.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

بلیط  مدرکی است که نشان می‌دهد فردی برای برای ورود به مکانی یا واقعه‌ای مبلغی را پرداخت کرده است. این مکان می‌تواند یک باغ‌وحش، سالن تئاتر، سینما یا موزه باشد و واقعه می‌تواند یک مسابقهٔ ورزشی یا یک کنسرت باشد. بلیط  در عین حال یک اجازه‌نامه نیز می‌باشد اگر برای سوار شدن به هواپیما، قطار یا اتوبوس استفاده شود. بلیط   ممکن است رایگان باشد و در این صورت نشان دهندهٔ رزور شدن امکانی برای فرد است.

واژه بلیت، بلیط  . [ب] ( از فرانسوی ، اِ) : به معنی، تکه کاغذی که بر روی آن مشخصاتی چاپ شده باشد حاکی از بها و تاریخ و محل استفاده ی آن می باشد.


 

بلیط هواپیمایی لوفت هانزا:

لوفت‌هانزا (به آلمانی: Deutsche Lufthansa AG)‏ بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در آلمان و از نظر حمل مسافر دومین بعد از ایر فرانس در اروپا و پنجمین در جهان است. این شرکت هوایی با داشتن ۷۲۲ ناو هوایی سومین خط هوایی بزرگ جهان است. این شرکت از فرودگاه‌های فرانکفورت، مونیخ، دوسلدورف و به تازگی برلین به ۷۸ کشور جهان پرواز دارد و پرچمدار کشور آلمان نیز است.بلیط  پرواز های لوفت هانزا در سراسر دنیا ارائه میگردد . در حال حاضر پرواز فرانکفورت به بوئنس ایرس با بیش از ۱۳ ساعت مدت زمان پروازی، طولانی ترین مسیر پروازی این شرکت می‌باشد. لوفت‌هانزا از قبل از انقلاب اسلامی در ایران فعال بوده و دفتر مرکزی آن در شماره ۲۲۰۸ خیابان ولیعصر تهران قرار دارد. این شرکت در حال حاضر هر روز یک پرواز رفت و برگشت از فرودگاه فرانکفورت به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی دارد. علاوه بر شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، هواپیمایی اتریش یکی از شرکت‌های زیر مجموعه لوفت هانزا نیز از کشور اتریش به تهران پرواز می‌نماید.


لوفت هانزا به عنوان تنها شرکت هواپیمایی خارجی فعال در ایران امکان رزرو و خرید اینترنتی بلیط  خود بوسیله کارت‌های بانکی عضو شتاب را فراهم اورده است.



:: برچسب‌ها: بلیط, بلیط , بلیط هواپیما , رزرو بلیط ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی