.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

باغ وحش وکیل آباد در جنوب غربی مشهد و در مجاورت پارک جنگلی وکیل آباد قرار دارد که 125 نوع گونه جانوری ، 49 گونه پرنده ، 61 گونه پستاندار و 10 گونه آبزی در آن نگه داری می شود . این باغ وحش با وسعت 4 هکتار بزرگ ترین باغ وحش ایرا ن به شمار می رود که از سراسر ایران در تور لحظه آخری مشهد و حتی کشور های خارجی برای بازدید از این باغ وحش مراجعه می کنند .باغ وحش وکیل آباد، تنها باغ وحش مشهد و خراسان رضوی می‌باشد. این باغ وحش دارای حیوانات گوشتخوار و علف خوار، آبزی، خزنده و پرندگان ميباشد از جمله می‌توان به شیر، ببر، خرس، گراز، گربه وحشی، انواع پرندگان، چهار نوع گوزن، شامپانزه و...اشاره كرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش وکیل آباد در مشهد ,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 94 قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرینتور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد 94 قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلام مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

مجموعه بازار فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران گرامی تور مشهد تابستان 94 را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری فردوسی مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

اگر دنبال یه جای خاص برای غذا خوردن هستید که فضایی منحصر بفرد داشته باشد و بتوانید از آرامش آن بهره مند شوید ، پیشنهاد میکنیم رستوران نسیم لبنان مشهد را انتخاب کنید . این رستوران محیطی بسیار زیبا و شیکی دارد و میزهای چوبی زیبا با صندلی های بسیار راحت آن در کنار دکوراسیون بسیار مطلوبش ، رستوران را بسیار جذاب تر کرده است.در تور مشهد تابستان 94 وقتی وارد رستوران می شوید فضایی روبروی شما به گونه ای است که انگار به رستورانهای لبنان وارد شده اید . در رستوران نسیم لبنان از مواد غذایی چون سوسیس ، کالباس ، روغن ، سس مایونز و برنج استفاده نمی شود و هرچند وقت یکبار غذای جدیدی به منوی غذا افزوده میشود . منوی غذایی رستوران بسیار متنوع و با کیفیت است . همچنین رستوران دارای پیک رایگان به تمام نقاط مشهد است . قیمت غذاهای رستوران نسیم لبنان مشهد بسیار مناسب است و پیش غذاهای متنوع رستوران از مهم ترین شاخصه های رستوران است .

شماره تماس رستوران نسیم لبنان مشهد :38484010
آدرس رستوران نسیم لبنان مشهد : مشهد , سه راه ادبیات -مقابل جهاد دانشگاهی رستوران نسیم لبنان رستوران نسیم لبنان

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران نسیم لبنان مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های ارزان مشهد, رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل قصر الضیافه مشهد یکی از هتل های مجلل و پنج ستاره مشهد می باشد که مخصوص زائران عرب می باشد و در صحن هدایت حرم مطهر قرار دارد.هتل قصرالضیافه مشهد در نوع خود ممتاز و بی رقیب شناخته شده است ،زیرا می توان از آن به عنوان تنها هتلی نام برد که بخشی از آن در حرم مطهر امام رضا (ع)قرار دارد.هتل قصرالضیافه مشهد دارای امکانات خوبی است تا مسافران تور مشهد شهریور 94 و زایران امام هشتم از اقامت در این هتل احساس ارامش داشته باشند. برخی از امکانات هتل قصرالضیافه مشهد شامل :رستوران, آسانسور, اینترنت بیسیم, عابر بانک, پاورسوئیچ, صندوق امانات, لابی, کافی نت, سالن کنفرانس و اجتماعات ,دستگاه کارت خوان, کافی شاپ, روم سرویس, تاکسی سرویس, خشکشویی, پارکینگ, گشت تفریحی, سونا و جکوزی عمومی میباشد.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل قصر الضیافه مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

در تور لحظه آخری دبی بازدید از شهر کودکان دبی را از دست ندهید. در شهر کودکان دبی واقع در پارک خور دبی بچه هاي بين سنين 2 تا 15 سال با دنيايي از علوم، سرگرمي و تفريح روبرو مي شوند. کودکان علاوه بر بازي و سرگرمي، مي توانند بصورت عملي با بسياري از زمينه هاي علمي، تکنولوژي، طبيعت و غيره آشنا شوند.این پارک از مراکز تفریحی تور دبی است که مورد علاقه کودکان است.فعالیتهای درون این پارک شامل دروس علوم، اکتشاف فضا، طبیعت، آشنایی با فرهنگ و تمدن جهانی و آشنایی با اعضای بدن می باشد. ساختمان دارای نمایی بسیار زیبا و بارنگ آمیزی جذاب و خیره کننده در وسط پارکی به وسعت 10 هکتار در مجاورت رودخانه معروف دبی یا Creeck Side واقع شده است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز دیدنی شهر کودکان در دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل گرند حیات یکی از بهترین هتلهای دبی در باغ زیبا و چشم نوازی قرار دارد که دارای 14 رستوران  و کافه  است و امکان استفاده از چشمه آبگرم هم در هتل وجود دارد . اتاق های هتل گرند حیات دبی به شیوه مدرن آراسته شده اند .هتل گرند حیات دبی یک هتل بسیار عالی و با کیفیت است که خواهان و دوست داران بسیاری دارد. این هتل حدود ده سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است .هتل دارای فروشگاه هایی است که تمام چیزهایی که در تور دبی ممکن است بدان نیاز پیدا کنید را دارند.رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی ارائه می دهند. البته کباب های این هتل بسیار مشهور است که توصیه می کنیم در تور دبی 94 یک بار هم که شده از آن  امتحان کنید. هتل گرند حیات تنها ۱۰ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد و همچنین میتوانید از اتومبیل های هتل نیز برای رفتن به فرودگاه استفاده کنید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند حیات دبی ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

ساحل کورنیش دبی یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می توانند در تور دبی شهریور 94 اوقات خوشی را در آن سپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را زیباتر و رویایی تر می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کورنیش در دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل لند مارک یکی  از مجلل ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره ، خیابان عمر بن خطاب و میدان الناصر واقع شده است و در مجاورت مراکز تجاری و بانک ها قرار داشته و دارای ساختمانی با معماری معاصر می باشد . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سینما ، مراکز دیدنی و خرید ، از برتری های این هتل مجهز به شمار می رود . دو ایستگاه اتوبوس در مقابل هتل وجود دارد که گردشگران تور دبی تابستان 94 را به سمت بازار طلا هدایت می کنند . پذیرش سریع ، جو صمیمانه ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریت کار آمد هتل سبب شده تا این هتل سه ستاره از محبوبیت زیادی بین گرشگران برخوردار باشد  . هتل لند مارک از 168 اتاق استاندارد ، پاک و بدون سیگار تشکیل شده است . برخورداری از دکوراسیونی مدرن ، طبقه های چوبی و استفاده از رنگ هایی ملایم فضای اتاق ها را برای مسافران تور دبی رویایی کرده است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لند مارک دبی ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

باغ وحش دبي يکي از نقاط ديدني و قدیمی دبی است که ساليانه تعدادي زيادي از گردشگران از مناطق داخل و خارج امارات را به سوی خود جذب میکند. اين باغ وحش در منطقه زيباي جميرا واقع شده‌است. در اينجا از گونه‌هاي نادر شامپانزه و گربه وحشي عربي نگهداري مي‌شود. گونه هایی از پستانداران، پرندگان، خزندگان و ماهي‌ها در اين باغ وحش زندگي مي‌کنند.این باغ وحش همه روزه از ساعت 10 صبح الی 5 بعد از ظهر به جز روزهای سه‌شنبه برای بازدید مسافران تور دبی باز می باشد که هزینه‌ آن 2 درهم برای بزرگسالان و کودکان است .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

باغ نانگ نوچ ( Nongnooch Tropical Garden ) در هجده کیلومتری جنوب پاتایا تایلند واقع شده است . این باغ زیبا دارای انواع گل های ارکیده ، نخل های زیبا ، گیاهان تزیین شده و گل های گوناگون از اکثر  نقاط جهان است . همچنین گروهی از خانه های سنتی تایلندی در این باغ هستند که برای بازدید گردشگران تور تایلند شهریور 94 آزاد میباشد. همچنین همه روزه نمایش های فرهنگی و شوی فیل ها در این باغ اجرا می شود.

باغ استوایی نانگ نوچ

 

باغ استوایی نانگ نوچ

باغ استوایی نانگ نوچ

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: باغ استوایی نانگ نوچ تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره دارای اتاق های یک تخته ، دو تخته ، سه تخته و دولوکس میباشد .  امکانات رفاهی هتل سنترا گرند سامویی تایلند شامل رستوران و بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری ، سالن بازی، بوفه و صبحانه ، محل نگهداری کودکان،  آرایشگاه و سالن زیبایی میباشد. همچنین هتل سنترا گرند سامویی تایلند برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی نظیر استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اتاق بخار ، سالن بدنسازی ف ماساژ ، زمین تنیس ، میز پینگ پنگ و ورزشهای آبی را فراهم آورده.  دیگر امکانات اتاق های هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره در تور تایلند تابستان 94 شامل تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن،  مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق , صندوق امانات، بالکن، دستگاه Dvd Player و رادیو میباشد.

 

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

 

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنترا گرند سامویی تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول در منطقه بشیکتاش استانبول و در مجاور آب ساخته شده است. پل بسفر در این منطقه وجود دارد، و از مناطق شهری معروف استانبول محسوب می شود. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر برای گردشگران تور استانبول تابستان 94 معانی متفاوتی را در ذهن ایجاد می کند و  تداعی کننده ارتباط گرم و معنوی میان سمت آسیایی و اروپایی شهر استانبول است . مسجد ارتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری و دیدنی خوب تور لحظه آخری استانبول می باشد. رفت و آمد به این مسجد زیبا بسار آسان می باشد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد. به راحتی از میدان تقسیم با اتوبوس می توانید به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. چشم انداز تنگه بسفر با ساختمان مسجد ارتاکوی استانبول بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد ارتاکوی استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

پارک تفریحی میرمهنا کیش

پارک تفریحی میر مهنا کیش در بخش ساحل شمال و شمال غربی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و بسیار دیدنی می باشد. اسکله تفریحی و  جذاب میرمهنا کیش در پارک تفریحی میر مهنا قرار گرفته است. پارک میر مهنا بزرگ می باشد و میدان جاسک در بخش ساحلی تا مسجد خاتم الانبیاء ادامه دارد . فقط اسکله تفریحی و ماهیگیری میر مهنا در بخش ساحلی موجب شده تا این پارک زیبا به دو فاز یک که از مسجد تا اسکله ماهیگیری و فاز بعدی از اسکله تا میدان جاسک تقسیم می گردد می باشد. پیشنهاد ما این است که مسافرین تور کیش شهریور 94 از این جاذبه دیدنی و اسکله تفریحی کیش حتما بازدید کنند.

پارک تفریحی میرمهنا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک تفریحی میرمهنا کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.
hotel helia kish

هتل هلیا کیش چهار ستاره زیبا ,میان میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای بسیار کم از دریا و مرکزهای خرید,در قسمت سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است.هتل دارای اتاق دو تخته ,سه ,چهار و پنج تخته است. اکثر اتاقها دارای امکانات : تلویزیون ال سی دی, صندوق امانت و یخچال و مینی بار شارژ می باشند و سرویس حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای بسیار زیبا و بهداشتی با تجهیزات می باشد.لابی زیبای هتل با کافی شاپ بیست و چهار ساعته و اینترنت فعال می باشد و فضای زیبای داخل هتل سرسبز با آبنمای زیبا و سرویس کافی شاپ پذیرایی از میهمانان تور کیش تابستان 94 را تدارک دیده است. رستوران زیبای هتل با صبحانه و بوفه کامل و ناهار با منوی آزاد و با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز هتل است.

هتل هلیا کیش

 

هتل هلیا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی