.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتلهای سه ستاره مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد هتلی سه ستاره در فاصله 1200 متری از حرم مطهر واقع شده است. فرودگاه بین المللی در فاصله 11 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در فاصله 3 کیلومتری از هتل خانه سبز قرار دارند. از امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور مشهد 95 قرار می دهد میتوان به کافی نت، کافی شاپ، لاندری، لابی، فروشگاه، رستوران به ظرفیت 200 نفر و پارکینگ با ظرفیت 60 ماشین اشاره کرد. هتل خانه سبز مشهد تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، آشپزخانه، یخچال، صندوق امانات، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را در اتاق های خود برای خدمت به میهمانان تور لحظه آخری مشهد فراهم کرده است. اینترنت رایگان در فضای اتاق ها ولابی بدون پرداخت هزینه اضافی و به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار میگیرد.

آدرس : مشهد، میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

هتل خانه سبز مشهد

 

 

هتل هاترا مشهد

هتل 3 ستاره هاترا در نوروز سال 1392 در شهر مشهد مقدس به بهره برداری رسید. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله بسیار کمی در حدود 10 دقیقه دارد و به آن دسته از مسافرین تور مشهد خرداد 95 که قصد زیارت حرم مطهر امام رضا را دارند اقامت در این هتل سه ستاره توصیه می شود. از جمله امکاناتی که هتل هاترا در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 95 قرار می دهد، میتوان به کافی شاپ، لابی، لاندری، کافی نت، خودپرداز، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین اشاره کرد. هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد که امکانات اتاق های آن در تور مشهد بهار 95 تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. اینترنت پرسرعت در فضای اتاق ها و لابی هتل در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار خواهد گرفت که میهمانان در صورت استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور 37

هتل هاترا مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

هتل آپارتمان های مشهد

 

هتل آپارتمان دیبا مشهد

هتل آپارتمان دیبا مشهد هتلی یک ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. قابل توجه مسافرین تور مشهد که این هتل 1 ستاره فاصله 10 دقیقه ای با حرم امام و بازار رضا دارد و فرودگاه بین المللی مشهد در فاصله 9 کیلومتری و ایستگاه راه آهن این شهر در فاصله 5 کیلومتری از هتل آپارتمان دیبا مشهد قرار دارد. این هتل برای رفاه حال مسافرین تور مشهد بهار 95 به امکاناتی نظیر کافی شاپ، آسانسور، لابی، لاندری، نمازخانه، رستوران و پارکینگ مجهز شده اند. اتاق های هتل آپاتمان دیبا مشهد همگی دارای تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی هستند و میهمانان تور مشهد که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده اند با وجود این امکانات احساس کمبودی نمی کنند. این هتل، اینترنت رایگان نیز در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات بهار 95 قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان دیبا مشهد : مشهد ، خیابان امام رضا، امام رضا 8، بعد از چهار راه اول

هتل آپارتمان دیبا مشهد

 

 

هتل آپارتمان ویلا مشهد

هتل آپارتمان ویلا مشهد هتلی درجه یک واقع در 5 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. فاصله این هتل درجه 1 از فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر و از ایستگاه راه آهن مشهد 5 کیلومتر می باشد. هتل آپارتمان ویلا مشهد برای مسافرین تور مشهد امکانات خوبی را فراهم کرده است که برخی از آنها لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات و نمازخانه هستند. تعداد اتاق هایی که میهمانان تور مشهد 95 می توانند از آنها استفاده کنند 16 عدد می باشد که همگی آنها به امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز هستند. از دیگر خدمات این هتل یک ستاره اینترنت وای فای رایگان است که آن را در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات تابستان 95 قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان ویلا : مشهد، میدان شهدا، خیابان امام خمینی، امام خمینی 3

هتل آپارتمان ویلا مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد خرداد 95 خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد اردیبهشت 95 که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات خرداد 95 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد

 

 

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد بهار 95 قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد تابستان 95 قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.
هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد


این هتل در فاصله کمتر از صد متر از حرم و در خیابان امام رضا قرار دارد. هتل الماس تور لحظه آخری مشهد دارای هشت طبقه و 160 اتاق زیبا با طراحی مدرن می باشد. این هتل دارای رستوران هایی با سرآشپزهای مجرب و حرفه ای می باشد که قادرند غذای کشور های مختلف را فراهم کنند و از میهمانان تور لحظه آخری مشهد پذیرایی نمایند. رستوران و کافه سنتی هتل الماس تور لحظه آخری مشهد در طبقه هشتم این هتل دارای چشم اندازی بی نظیر از حرم زیبای امام رضا (ع) می باشد. از دیگر امکانات هتل الماس تور لحظه آخری مشهد سالن آرایش بانوان , اتاق بازی برای کودکان , استخر و مجموعه آبی و... می باشد.

فاصله این هتل تا حرم پیاده ده دقیقه است.

آدرس:خیابان امام رضا , امام رضا ششم

 


هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا تور لحظه آخری مشهد در نزدیکی حرم واقع شده است به طوری که با ماشین 20 دقیقه تا حرم فاصله دارد. هین هتل دارای 157 اتاق و آپارتمان می باشد. اتاق ها و سوئیت های این هتل نور گیر می باشد و دارای طراحی داخلی مدرن و کلاسیک است و دارای سیستم برودتی , حرارتی , سیستم تهویه مطبوع , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگیو... می باشد. از دیگر امکانات هتل آسیا تور لحظه آخری مشهد استخر , سونا , جکوزی , بوفه صبحانه , رستوران هایی با سرو غذاهای ایرانی و بین المللی , کافی شاپ و... می باشد.

آدرس: مشهد , خیابان پاسداران , روبروی سینما قدس

تلفن:05112258030

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: شیک ترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 5 اسفند 1394
.
هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش در قلب شهر تور لحظه آخری مشهد و در فاصله 300 متری حرم امام رضا (ع) و در قسمت ضلع شرقی حرم واقع شده است. قانون اقامت کودکان در این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال به شکل نیم بها می باشد و کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می شوند. از امکانات این هتل کافی شاپ , لابی , رستوران , گشت درون شهری و برون شهری و خدمات مسافراتی تور لحظه آخری مشهد و... می باشد.این هتل دارای سوئیت های زیبا با جدیدترین دکوراسیون می باشد. هتل سروش تور لحظه آخری مشهد دارای 45 واحد به صورت واحدهای یک خوابه , دو خوابه و حتی VIP می باشد.هر واحد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز می باشد.

فاصله این هتل تا حرم فقط 5 دقیقه است آن هم به صورت پیاده.

آدرس: مشهد , خیابان نواب صفوی


 

 هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس تور لحظه آخری مشهد دارای هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق و با دو دکراسیون مجزای مدرن و سنتی می باشد. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.
اقامت کودکان زیر چهار سال در این هتل به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس تور لحظه آخری مشهد دارای لابی وسیع و محیطی زیبا و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که جلوه این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه به صورت پیاده می باشد.

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل و... اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم

 مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 5 اسفند 1394
.
هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور لحظه آخری مشهد از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور لحظه آخری مشهد در مرکز شهر مقدس تور لحظه آخری مشهد و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشد.


هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران تور لحظه آخری مشهد یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که دارای فضای سبز و آب نما و باغچه های گل کاری شده زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و با آن فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل تهران تور لحظه آخری مشهد آکواریومی کار گذاشته شده است که در آن ماهی های بسیار زیبا و خاصی قرار دارد و به زیبایی این هتل افزوده است. علاوه بر این کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها و شیرینی های خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.


هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد

هتل خاتم تور لحظه آخری مشهد دارای اتاق های 1 تا 4 تخته می باشد و ظرفیت آن 250 نفر است. این هتل ده دقیقه با حرم فاصله دارد. از امکانات هتل خاتم تور لحظه آخری مشهد رستوران با غذاهای متنوع ایرانی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها , زمین بازی برای کودکان و... می باشد.

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز تور لحظه آخری مشهد در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز تور لحظه آخری مشهد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز تور لحظه آخری مشهد با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور لحظه آخری مشهد است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 5 اسفند 1394
.
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 12 بهمن 1394
.
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 12 بهمن 1394
.
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 12 بهمن 1394
.

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 12 بهمن 1394
.

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد زمستان 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 12 بهمن 1394
.

دیدنی های معروف مشهد

 

آبشار قره‌سو مشهد در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند.در تور مشهد اسفند 94 حتما از اینجا دیدن کنید.وجود هشت آبشار و چشمه‌های خنک و نردبان‌های فلزی تعبیه شده برای رفتن به بالای آبشار، از عواملی هستند که مسافران تور مشهد را به طرف خود جلب می‌کتد. ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد.آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران تور مشهد 95 بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است. در راه کوهستانی دره قره‌سو و بر دیوارهای سنگی آن نردبانهای فلزی نصب شده تا مسیر رفت و آمد به آبشار را برای گردشگران تور مشهد آسانتر نماید.

 

 

تفرجگاه زشک در مشهد از جمله روستاهای گردشگری ایران است که در دره ای زیبا از رشته کوههای البرز شمالی قرار گرفته است و با طبیعت بکر و زیبا ی خود با آب وهوایی خنک شرایط مناسبی را برای مسافران تور مشهد تامین کرده است. این منطقه از طریق یک بزرگراه و با عبور از کنار دهکده المپیک ثامن الائمه و قلعه باستانی ویرانی به مشهد دسترسی دارد.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این منطقه دیدن کنید. و به لحاظ چشم اندازهای زیبا و صفای محیط و اعتدال آب و هوا و باغ های سرسبز میوه، یکی از بهترین و با صفا ترین مناطق ییلاقی اطراف مشهد است .رودخانه دائمی تفرجگاه زشک مشهد از جنوب روستا می‌گذرد و همراه با باغ‌های زیبا و هوای مطبوع هر بیننده‌ای را در تور مشهد نوروز 95 محسور می‌کند. یکی دیگر از جاذبه های روستای زشک مشهد ، داشتن مسیرهای مناسب  و تله کابین برای کوهنوردی گردشگران تور مشهد 95  است .  رستوران های بزرگ و بین المللی این منطقه نیز در کنار طبیعت زیبای آن ،امکانات رفاهی گردشگران تور مشهد را نیز فراهم می کنند. 

تفرجگاه زشک در مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

هتلهای سه ستاره مشهد

 

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. این هتل در ضلع شمالی بازار رضا و در فاصله ای کمتر از 150 متری از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.در تور مشهد بهمن 94 حتما در این هتل اقامت کنید.  موقعیت مکانی هتل کوثر مشهد به گونه ای است که با فرودگاه بین المللی این شهر 4 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل 3 ستاره کوثر مشهد برای رفاه حال مسافرین تور مشهد امکانات متنوع و مناسبی را برای میهمانان خود در تور مشهد تعطیلات بهمن 94 فراهم کرده است که برخی از این امکانات رستوران با ظرفیت 140 نفر، انبار مواد غذایی، نانوای، لاندری، سیستم اعلان و اطفاء حریق و پارکینگ هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزات کاملی برای آسایش مسافرین تور مشهد مجهز شده اند که برخی از این امکانات عبارتند از یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. هتل کوثر مشهد اینترنت وایرلس نیز در اختیار میهمانان تور مشهد نوروز 95  قرار خواهد داد.

آدرس هتل کوثر مشهد: مشهد مقدس، میدان بیت المقدس (فلکه آب) ضلع شمالی بازار رضا،  هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد

 

هتل آپارتمان ابریشم مشهد

هتل آپارتمان ابریشم مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. زائرین و مسافرین تور مشهد بدانند که این هتل 3 ستاره فاصله بسیار کمی با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد که به صورت پیاده روی در حدود 5 دقیقه زمان لازم است تا به حرم برسید.در تور مشهد تعطیلات عید 95 حتما در این هتل اقامت کنید. فاصله فرودگاه بین المللی و راه آهن مشهد نیز در حدود 15 دقیقه با هتل آپارتمان ابریشم مشهد فاصله دارند. هتل آپارتمان ابریشم مشهد امکانات مناسبی از قبیل لابی، لاندری، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات و پارکینگ را برای مسافرین تور مشهد تعطیلات زمستان 94 فراهم کرده است. اتاق های هتل آپارتمان ابریشم مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد نوروز 95 به تجهیزاتی مانند کولر گازی، تلفن، سانترل، چیلر، سوفاژ، مبلمان، گاو صندوق، تلویزیون، آشپزخانه، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند.

آدرس هتل آپارتمان ابریشم مشهد: مشهد – خیابان امام رضا – کوچه کربلا – پلاک ۹۸

هتل آپارتمان ابریشم مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

آبشارهای معروف در شهر مشهد

 

 

در تور لحظه آخری مشهد حتما از آبشار بوژان دیدن کنید.یکی از این جاذبه های طبیعی اطراف مشهد روستای بوژان است که از توابع بخش مرکزی شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی به شمار می آید و در 120 کیلومتری شهر مشهد و 13 کیلومتری شمال شرقی نیشابور قرار گرفته است . از شهر نیشابور جاده ای آسفالته جهت ورود به این روستا وجود دارد.چشم انداز دره سرسبز روستا و رودخانه جاری آن، همراه با منظره کشتزارها و باغ های گسترده، جلوه بسیار زیبا و تماشایی دارند که طبیعت گردان و گردشگران تور مشهد را به سوی خود جلب می کنند. حواشی رودخانه پرآب و دائمی بوژان، به ویژه در بهار و تابستان، مکان مناسبی برای گذران اوقات فراغت گردشگران تور مشهد نوروز 95 است. آبشار بسیار زیبایی از ارتفاعات پیرامون روستا سرازیر می شود. طبیعت سرسبز اطراف آبشار با گل ها و درختچه های فراوان، زیبایی خاصی برای تماشای مسافران تور مشهد تعطیلات دی 94 یافته است. در مسیر رودخانه بوژان، آبشارهای کوچک و بزرگ دیگری نیز وجود دارند که بر طراوت پیرامون آن می افزایند. در انتهای این روستا دره ای بزرگ لابلای صخره های بلند نفوذ نموده است که در امتداد این دره، رودخانه بوژان و آبشار زیبا و سفیدرنگ آن برای تماشای مسافران تور مشهد  نمایان می شود. برای رسیدن به آبشار بوژان حدود دو ساعت پیاده روی از محل روستا لازم است. رودخانه بوژان به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر از کوه های گودزرد، بوژان و سیاه خانی سرچشمه می گیرد.

آبشار بوژان در مشهد

آبشار بوژان در مشهد

 

 

آبشار قره‌سو مشهد در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند.وجود هشت آبشار و چشمه‌های خنک و نردبان‌های فلزی تعبیه شده برای رفتن به بالای آبشار، از عواملی هستند که مسافران تور مشهد را به طرف خود جلب می‌کتد. ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد.آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران تور مشهد 94 بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است. در راه کوهستانی دره قره‌سو و بر دیوارهای سنگی آن نردبانهای فلزی نصب شده تا مسیر رفت و آمد به آبشار را برای گردشگران تور مشهد نوروز 95 آسانتر نماید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آبشارهای معروف در شهر مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 

هتل مینو مشهد که به تازگی تاسیس شده با مزیت قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر و دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر و بازار رضا و فرودگاه افتتاح گردیده است.در تور مشهد زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل مینو دارای 96 اتاق, شامل 6 سوئیت رویال دو اتاق خوابه ,  12 سوئیت یک اتاق خوابه و 24 اتاق کانکت سه نفره و 54 اتاق دو نفره و سه نفره با تجهیزات کامل دارای سرویس بهداشتی , فرنگی , ایرانی , صندوق امانات اختصاصی در اتاق, ویدئو مرکزی , اینترنت و سیستم قفل کامپیوتری و پاور سوئیچ و امکان استفاده از سیستم وایرلس لابی هتل توسط گردشگران تور مشهد می باشد.هتل مینو مشهد با داشتن رستورانی با تنوع غذایی منوی انتخابی به صورت ناهار به صورت چلو کوبیده  , چلو جوجه , چلو ماهی , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت روز و در روزهای جمعه چلو خورشت فسنجان و استانبولی و شام به صورت خوراک کوبیده , شنیسل مرغ , رولت گوشت , خوراک جوجه , خوراک ماهی , مرغ سوخاری مورد استقبال مسافران تور مشهد می باشد. در رستوران صبحانه سوپ , سالاد و نوشیدنی به صورت بوفه آزاد می باشد.

 

هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد واقع در شهر مشهد مقدس در دسته هتل های 2 ستاره قرار گرفته است. این هتل فاصله اندکی در حدود 2.5 کیلومتر با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در فاصله 10 کیلومتری و ایستگاه راه آهن این شهر در فاصله 2 کیلومتری از هتل نیایش مشهد قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در این هتل زیبا را دارند میتوانند از امکاناتی نظیر لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، رم سرویس، تاکسی سرویس و رستوران که هتل نیایش مشهد در اختیار آنها در تور مشهد 94 قرار می دهد استفاده کنند. این هتل دارای 60 اتاق و سوئیت می باشد که همگی آنها مجهز به تلفن، مبلمان، تلویزیون، یخچال، حمام و سرویس ایرانی هستند. در هتل نیایش مشهد اینترنت رایگان در فضای لابی هتل در اختیار میهمانان تور مشهد نوروز 95 قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، چهارراه شهدا، خیابان آزادی، بعد از باغ نادری

هتل نیایش مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

هتلهای سه ستاره مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در خیابان امام رضا و در سال 1388 افتتاح گردید. موقعیت مکانی هتل پارمیدا مشهد به گونه ای است که مسافرین تور مشهد برای رسیدن به حرم مطهر امام رضا (ع) باید فاصله ای 18 دقیقه ای را طی کنند، همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن نیز 20 دقیقه می باشد. هتل سه ستاره پارمیدا مشهد به امکانات لوکسی مجهز شده است، همچنین در لابی هتل بزرگترین آکواریوم هتلی ساخته شده است که فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای مسافرین تور مشهد پاییز 94 به ارمغان خواهد آورد. برخی از امکانات این هتل لوکس که برای آسایش و رفاه مسافرین تور مشهد فراهم شده اند کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و دسرهای متنوع، صندوق امانات، آسانسور، خشکشویی، کافی نت و پارکینگ اختصاصی می باشند. هتل پارمیدا مشهد برای فراهم کردن اوقات خوش و به یاد ماندنی برای مسافرین تور مشهد دی 94 امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی مانند استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی را در فضای هتل خود پیاده سازی کرده است. اینترنت وایرلس نیز در فضای لابی هتل در اختیار آن دسته از مسافرین تور مشهد که به آن نیاز دارند قرار خواهد گرفت که در صورت استفاده از آن باید هزینه اش پرداخت شود.

آدرس هتل پارمیدا مشهد: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 24 ، هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

 

 

 

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد تعطیلات دی 94 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد نوروز 95  قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

مراکز خرید معروف مشهد

 

مرکز خرید آرمان در مشهد دارای مساحت 10535 متر مربع و زیربنایی حدود 90 هزار متر مربع است. پروژه آرمان با داشتن 95 متر از بر خیابان نواب صفوی و فقط حدود 500 متر فاصله با حرم امام رضا (ع) در موقعیتی استثنایی قرار گرفته و می‌تواند پاسخگوی نیاز زائران حرم در تور مشهد باشد. پروژه آرمان در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 401 واحد تجاری، 291 واحد اقامتی، 119 واحد مسکونی و 431 واحد پارکینگ است. در ساخت این پروژه از جدیدترین تکنولوژی صنعت ساختمان شده است و در طراحی یکی از نمونه های منحصربه‌فرد شهر مشهد از نظر گردشگران تور مشهد دی 94 به حساب می‌آید. وجود تفرجگاه مرکزی با طراحی فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردش این مجتمع را در نوع خود برای مسافران تور لحظه آخری مشهد بی‌نظیر کرده است. از ویژگی‌های اصلی این پروژه می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نوآورانه و خاص، تنوع متراژ در واحدها، طراحی داخلی مدرن و زیبا و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهرمشهد اشاره کرد.

 

 

نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاورمیانه در سال 1372 تاسیس شد و در سال 1377 به بهره برداری رسید. شركت نمايشگاه بين المللي مشهد با تعهد به خدمات رساني بهينه در بازارهاي داخلي و بين الملي، مجموعه نمايشگاهي و همايشي خود را در سطح جهاني عرضه و با بهره گيري از تسهيلات فني پيشرفته و خدمات تخصصي طيفي وسيع از نمايشگاهها را در تور مشهد 94 برگزار مي كند.كل مساحت نمايشگاه 600000 مترمربع است كه فاز يك آن با فضاي مفيد نمايشگاهي به وسعت 250 هزار مترمربع بهره برداري شده است. فضاي مسقف آن به وسعت 20000 هزار مترمربع و فضاي باز مفيدآن 20 هزار مترمربع مي باشد.فضاي سبز به وسعت 80 هزار مترمربع محيطي دلپذير و با صفا برای مسافران تور مشهد مي سازد. سالن ها و سايت هاي نمايشگاهي فضاي باز به نحوي طراحي شده اند كه انتقال كالاها ، وسايل نقليه و وسايل نمايشگاهي به سهولت توسط مسافران تور مشهد پاییز 94 صورت بگيرد. نمایشگاه مشهد سالانه ميزبان بيش از 3 میلیون نفر و بیش از 40 نمایشگاه ملی و بین المللی با مشارکت کنندگانی بیش از 20 کشور است. نمایشگاههای بین المللی ساختمان، خودرو، کامپیوتر، لوازم خانگی و گردشگری که هر ساله برای بازدید کنندگان تور مشهد به طور منظم برگزار می شوند از بزرگترین نمایشگاههای این مکان هستند.

 

 

 

مجتمع تجاری پروما که کار خود را از سال 1382 در شهر مشهد آغاز کرد با چهار طبقه و 25000 متر مربع زیربنا ، 250 واحد تجاری را در خود جای داده است. پارکینگ این مجتمع دارای ظرفیت 2000 خودرو میباشد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و… می‌پردازند.در این مجتمع تجاری مانند سایر بازارهای مشهد امکانات رفاهی برای مسافران تور مشهد نظیر فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و… در طبقه همکف قرار دارد.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این مجتمع خرید کنید.

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف مشهد , مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

هتلهای سه ستاره معروف در مشهد

 

هتل جهان مشهد

هتل جهان در شهر مشهد مقدس واقع شده است که در دسته هتل های 3 ستاره مشهد قرار می گیرد. فاصله ای که هتل جهان مشهد از فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن این شهر دارد به ترتیب 18 دقیقه و 20 دقیقه می باشد که مسافرین تور مشهد میتوانند این مسیر را با ماشین طی کنند. حرم مطهر امام رضا (ع) نیز از در فاصله ای 12 دقیقه ای از این هتل قرار دارد که برای زائرین فاصله ای مناسب است. امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد میتوان به صرافی، آسانسور، رستوران، سرویس به حرم و تاکسی سرویس، صدوق امانات، پارکینگ و مرکز خرید اشاره کرد. اتاق های این هتل نیز برای فراهم کردن آسایش میهمانان تور مشهد 94 به تلفن، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. میهمانان تور مشهد برای گذراندن اوقاتی خوش و تفریح در این هتل نیز میتوانید از سونا، جکوزی، سالن ورزشی و سالن بدنسازی آن استفاده کنید.

آدرس هتل جهان مشهد: مشهد، خيابان امام رضا، فلكه آب، پشت پاركينگ رضا، كوچه حوض 9 ، هتل جهان

هتل جهان مشهد

 

 

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد دی 94 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

 

 

هتل میامی مشهد

هتل میامی هتلی 3 ستاره در شهر مشهد می باشد که با امکانات متنوعی پذیرای میهمانان تور مشهد است. مسافرین تور مشهد باید دقت داشته باشند که فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن این شهر 30 دقیقه می باشد، فاصله تقریبی هتل میامی مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در حدود 40 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد. این هتل برای رفاه مسافرین تور مشهد آذر 94 امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران، کافی نت و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل میامی مشهد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر و جکوزی نیز برای میهمانان تور مشهد تعطیلات آذر 94 فراهم کرده تا از اقامت در این هتل بتوانند نهایت استفاده و لذت را ببرند. اتاق های هتل میامی در 5 طبقه به تعداد 39 باب قرار گرفته اند و به تهیزاتی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، آشپزخانه، صندوق امانات، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از میهمانان تور مشهد که قصد استفاده از اینترنت در هتل میامی مشهد را دارند، میتوانند از این خدمت به صورت رایگان در فضای لابی و اتاق های خود استفاده کنند.

آدرس هتل میامی مشهد : مشهد -خیابان امام رضا(ع) 35

هتل میامی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف در مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

آثار تاریخی معروف در مشهد

 

اگر با تور مشهد آذر 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید .بنای تاریخی مصلی پايین خیابان امروزه در حاشیه بلواری به همین نام در شهر مشهد قرار دارد اما در گذشته در بیرون از حصار شهر واقع بوده و نظر کاروانیان را به سوی خود جلب می‌نمود. بنای مزبور از نظر طرح و نقشه‌ی کلی معماری شامل ایوانی مرتفع و دو ایوانچه منتهی به فضاهای چهار ضلعی در طرفین با وضعیتی متقارن است. مصلی پایین خیابان مشهد یکی ازبناهای تاریخی شهر مشهد می باشد که از لحاظ طراحی و ساخت به نوبه خود یکی از شاهکارهای معماری میباشد.

از جمله تزيینات مصلی باید به کاشی معرق، گچبری، مقرنس و گره‌های هندسی و شمسه اشاره کرد که برای مسافران تور مشهد بسیار جالب می باشد.. این بنا در سال 1087ق مقارن با زمامداری شاه سلیمان صفوی به سعی و اهتمام «حاجی ملک» و معماری «حاجی شجاع بنای اصفهانی» به امر نواب عالی مقام «ابو صالح» از نقبای سادات رضوی مشهد (بانی مدرسه نواب) بنیان گردیده است.

 

در تور مشهد تعطیلات آذر 94 حتما از این مدرسه دیدن کنید .این مدرسه تاریخی در حاشیه‌ی جنوبی خیابان نواب صفوی (پايین خیابان) واقع گردیده و تنها مدرسه باقی‌مانده از دوره صفویه است که تا حدود زیادی هویت اولیه خود را حفظ کرده است و امروزه از فضای آن به عنوان خوابگاه طلاب کشور افغانستان استفاده می‌شود. که باعث شده از آن به عنوان مکانی مذهبی برای بازدید گردشگران تور مشهد بشمار آید و سالیانه طلاب زیادی را به آنجا جذب میکند.

مدرسه عباسقلی خان مشهد در سال 1077ق در زمان حکمرانی شاه سلیمان صفوی، به اهتمام عباسقلی‌خان (والی یا بیگلربیگی خراسان) و سرپرستی وزیرش «سعدالین محمد» ساخته شده است که در جریان توسعه حریم حرم رضوی و تعریض خیابان در سال 1376ش، سر در آن به طور ماهرانه‌ای برای بازدید گردشگران تور مشهد 10 متر به عقب کشیده شد.

 

اگر با تور مشهد پاییز 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید .این بنای تاریخی به عنوان یکی از بزرگترین حمام‌های ایرانی با معماری منحصر بفرد خود در بازار بزرگ مشهد، در کنار مقبره امیر غیاث‌الدین ملک شاه (مسجد 72 تن) قرار دارد، اما امروزه دسترسی به این مکان از طریق خیابان اندرزگو 13 ممکن می‌باشد که این امر باعث شده علاقه مندان زیادی از دسترسی به این مکان معذور شوند بنای مزبور به اهتمام «مهدی قلی بیک جانی قربانی» امیر آخورباشی شاه عباس صفوی در اوایل سده یازده قمری بنیان گردیده است.این بنا در تور مشهد تعطیلات پاییز 94 علاقه مندان زیادی برای بازدید دارد.

حمام مهدی قلی بیگ مشهد که بیشتر به حمام شاه شهرت داشته، مجموعه‌‌ای از فضاهای متعدد و متفاوت مشتمل بر پلکان ورودی، سر بینه، بینه، گرمخانه و... است. بزرگترین و زیباترین بخش این مکان بینه آن است که در طرح و نقشه‌ای مربع با هشت ستون سنگی و پوشش مدور و معماری ایرانی زیبا ، آراسته به نگارگری در سیزده لایه است، حمام مزبور در سال 1385ش به موزه مردم‌شناسی آستان قدس رضوی تغییر کاربری داد که سالیانه بازدید کنندگان تور مشهد از این مکان بازدید به عمل میاورند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آثار تاریخی معروف در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

مجتمع تجاری پروما مشهد

 

یکی از مراکز تجاری شهر مشهد، مجتمع تجاری پروما می‌باشد. این مجتمع در نزدیکی میدان جانباز مشهد واقع شده‌است. با توجه به جمعیت فراوان گردشگر و زائرانی که سالانه به مشهد تور مشهد 94 سفر می‌نمایند، مراکز تجاری مختلف در این شهر از رونق خوبی برخوردارند. 
در این مجتمع تجاری فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و... در طبقه همکف قرار دارد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که تور مشهد 94 به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و... می‌پردازند.

 

بازار گوهرشاد مشهد

 

 

بازار گوهرشاد مشهد در حاشیه بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهارراه ششصد دستگاه شهر مشهد واقع شده است. است . زمین این بازار جزء موقوفات گوهرشاد بوده و در سال ۱۳۶۸ش توسط اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی بنیان و سه سال بعد افتتاح گردید. زیر بنای این مرکز تجاری 2100 متر ، تور مشهد آذر 94 مساحت طبقه همکف 1445 متر و طبقه زیر همکف نیز 720 متر می باشد که از سالن های عریضی تشکیل شده است. بازار گوهرشاد با وجود سالن‌های عریض دارای 84 مغازه در طبقات است که در آن‌ها لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، تور مشهد تعطیلات پاییز 94لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات و… عرضه می‌شود. از جمله تسهیلات این مجتمع باید به نمازخانه‌، عابر بانک، آبخوری و سرویس بهداشتی اشاره نمود. مسافران تور مشهد از این مرکز خرید دیدن می کنند .

 

 

 

بازار گوهرشاد مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

شاندیز مشهد

شاندیز در تور مشهد لحظه آخری یکی از شهر های تفریحی توریستی و تنها منطقه بین المللی گردشگری ایران به شمار می رود . این شهر که در 12 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده است دارای : دره های پرآب ، درختان مرتفع ، طبیعت سزسبز با گل های وحشی ، رودخانه های جاری و .. می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 را به سمت خود جذب می کند . این شهر ییلاقی از شمال با میان ولایت ، از جنوب با نیشابور ، از شرق با طرقبه و از غرب با گلمکان و چناران مجاور می باشد . گردشگران تور مشهد پاییز 94 م توانند از این محل دیدن نمایند.این شهر همچنین به علت پوشش گیاهی انبوه و متراکم دارای سرسبزی بیشماری بوده و به دلیل قرار گرفتن در دامنه ارتفاعات بینالود دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی می باشد که همین امر باعث توجه گردشگران تور مشهد شده است .

شاندیز مشهد

از وقایع مهم تاریخی این شهر به توب بستن قلعه تاریخی شاهندژ توسط حسام السلطنه حاکم خراسان بوده است که در زمان قاجار به وقوع پیوسته است . میهمانان تور مشهد لحظه آخری می توانند از این محل دیدن نمایند. سوغات مهم و معروف این شهر پوستین دوزی است و بسیاری از محصولات پوستی در این شهر ساخته می شود . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این محل دیدن نمایند. از غذاهای معروف این شهر نیز شیشلیک شاندیز می باشد که با روش پخت مخصوصی طبخ می شود که شهرت جهانی داشته است . 


طرقبه مشهد

طرقبه در تور مشهد پاییز 94 یکی از مناطق ییلاقی اطراف مشهد می باشد که در 18 کیلومتری جنوب غربی آن واقع شده است . این منطقه ییلاقی در مسیر راه جاغرق قرار گرفته است . گردشگران تور مشهد می توانند از این مکان دیدن نمایند. طرقبه دارای باغ های زیبا و فراوان می باشد که انواع مختلفی از میوه ها نیز در این باغ ها یافت می شود همچنین این منطقه دارای رودخانه های متعددی نیز می باشد . این منطقه یکی از مناطق تفریحی توریستی مشهد به شمار می رود و بسیاری از گردشگران تور مشهد از این منطقه زیبا دیدن می کنند .

 طرقبه مشهد

این منطقه در تور مشهد لحظه آخری از امکانات رفاهی و شهری خوبی نیز برخوردار است از جمله : پارک عمومی ، مخابرات ، پست ، پمپ بنزین ، درمانگاه ، مسجد ، رستوران ، فروشگاه و غیره می توان اشاره کرد . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.  این منطقه به دلیل آب و هوای خوب و طبیعت سرسبز خود بر جاذبه های آن افزوده است از دیگر ویژگی های طرقبه صنایع چوبی و دستی مانند : سبد بافی ، لوح بافی ، گلدوزی و قالی بافی می باشد که نظر بسیاری از مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است .
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

 

آرامگاه امام زاده یحیی مشهد

آرامگاه امام زاده یحیی مشهد

آرامگاه امام زاده یحیی در تور مشهد لحظه آخری در یک کیلومتری روستای میامی و در دامنه کوه واقع شده است. روستای میامی در 50 کیلومتری مشهد و در جاده سرخس قرار دارد. بنای آرامگاه امام زاده یحیی در قرن دهم ساخته شده است. میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این آرامگاه دیدن نمایند. آرامگاه ایشان دارای رواق چهار ضلعی و گنبد فیروزه ای دو پوسته ای است. ورودی آن دارای دو مناره زیبا و در سر در آن کتیبه ای سنگی وجود دارد که مربوط به زمان شاه طهماسب صفوی است. گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. با توجه به این کتیبه این آرامگاه متعلق به برادر زاده یحیی بن زید (نواده امام زین العابدین) است اما کسانی که به این آرامگاه می آیند آن را آرامگاه امام زاده یحیی می دانند. میهمانان تور مشهد می توانند از این محل دیدن نمایند. با توجه به آن چه که در تاریخ آمده است یحیی بن زید در سال 207 هجری قمری در بغداد وفات یافتند. در کنار آرامگاه امام زاده یحیی از دامنه کوه چشمه آب معدنی جریان دارد و سنگفرشی که در اطراف بنای مرکزی است محل مناسبی برای استراحت زائرین این امام زاده است. گردشگران تور مشهد لحظه آخری می توانند از این مکان دیدن نمایند.


 

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم در تور مشهد 94 که از نوادگان حضرت موسی بن جعفر (ع) هستند در هفتادو پنج کیلومتری مشهد و در روستای پیوه ژن واقع شده است که هر روز زائرین زیادی به این آرامگاه می آیند. زائران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در نزدیکی این آرامگاه قنات آب پر آبی وجود دارد که باعث سرسبزی آن منطقه شده است. آرامگاه این امام زادگان علاوه بر اینکه جنبه مذهبی دارد از لحاظ گردشگری هم بسیار مهم تلقی می شود. آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم (ع) در تور مشهد لحظه آخری در واقع توقف گاهی برای زائرین این امام زادگان می باشد.


 

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی مشهد

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی مشهد

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی در تور مشهد 94 در نزدیکی مشهد واقع شده است. این آرامگاه در روستای خواجه حسین در 45 کیلومتری مشهد _ کلات قرار دارد. امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی از منسوبین امام موسی بن جعفر (ع) هستند. زائران تور مشهد می توانند از این مکان زیارتی دیدن نمایند. آرامگاه میر سبحان ولی در محوطه داخلی بنای جدید قرار دارد و آرامگاه بی بی صنوبر مقابل آن با یک ضریح فلزی کوچک و زیبا قرار دارد. آرامگاه این امام زادگان برای مردم روستا و اهالی آن بسیار عزیز و قابل احترام است. زائران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.
 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان تور مشهد لحظه آخری از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان مشهد عبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت ویژه میهمانان تور مشهد 94 و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم


 

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد

هتل رضا تور مشهد پاییز 94 یک هتل سه ستاره بسیار با تجربه است که در فاصله کمی از حرم قرار دارد که می توان با چهار دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) رسید. این هتل مجهز به اینترنت در لابی و اتاق ها می باشد. از امکانات دیگر هتل رضا تور مشهد لحظه آخری رستوران , کافی شاپ , پارکینگ , آسانسور , تاکسی سرویس و... می باشد.

آدرس: بین میدان طبرسی و چهار راه مقدم


 

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد 94 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد پاییز 94 در مرکز شهر مقدس مشهد و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر برای میهمانان تور مشهد و... می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

 

کیفیت هتل مجلل درویشی مشهد؟

هتل مجلل درویشی تور مشهد 94 یکی از هتل های 5 ستاره مشهد می باشد و در سال 1390 ساخته شده است. هتل درویشی در خیابان امام رضا(ع) و در فاصله 1400 کیلومتری و 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا(ع) قرار گرفته است. هتل اترک تور مشهد 94 دارای 25 طبقه است و دارای 223 اتاق برای میهمانان می باشد. این مجموعه دارای 800 متر مربع فضای سبز است. از امکانات این هتل می توان از رستوران ویژه میهمانان تور مشهد 94، لابی، آسانسور، لاندری، چایخانه سنتی، فروشگاه، ماهواره، پارکینگ، اینترنت در لابی، صندوق امانات، آرایشگاه، استخر، سونا، جکوزی، رم سرویس، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، کافی نت ویژه میهمانان تور مشهد 94 و ... نام برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل مجلل درویشی مشهد بازدید نمایید.

 

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد


 

هتل مجلل درویشی مشهد

 هتل مجلل درویشی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل مجلل درویشی مشهد؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 13 مهر 1394
.

 

مشخصات هتل اترک مشهد؟

 

مشخصات هتل اترک مشهد؟

هتل اترک تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در مجموع از 170 اتاق تشکیل شده است. هتل اترک با فرودگاه مشهد 15 دقیقه فاصله دارد. همچنین این هتل در فاصله 3 دقیقه ای از حرم مطهر رضوی واقع شده و یکی از هتل های بسیار نزدیک به حرم  در تور مشهد 94 می باشد.

از امکانات هتل اترک می توان به پارکینگ ویژه میهمانان تور مشهد 94، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، کافی شاپ، یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی ویژه میهمانان تور مشهد 94 و... اشاره داشت.

آدرس: فلکه آب، اول بازار رضا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی و نیز موقعیت هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل اترک مشهد بازدید نمایید.

 

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مشخصات هتل اترک مشهد؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 13 مهر 1394
.

 

 

فاصله هتل بزرگ طرقبه مشهد با حرم امام رضا (ع)؟

هتل بزرگ طرقبه تور مشهد 94 در فاصله 60 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است. همچنین فرودگاه نیز 65 دقیقه از این هتل فاصله گرفته است. هتل بزرگ طرقبه یک هتل 4 ستاره در تور مشهد 94 می باشد و در دامنه رشته کوه بینالود و یک منطقه ییلاقی واقع شده است. این هتل از 315 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد 94 تشکیل شده است. در این هتل فضای سبز بسیار زیبایی وجود دارد که میهمانان می توانند از آن لذت ببرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل بزرگ طرقبه مشهد مراجعه فرمایید.

 

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل بزرگ طرقبه مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: فاصله هتل بزرگ طرقبه مشهد با حرم امام رضا (ع)؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 13 مهر 1394
.

اگر با تور مشهد 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید . این مکان پیش از این در حاشیه‌ی جنوبی شهر و در محدوده‌‌‌ی محله عیدگاه واقع بوده اما امروزه در مرکز شهر مشهد و در گذر عباسقلی‌خان قرار دارد. که یکی از مکانهای قدیمی و پر رفت و امد شهر مشهد به حساب میاید.

سرای عزیز اله اف مشهد در سال 1347ق توسط حاج غلامحسین سالم مشهدی به عنوان تجارتخانه و محلی برای صادرات محصولات مختلف بنیان گردید و تا مدت‌ها بنایی بسیار ممتاز و پر رونق بود. که درز زمان خود بازار مرکزی مشهد و یکی از مراکز تجاری اصلی مشهد به حساب میامده این بنا در سه طبقه و متشکل از حجره‌های پیرامون یک حیاط مرکزی بزرگ و حیاط فرعی کوچکتر در بخش شرقی ایجاد شده و در حال حاضر نیز بازار خرید و فروش کالای روزمره‌ی مردم مشهد و زائرین تور مشهد است.

 

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید این کاروانسرا در بلوار 17 شهریور و در خیابان فرعی منشعب از این گذرگاه به نام «صدر» واقع می‌باشد. وسعت این بنا که در زمان فتحعلی‌شاه توسط اسحاق خان قرائی برای استراحت و تفرجگاه موقتی کاروان زائرین تور مشهد الرضا(ع) ساخته شده 1500 مترمربع و دارای یک حیاط مرکزی با 16 اتاق و ایوانچه پیرامون آن است.

در دو طرف کارونسرای بابا قدرت مشهد و پشت اتاق‌ها، فضای دو اصطبل برای حیوانات قرار دارد و در چهار گوشه بیرونی آن نیز برج‌هايی دیده می‌شود که به مرور زمان تغییر شکل یافته‌اند. علاوه بر ایوان ورودی در امتداد آن ایوان دیگری به صورت دو اشکوبه ایجاد شده است که به بالاخانه‌ی آن منتهی می‌گردد. این بنای تاریخی یکی از زیباترین بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری مشهد میباشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آثار تاریخی معروف در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

آرامگاه فردوسی حماسه سرای بزرگ زبان پارسی ، در20 کیلومتری مشهد مقدس در شمال بزرگراه مشهد – قوچان و شهر طوس قرار گرفته که مورد تکریم بسیاری از زائرین مرقد امام هشتم حضرت امام رضا(ع) است، ساخت آرامگاه فردوسی نیز همچون دوران زندگیش پر از فراز و نشیب بود اگرچه این مرقد ازشوکت و جلال خاصی نزد عام و خاص برخوردار بوده لیکن فاقد بنایی مشخص بوده است. در تور لحظه آخری مشهد دیدار از این آرامگاه را از دست ندهید.پس از چندین بار تصمیم ساخت و عدم بنایی درخور این شاعر بزرگ، در سال 1301 و توسط محمدعلی فروغی استارت کار زده شد و با چندین مرحله معماری و نقشه کشی و شروع و تخریب بالاخره با اقتباس از بنای کورش کبیر در پاسارگاد استان فارس مجموعه ای به شکل کنونی آن وطراحی تکمیلی هوشنگ سیحون پس از 18 ماه ساخته شد و در جشن بزرگداشت هزاره فردوسی (1313 هجری شمسی) به بهره برداری رسید. محدوده مقبره ی فردوسی در باغ و ملک شخصی اش قرار داشته که این باغ بزرگ و مصفا در حال حاضر تفریحگاه عمومی علاقمندان و زائران آن بزرگ مرد در تور مشهد می باشد .وسعت آرامگاه فردوسی 6 هکتار بوده که شامل موزه ، کتابخانه و امکانات رفاهی برای بازدید کنندگان تور مشهد 94 می باشد.

 

آرامگاه فردوسی در مشهد

 

آرامگاه فردوسی در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه فردوسی در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

هتل آپارتمان ویلا مشهد

هتل آپارتمان ویلا هتلی درجه یک واقع در 5 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. فاصله این هتل درجه 1 از فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر و از ایستگاه راه آهن مشهد 5 کیلومتر می باشد. هتل آپارتمان ویلا مشهد برای مسافرین تور مشهد امکانات خوبی را فراهم کرده است که برخی از آنها لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات و نمازخانه هستند. تعداد اتاق هایی که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها استفاده کنند 16 عدد می باشد که همگی آنها به امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز هستند. از دیگر خدمات این هتل یک ستاره اینترنت وای فای رایگان است که آن را در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد پاییز 94 قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان ویلا : مشهد، میدان شهدا، خیابان امام خمینی، امام خمینی 3

هتل آپارتمان ویلا مشهد

 

هتل آپارتمان سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش یک هتل درجه یک در شهر مشهد مقدس می باشد که یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت این شهر است. این هتل در آبان ماه سال 1389 و در ضلع شرقی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است، فاصله هتل آپارتمان سروش مشهد با حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) کمتر از 300 متر می باشد. فرودگاه بین المللی مشهد مقدس در فاصله 11 کیلومتری و ایستگاه راه آهن این شهر در فاصله 3 کیلومتری از هتل آپارتمان سروش قرار گرفته است. از جمله امکاناتی که هتل آپارتمان سروش در اختیار میهمانان تور مشهد قرار میدهد میتوان به لابی، لاندری، کافی شاپ، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 200 نفر و پارکینگ با ظرفیت 45 اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی برای میهمانان تور مشهد می باشد. اینترنت رایگان در لابی و اتاق های هتل آپارتمان سروش مشهد در اختیار میهمانان تور مشهد 94 قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، خیابان شهيد نواب صفوی، شهيد نواب صفوی 12

هتل آپارتمان سروش مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمانهای معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

هتل چهارستاره خورشید تابان واقع در مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران جنب فرمانداری مشهد  با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مطهر مفتخر است با ارائه بهترین خدمات وتسهیلات متفاوت میزبان گردشگران داخلی تور مشهد و خارج از ایران عزیز باشد . این هتل از آن جمله از هتل های مشهد است که دسترسی به مراکز خرید مشهد مانند مراکز بازار بورس طلا ، بازار حکیم پارک باغ ملی را آسان نموده است . هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از آنها سوئیت آپارتمان می باشند و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز و تکمیل شده اند . 

امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد مهر 94 شامل :

یخچال ، تلویزیون ، استخر ، سوئیت ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، سالن ورزش ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی , استخر به طول 5/22 متر و عرض 11 متر ، استخر کودکان ، جکوزی ، سونای خشک ، سونای بخار ، اتاق ماساژ ، اتاق پزشک ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، آزمایشگاه کنترل آب می باشد .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل خورشید تابان مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

باغ وحش وکیل آباد در جنوب غربی مشهد و در مجاورت پارک جنگلی وکیل آباد قرار دارد که 125 نوع گونه جانوری ، 49 گونه پرنده ، 61 گونه پستاندار و 10 گونه آبزی در آن نگه داری می شود . این باغ وحش با وسعت 4 هکتار بزرگ ترین باغ وحش ایرا ن به شمار می رود که از سراسر ایران در تور لحظه آخری مشهد و حتی کشور های خارجی برای بازدید از این باغ وحش مراجعه می کنند .باغ وحش وکیل آباد، تنها باغ وحش مشهد و خراسان رضوی می‌باشد. این باغ وحش دارای حیوانات گوشتخوار و علف خوار، آبزی، خزنده و پرندگان ميباشد از جمله می‌توان به شیر، ببر، خرس، گراز، گربه وحشی، انواع پرندگان، چهار نوع گوزن، شامپانزه و...اشاره كرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش وکیل آباد در مشهد ,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 94 قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرینتور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد 94 قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلام مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

مجموعه بازار فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران گرامی تور مشهد تابستان 94 را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری فردوسی مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

اگر دنبال یه جای خاص برای غذا خوردن هستید که فضایی منحصر بفرد داشته باشد و بتوانید از آرامش آن بهره مند شوید ، پیشنهاد میکنیم رستوران نسیم لبنان مشهد را انتخاب کنید . این رستوران محیطی بسیار زیبا و شیکی دارد و میزهای چوبی زیبا با صندلی های بسیار راحت آن در کنار دکوراسیون بسیار مطلوبش ، رستوران را بسیار جذاب تر کرده است.در تور مشهد تابستان 94 وقتی وارد رستوران می شوید فضایی روبروی شما به گونه ای است که انگار به رستورانهای لبنان وارد شده اید . در رستوران نسیم لبنان از مواد غذایی چون سوسیس ، کالباس ، روغن ، سس مایونز و برنج استفاده نمی شود و هرچند وقت یکبار غذای جدیدی به منوی غذا افزوده میشود . منوی غذایی رستوران بسیار متنوع و با کیفیت است . همچنین رستوران دارای پیک رایگان به تمام نقاط مشهد است . قیمت غذاهای رستوران نسیم لبنان مشهد بسیار مناسب است و پیش غذاهای متنوع رستوران از مهم ترین شاخصه های رستوران است .

شماره تماس رستوران نسیم لبنان مشهد :38484010
آدرس رستوران نسیم لبنان مشهد : مشهد , سه راه ادبیات -مقابل جهاد دانشگاهی رستوران نسیم لبنان رستوران نسیم لبنان

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران نسیم لبنان مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های ارزان مشهد, رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل قصر الضیافه مشهد یکی از هتل های مجلل و پنج ستاره مشهد می باشد که مخصوص زائران عرب می باشد و در صحن هدایت حرم مطهر قرار دارد.هتل قصرالضیافه مشهد در نوع خود ممتاز و بی رقیب شناخته شده است ،زیرا می توان از آن به عنوان تنها هتلی نام برد که بخشی از آن در حرم مطهر امام رضا (ع)قرار دارد.هتل قصرالضیافه مشهد دارای امکانات خوبی است تا مسافران تور مشهد شهریور 94 و زایران امام هشتم از اقامت در این هتل احساس ارامش داشته باشند. برخی از امکانات هتل قصرالضیافه مشهد شامل :رستوران, آسانسور, اینترنت بیسیم, عابر بانک, پاورسوئیچ, صندوق امانات, لابی, کافی نت, سالن کنفرانس و اجتماعات ,دستگاه کارت خوان, کافی شاپ, روم سرویس, تاکسی سرویس, خشکشویی, پارکینگ, گشت تفریحی, سونا و جکوزی عمومی میباشد.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل قصر الضیافه مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل آبان مشهد

هتل آبان مشهد

در هتل آبان تور مشهد اقامت کودکان زیر سه سال رایگان می باشد. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ 24 ساعته , اینترنت در واحد و لابی , سالن ورزشی , استخر , سونا خشک , جکوزی , پارک کودکان , فضای سبز و... می باشد. فاصله هتل آبان تور مشهد تا حرم امام رضا (ع) با ماشین چهل دقیقه است.

آدرس : بلوار پیروزی , پیروزی 62


 

هتل پارسیان مشهد

هتل پارسیان مشهد

هتل پارسیان تور مشهد در نزدیک کوه سنگی واقع شده است.

امکانات این هتل رستوران , کافی شاپ , تاکسی سرویس , اینترنت وایرلس و... می باشد. رستوران هتل پارسیانتور مشهد به همراه غذاهای خوش مزه ایرانی , محلی و خارجی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز می باشد.

آدرس: مشهد , نبش کوه سنگی پانزدهم


 

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا تور مشهد در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا مشهد می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا تور مشهد تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.

آدرس: خیابان شیرازی , بین میدان شهدا و چهار راه شهدا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 24 تير 1394
.

هتل پارس تور مشهد در گروه هتل های 5 ستاره و با کیفیت مشهد می باشد. این هتل در سال 1379 در زمینی به مساحت 5 هکتار شروع به ساخت کرد و در سال 1384 افتتاح شده است. مجموعا 227 اتاق در این هتل برای میهمانان درنظر گرفته شده است. لابی این هتل یکی از زیباترین لابی های هتل های ایران می باشد. در ضمن این هتل 6 طبقه است. از امکانات این هتل برای میهمانان تور مشهد می توان به کافی شاپ، لابی، استخر، بیلیارد، فروشگاه، سالن ورزشی، کافی، سرویس حرم، آسانسور، سالن تنیس، لاندری، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، چایخانه، گشت درون شهری و برون شهری برای مسافران تور مشهد و... اشاره داشت.

 

 

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی و نیز موقعیت هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل پارس مشهد بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل پارس مشهد؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 24 تير 1394
.

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس


 

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد

هتل رضا تور مشهد یک هتل سه ستاره بسیار با تجربه است که در فاصله کمی از حرم قرار دارد که می توان با چهار دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) رسید. این هتل مجهز به اینترنت در لابی و اتاق ها می باشد. از امکانات دیگر هتل رضا مشهد رستوران , کافی شاپ , پارکینگ , آسانسور , تاکسی سرویس و... می باشد.

آدرس: بین میدان طبرسی و چهار راه مقدم


 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا تور مشهد در کنار بازارهای مهم و بارگاه ثامن الحجج قرار گرفته. زیبایی این هتل با به کار گیری دکوراسیون و مبلمان زیبا و مدرن دوچندان شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای لابی ای با محیطی آرام و دل نشین است و آکواریومی که داخل این هتل است به آرامش و زیبایی آن افزوده است. هتل پارمیدا تور مشهد دارای اتاق های فوق العاده زیبا به صورت دوبلکس و سوبلکس می باشد. کافی شاپ این هتل منحصر به فرد با انواع دسرهای لذیذ و نوشیدنی های سرد و گرم دلپذیر آماده خدمت گذاری به مسافران عزیز است. از امکانات هتل پارمیدا مشهد می توان به این موارد اشاره کرد: اینترنت وایرلس , پارکینگ اختصاصی , استخر , سونا و جکوزی و...

آدرس: خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 24 تير 1394
.

آرامگاه شیخ بهایی مشهد

آرامگاه شیخ بهایی مشهد

آرامگاه شیخ بهایی در تور مشهد از دانشمندان قرن دهم و یازدهم است که در زمینه هایی چون فلسفه و منطق و ریاضیات و... مطالعات فروانی داشته و در این زمینه ها بسیار تبحر داشتو همچنین او در زمینه هایی چون نجوم , فلسفه , فیزیک , ریاضی , اخلاق , سیاست , عرفان و... کتاب و رساله های زیادی نوشته است. گفته می شود که 88 کتاب از وی به جا مانده است. به دلیل زحمات و مطالعات فراوان او در زمینه نجوم و اطلاعاتی که در این زمینه به دست آورده برای تشکر و سپاس گذاری از وی یونسکو سال 2009 را سال نجوم و شیخ بهایی نامگذاری و معرفی کرد. شیخ بهایی از دانشمندان دوران صفوی است و آرامگاه او در تور مشهد از دیگر آرامگاه های نزدیک حرم امام رضا (ع) است که در ضلع شمالی حرم واقع شده است.


 

آرامگاه شیخ طبرسی مشهد

آرامگاه شیخ طبرسی مشهد

آرامگاه شیخ طبرسی در تور مشهد در روزهای پایانی عمرش به سمت سبزوار حرکت کرد و در همان شهر هم در گذشت. جسد وی را در قبرستان قتلگاه که اکنون به باغ رضوان معروف است دفن کردند. با توجه به روایات گفته می شود که امام رضا (ع) در این مکان غسل داده شده است به همین دلیل این محل در مشهد به مغسل الرضا نیز شهرت دارد. از ویژگی های بارز شیخ طبرسی این بود که دور از تعصب بود و از دانشمندان سنی هم آموزش می دید مثل علامه زمخشری که از دانشمندان مشهور سنی است و شیخ طبرسی از او تجلیل کرده است. او در زمینه ادبیات و و زبان عربی تبحر فراوانی داشت و به شدت علاقه مند به لطیفه های ادبی بود. از کتاب های مهم شیخ طبرسی مشهد می توان به مجمع البیان و جوامع الجامع اشاره کرد.

چهار آرامگاه که نزدیک حرم امام رضا در تور مشهد هستند یعنی در همان صحن حرم و در ضلع های شمالی و شرق و... قرار دارند عبارتند از آرامگاه حر عاملی (شمال شرقی صحن انقلاب ) , پیر پالان دوز (ضلع شمالی حرم) , آرامگاه شیخ بهایی (بین صحن امام و آزادی) , آرامگاه شیخ طبرسی (باغ رضوان)


 

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد

این آرامگاه در محله کوهسنگی مشهد قرار دارد و متعلق به میرزا ابراهیم اول می باشد . وی از سادات دوره صفوی بوده و نسبش به ابو جعفر موسی مبرقع فرزند امام جواد (ع) می رسد . این مقبره در ملک شخصی خود میرزا ابراهیم واقع شده است و با منظر ایوانی کاشی کاری شده نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است .

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد

در صحن مقبره تعداد دیگری از علمای اخیر خراسان دفن شده اند . میرزا ابراهیم موقوفات بسیاری را در شهر هایمشهد ، اردکان و تربت جام انجام داده است و حدود بیست هزار نفر از این موقوفات بهره مند می شوند . این اقدام وی باعث شده است تا چند هزار خانوار از سادات رضوی و اعقاب خاندان واقف در سراسر كشور شجره نسب خويش را تا كنون حفظ نمايند و بخاطر همین مسئله اقدام وی یکی از پدیده های فرهنگی مشهد به شمار می رود .

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 24 تير 1394
.

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد تور مشهد یک منطقه ییلاقی زیبا با آب و هوایی فوق العاده است. این پارک جنگلی یک مکان تفریحی قدیمی در شهر مقدس مشهد است که از استراحتگاهی برای گردشگران و مسافران عزیز برخوردار است , همچنین دارای یک رودخانه فصلی است که با صدای دل نشین آب آرامش خاصی را به شما منتقل می کند. در سال گذشته این پارک جنگلی با مصالح طبیعی بازسازی شده. همچنین آب نما و شصت سرویس بهداشتی در اینجا ساخته شده است و استخرهای آن هم نیز بازسازی شده است. باغ وحشی دقیقا در کنار این پارک است که به آن باغ وحش وکیل آباد گفته می شود که دارای انواع حیوانات آبزی , پرنده , خزنده , گوشتخوار و علف خوار و... است.

آدرس: هشت کیلومتری مشهد (شمال غربی) , انتهای بلوار وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

 


 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد

یکی از تفریحات در تور مشهد پارک جنگلی شاندیز است که در 15 کیلومتری غرب مشهد در شهر زیبای شاندیز استان خراسان رضوی واقع شده است. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی است که دارای فضای سبز بسیار زیبایی است و رودخانه ای که آنجا قرار دارد بسیار آرامش بخش است و به زیبایی این پارک جنگلی افزوده است. چشم انداز این پارک جنگلی بسیار زیبا و فوق العاده است , پارک جنگلی شاندیز تور مشهد ارتفاع آن از سطح دریا 1400 متر است.

آدرس: جاده مشهد به سمت ابرده و زشک


پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق تور مشهد از مناطق بسیار زیبای مشهد و خوش آب و هوا است که در حاشیه میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری واقع شده است که از گونه های درختی و گیاهی طبیعی متنوعی پوشیده شده است. درخت اقاقیا و درخت زبان خشک از فراوان ترین درختان پارک جنگلی طرق تور مشهد اما درختان دیگری مثل پهن برگ , افرا , نارون چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و... در این پارک جنگلی نیز وجود دارد. در قسمتی از پارک جنگلی طرق کمپی قرار دارد که دارای محلی برای چادر زدن , سرویس بهداشتی , زمین بازی کودکان و... می باشد. پارک جنگلی طرق مشهد از بزرگ ترین و وسیع ترین پارک های مشهد به شمار می رود.


پارک ملت مشهد

پارک ملت مشهد

پارک ملت از پارک های زیبا و قدیمی شهر مقدس تور مشهد و بزرگترین پارک این شهر و زیباترین پارک کشور است. پارک ملت مشهددارای سی و پنج هزار اصله درخت , وسایل ورزشی , فضای سبز و... است. شهر بازی که در این پارک قرار دارد اولین شهر بازی است که در مشهد ساخته شده است. در قسمت شرقی پارک ملت مشهد دریاچه بوستان , در قسمت غربی آن زمین ورزشی و در یک قسمتی از آن فضای سبز سرپوشیده ای مخصوص بانوان قرار دارد. در شهربازی پارک ملت چرخ و فلکی به قطر هشتاد متر قرار دارد که بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه و از لحاظ ارتفاع سومین چرخ و فلک دنیاست. یعنی این چرخ و فلک بعد از چرخ و فلک توکیو و لندن بلندترین چرخ و فلک دنیاست.

آدرس : حاشیه بلوار وکیل آباد

چرخ و فلک فانفار پارک ملت مشهد

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 24 تير 1394
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی