول

مسجد اوراتاکوی استانبول

مسجد اوراتاکوی استانبول

مسجد اوراتاکوی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد اورتاکوی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 13 مهر 1394
.

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا یکی از زیباترین نمونه های باقی مانده از معماری بیزانسی است که در قسمت غربی منطقه فاتح استانبول قرار دارد. در قرن شانزده، در دوره عثمانی، این کلیسا به مسجد تبدیل شد و در نهایت در سال 1948 به موزه بدل گردید. قسمت داخلی ساختمان این کلیسا با موزاییک ها و نقاشی های زیبایی طراحی شده است. در اوایل قرن پنجم میلادی ساختمان اولیه کلیسای چورا به عنوان قسمتی از ساختمان صومعه در خارج از دیوارهای قسطنطنیه، در جنوب خلیج شاخ طلایی ساخته شد. این کلیسا در مقایسه با کلیساهای دیگر بیزانسی چندان بزرگ نیست اما به دلیل این که دکوربندی داخلی آن دست نخوره باقی مانده است منحصر به فرد می باشد. کلیسای چورا به سه قسمت اصلی هال ورودی، بدنه اصلی کلیسا و قسمت عبادت گاه تقسیم می شود و ساختمان آن دارای شش گنبد می باشد. مسافران تور استانبول 94در سفر خود می توانند از بازید این کلیسا و زیبایی های آن لذت ببرند.

 

 

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

 کلیسای چورا استانبول

نمای جلوی ساختمان کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کلیسای چورا استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 13 مهر 1394
.

هتل آیکون استانبول

هتل 4 ستاره آیکون در چند قدمی خیابان معروف استقلال قرار دارد . خیابان استقلال مملوء از مغازه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و گالری های مختلف است که مسافران تور استانبول 94می توانند ز بازدید آن لذت ببرند. این هتل 65 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، کتری برقی، سشوار و ... می باشند. صبحانه بوفه هر روز در رستوران هتل سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز نمایشگاه و کنوانسیون 700 متر، تا مرکز کنگره استانبول 700 متر، تا میدان تکسیم 900 متر  و تا فرودگاه آتاترک 15 کیلومتر است.

آدرس: Eskişehir Mah. Dolapdere Cad. NO:43-47 Taksim, Sisli, 34347 Istanbul, Turkey

امکانات هتل آیکون استانبول

 سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، فکس، کپی، سیستم گرمایشی، پارکینگ رایگان عمومی، وای فای رایگان

 

 

هتل آیکون استانبول

هتل آیکون استانبول

هتل آیکون استانبول

اتاق هتل آیکون استانبول

هتل آیکون استانبول

رستوران هتل آیکون استانبول

هتل آیکون استانبول

حمام ترکی هتل آیکون استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آیکون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 13 مهر 1394
.

 موزه پرا استانبول

یکی از موزه های هنری و بسیار زیبای استانبول ، موزه پرا استانبول می باشد. این موزه در نزدیکی میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد و در سال 2005 تاسیس گردیده است، محل کنونی این موزه در گذشته هتل بریستول بوده که از سال 2003 تا 2005 بازسازی گردید و تبدیل به این موزه شد. سبک نمای این موزه 5 طبقه همان نمای هتل بریستول می باشد ولی داخل آن تماما بازسازی شده است.دیدار از این موزه را در تور لحظه آخری استانبول از دست ندهید. این موزه مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشی، مجموعه ابزار اندازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه سرامیک و موزاییک را دارا می باشد و همچنین هر جند وقت یکبار در موزه پرا، نمایشگاه های هنری برگزار می شود . در این موزه نقاشی های زیبا و آثار هنرمندان مشهور جهان موجود می باشد که توجه گردشگران توراستانبول را به خود جلب می کند. بازدید از این موزه هنری برای مسافران تور استانبول بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه پرا استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود که از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. هتل دورا تا میدان تکسیم تنها 10دقیقه فاصله دارد از این رو گزینه مورد علاقه بسیاری از مسافران تور استانبول مهر 94 محسوب می شود. این هتل دارای 119 اتاق شیک، بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند. اتاق ها عایق صدا بوده و از ورود سروصدا به داخل جلوگیری می کند تا میهمانان بتوانند با آرامش در اتاق خود به استراحت بپردازند.مینی بار و قهوه ساز و چای ساز در اتاق های هتل دردسترس مسافران تور استانبول پاییز 94 قرار دارد. در هتل اتاق هایی خاص و خالی ازحساسیت و امکانات ویژه معلولین نیز تعبیه شده است. در هتل به زبانهای ترکی، روسی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، بلغاری و عربی صحبت می شود.

از امکانات هتل دورا استانبول در تور استانبول 94 می توان به پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت و ... اشاره نمود.

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دورا استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول در منطقه بشیکتاش استانبول و در مجاور آب ساخته شده است. پل بسفر در این منطقه وجود دارد، و از مناطق شهری معروف استانبول محسوب می شود. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر برای گردشگران تور استانبول تابستان 94 معانی متفاوتی را در ذهن ایجاد می کند و  تداعی کننده ارتباط گرم و معنوی میان سمت آسیایی و اروپایی شهر استانبول است . مسجد ارتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری و دیدنی خوب تور لحظه آخری استانبول می باشد. رفت و آمد به این مسجد زیبا بسار آسان می باشد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد. به راحتی از میدان تقسیم با اتوبوس می توانید به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. چشم انداز تنگه بسفر با ساختمان مسجد ارتاکوی استانبول بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد ارتاکوی استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

پارک قزی استانبول یک پارک کوچک است که در کنار میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد.در گذشته در محل این پارک یک سرباز خانه نظامی بود که در سال 1806 ساخته شده بود و همچنین از سال 1560 تا 1939 در قسمت شمالی محل کنونی این پارک، قبرستانی ارمنی وجود داشت که در سال 1939 به تصمیم دولت استانبول برای ساخت پارک خراب گردید.ساخت این پارک در سال 1943 به اتمام رسید و این پارک به افتخار رئیس جمهور دوم ترکیه گشایش یافت. در سال های بعد با ساخت هتل در داخل این پارک، از وسعت آن کاسته شد ولی با این وجود همچنان از مراکز تفریحی مهم مردم استانبول و گردشگران تور استانبول تیر 94 می باشد.

 

پارک قزی در استانبول

 

پارک قزی در استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک قزی در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

این رستوران دارای رتبه 9 از ده هزار رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد. رستوران بیتی استانبول جایزه بهترین رستوران سال 2012 را از آن خود کرده است.این رستوران مکان بسیار مناسبی برای قرارهای خانوادگی , کاری و سایر قرارهای مورد علاقه مسافرین تور استانبول تعطیلات عید فطر 94 می باشد.مسافرین تور استانبول تیر 94 میتوانند در این رستوران از صبح تا شام از سرویسهای مختلف آن برای صبحانه نهار و شام استفاده کنند.سرویسهای ویژه این رستوران قیمتی حدود 25 الی 100 دلار را در بر میگیرد.

 

رستوران بیتی در استانبول

 

رستوران بیتی در استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران بیتی در استانبول, رستوران های استانبول , بهترین رستوران های استانبول , رستوران های ارزان استانبول , رستوران های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

خلیج شاخ طلایی در استانبول ، یکی از جاذبه های دیدنی ترکیه و استانبول می باشد که بهترین لنگر گاه های طبیعی دنیا به شمار می رود و بخش آسیایی و اروپایی استانبول را از هم جدا می نماید . این خلیج شیپور شکل که یکی از پر بازدیدترین مکان های دیدنی و تفریحی تور استانبول تیر 94 است که دارای پیشینه تاریخی بوده و قدمت آن به دوران امپراطوری بیزانس و عثمانی می رسد .در قدیم از این منطقه به عنوان اصلی ترین مرکز تجمع کشتی های نیروی دریایی و کشتی های تجاری استفاده می کردند . در واقع خلیج شاخ طلایی ، مدخلی است که با دریای مرمره تشکیل یک شبه جزیره را می دهد . مردم استانبول و گردشگران تور ترکیه و تور استانبول تابستان 94 می توانند در پارک ها و رستوران های متعددی که در حاشیه خلج وجود دارد و یا سوار بر کشتی ، به تفریح پرداخته و از تماشای مناظر زیبا و شگفت انگیز خلیج ، خصوصا هنگام غروب آفتاب لذت ببرند .

 

خلیج شاخ طلایی در استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: خلیج شاخ طلایی در استانبول ,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل ALL SEASON در سال 2001 افتتاح شده است و دکوراسیون هتل به سبک مدرن می باشد تا بتواند اقامت راحتی را برای مسافرین در تور استانبول تیر 94 خود فراهم کند. هتل ALL SEASON در قلب تاریخی استانبول در محله‌ ی فیندیک‌زاده و نزدیک میدان سلطان احمد واقع شده است. به لطف این موقعیت، بیشترین مکان های تاریخی و مشهور استانبول در اطراف هتل ALL SEASON قرار دارد که از هتل تا این مکان ها فقط 15 دقیقه راه است. با پیاده روی به راحتی می توانید از مکان های تاریخی از قبیل مسجد سلطان احمد، حمام CEMBERLITAS، کلیسای CISTERN، SAINT SOPHIA، BEYAZIT، دانشگاه استانبول، بازار بزرگ و ... بازدید نمائید. از امکانات این هتل برای مسافرین تور استانبول تابستان 94 میتوان به مواردی چون تلویزیون LCD , ماهواره مینی بار , سشوار , حمام , اینترنت رایگان WIRELESS , تهویه مطبوع هوا , تلفن , سونا و سالن ماساژ اشاره کرد.

 

هتل آل سیزن استانبول

 

 

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل آل سیزن استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آل سیزن استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول آسیا Divan Istanbul Asia هتلی مناسب کسب و کار است. میهمانان عزیز تور استانبول تیر 94 می توانند از اتاقهای راحت و فوق العاده تمیز هتل لذت ببرند.این هتل دارای ۲۳۱ اتاق می باشد.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل مسافرین تور استانبول تابستان 94 باشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده و خدمات نگهداری از اطفال می باشد.یک صرافی و نیز اتاق جلسه کاملا مجهز با امکانات فکس و کپی در هتل موجود می باشد.هتل Divan Istanbul Asia با خدمات عالی خود از قبیل خدمات آرایشگاه , استراحت در باغ هتل , برنامه گردش,  پذیرای مهمانان تور استانبول تعطیلات تیر 94 می باشد.اتاق ماه عسل مربوط به تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد.

 

هتل دیوان استانبول

سالن هتل دیوان استانبول

 

هتل دیوان استانبول

 اتاق هتل دیوان استانبول

 

هتل دیوان استانبول

اتاق جلسه هتل دیوان استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیوان استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

ساحل ترو بلو استانبول

 

 تورترکیه ساحل ترو بلو استانبول

ساحل ترو بلو یکی از تفریحات لذت بخش استانبول است که شما در این ساحل نمایی بسیار زیبا و چشم گیری از دریای مدیترانه را می توانید نظاره کنید. مسافران تور ترکیه تابستان 94 می توانند جزایر و قایق ها را از مارینا (marina) تماشا کنند. دیدن غروب خورشید در این ساحل بسیار زیبا و آرامش بخش است پس لذت دیدن این لحظه را از دست ندهید. ساحل ترو بلو استانبول ساحل شنی بسیار زیبایی است که دارای رستوران بی نظیر با منوی غذایی متنوع است که مسافران تور ترکیه ماه رمضان 94  می توانند غذای خود را با شنیدن موسیقی که به صورت زنده اجرا می شود نوش جان کنند و از سفر خود به استانبول و خوردن غذا در رستوران ساحل ترو بلو که چشم انداز فوق العاده ای هم دارد لذت ببرند. علاوه بر این در این ساحل استخر و در وسط آن یک باغ محلی زیبا وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت گردشگران می باشد. در این باغ محلی نوشیدنی های متنوع و پیش غذا های خوش مزه ای سرو می شود که استراحت گردشگران را تکمیل می کند. ساحل ترو بلو استانبول از محبوب ترین ساحل های استانبول است که در فصل تابستان برنامه های زنده و متنوعی در آنجا برگزار می شود. به مسافران تور ترکیه تابستان 94  که قصد سفر به استانبول را دارند پیشنهاد می کنم که دیدن از ساحل ترو بلو و غذاهای رستوران آن و همچنین نوشیدنی های باغ محلی آن را از دست ندهند.

تور ترکیه باغ محلی ساحل ترو بلو استانبول

تور ترکیه استخر ساحل ترو بلو استانبول

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل بروس استانبول

ساحل بروس استانبولاز سواحل معروف اینشهر توریستی است که در امتداد دریای سیاه واقع رشده است. زیبایی ها و آرامش این ساحل فوق العاده می باشد به طوریکه احساس می کنید با مرکز شهر و شلوغی های آن بسیار فاصله دارید. این ساحل چشم انداز بی نظیری از دریای سیاه را مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد , ورزش های آبی متنوع و هیجان انگیز ساحل بروس استانبول, سایبان های ساحلی و دیگر تفریحات این ساحل از ویژگی های آن به شمار می رود.  مسافران تور ترکیه خرداد 94  می توانند با سفر خود به شهر توریستی استانبول و رفتن به ساحل بروس از امکانات آن استفاده کنند و لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند. چون قطعا شما با دیدن منظره زیبای این ساحل , مهمانی های ساحلی که برگزار میشود , ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی و چرت زدن در زیر سایبان های آن , هرگز متوجه گذر زمان نمی شوید. به مسافران تور ترکیه خرداد 94 پیشنهاد می کنم که اگر به شهر استانبول سفر کردید لذت بردن از آرامش ساحل بروس آن را از دست ندهید.

تور ترکیه ساحل بروس استانبول

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا استانبولاز سواحل زیبای این شهر است که در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد. مسافران تور ترکیه تابستان 94که قصد سفر به استانبول را دارند و فقط به دنبال آرامش در این سفر هستند حتما به ساحل دالیا بروند. چون این ساحل مخصوص همین افراد است که آرامش بی نظیر و فوق العاده ای را تجربه کنند. علاوه بر این خوب است بدانید که ساحل دالیا استانبول به اندازه ای بزرگ است که شما گردشگران عزیز می توانید به ورزش ها و تفریحات ساحلی هم بپردازید اما شک نکنید که آرامش این ساحل همچنان برقرار است. در ساحل دالیا منطقه ای برای قایق سواری با قایق های پارویی وجود دارد که علاقه مندان می توانند از قایق سواری در این منطقه لذت ببرند. علاوه بر این کسانی که هیجان را دوست دارند می توانند به موج سواری در دریا بپردازند و لذت خود را از سفر به استانبولتکمیل کنند. از دیگر ویژگی های ساحل دالیا استانبولاین است که در این منطقه غذاها و نوشیدنی های محلی خوش مزه ای مثل پنیر فتا و عسل سرو می شود. به مسافران تور ترکیه تابستان 94پیشنهاد می کنم که برای تکمیل لذت سفر خود به استانبول, غذاهای دریایی ساحل دالیا استانبول را از دست ندهند که بی حد و اندازه خوش مزه و لذیذ و دلچسب است.

 

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل گلدن استانبول

ساحل گلدن استانبولاز سواحل زیبای این شهر توریستی است که در نزدیکی دریای سیاه و دریای مرمره قرار دارد. در این ساحل تفریحات متنوعی مثل قایق سواری با قایق های پدالی , والیبال ساحلی , گلف و بازی صخره نوردی و...وجود دارد. از امکانات این ساحل رستوران غذاهای بین المللی و غذاهای خوش مزه دریایی است که پیشنهاد میکنم غذای این رستوران ها را حتما تجربه کنید تا مزه یک غذای لذیذ و بی نظیر را بچشید. اما علاقه مندان به فست فود نگران نباشند چون در این ساحل فست فود هم وجود دارد و می توانند بین این رستوران ها و فست فود یکی را انتخاب کنند. مسافران تور ترکیه تابستان 94 اگر قصد اقامت در ساحل گلدن استانبول را دارند لازم است بدانند که در این ساحل هم یک هتل لوکس و مجلل و هم 26 خانه لیلاقی زیبا در ساحل و در نزدیکی دریا وجود دارد که با شنیدن صدای موج های آرام دریا می توانید شبی آرام و به یاد ماندنی را سپری و تجربه کنید. مسافرانتور ترکیه تعطیلات خرداد 94 که علاقه مند به شنای آخر شب هستند بدانند که ساحل گلدن استانبول از ساعت 8 شب به بعد باز است تا شما بتوانید از شنای آخر شب خود لذت ببرید. ورودی ساحل گلدن استانبولدر طول هفته 15 لیره و در آخر هفته 30 لیره می باشد.

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

 

 

 


ساحل سولار استانبول

تور ترکیه ساحل سولار استانبول

ساحل سولار استانبول ترکیه از بزرگترین سواحل اختصاصی این شهر توریستی و زیبا می باشد. در این ساحل زیبا به قدری سرگرم می شوید که متوجه گذر زمان نمی شوید. و آنچه که موجب سرگرمی شما می شود  اجرای برنامه ها و موسیقی های زنده , فعالیت های ورزشی مختلف مانند جت اسکی و موج سواری و قایق رانی و...می باشد. ساحل سولار حدود 1 کیلومتر امتداد دارد که از این جهت می تواند با باشگاه های ساحلی آنتالیا و ازمیررقابت کند. ورودی این ساحل در آخر هفته 25 لیره ولی در طول هفته 15 لیره می باشد. به مسافران تور ترکیه عید فطر 94پیشنهاد می کنم که اگر به استانبول سفر کردند دیدن از زیباترین سواحل آن را از دست ندهند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: سواحل استانبول ترکیه,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 3 خرداد 1394
.

شاخ طلاای استانبول نام خلیجی است که قسمت اروپایی استانبول را از قسمت آسیایی آن جدا می کند . این خلیج که به شکل شیپور می باشد منطقه ای بسیار زیبا و دیدنی با طبیعت سرسبزی است که مکان مناسبی برای تفریحگاه عمومی می باشد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .
 

شاخ طلایی استانبول

قدمت تاریخی آن به دوره امپراطوری بیزانس و عثمانی برمی گردد که آنها از این منطقه به عنوان مرکز مهمی برای تجمع کشتی های تجاری و دریایی استفاده می کردند . در واقع این خلیج مدخلی است که با دریای مرمره تشکیل یک شبه جزیره می دهد . مسافران و گردشگران تور استانبول 94 می توانند از پارک ها و رستوران هایی که در حاشیه این خلیج قرار دارند استفاده کنند .

شاخ طلایی استانبول

 

مطالب مرتبط :

شاخ طلایی استانبول

جزیره بیوک آدا (پرنسس) استانبول

پارک مینیاتورک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: شاخ طلایی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 20 اسفند 1393
.
 

این کاخ که در قسمت آسیایی تنگه بسفر واقع شده است ، عمارتیست زیبا که با گل های مگنولیا پوشیده شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است .مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

کاخ بیلربی استانبول

قدمت این کاخ به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول فروردین 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این بنای زیبا که به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده است در تابستان جهت پذیرایی از مهمانان خارجی و مقامات عالی رتبه از آن استفاده می شده . دکوراسیون داخلی این کاخ با نقش های شرقی و ترک همراه با تزئینات به سبک مغرب زمین تزیین شده است ، داخل این کاخ کوچک با لوسترهایی بی نظیر ، چینی های مخصوص و گلدان های سرامیکی تزئین شده و همچنین با فرشهایی گرانبهایی پوشیده شده است .

کاخ بیلربی استانبول

گردشگران تور استانبول 94 می توانند اوقات خوشی را در کنار این کاخ باشکوه سپری کرده و ازاین بنای تاریخی و زیبا لذت ببرند .

مطالب مرتبط :

کاخ بیلربی استانبول

پارک آبی مارینه استانبول

شاخ طلایی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ بیلربی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 20 اسفند 1393
.
 

موزه یخ استانبول بی شک یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های استانبول می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور استانبول فروردین 94 را به سمت خود می کشاند . این موزه زیبا در سال 2010 و با سرمایه گذاری یک شخص نروژی افتتاح شد همچنین اولین موزه یخ در کل اروپا می باشد . این موزه در مساحت 1400 متر مربع ساخته شده است و دمای داخل آن به 5 درجه زیر صفر می رسد . در این موزه 34 نوع مجسمه یخی با اشکال مختلف وجود دارند که برای ساخت آن ها از 70 تن یخ و باری ساخت تونل های آن از خدود 100 تن یخ استفاده شده است . یخ هایی که برای ساخت این مجسمه ها استفاده شده است از کشور سوئد جمع آوری شده اند .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

موزه یخ استانبول

 

مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند . این موزه در سه بخش ساخته شده است . در بخش اول آن که از دیدنی ترین بخش های این موزه می باشد مجسمه های وایکینگ ها قرار گرفته اند و بخش دوم مربوط به منطقه اسکاندیناوی و طبیعت اطراف آن می باشد . در بخش سوم این موزه جالب در لیوان های یخی آب میوه رایگان به بازدید کنندگان داده می شود .

موزه یخ استانبول

 این موزه در منطقه بایرام پاشا و در مرکز خرید فروم استانبول قرار گرفته است . علاقه مندان به بازدید در تور استانبول 94 می توانند همه روزه از این موزه زیبا  دیدن کنند .

مطالب مرتبط :

موزه یخ استانبول

کلیسای چورا استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه یخ استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 20 اسفند 1393
.
 

 قلعه روملی حصار استانبول

یکی از قلعه های معروف استانبول که در منطقه ساریر استانبول، بر روی تپه ای در قسمت اروپایی بسفر قرار دارد قلعه روملی حصار استانبول می باشد. این قلعه توسط سلطان محمد دوم عثمانی در فاصله سال های بین 1451 و 1452 میلادی، قبل از فتح قسطنطنیه، ایجاد شده است و دقیقا در مقابل قلعه آناتولی قرار گرفته است. گردشگران تور استانبول 94 در می توانند از این قلعه زیبا دیدن نمایند. هدف از ساخت این قلعه کنترل تنگه بسفر می باشد تا از هر نوع هجوم و حمله از سمت دریای سیاه برای رسیدن به قسطنطنیه جلوگیری شود. قلعه روملی حصار شامل یک برج کوچک، سه برج اصلی و سیزده برج مراقبت کوچک می باشد که برج های اصلی را به هم متصل می کنند و بر روی دیواری واقع شده است. این برج ها شکل های متنوعی دارند یکی از این برج های مراقبت به شکل منشور چهار گوش، 6 تای آن ها به شکل منشورهای چند گوش و 6 تای دیگر به صورت استوانه ای می باشند. همچنین قلعه روملی حصار استانبول شامل سه دروازه اصلی در کنار سه برج اصلی می باشد و دارای مخزن سلاح، اتاق استقبال، مسجد، زندان و... است. گردشگران توراستانبول می توانند همه روزه از این قلعه زیبا بازدید نمایند و از تماشای آن لذت ببرند.

قلعه روملی حصار استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: قلعه روملی حصار استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 9 اسفند 1393
.

این هتل 4 ستاره در فاصله سه کیلومتری از میدان تقسیم واقع شده ایت و تا برج گالاتا سه دقیقه فاصله دارد این هتل تور استانبول 94 دارای امکانات رفاهی از قبیل سونا ،جکوزی، استخر روباز ،سرپوشیده ،اینترنت وای فای،ماساژو سالن ورزشی مجهز است هتل شامل 52 اتاق است.

هتل پرا رز استانبول

هتل پرا رز استانبول

 

این هتل 4 ستاره تا میدان تقسیم فقط پانصد متر فاصله دارد و تا مرکز همایش ها یک کیلومتر فاصله دارد این هتل تور استانبول 94 دارای امکانات مجهز از قبیل سالن ورزشی،استخر سرپوشیده،حمام ترکی،سونا،ماساژ و خدمات درمانی،پارکینگ رایگان،اتاقهای مجز به اینترنت وای فای و اتاقهای با دکوراسیون زیبا آماده پذیرایی شما میهمانان توراستانبول می باشد.

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

 

این هتل 4 ستاره دارای 129 اتاق است هتل دارای استخر روباز،سونا و صرافی است مسافران توراستانبول میتوانند برنامه گردشی خود را از هتل بخواهند.

هتل کلاس استانبول

هتل کلاس استانبول

هتل کلاس استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 9 اسفند 1393
.

در تور استانبول 94 از این جاذبه توریستی دیدن کنید.

کاخ ییلدیز به معنی کاخ ستاره می باشد و در سال 1880 به عنوان اقامتگاهی برای سلطان عبدالحمید دوم ساخته شد. در اواخر قرن نوزدهم میلادی سلطان عبدالحمید دوم کاخ دلمه باغچه را ترک و به این اقامتگاه آورده شد. این کاخ از دربارهای مختلف و یک مسجد تشکیل شده است. در تور استانبول 94  در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهایی که سلاطین در آن اقامت داشته اند قرار گرفته که این ساختمان شاله نام دارد. این ساختمانها در داخل یک پارک قرار دارد که این پارک با گل هایی از نقاط مختلف دنیا تزیین شده است. حیات این کاخ یکی از زیباترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر است و مسافران تور استانبول از آن دیدن می کنند.

در تور استانبول نوروز 94 از دیدن این جاذبه توریستی لذت خواهید برد.

 

کاخ ییلدیز استانبول

 کاخ ییلدیز استانبول

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ ییلدیز استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

 

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.مسجد سلیمانیه استانبول که یکی از قدیمی ترین و با شکوه ترین مساجد تاریخی استانبول است در سال‌های ۱۵۵۰ تا ۱۵۵۷به‌ دستور سلطان سلیمان اول توسط معمار سینان در قسمت غربی خلیج استانبول ساخته شد. طبق رسم آن دوره، این مسجد دارای ساختمان‌های جنبی مانند مدرسه و حمام و کتابخانه و کاروانسرا و بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز می باشد.

 ارتفاع گنبد این مسجد ۵۳ متر و قطر گنبد ۲۷٫۵ متر  و د دارای چهار مناره می باشد، این مسجد دارای سه درب ورودی در جلو و دو طرف آن است. بخش بالای درهای ورودی با قوس‌های پهن تزئین شده و  قوس ها دارای کنده کاری های تزئینی می باشند.

سقف مسجد با چهار گنبد پوشیده شده که بخش داخلی گنبدها با طرح های متنوع رنگ روغن تزئین شده است. گنبد مرکزی مسجد نیز با آویزه هایی از جنس سنگ مرمر سفید تزین شده و نوک آویزه ها ستاره دار است.مسافران تور استانبول عید 94  می توانند در این پارک اوقات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنند.

 

در پیرامون گنبد مسجد بیست و چهار گنبد کوچک جای گرفته و با همین تعداد ستون، دایره ای تشکیل داده است. دو ستون نزدیک به درب ورودی اصلی از سنگ سماقی است و سایر ستون ها به ترتیب ده ستون از سنگ مرمر زرد و ده ستون دیگر سنگ مرمر سفید می باشد. این ستون ها همگی به روش معماری جواهری ساخته شده و خلاء ها نیز با سنگ مرمر سفید پر شده است.

کف صحن مسجد کاملا با سنگ مرمر سفید مفروش شده است. تنها در بخش ورودی مسجد و مقابل درب ورودی بزرگ، سنگی سیاه رنگ به قطر دو متر مربع قرار دارد که افراد برای ورود به مسجد باید از روی این سنگ سماقی سیاه رنگ عبور کنند،در قسمت داخل مسجد، محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین می باشد. 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.آرامگاه سلطان سلیمان و بستگان نزدیکش همراه برخی شخصیت های مشهور عثمانی در گورستان مسجد سلیمانیه قرار دارد که دارای کاشی کاری های بسیار زیبایی می باشند ولی آرامگاه معمار سینان در این گورستان واقع نشده و در خارج از صحن این مسجد قرار دارد.

این مسجد که به لحاظ معماری داری ویژگی‌های منحصر بفردی است همواره مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران تور استانبول قرار می گیرد. 

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول

داخل مسجد سلیمانیه استانبول

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.کاخ توپکاپی استانبول، نخستین کاخ عثمانی است که بعد از فتح بزرگ امپراتوری، در قرن ۱۵ میلادی به دستور محمد دوم ساخته شد. این قصر بین شاخ طلایی و دریای مرمره در استانبول واقع شده و چشم‌اندازی بسیار عالی به تنگه بسفر دارد. برعکس کاخ‌های اروپایی، توپ‌کاپی تنها یک ساختمان ساده‌ی تاریخی نیست، بلکه مجموعه‌‌ای  از چندین کلاه‌فرنگی و باغ است که  سلطان‌های عثمانی برای مدت ۴۰۰ سال در این کاخ زندگی می کردند.در ۱۸۵۳ سلطان عبدالمجید تصمیم گرفت محل اقامتش را به قصر تازه‌ساز دلمه باغچه منتقل کند که نخستین کاخ مدل اروپایی شهر بود.

در تور استانبول نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.در سال ۱۹۲۴ این کاخ تبدیل به موزه شد و از جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی تور استانبول است .این قصر چه از نظر حجم موزه ها و تالارها چه از نطر اهمیت اشیای گران قدرش از مهمترین موزه های جهان و مهمترین و مقدس ترین موزه موزه جهان اسلام است و بیش از 86 هزار شی ارزشمند دارد و اهمیت دیگر آن به خاطر کیفیت آثار آن است بخصوص اشیای پیامبر و ائمه و عمر و ابوبکر با حساسیت فوق العاده نگهداری می شود.در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.

 

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ توپکاپی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

 

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.کاخ چراغان استانبول در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی واقع شده است.طراح این کاخ نیگوغایوس بالیان بود که در فاصله سال های بین 1863 تا 1867 توسط دو پسر بالیان به دستور عبدلعزیز یکم ساخته شد. در آن زمان سلطان های عثمانی به جای استفاده از قصر شاهان گذشته، برای خود کاخ مخصوص می ساختتند. دیوارهای داخلی و سقف این قصر از چوب و دیوارهای خارجی از سنگ های مرمر رنگارنگ ساخته شده است.یک پل مرمری بسیاز زیبا این کاخ را به کاخ ییلدیز در تپه پشتی متصل می کند.ساخت و دکوراسیون داخلی کاخ تا سال 1872 ادامه داشت.مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.سلطان عبدالعزیز مدت زیادی در این کاخ زندگی نکرد و در سال 1876 ،کمی بعد از تاجگزاری، درگذشت.بعد از مرگ سلطان عبدلعزیز، برادر زاده او سلطان مراد به کاخ آمد اما بعد از 93 روز توسط برادرش به دلیل مشکلات ذهنی از پادشاهی خلع شد.در سال 1910 این کاخ دچار آتش سوزی شد و فقط دیوارهای بیرونی آن سالم ماند. در سال 1989، کاخ چراغان توسط شرکت ژاپنی خریداری شد که به مرمت این کاخ پرداخته و یک مجموعه هتل مدرن در کنار این کاخ در داخل باغ آن ساختند که امروزه به عنوان سوییت های مجلل برای هتل 5 ستاره کمپینسکی بکار برده می شوند.این کاخ مجددا در سال 2007 بازسازی شد.مسافران تور استانبول عید 94  می توانند در این کاخ اوقات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنند.

 

کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ چراغان استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

 

 

 

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.خیابان استقلال از معروف ترین خیابان های شهر استانبول می باشد که در روزهای آخر هفته روزانه نزدیک به سه میلیون نفر از آن بازدید می کنند.این خیابان در منطقه تاریخی بیوقلو قرار دارد و طول تقریبی آن سه کیلومتر است که به میدان تقسیم منتهی می شود و در آن انواع مغازه، فروشگاه، سینما، تئاتر، رستوران، کافه، بوتیک، گالری، کتابفروشی،  کتابخانه و... وجود دارد.در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.این خیابان عمدتا با ساختمان های دوره عثمانی احاطه شده که برای قرن نوزده و اوایل قرن بیستم می باشند و باعث زیبایی خیره کننده آن شده اند.در دوره عثمانی اسم این خیابان، خیابان بزرگ بود که بعد از به جمهوریت رسیدن ترکیه در سال 1923 به استقلال تغییر نام پیدا کرد. این خیابان بهترین مکان برای پیاده روی و گشت و خرید می باشد و مسافران تور استانبول معمولا خریدهای خود را از این خیابان انجام می دهند چون هم ارزان تر است و هم تنوع اجناس در آن زیاد می باشد. در تور استانبول نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.

 

 

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال استانبول

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: خیابان استقلال استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی