.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیدنی های معروف مشهد

 

آبشار قره‌سو مشهد در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند.در تور مشهد اسفند 94 حتما از اینجا دیدن کنید.وجود هشت آبشار و چشمه‌های خنک و نردبان‌های فلزی تعبیه شده برای رفتن به بالای آبشار، از عواملی هستند که مسافران تور مشهد را به طرف خود جلب می‌کتد. ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد.آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران تور مشهد 95 بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است. در راه کوهستانی دره قره‌سو و بر دیوارهای سنگی آن نردبانهای فلزی نصب شده تا مسیر رفت و آمد به آبشار را برای گردشگران تور مشهد آسانتر نماید.

 

 

تفرجگاه زشک در مشهد از جمله روستاهای گردشگری ایران است که در دره ای زیبا از رشته کوههای البرز شمالی قرار گرفته است و با طبیعت بکر و زیبا ی خود با آب وهوایی خنک شرایط مناسبی را برای مسافران تور مشهد تامین کرده است. این منطقه از طریق یک بزرگراه و با عبور از کنار دهکده المپیک ثامن الائمه و قلعه باستانی ویرانی به مشهد دسترسی دارد.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این منطقه دیدن کنید. و به لحاظ چشم اندازهای زیبا و صفای محیط و اعتدال آب و هوا و باغ های سرسبز میوه، یکی از بهترین و با صفا ترین مناطق ییلاقی اطراف مشهد است .رودخانه دائمی تفرجگاه زشک مشهد از جنوب روستا می‌گذرد و همراه با باغ‌های زیبا و هوای مطبوع هر بیننده‌ای را در تور مشهد نوروز 95 محسور می‌کند. یکی دیگر از جاذبه های روستای زشک مشهد ، داشتن مسیرهای مناسب  و تله کابین برای کوهنوردی گردشگران تور مشهد 95  است .  رستوران های بزرگ و بین المللی این منطقه نیز در کنار طبیعت زیبای آن ،امکانات رفاهی گردشگران تور مشهد را نیز فراهم می کنند. 

تفرجگاه زشک در مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

هتلهای سه ستاره مشهد

 

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. این هتل در ضلع شمالی بازار رضا و در فاصله ای کمتر از 150 متری از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.در تور مشهد بهمن 94 حتما در این هتل اقامت کنید.  موقعیت مکانی هتل کوثر مشهد به گونه ای است که با فرودگاه بین المللی این شهر 4 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل 3 ستاره کوثر مشهد برای رفاه حال مسافرین تور مشهد امکانات متنوع و مناسبی را برای میهمانان خود در تور مشهد تعطیلات بهمن 94 فراهم کرده است که برخی از این امکانات رستوران با ظرفیت 140 نفر، انبار مواد غذایی، نانوای، لاندری، سیستم اعلان و اطفاء حریق و پارکینگ هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزات کاملی برای آسایش مسافرین تور مشهد مجهز شده اند که برخی از این امکانات عبارتند از یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. هتل کوثر مشهد اینترنت وایرلس نیز در اختیار میهمانان تور مشهد نوروز 95  قرار خواهد داد.

آدرس هتل کوثر مشهد: مشهد مقدس، میدان بیت المقدس (فلکه آب) ضلع شمالی بازار رضا،  هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد

 

هتل آپارتمان ابریشم مشهد

هتل آپارتمان ابریشم مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. زائرین و مسافرین تور مشهد بدانند که این هتل 3 ستاره فاصله بسیار کمی با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد که به صورت پیاده روی در حدود 5 دقیقه زمان لازم است تا به حرم برسید.در تور مشهد تعطیلات عید 95 حتما در این هتل اقامت کنید. فاصله فرودگاه بین المللی و راه آهن مشهد نیز در حدود 15 دقیقه با هتل آپارتمان ابریشم مشهد فاصله دارند. هتل آپارتمان ابریشم مشهد امکانات مناسبی از قبیل لابی، لاندری، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات و پارکینگ را برای مسافرین تور مشهد تعطیلات زمستان 94 فراهم کرده است. اتاق های هتل آپارتمان ابریشم مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد نوروز 95 به تجهیزاتی مانند کولر گازی، تلفن، سانترل، چیلر، سوفاژ، مبلمان، گاو صندوق، تلویزیون، آشپزخانه، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند.

آدرس هتل آپارتمان ابریشم مشهد: مشهد – خیابان امام رضا – کوچه کربلا – پلاک ۹۸

هتل آپارتمان ابریشم مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

جاذبه های گردشگری کیش

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی گردشگران تور کیش نوروز 95  میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران زیادی در تور کیش است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری در تور کیش هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی تور کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد در تور کیش، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.

 

 

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است.در تور کیش 95 حتما از این پارک دیدن کنید. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان در تور کیش مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه براب کرایه توسط گردشگران تور کیش، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

هتلهای معروف کیش

 

 

هتل ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج همیشه فارس با یکصد هزار متر مربع می باشد.هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی ومحیطی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی زیبا وآبنماهای پر طراوت است که می توان از آبنمای سرامیکی آن برای شنا در تور کیش نوروز 95  استفاده نمود.برای استفاده میهمانان تور کیش از سایر امکانات از جمله باغ پرندگان و دلفیناریم، کلوپ مریم و پایاپ جزیره کیش غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای زیبای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری و قایق سواری در تور کیش استفاده از امکانات دور جزیره با کشتی های زیبا مذاکره گردیده و تخفیف های لازم برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته شده است.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 42.800 مترمربع احداث گرديده است.  هتل ارم کیش دارای 824 تخت است که تمام اتاق ها و سوئیت ها امکان اضافه کردن يك تختخواب اضافى (extrabed) برای توریستهای تور کیش را دارند و در كل با 1154 تختخواب در دو قسمت ساختمان هتل و سوئیت داخل محوطه قابل بهره بردارى توسط مسافران تور کیش مى باشد. 70 درصد از اتاق های این هتل به دلیل طراحی پلکانی هتل رو به دریاست.

 

 

هتل پارسیان کیش واقع در مرکز جزیره کیش مابین مرکز تجاری زیتون و سیتی سنتر میباشد و تا ساحل اسکله تفریحی کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. تمام اتاقهای هتل پارسیان در تور کیش زمستان 94 به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.هتل پارسیان کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 7.000 مترمربع با ظرفیت 100 باب اتاق و 305 تخت تاسیس گردید. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را در تور کیش تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران تور کیش ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل برای مسافران کاری تور کیش دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی در تور کیش قرار می گیرد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

آثار تاریخی معروف دبی

 

 

موزه عجمان به عربی ( متحف عجمان ) یکی از معالم بارز وتاریخی و جاذبهٔ گردشگری امارت عجمان ویکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به شمار می‌آید، که سالیانه تعدادی زیادی از گردشگران تور دبی از مناطق داخل و خارج امارات به سویش می‌شتابند. موزهٔ عجمان در درون «قلعه الحصن» در قلب شهر عجمان واقع شده‌ است.در تور دبی زمستان 94 حتما از این موزه دیدن کنید. این دژ تاریخی در سال ۱۷۷۵ مبلادی بنا شده‌است و در سال ۱۹۹۱ میلادی توسط شیخ زاید بن سلطان آل نهیان رئیس دولت امارات بطور رسمی افتتاح شده‌است. در این موزه مدل‌های زنده نماهای زندگی روزمره مردم قدیم امارات را برای گردشگران تور دبی به تصویر می‌کشند. همچنین آثارهای اکتشاف شده و سنگ نبشته‌هایی که در کوه‌های مصفوت و مزیرع ، بدست آمده، و همچنین ظرف‌های سفالی یافت شده‌ در موزه به معرض نمایش توریستهای تور دبی گذاشته شده‌است. تصویری از خانهٔ حاکم پیشین ، هداهای یادبودی، مدال‌ها ، و همچنین مخطوطات تاریخی در موزه محفوظ است. گوشه‌ای از موزه نیز به داروهای سنتی قدیمی اختصاص داده شده‌ است.

 

 

قلعه فهیدی دبی که در سال 1787 ساخته شده است یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر دبی و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی است که سالیانه شمار فراوانی از گردشگران تور دبی را به سوی خود جذب میکند. قلعه فهیدی یکی از قدیمی‌ترین آثاری است که تا کنون در امارت دبی برای بازدید در تور دبی تعطیلات زمستان 94 پابرجا مانده‌است. این قلعه پیش از اینکه موزه شود چند کاربرد داشته‌است که به شرح زیر می‌باشد:
پس از پایان این بنا، قلعه برای نگهداری از شهر دبی بکار گرفته شده‌است و نگهبانانی در آن گماشته بودند که شبانه کشیک می‌داده‌اند و از شهر و دارایی‌های مردم در برابر دزدان نگهبانی می‌کرده‌اند.این دژ تا سال ۱۸۹۶ میلادی مقر حاکم و پس از آن دادگاه و دادستانی بوده‌است. پس از آن زمانی انبار مهمات بوده که بعداً هم به زندان تبدیل شده‌است. این دژ در سال ۱۹۷۱ میلادی بدستور شیخ راشد بن سعیدآل مکتوم آل مکتوم حاکم وقت به موزه ملی تبدیل شده‌است که استقبال زیادی در تور دبی 95 دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آثار تاریخی معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

هتلهای چهار ستاره دبی

 

 

هتل وارویک دبی از بهترین هتلهای چهار ستاره دبی می باشد که ۹ کیلومتر با مرکز شهر و شلوغی و هیاهوی آن فاصله دارد ولی با این وجود تمام جاذبه ها و دیدنی های دبی از جمله برج خلیفه و مجسمه مال دبی از این هتل به راحتی قابل دسترس هستند. بهترین خدمات و امکانات رفاهی در این هتل برای میهمانان تور دبی ارائه می شود و میهمانان هتل در تور دبی بهمن 94  می توانند از سالن بدنسازی، اینترنت بی سیم و رختشور خانه و دیگر امکانات هتل استفاده کنند. این هتل برای میهمانان تور دبی دارای امکانات تفریحی از قبیل میزتنیس، استخر، سونا و ماساژ و … هم می باشد. این هتل یک مکان عالی برای یک اقامت آرام و بدون دردسر در دبی است.

از دیگر امکانات این هتل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، پرستار بچه، دربان، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، بار در کنار استخر، رستوران، سالن برگزاری جلسات، رختشورخانه، صرافی، پارکینگ، کافی شاپ، آسانسور، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، سرویس دهی ۲۴ ساعته، میز تنیس، باشگاه بدنسازی، ماساژ، استخر، سونا، اینترنت بی سیم در محوطه های عمومی هتل و در اتاق ها. در تور دبی تعطیلات بهمن 94 حتما در این هتل اقامت کنید.

 

 

 

هتل امارات گراند دبی واقع در اتوبان شیخ زاید ، یکی از هتل های ۴ ستاره دبی است که بسیار مجلل بوده و امکانات بی نظیری را به میهمانان خود در تور دبی اسفند 94  ارائه می دهد  . اين هتل داراي ۴۰۹ اتاق مي باشد که زیبا و آرامش بخش هستند و کلیه لوازم به کار رفته در اتاق ها لوکس بوده و از طراحی داخلی منحصر به فردی برخوردار می باشند . مهمانان تور دبی می توانند از خدمات سرو غذا در اتاق خود بهره مند گردند .  سرویس خدماتی به صورت ۲۴ ساعته جوابگوی نیاز های میهمانان هتل امارات گراند بوده و پرسنل کار آزموده آن تمام تلاش خود را برای نظافت و کسب رضایت گردشگران تور دبی به کار می بندند . اتاق های هتل ، با بهره مندی از آنچه که گفته شد به محیطی مطلوب و ممتاز تبدیل شده که هر گردشگری آرزوی اقامت در آن را دارد .

امکانات هتل در تور دبی نوروز 95 شامل :

تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن وسایل خنک کننده استاندارد ، سیستم تهویه مطبوع ، حمامی که به کامل ترین لوازم مجهز است ، سشوار و مینی بار ,رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، باشگاه ورزشی، تنیس، خدمات نگهداری از اطفال، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت وآبگرم، ماساژ و... می باشد.در تور دبی تعطیلات عید 95 در این هتل اقامت کنید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

مراکز خرید معروف استانبول

 

 فروشگاه موهلیس استانبول

از فروشگاه های معروف بازار استانبول می توان به فروشگاه موهلیس استانبول اشاره کرد که شهرت بسیار زیادی را در استانبول دارد و هر ساله توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می کند. ابزار و وسایل این فروشگاه از کشور ازبکستان تهیه می شود که شامل وسایلی مانند کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری و ... می باشد، همچنین در این بازار انواع پارچه ها به خصوص پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است، به جز پارچه های ملون ، گلیم هایی با طرح و نقشی بی نهایت زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی که از طلا می باشند در این بازار برای خرید گردشگران تور لحظه آخری استانبول  موجود می باشد.

 

 مرکز خرید کاله استانبول

 مرکز خرید کاله استانبول دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه بزرگ می باشد این مرکز خرید در سال 2007 تاسیس گردید در این مرکز خرید تمامی اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … در تور لحظه آخری استانبول موجود می باشد و همگی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند.

مرکز خرید کاله استانبول دارای تعداد زیادی رستوران و فست فود می باشد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی را با طعم بی نظیر و قیمت مناسب ویژه گردشگران تور استانبول 95 سرو می کند. در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول فوق العاده خواهد بود و همچنین از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز اشاره کرد.

مرکز خرید کاله استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

دیدنی های معروف استانبول

 

قلعه یورس (Yoros Castle) در قسمت شمالی تپه جاشوا در شهر استانبول در نقطه تلاقی بسفر و دریای سیاه واقع شده است. قسمت اعظم این مکان تاریخی، امروزه تنها به صورت خرابه ای برجای مانده است. در تور استانبول نوروز 95 حتما از این قلعه دیدن کنید.بیشتر مردم این قلعه را با نام قلعه جنوایی ها می شناسند زیرا این قلعه در طول قرن پانزدهم میلادی، سال های زیادی در اشغال جنوایی ها بوده است. کل منطقه ای که این قلعه در آن واقع شده، به نام این روستای کوچک شناخته می شود.رفتن به این قلعه در تور استانبول تعطیلات عید 95 سرشار از خاطره می باشد. نخستین ساکنان این منطقه، یونانی ها و فنیقی ها در دوره بیزانس بوده اند. هدف آنها از استقرار در این مکان، استفاده از آن بعدها به عنوان یک مکان نظامی بود. پس از قرن ها، مساجد و معابد و آثار زیادی در این منطقه برای تماشای مسافران تور استانبول کشف شد.

 

 

 

موزه سنت ایرنه استانبول یکی از موزه هایی است که همانند موزه ایا صوفیا در اصل یک کلیسا بوده و در عین حال جزو اولین کلیساهای ساخته شده در استانبول نیز محسوب می شود.ساختمان این کلیسا در بخش معبد اولیه مسیحیان قرار دارد که از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول اسفند 94 محسوب می شود.این کلیسا ابتدا در قرن چهارم به دستور کنستانتینها ساخته شد سپس توسط جاستینیان ها مورد بازسازی قرار گرفت. نکته قابل توجه این است که جهت بازدید از این بنای تاریخی در تور استانبول 95 نیاز به اخذ مجوز مخصوص است.بازدید از این موزه همه روزه برای گرشگران تور استانبول به جز روزهای تعطیل امکان پذیر خواهد بود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

 

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران تور استانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول بهمن 94 فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ برای تماشای مسافران تور استانبول 95 قرار دارد. این هتل شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان تور استانبول فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این استانبول برای گردشگران تور استانبول تعطیلات بهمن 94  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ف مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان. در تور استانبول نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

 

از زیباترین و جذابترین جاهای دیدنی تور تایلند ، باغهای جادویی در ساموئی تایلند می باشد که یکی از بهترین تفریحگاهها و استراحتگاههای ساموئی محسوب میشود. در این باغات مجسمه های سنگی به چشم میخورد که بصورت نمادین از آیینهای مختلف تایلند سخن می گوید .باغات جادویی سامویی تایلند در ارتفاعات سامویی واقع شده و در این باغ پیکره های تراشیده از سنگ برای گردشگران تور تایلند بهمن 94 به نمایش گذاشته شده  که توسط هنرمندی به نام نیم تانگ سونگ در کنار یک آبشار کوچک قرار گرفته اند.این مکان در سال ۱۹۷۶ ساخته شد.محیط این باغ به دلیل وجود آبشارهای فراوان در اطرافش بسیار خنک می باشد.در تور تایلند نوروز 95 حتما از این باغ دیدن کنید.

 

باغات جادویی در ساموئی تایلند

 

 

سواحل چاونگ یکی از دیدنی های ساموئی است که دارای غرفه های كنار خیابان با چراغ نورانی شده است و برای تفریح محل مناسبی در تور تایلند نوروز 95 است.در جزیره ، جاده ای دایره وار وجود دارد که بوسیله آن میتوانید به تمامی سواحل دسترسی داشته باشید .چاونگ یکی از معروفترین ساحل های ساموئی است که گستره وسیعی از شن های پودری سفید رنگ را در بر دارد. پنج کیلومتر جادویی در این ساحل مثل یک هلال ماه در کنار دریا وجود دارد که خشکی های صخره ای دو انتهای آن را بسته است.این ساحل گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 به خود جلب کرده است.مسافران تور تایلند قبل از راه رفتن در کنار ساحل می توانند مکان هایی را که به آنها جت اسکی و تخته شنا و قایق پارویی اجاره می دهد را نیز پیدا کنند.

 

 

جزیره کوه تان یکی از دیدنی های جذاب سامویی می باشد که اگر گردشگران تور تایلند به دنبال یک سفر یک روزه عالی، رزرو قایق برای یک روز طولانی ، غواصی، سواحل و یک محل عالی برای نشستن و غذا خوردن هستند، اینجا مکانی است که میتوانند این تفریحات را پیدا کنند و از روزشان نهایت لذت را در تور تایلند 95 ببرند.در واقع اینجا یک جزیره تقریبا غیر متمدن است که در آن شما می توانید در تمام طول روز در آن خوش بگذرانید و یا برای یک اردوی یک شبه با دوستان همراه آتش و موسیقی برنامه ریزی کنید.آب وهوای این جزیره معتدل می باشد و شما در این جزیره در تور لحظه آخری تایلند احساس سرما نمی کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی