.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بازارهای معروف کیش

 

بازار سارینا 2 کیش در زمینی به مساحت  21000 متر مربع با کاربری کامل تجاری در هشت طبقه احداث خواهد شد. این زمین و  زمین های اطراف جهت احداث بازار های جدید کیش در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک به قطب اقتصادی کیش تبدیل خواهد شد.درتور کیش تابستان 95  بازار سارینای دو کیش 3 طبقه زیر زمین شامل پارکینگ ها، انباری ها و تاسیسات بوده  و 5 طبـــقه روی آن بازار با  کاربری های مختلف می باشد.این بازار برای نخستین بار در ایران و به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان تور کیش به بازار در طبقه منفی یک ترمینال تاکسی با ظرفیت امکان ورود 100 دستگاه تاکسی بطور همزمان برای گردشگران تور کیش پیش بینی شده است .نمای بازار سارینا کیش، سنگی- کلاسیک الهام گرفته از بناهای تاریخی ایران نظیر سی و سه پل، مسجد امام اصفهان، پل خواجو، سر در میدان حسن آباد تهران و حافظیه شیراز می باشد و بعنوان یکی از شاهکارهای معماری ایران، خاور میانه و جهان تبدیل خواهد شد.در مجتمع سارینا دو تعداد زیادی واحدهای انباری تجاری  از متراژ 15 الی 200 متر در نظر گرفته شده است .کلیه واحدها دارای پارکینگ می باشند و برای مسافران تور کیش به بازار هم تعداد قابل توجهی پارکینگ مازاد پیش بینی شده است.
 
 

بازار سارینا 2 کیش

 

بازار سارینا 2 کیش

 

 

بازار شقایق کیش بازارچه ای است که در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در 2 طبقه، در سال 1381 در شهرك میر مهنا احداث گردید که شامل 30 غرفه فعال است. در تور کیش مغازه هایی که در این مرکز خرید به چشم می خورد شامل قنادی و شیرینی سرا، آرایشگاه، تعاونی، سوپرمارکت، سوپر میوه، ساندویچی، ظروف پلاستیکی در طبقه همکف در تور کیش می باشد. این مجموعه همچنین دارای انواع شرکت های ساختمانی و خدماتی مختلف در طبقه اول برای مسافران تور کیش است. خیلی از اهالی کیش اجناس مورد نیاز خود را از این بازارچه تهیه می نمایند، مسافران تور کیش نیز می توانند در این بازار به خرید پرداخته و از امکانات آن بهره ببرند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

اماکن تفریحی کیش

 

 

یکی از از لذت بخش ترین جاذبه های تفریحی جزیره کیش، پارک آبی کیش است. پارک آبی کیش با مساحت ۵۶۰۰۰ متر مربع و ظرفیت روزانه ۳۰۰۰ نفر، اولین و بزرگترین پارک آبی روباز ایران است که از لحاظ امکانات بی نظیر است و توانسته لحظات بسیار مفرحی را برای گردشگران تور کیش فراهم بیاورد. موقعیت جغرافیایی ویژه پارک آبی کیش از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این مجموعه است به گونه‌ای که چشم انداز بی‌نظیر آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را در جنوب و پارک ملی جنگلی جزیره کیش در شمال را در اختیار گردشگران تور کیش قرار می‌دهد.طراحی پارک آبی کیش برای گردشگران تور کیش به گونه ای است که الزامات لازم برای استفاده هرچه بهتر تمامی اعضای خانواده ایرانی در تمامی سنین در آن رعایت شده است. در ضمن با ایجاد محیطی محفوظ در پارک آبی کیش با کلیه امکانات اختصاصی در تور کیش برای تمامی سنین امکان استفاده مجزای بانوان و آقایان در روزهای مختلف هفته فراهم شده است.بازی‌ های پارک آبی کیش در تور کیش، از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است.

 

 

 

 

جزيره زيباي كيش، صاحب يكي از طولاني ترين و البته زيباترين پيست هاي دوچرخه سواري كشور مي باشد كه مسيري مستقل از مسيرهاي خودرو دارد و سرتاسر آن 51 كيلومتر است و يكي از جاذبه هاي گردشگري و بسيار پرطرفدار در تور لحظه آخری کیش مي باشد. گفتني است بخشي از مسير پيست در حاشيه نوار ساحلي احداث شده و گردشگران تور کیش مي توانند در حين دوچرخه سواري و تفريح كردن، مناظر دلپذير و چشم نوازي از دريا و طبيعت جزيره ببينند.در بسياري از نقاط جزيره، ايستگاه هاي ويژه اي براي كرايه دوچرخه در تور کیش موجود مي باشد. اين ايستگاه‌ها در بخش‌هاي مختلف جزيره مانند اسكله تفريحي، پارك سيمرغ، كشتي يوناني و پارك ساحلي مرجان وجود دارند و به وسيله بخش خصوصي اداره مي شوند. گردشگران مي توانند با ارائه يك كارت شناسايي، يك دوچرخه در تور کیش در اختيار بگيرند و براي يك ساعت و يا بيشتر از آن استفاده كنند.مسير شمالي پيست، مسيري است كه همواره جمعي از گردشگران تور کیش در آنجا مشغول ورزش و تفريح هستند اما لازم به توضيح است كه در بخش هاي جنوبي و غربي جزيره به دليل طبيعت بكر و خاص اش، چشم اندازهاي زيباتري از دريا و ساحل و نخلستان ها ديده مي شود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

هتلهای کیش

 

هتل دريا کیش در زمينى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوك مجزا با 3.000 مترمربع زيربناء ساخته شده است كه هر بلوك به صورت پلكانى در دو طبقه و يك طبقه و همكف مى باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در مركز جزيره كيش قرار گرفته است. موقعيت مكانى هتل دریا در محلى قرار گرفته كه بدون نياز به تاكسى ، مسافرين تور کیش مى توانند از بازارها و مراكز تفريحى بازديد کنند .هتل دريا در جزيره زيباى كيش مشرف به بلوار بزرگ خليج فارس بوده و مقابل كارتينگ اتومبيلرانى قرار دارد که دارای اتاق های 2 و 3 تخته در تور کیش می باشد . اتاق ها دارای صبحانه ، کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس برای گردشگران تور کیش می باشد.هتل دریای کیش از لحاظ کیفیت در حد هتل آپارتمان 2 ستاره اما از لحاظ موقعیت مکانی برای مسافرین تور کیش عالی می باشد.

 

 

هتل ۴ ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.هتل پارمیدا از اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن  مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر و... می باشد.

مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن مانند استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … به صورت رایگان در تور کیش استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی در تور کیش برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ در کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش خرداد 95 و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان در تور کیش مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی سیمرغ در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

هتلهای سه ستاره مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد هتلی سه ستاره در فاصله 1200 متری از حرم مطهر واقع شده است. فرودگاه بین المللی در فاصله 11 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در فاصله 3 کیلومتری از هتل خانه سبز قرار دارند. از امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور مشهد 95 قرار می دهد میتوان به کافی نت، کافی شاپ، لاندری، لابی، فروشگاه، رستوران به ظرفیت 200 نفر و پارکینگ با ظرفیت 60 ماشین اشاره کرد. هتل خانه سبز مشهد تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، آشپزخانه، یخچال، صندوق امانات، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را در اتاق های خود برای خدمت به میهمانان تور لحظه آخری مشهد فراهم کرده است. اینترنت رایگان در فضای اتاق ها ولابی بدون پرداخت هزینه اضافی و به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار میگیرد.

آدرس : مشهد، میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

هتل خانه سبز مشهد

 

 

هتل هاترا مشهد

هتل 3 ستاره هاترا در نوروز سال 1392 در شهر مشهد مقدس به بهره برداری رسید. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله بسیار کمی در حدود 10 دقیقه دارد و به آن دسته از مسافرین تور مشهد خرداد 95 که قصد زیارت حرم مطهر امام رضا را دارند اقامت در این هتل سه ستاره توصیه می شود. از جمله امکاناتی که هتل هاترا در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 95 قرار می دهد، میتوان به کافی شاپ، لابی، لاندری، کافی نت، خودپرداز، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین اشاره کرد. هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد که امکانات اتاق های آن در تور مشهد بهار 95 تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. اینترنت پرسرعت در فضای اتاق ها و لابی هتل در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار خواهد گرفت که میهمانان در صورت استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور 37

هتل هاترا مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

هتل آپارتمان های مشهد

 

هتل آپارتمان دیبا مشهد

هتل آپارتمان دیبا مشهد هتلی یک ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. قابل توجه مسافرین تور مشهد که این هتل 1 ستاره فاصله 10 دقیقه ای با حرم امام و بازار رضا دارد و فرودگاه بین المللی مشهد در فاصله 9 کیلومتری و ایستگاه راه آهن این شهر در فاصله 5 کیلومتری از هتل آپارتمان دیبا مشهد قرار دارد. این هتل برای رفاه حال مسافرین تور مشهد بهار 95 به امکاناتی نظیر کافی شاپ، آسانسور، لابی، لاندری، نمازخانه، رستوران و پارکینگ مجهز شده اند. اتاق های هتل آپاتمان دیبا مشهد همگی دارای تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی هستند و میهمانان تور مشهد که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده اند با وجود این امکانات احساس کمبودی نمی کنند. این هتل، اینترنت رایگان نیز در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات بهار 95 قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان دیبا مشهد : مشهد ، خیابان امام رضا، امام رضا 8، بعد از چهار راه اول

هتل آپارتمان دیبا مشهد

 

 

هتل آپارتمان ویلا مشهد

هتل آپارتمان ویلا مشهد هتلی درجه یک واقع در 5 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. فاصله این هتل درجه 1 از فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر و از ایستگاه راه آهن مشهد 5 کیلومتر می باشد. هتل آپارتمان ویلا مشهد برای مسافرین تور مشهد امکانات خوبی را فراهم کرده است که برخی از آنها لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات و نمازخانه هستند. تعداد اتاق هایی که میهمانان تور مشهد 95 می توانند از آنها استفاده کنند 16 عدد می باشد که همگی آنها به امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز هستند. از دیگر خدمات این هتل یک ستاره اینترنت وای فای رایگان است که آن را در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات تابستان 95 قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان ویلا : مشهد، میدان شهدا، خیابان امام خمینی، امام خمینی 3

هتل آپارتمان ویلا مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد خرداد 95 خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد اردیبهشت 95 که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات خرداد 95 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد

 

 

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد بهار 95 قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد تابستان 95 قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

بازارهای معروف دبی

 

 

یکی از جذابترین مرکز خریدهای دبی، مرکز خرید مرکاتو در دبی است. از زیبایی های این مرکز خرید معماری خلاقانه آن می باشد. حتی اگر قصد خرید ندارید برای گشت گذار حتما به این مرکز خرید بروید. گردش در مرکاتو در تور دبی مانند گردش در یک موزه متعلق به دوران رنسانس است.مرکز خرید مرکاتو در سال ۲۰۰۲ با مساحت ۲۲۹۰۰ متر مربع در منطقه ی جمیرا ساخته شده و طراح این بنا یکی از طراحان ایتالیا دانیل مورللی است که طراحی آن برگرفته از دوره ی رنسانس می باشد که تلفیقی از معماری ونیزی و توسکانیایی است و جزء بهترین مرکز خریدهای دبی محسوب می شود.در تور لحظه آخری دبی حتما از اینجا خرید کنید.

 

 

 

 

مرکز خرید اژدهای دبی بزرگترین مرکز خرید چینی خارج از مرز می باشد. اين مرکز خريد برای مسافران تور دبی 95  شامل نمايشگاه ها ، مراکز خريد و رستورانهایی است که 4000شرکت فعال در زمينه محصولات چيني در آن مشغول به کار هستند .اين مرکز خريد به چندين بخش بازرگاني و خدماتي و اداري تقسيم شده است. در تور لحظه آخری دبی مرکز خرید اژدها دبی دارای مراکز رستورانها و خرید و نمایشگاه ها می باشد و شرکتهای فعالی که اجناس و محصولات چینی دارند در این فروشگاه مشغول کار می باشند و از بخشهای اداری و خدماتی و بازرگانی تشکیل شده است .بیشتر جذابیت این فروشگاه برای گردشگران تور دبی معماری خاص این بنا می باشد. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

هتل القصر دبی  هتلی زیبا و مجلل و خیره کننده با طراحی منحصر بفرد قصرهای سلاطین کهن را در نظرها تداعی می سازد . این هتل قصری به تمام معنی در مدینه الجمیرا و در کنار اتوبان صفوح محوطه باغ بهشتی القصر وفضای سنتی و تاریخی هتل قصر یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های 5ستاره دبی را ارائه می دهد.هتل پنج ستاره و لوکس القصر دبی Dubai Al Qasr Hotel در مجاورت پارک آبی وایلد وادی واقع و دسترسی قابل تمجیدی را برای تمامی میهمانان تور دبی به این پارک فراهم آورده است. این هتل اتاقهای مجهز به بالکن و فضای نشیمن خود را به همراه امکاناتی از قبیل استخرهای روباز و سرپوشیده، ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان و مرکز آب گرم ارائه میدهد.اتاقها بزرگ بوده و از اسباب اثاثیه مدرن نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره و نمایشگر DVD برای مسافران تور دبی تابستان 95 برخوردار میباشند.مرکز آب گرم Talise، فرصت مناسبی را جهت کسب آرامش میهمانان بوجود آورده است. این هتل همچنین دارای یک زمین تنیس و اسکواش میباشد.میهمانان میتوانند به دلخواه خود در یکی از غذاخوری های ایوان دار هتل، به صرف خوراکهای با کیفیت و نوشیدنی مشغول شوند.

 

 

 

 

 

هتل دی اچ دبی در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل 236 اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... هستند. هتل، 6 رستوران دارد که انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن ها در تور دبی تعطیلات تابستان 95 سرو می شود. این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9 کیلومتر فاصله دارد. بهره مندی از لوکس ترین امکانات و تجهیزات هتلداری و خدماتی ، دکوراسیون مجلل داخلی و طراحی به روز ، سازه ای مرتفع و خدمه ای کارآمد و با اخلاق ، از ویژگی های ممتاز این هتل 5 ستاره است .

مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل دی اچ دبی :

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران تور دبی خرداد 95 .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

هتلهای چهار ستاره دبی

 

هتل ابجر گرند دبی در 3 کیلومتری مرکز خرید ابوهیل  و نزدیک ایستگاه مترو ابوهیل واقع شده است.دکوراسیون مدرن هتل ابجر دبی بسیار دوست داشتنی و آرامش بخش است و اقامت و استراحت در این هتل خاطرات خوبی را برای مسافران تور دبی ثبت خواهد کرد. تمامی اتاق های این هتل مجهز و بسیار شیک با دکوری شاد و مدرن و تجهیزاتی نظیر تلویزیون و سرویس بهداشتی در خدمت میهمانان خود می باشند.هتل ابجر دبی از نظر بهداشتی بسیار هتل تمیزی است و خدماتی همچون سرویس اتاق همراه با لوازم ارایشی رایگان موجود در حمام و خدمات رفاهی که شامل رستوران های عالی،کافه ۲۴ساعته و سالن بدنسازی است.این هتل به مراکز خریدی چون مرکز خرید الغریر و بوستان بسیار نزدیک می باشد.هتل دارای استخر فضای باز است که امکان شنا برای میهمانان تور دبی خرداد 95 را فراهم کرده است . یکی دیگر از امکانات هتل ابجر داشتن تراس افتاب است که برای میهمانان تور دبی تعطیلات خرداد 95 در نظر گرفته شده است که بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

هتل هالمارک دبی واقع در منطقه دیره دبی و نزدیک به ایستگاه مترو الرقه و مرکز خرید الغریر یکی از هتلهای چهارستاره و لوکس دبی به شمار می آید.موقعیت هتل هالمارک  دبی بسیار مناسب بوده و به بسیاری از جاذبه های گردشگری تور دبی اردیبهشت 95 ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای موزیکال دبی و بازار مینا نزدیک می باشد . معماری و طراحی هتل هالمارک دبی به نحوی بوده تا بتواند با 114 اتاق و سوئیت با بهره مندی از وسایلی زیبا و نور مناسب ، امکاناتی تاپ و به روز ، فضایی رویایی و دلنشین را برای میهمانان تور دبی به وجود بیاورد.امکانات هتل هالمارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی سرشار از تحرک وسرزندگی می باشد  که بسیار متنوع و مفرح است . سالن بدنسازی مجهز ، سونا ، ماساژ ، استخر روباز برای کودکان و بزرگسالان ، آرایشگاه ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، صبحانه در اتاق ، خدمات شستشوی لباس ، مرکز خرید ، صرافی ، خدمات پزشکی ، خدمات کپی و فکس ، کرایه اتومبیل ، خدمات تور و تهیه بلیط ، پذیرش شبانه روزی و بسیاری امکانات رفاهی دیگر در این هتل به گردشگران تور دبی بهار 95 ارائه می شود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

 

هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در مجاورت سواحل دریای مارمارا در یسیلکوی واقع گردیده است هتل سینار در سال 1958 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون به جهت مهمان نوازی، جوی گرم و صمیمی و خدمات عالی شهرت فراوانی پیدا کرده و لحظات خوشی را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. از امتیازات این هتل وجود انواع مختلف رستوران های مدرن، قدیمی و معروف در اطراف هتل می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی ، ترکی بی نظیر سرو می شود. در چهلمین سالگرد تاسیس این هتل در سال 1998، اتاق های کنفرانس و همایش این هتل به 8 اتاق ارتقاء پیدا کرد. این هتل تا فرودگاه، مرکز تجارت جهانی و مرکز خرید حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.در تور استانبول بهار 95 به این هتل بروید. ساختمان  اصلی هتل سینار دارای 128 اتاق استاندارد است که مساحت آن حدود 28 متر مربع می باشد. اتاق های با تخت های کویین، رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ می باشند که مناسب با سلیقه میهمانان تور استانبول انتخاب می شوند. تمامی اتاق ها مجهز به به تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، سیستم آلارم، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار و ... در تور استانبول 95 می باشند.

از امکانات هتل سینار استانبول در تور لحظه آخری استانبول می توان به باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، استخر، تراس، صبحانه در اتاق، خدمات فکس و کپی، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات، آسانسور، لاندری، اتوکشی ، اینترنت پرسرعت و ... اشاره کرد

هتل سینار استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینار استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

هتلهای چهار ستاره استانبول

 

هتل دارک هیل استانبول در 15 کیلومتری فرودگاه اتاتورک و منطقه لاله لی در قلب استانبول قسمت قدیمی و تاریخی واقع شده است و هم چنین تعدادی از آثار باستانی شهر از جمله مسجد کبود سلطان احمد در چند دقیقه ای هتل قرار دارد.این هتل با چشم انداز دریای مارمارا با در بر گرفتن معماری دور های بیزانس و عثمانی مکان زیبایی را برای اقامت مسافرین تور استانبول در بر دارد.هتل دارک هیل دارای یک استخر آب گرم سرپوشیده و باشگاه بدنسازی است. در صورت پرداخت هزینه ی مورد نظر می توانید از امکاناتی مانند سونا, حمام بخار و ماساژ نیز در تور استانبول تابستان 95 استفاده کنید.ساختمان این هتل 8 طبقه است در سال 2005 بازسازی شده و دارای 107 اتاق می باشد که شامل اتاق های تک نفره, دو نفره , سه نفره و سوئیت می باشد.
امکانات هتل دارک هیل در تور استانبول 95  شامل:

تهویه مطبوع در فضا های عمومی, لابی با پذیرش 24 ساعته, صندوق امانات, صرافی, رخت کن,2 اسانسور و هم چنین بار, فروشگاه,اتاق بازی, اتاق تلویزیون, رستوران همراه با تراس بیرونی, تجهیزات کنفرانس و دسترسی به اینترنت, خدمات پزشکی, سرو غذا در اتاق و خشکشویی نیز با پرداخت هزینه ی اضافی در تور استانبول خرداد 95  , خط تلفن مستقیم, تلویزیون ماهواره ای/کابلی, رادیو, تخت خواب کنیگ سایز,سیستم گرمایشی مرکز و گاو صندوق و......

 

 

 

هتل مینا استانبول یکی از هتلهای معروف 4 ستاره استانبول می باشد که در قلب منطقه قدیمی سلطان احمد استانبول قرار دارد. این هتل 46 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه سرو می شود و مسافران تور استانبول می توانند در حین صرف غذا از چشم انداز پانورامایی دریایی مرمر لذت ببرند. کارکنان هتل اطلاعات مفیدی را درباره جاذبه های توریستی این شهر و خدمات کرایه اتومبیل در اختیار مهمانان قرار می دهند. این هتل در نزدیک جاذبه های توریستی ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ می باشد.

امکانات هتل مینا استانبول در تور لحظه آخری استانبول :

سالن غذا خوری ,امکان برگزاری همایش , کافی شاپ ,تراس, آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته,حمام گرم(سونا),تورهای داخلی ,ریلکسیشن با ماساژ ,سیستم گرمایشی ,اجاره ماشین خدمات کپی و ارسال فکس ,صرف صبحانه در اتاق ,اتو کشیدن البسه, مجهز به آسانسور,سیستم تهویه ایر کاندیشنر,صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت برای گردشگران تور استانبول تعطیلات خرداد 95 و...

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

مراکز خرید استانبول

 

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول در روز 19 ماه آوریل سال 2012 با 175 فروشگاه، رستوران و زمین بازی همگی به مساحت 43600 مترمربع شروع به فعالیت کرده است. ترامپ تاورز استانبول شامل 2 برج متصل به هم است که یکی از آنها اداری/تجاری و دیگری مسکونی است که در آن بیش از 200 واحد مسکونی وجود دارد. این مجموعه در خیابان سیسلی احداث شده است و همانطور که از نام آن پیداست متعلق به میلیاردر معروف آمریکایی دونالد ترامپ می باشد.در تور استانبول در ترامپ تاورز استانبول برخلاف جاهای دیگر با پارک کودکان روبرو نمی شوید، بلکه زمینی به مساحت 9000 متر مربع که به اتاق های بازی که به صورت تیمی و یا انفرادی، ساخت انواع ماکتها و یا دست سازه های خلاق اختصاص داده شده است و کودکان در این مکان در تور استانبول اردیبهشت 95  علاوه بر بازی به تمرین فعالیت‌های تیمی و ساخت وسایل خلاقانه تشویق می شوند. 
برای اولین بار، صفحه نمایش تئاتر و سینمای مخصوص کودکان در مرکز تجاری ترامپ تاورز استانبول طراحی شده است که گنجایش 600 کودک را دارد و زمینی به مساحت 3300 متر مربع فقط به ورزش تناسب اندام برای گردشگران تور استانبول خرداد 95  اختصاص داده شده است.

 

 

 

مرکز خرید توریم استانبول واقع در منطقه اسن پورت استانبول در سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت و در پاییز ۲۰۱۰ توسط نمایندگان دولت ، از جمله رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه افتتاح شد.این مرکز خرید دارای بزرگترین مرکز تفریحی ترکیه است که با سرمایه گذاری بالغ بر۲۰ میلیون یورو  ساخته شده است.  این مرکز خرید دارای برج گردشی لوناپارک به ارتفاع ۲۷ متر است .

در تور استانبول بهار 95 حتما از اینجا خرید کنید.

در مرکزخرید توریم استانبول ، در تمام فصول سال ، اسنو پارک یا پارک برفی با تمام امکانات برای ورزشهای زمستانی از جمله اسکی ، صعود به کوه (داغ دیرمانیشی) ،۳ سکوی پرتاب به ارتفاع ۷۰ متر (اسنوپارک پارکورو) و مرکز آموزش اسکی و مرکز بازیهای برفی وجود دارد . این مرکز خرید بیش از ۱ میلیون بازدیدکننده در هر ماه در تور استانبول تعطیلات بهار 95 دارد و در حدود ۲۰۰۰ شغل ایجاد کرده است. مرکز خرید توریم همچنین دارای پارکینگ ، اینترنت بی سیم ، اتاق پزشکی ، آمبولانس ، اتاق کودک  و فضای باز برای فعالیت های فرهنگی و هنری و سرگرمی می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

اماکن تفریحی در بانکوک تایلند

شهربازی دریم ورلد خارج از شهر واقع شده و به بخش  های دریم ورلد پلازا ، باغ رویایی سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا تقسیم شده است. پلازا در بخش ورودی این شهربازی قرار دارد فروشگاهها و ساختمانهای رنگارنگ با اشکال مختلف را در همه جای آن در تور تایلند 95  میتوان دید و خلاصه جایی شبیه به دیزنی لند آمریکاست. باغ رویایی علاوه بر طبیعت سرسبز و زیبا ، دریاچه بزرگی نیز دارد. سرزمین خیالی نیز طرح هایی از قصه های جن و پری و سرگرمی های متنوع برای مسافران تور لحظه آخری تایلند  دارد.شهر بازی دریم ورلد با انواع بازی ها و سرگرمی های بسیار،یکی از مکان های تفریحی دیدنی تور تایلند است که لحظات شادی را برای کودکان فراهم می کند.

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

 

 

یکی دیگر از دیدنیهای بانکوک که مورد توجه گردشگران تور تایلند می باشد،پارک لامپيني بانکوک تایلند است. این پارک فضاي باز بزرگي است که سابقا متعلق به راماي ششم بوده و امروز به پارکي عمومي تبديل شده است. فضای سر سبز این پارک و وجود استراحتگاه برای گردشگران تور تایلند بهار 95  هم چنین امکان قایق سواری و دیگر امکانات موجب شده که این پارک به یکی از مراکز تفریحی بانکوک تبدیل شود. در این پارک دو چرخه سواری در طول روز بین ساعات 10 تا 15 مجاز است و ممنوعیت سیگار کشیدن در کل پارک در تور تایلند خرداد 95  وجود دارد.

 

در مرکز شهر بانکوک تایلند باغ وحش دوزيت بانکوک واقع شده است و بيش از 1000 پرنده 2000  حيوان و را در خود جاي داده است. گونه هاي مختلفي از پرندگان نيز در قسمتي ديگر از اين باغ وحش که به جزيره پرندگان معروف است نگهداري مي شوند. زرافه، کرگدن، فيل، تمساح، ببر، کانگورو، پنگوئن، گورخر، ميمون، اسب آبي و خرس از جمله حيواناتي هستند که در اين باغ وحش برای تماشای مسافران تور تایلند خرداد 95 وجود دارند.رستوران هايي هم که غذاي تايلندي سرو مي کنند در اطراف اين درياچه واقع شده اند.سرگرمي هاي ديگري مانند فيل سواري، شوي تغذيه حيوانات و قايق سواري بر روي درياچه واقع شده در وسط اين باغ وحش، برای مسافران تور لحظه آخری تایلند  وجود دارند.

 

باغ وحش دوزیت در بانکوک



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی در بانکوک تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

جاذبه های گردشگری تایلند

 

 

ساحل هات جمتین در پاتایا تایلند در واقع ساحلی است به طول 6 کیلومتر که در بالای پاتایا قرار گرفته است و هم چنین مورد توجه بسیاری از موج سواران و ورزشکاران آبی در تور تایلند می باشد.  این ساحل به نسبت از ساحل پاتایا آرام تر و ساکت تر می باشد و برای شما سکوت را به ارمغان خواهد آورد، هم چنین گفتنی است علاوه بر آرامش این ساحل، می توانید در تور تایلند اردیبهشت 95  به دیدن هتل ها و دیگر مکان های این منطقه بروید که آن ها هم محلی برای آسایش و استراحت بسیاری از مسافران تور تایلند در طول ساحل خواهند بود.

 

 

 

ساحل ناکولا در پاتایا تایلند یکی از سواحل معروف پاتایا می باشد که در این ساحل کمتر رستوران ها، هتل ها و استراحتگاه یافت می شود و این ویژگی آن را بسیار صلح آمیز و آرام کرده است. ساحل Naklua یک محل مناسب در تور تایلند خرداد 95 برای لذت بردن از غذاهای دریایی تازه برای ناهار، بازدید از پارک های محلی ، وفروشگاه هایی در بازار شب با قیمت های محلی است. ساحل Naklua مکانی ایده آل برای قدم زدن در کنار ساحل در طول روز برای مسافران تور تایلند بهار 95 است.

 

ساحل ناکولا در پاتایا تایلند

 

 

در تور تایلند تابستان 95 دیدار از این خانه را فراموش نکنید.

خانه باستانی یکی از دیدنی های ساموئی می باشد که در سمت راست جاده ی 4170 و چند کیلومتر بعد از دهکده ی Huathanon واقع شده است .این خانه یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین خانه های به جای مانده از تمدن تاریخی جنوب شرق آسیا است و بزرگترین آثار تاریخی سامویی می باشد .این مکان سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات تابستان 95 به خود جلب کرده است چون با اینکه قدیمی است ولی تازگی خودش را به همراه دارد و تخریب نشده است.این خانه حدود 150 سال پیش ساخته شد و تمام قسمت های مختلف آن بدون استفاده از هیچ گونه میخ به هم وصل شده اند.

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی