.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر با تور مشهد 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید . این مکان پیش از این در حاشیه‌ی جنوبی شهر و در محدوده‌‌‌ی محله عیدگاه واقع بوده اما امروزه در مرکز شهر مشهد و در گذر عباسقلی‌خان قرار دارد. که یکی از مکانهای قدیمی و پر رفت و امد شهر مشهد به حساب میاید.

سرای عزیز اله اف مشهد در سال 1347ق توسط حاج غلامحسین سالم مشهدی به عنوان تجارتخانه و محلی برای صادرات محصولات مختلف بنیان گردید و تا مدت‌ها بنایی بسیار ممتاز و پر رونق بود. که درز زمان خود بازار مرکزی مشهد و یکی از مراکز تجاری اصلی مشهد به حساب میامده این بنا در سه طبقه و متشکل از حجره‌های پیرامون یک حیاط مرکزی بزرگ و حیاط فرعی کوچکتر در بخش شرقی ایجاد شده و در حال حاضر نیز بازار خرید و فروش کالای روزمره‌ی مردم مشهد و زائرین تور مشهد است.

 

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید این کاروانسرا در بلوار 17 شهریور و در خیابان فرعی منشعب از این گذرگاه به نام «صدر» واقع می‌باشد. وسعت این بنا که در زمان فتحعلی‌شاه توسط اسحاق خان قرائی برای استراحت و تفرجگاه موقتی کاروان زائرین تور مشهد الرضا(ع) ساخته شده 1500 مترمربع و دارای یک حیاط مرکزی با 16 اتاق و ایوانچه پیرامون آن است.

در دو طرف کارونسرای بابا قدرت مشهد و پشت اتاق‌ها، فضای دو اصطبل برای حیوانات قرار دارد و در چهار گوشه بیرونی آن نیز برج‌هايی دیده می‌شود که به مرور زمان تغییر شکل یافته‌اند. علاوه بر ایوان ورودی در امتداد آن ایوان دیگری به صورت دو اشکوبه ایجاد شده است که به بالاخانه‌ی آن منتهی می‌گردد. این بنای تاریخی یکی از زیباترین بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری مشهد میباشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آثار تاریخی معروف در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

آرامگاه فردوسی حماسه سرای بزرگ زبان پارسی ، در20 کیلومتری مشهد مقدس در شمال بزرگراه مشهد – قوچان و شهر طوس قرار گرفته که مورد تکریم بسیاری از زائرین مرقد امام هشتم حضرت امام رضا(ع) است، ساخت آرامگاه فردوسی نیز همچون دوران زندگیش پر از فراز و نشیب بود اگرچه این مرقد ازشوکت و جلال خاصی نزد عام و خاص برخوردار بوده لیکن فاقد بنایی مشخص بوده است. در تور لحظه آخری مشهد دیدار از این آرامگاه را از دست ندهید.پس از چندین بار تصمیم ساخت و عدم بنایی درخور این شاعر بزرگ، در سال 1301 و توسط محمدعلی فروغی استارت کار زده شد و با چندین مرحله معماری و نقشه کشی و شروع و تخریب بالاخره با اقتباس از بنای کورش کبیر در پاسارگاد استان فارس مجموعه ای به شکل کنونی آن وطراحی تکمیلی هوشنگ سیحون پس از 18 ماه ساخته شد و در جشن بزرگداشت هزاره فردوسی (1313 هجری شمسی) به بهره برداری رسید. محدوده مقبره ی فردوسی در باغ و ملک شخصی اش قرار داشته که این باغ بزرگ و مصفا در حال حاضر تفریحگاه عمومی علاقمندان و زائران آن بزرگ مرد در تور مشهد می باشد .وسعت آرامگاه فردوسی 6 هکتار بوده که شامل موزه ، کتابخانه و امکانات رفاهی برای بازدید کنندگان تور مشهد 94 می باشد.

 

آرامگاه فردوسی در مشهد

 

آرامگاه فردوسی در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه فردوسی در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

هتل آپارتمان ویلا مشهد

هتل آپارتمان ویلا هتلی درجه یک واقع در 5 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. فاصله این هتل درجه 1 از فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر و از ایستگاه راه آهن مشهد 5 کیلومتر می باشد. هتل آپارتمان ویلا مشهد برای مسافرین تور مشهد امکانات خوبی را فراهم کرده است که برخی از آنها لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات و نمازخانه هستند. تعداد اتاق هایی که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها استفاده کنند 16 عدد می باشد که همگی آنها به امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز هستند. از دیگر خدمات این هتل یک ستاره اینترنت وای فای رایگان است که آن را در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد پاییز 94 قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان ویلا : مشهد، میدان شهدا، خیابان امام خمینی، امام خمینی 3

هتل آپارتمان ویلا مشهد

 

هتل آپارتمان سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش یک هتل درجه یک در شهر مشهد مقدس می باشد که یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت این شهر است. این هتل در آبان ماه سال 1389 و در ضلع شرقی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است، فاصله هتل آپارتمان سروش مشهد با حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) کمتر از 300 متر می باشد. فرودگاه بین المللی مشهد مقدس در فاصله 11 کیلومتری و ایستگاه راه آهن این شهر در فاصله 3 کیلومتری از هتل آپارتمان سروش قرار گرفته است. از جمله امکاناتی که هتل آپارتمان سروش در اختیار میهمانان تور مشهد قرار میدهد میتوان به لابی، لاندری، کافی شاپ، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 200 نفر و پارکینگ با ظرفیت 45 اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی برای میهمانان تور مشهد می باشد. اینترنت رایگان در لابی و اتاق های هتل آپارتمان سروش مشهد در اختیار میهمانان تور مشهد 94 قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، خیابان شهيد نواب صفوی، شهيد نواب صفوی 12

هتل آپارتمان سروش مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمانهای معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

هتل چهارستاره خورشید تابان واقع در مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران جنب فرمانداری مشهد  با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مطهر مفتخر است با ارائه بهترین خدمات وتسهیلات متفاوت میزبان گردشگران داخلی تور مشهد و خارج از ایران عزیز باشد . این هتل از آن جمله از هتل های مشهد است که دسترسی به مراکز خرید مشهد مانند مراکز بازار بورس طلا ، بازار حکیم پارک باغ ملی را آسان نموده است . هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از آنها سوئیت آپارتمان می باشند و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز و تکمیل شده اند . 

امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد مهر 94 شامل :

یخچال ، تلویزیون ، استخر ، سوئیت ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، سالن ورزش ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی , استخر به طول 5/22 متر و عرض 11 متر ، استخر کودکان ، جکوزی ، سونای خشک ، سونای بخار ، اتاق ماساژ ، اتاق پزشک ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، آزمایشگاه کنترل آب می باشد .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل خورشید تابان مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی، هتل تریدرز دبی است که در موقعیت خوب اقتصادی و در محل دیره نزدیک به مترو در تقاطع ابوبکر صدیق و صلاح الدین واقع شده است. توریست ها به دلیل امکانات و موقعیت خوب تجاری و قیمت مناسب آن این هتل را انتخاب می کنند. همانطور که می دانید تور دبی پذیرای بسیاری از مسافران تجاری می باشد از این رو این هتل دارای یک اتاق جلسه و سالن مطالعه است که امکان برگزاری جلسات در آن نیز وجود دارد.  از میان ۲۵۰ اتاق و سوئیتی که این هتل دارد می توانید بهترین امکانات از جمله دکوراسیون شیک , تخت های سالم , تهویه مطبوع و تلویزیون را در تصرف خود داشته باشید. اقامت در این هتل برای مسافران تور دبی بسیار خاطره انگیز می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری دبی می توان موارد زیر را نام برد:

امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه ,صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی ,خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت, زمین مخصوص کودکان برای امنیت بیشتر برای بازی های کودک و....

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تریدرز دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

هتل 5 ستاره فیرمونت هتلی جادویی ، زیبا ومجلل در ۵ کیلومتر دورتر از مرکز شهر، در خیابان شیخ زاید (Sheikh Zayed Street) روبه‌روی مرکز تجارت جهانی (Word Trade Center) قرار گرفته است.هتل فیر مونت با طراحی منحصر بفرد مثلثی شکل بیرونی و لابی زیبا و رویایی و محوطه باغ بهشتی فایر مونت یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین هتل های 5 ستاره دبی در تور دبی پاییز 94 محسوب می شود.این هتل در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ مجدداً بازسازی شده است.ساختمان آن مدرن و شیک است و با ۳۹۴ اتاق تسهیلاتی همچون سیستم تهویه‌ی مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و آسانسور را برای مهمانان تور دبی فراهم کرده است. رستوران‌های هتل با بهره‏ گیری از بهترین آشپزهای دنیا، غذاهای متنوعی ارائه می‏دهند. سالن‌های کنفرانس تجهیزات مدرن فنی دارد و اینترنت بی‏سیم نیز در آن‌ها مهیّاست. خدمات سرو غذا در اتاق نیز در اختیار مهمانان تور دبی قرار می گیرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فیرمونت دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

 

در شهر کودکان دبی واقع در پارک خور دبی بچه هاي بين سنين 2 تا 15 سال با دنيايي از علوم، سرگرمي و تفريح روبرو مي شوند. کودکان علاوه بر بازي و سرگرمي، مي توانند بصورت عملي با بسياري از زمينه هاي علمي، تکنولوژي، طبيعت و غيره آشنا شوند.این پارک از مراکز تفریحی تور دبی است که مورد علاقه کودکان است.فعالیتهای درون این پارک شامل دروس علوم، اکتشاف فضا، طبیعت، آشنایی با فرهنگ و تمدن جهانی و آشنایی با اعضای بدن می باشد. ساختمان دارای نمایی بسیار زیبا و بارنگ آمیزی جذاب و خیره کننده در وسط پارکی به وسعت 10 هکتار در مجاورت رودخانه معروف دبی یا Creeck Side واقع شده است.یقین داشته باشید کودکانتان در تور دبی پاییز 94 از این مرکز تفریحی بسیار لذت می برند.

 

 

سیاره سحرآمیز دبی یک شهر بازی معروف در مرکز خرید سیتی سنتر می باشد که از بهترین مراکز تفریحی و گردشگری تور دبی میباشد. این مجموعه مورد علاقه بسیاری از خانواده ها و کودکان آنها است. این مجموعه تفریحی دبی دارای امکاناتی همچون چرخ و فلک، تاب گردان، قطار برقی، اتومبیل سواری و بازیهای ویدئویی و الکترونیکی گوناگون می باشد. هزینه بلیط هر بازی 2 درهم است ولی کودکان در تور دبی مهر 94 با خرید یک بلیط 50 درهمی می توانند تا هر اندازه که مایل باشند از امکانات این شهر بازی استفاده نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی کودکان در دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

 موزه پرا استانبول

یکی از موزه های هنری و بسیار زیبای استانبول ، موزه پرا استانبول می باشد. این موزه در نزدیکی میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد و در سال 2005 تاسیس گردیده است، محل کنونی این موزه در گذشته هتل بریستول بوده که از سال 2003 تا 2005 بازسازی گردید و تبدیل به این موزه شد. سبک نمای این موزه 5 طبقه همان نمای هتل بریستول می باشد ولی داخل آن تماما بازسازی شده است.دیدار از این موزه را در تور لحظه آخری استانبول از دست ندهید. این موزه مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشی، مجموعه ابزار اندازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه سرامیک و موزاییک را دارا می باشد و همچنین هر جند وقت یکبار در موزه پرا، نمایشگاه های هنری برگزار می شود . در این موزه نقاشی های زیبا و آثار هنرمندان مشهور جهان موجود می باشد که توجه گردشگران توراستانبول را به خود جلب می کند. بازدید از این موزه هنری برای مسافران تور استانبول بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه پرا استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود که از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. هتل دورا تا میدان تکسیم تنها 10دقیقه فاصله دارد از این رو گزینه مورد علاقه بسیاری از مسافران تور استانبول مهر 94 محسوب می شود. این هتل دارای 119 اتاق شیک، بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند. اتاق ها عایق صدا بوده و از ورود سروصدا به داخل جلوگیری می کند تا میهمانان بتوانند با آرامش در اتاق خود به استراحت بپردازند.مینی بار و قهوه ساز و چای ساز در اتاق های هتل دردسترس مسافران تور استانبول پاییز 94 قرار دارد. در هتل اتاق هایی خاص و خالی ازحساسیت و امکانات ویژه معلولین نیز تعبیه شده است. در هتل به زبانهای ترکی، روسی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، بلغاری و عربی صحبت می شود.

از امکانات هتل دورا استانبول در تور استانبول 94 می توان به پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت و ... اشاره نمود.

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دورا استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

هتل پنج ستاره پالاس کیش یکی از هتلهایی است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس که طرفداران زیادی را در تور کیش به سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل پالاس برای مسافران تور کیش مهر 94 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران , اینترنت پر سرعت,  سرویس فرنگی, سرویس ایرانی پارکینگ , تاکسی سرویس ,  ترانسفر فرودگاهی ,لابی , کافی شاپ , سوئیت تلویزیون , یخچال و....

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پالاس کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

كشتي يوناني کیش كشتي عظيم الجثه اي است كه در نوار غربي و در نزديكي ساحل جزيره زيباي كيش به گل نشسته است و موسوم به كشتي يوناني است.آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است و براي همين، هر روزه گردشگران تور کیش بسياري را به خود جذب مي كند . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران تور کیش و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز میپردازند.كشتي يوناني از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد وگذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است. قسمت تحتاني كشتي كه در آب است بر اثر برخورد امواج دريا با آن پوسيده و هر آن ممكن است فرو افتد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کشتی یونانی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

بازار پانیذ کیش در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده است. بازار بین‌ المللی پانیذ با نمای شیشه‌ای و فضا سازی بسیار مناسب و بسیار با طراوت می باشد که در شرق جزیره و در خیابان فردوسی کیش در بین بازارهای اصلی جزیره کیش قراردارد.موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است و از این‌رو در قطب مراکز خرید جزیره برای مسافران تور کیش قرار دارد. بیشتر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را به مسافران تور کیش ارائه می کنند.همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌کشی بازار با اجرای موسیقی و برنامه های تفریحی و اهداء جوایز به برندگان تور کیش برگزار می‌گردد.در این بازار همچنین رستوران، فست فود، کافی نت و کافی شاپ وجود دارد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پانیذ کیش , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

هتل آیبیس پوکت یکی از هتلهای سه ستاره تایلند می باشد ، در موقعیتی مطلوب و در بخش ساحلی شهر پاتونگ قرار گرفته است. این هتل تا خیابان بنگلا حدود 10 دقیقه و 5 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. و همچنین فاصله اش تا فرودگاه تقریبا 45 دقیقه است. مراکز خرید و رستورانهای زیادی در نزدیکی این هتل قرار دارد . امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه ،و اتومبیل کرایه میباشد . غداهای رستوران هتل، با سلیقه ی مسافر درست می شود. مسافران و میهمانان تور تایلند پاییز 94 در اتاق های مدرن و شیک استراحت کنند و از مراکز خرید اطراف دیدن کنند. فاصله هتل تا ساحل نیز بسیار کم می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان تور تایلند 94 می باشند . نوشیدنی ها و خوراکی ها به صورت شبانه روز در اختیار مسافران و میهمانان عزیز تور تایلند در صورت نیاز قرار می گیرد.

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

 

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند ,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

شهربازی دریم ورلد خارج از شهر واقع شده و به بخش  های دریم ورلد پلازا ، باغ رویایی سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا تقسیم شده است. پلازا در بخش ورودی این شهربازی قرار دارد فروشگاهها و ساختمانهای رنگارنگ با اشکال مختلف را در همه جای آن میتوان دید و خلاصه جایی شبیه به دیزنی لند آمریکاست. باغ رویایی از اماکن گردشگری تور لحظه آخری تایلند علاوه بر طبیعت سرسبز و زیبا ، دریاچه بزرگی نیز دارد. سرزمین خیالی نیز طرح هایی از قصه های جن و پری و سرگرمی های متنوع برای کودکان دارد.شهر بازی دریم ورلد با انواع بازی ها و سرگرمی های بسیار،یکی از مکان های تفریحی دیدنی تور تایلند است که لحظات شادی را برای کودکان فراهم می کند.

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

قایق سواری شهربازی دریم ورلد

 

محوطه شهر یخی شهربازی دریم ورلد

 

 

یکی از تفریح های لذت بخشی که در پاتایا از دیگر جاها ارزان تر است بانجی چامپینگ (Bungy Jump) می باشد. در شهر زیبای پاتایا 2 مجموعه بانجی وجود دارد که خدمات هر 2 به هم شبیه می باشد و تفاوت چندانی با هم ندارد. هردو این مجموعه ها از ایمنی قابل قبولی برخوردار هستند. پرش از ارتفاع ٥٠ متری تجربه ای فراموش نشدنی برای هر کسی است که به دنبال ماجراجویی در تور تایلند مهر 94 می باشد . همچنین منظره ای که سر راه (ازبالای سکو تا سطح آب است ) می بینید بسیار زیبا و رویایی بوده و جالب تر اینکه تماس کوتاهی هم با آب در انتهای مسیر خواهید داشت تا تجربه برخورد با زمین را هم کسب کنید. در ضمن امکان پرش در شب و زیر نور ماه برای گردشگران تور تایلند تعطیلات پاییز 94 وجود دارد و همچنین بعد از پرش برگزاری یک جشن کوچک با همراهان به افتخار زنده بودنتان برگزار میشود .

بانجي چامپينگ تایلند

 

بانجي چامپينگ تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در تایلند , تفریحات تایلند , بهترین تفریحات تایلند , سرگرمی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانید از این بازارها دیدن فرمائید .این هتل از لحاظ منطقه جغرافیایی در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد . این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش مهر 94 خود ارایه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان تور کیش پاییز 94 این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. 

امکانات هتل آنا کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و...می باشد.

 

 

هتل آرامش کيش از جمله هتل های محبوب مسافران تور کیش 94 می باشد که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی که موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ای داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش می باشد.

آدرس هتل آرامش کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , مقابل مرکز خرید زیتون , هتل آرامش کیش

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی