.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

 

یکی از دیدنی های زیبا در مشهد , روستای فریزی در جنوب غربی این شهر در دره های بینادلو میباشد که حدودا 64 کیلومتری تا مشهد فاصله دارد.این روستا در 60 کیلومتری جنوب غربی مشهد و 18 کیلومتری جنوب شهر گلبهار در سرسبزترین دره های بینالود در کوه های اطراف مشهد ، واقع شده که بافت قدیمی این روستا در گذر زمان حفظ شده و از لحاظ ساختاری بسیار شبیه روستای دیدنی کنگ مشهد و  شهر تاریخی ماسوله می باشد. طبیعتی زیبا و بکر و آب و هوایی تمیز و سرشار از اکسیژن و آبهایی خوش طعم و گوارا و همچنین مردمانی خونگرم و بانشاط و مهمان نواز از ویژگیها و شاخصه های اصلی این روستا در تور مشهد می باشد.

تور مشهد 96

 

 

 



:: برچسب‌ها: روستای فریزی در مشهد,درباره روستای فریزی در مشهد,روستاهای دیدنی مشهد,روستاهای معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

بازار شارستان کیش توسط شرکت پیمانکاری یوموبوس کیش واقع در شهرک صدف به مدیر عاملی آقای سید علی سیدی در زمینی به مساحت 3052/50 متر مربع انجام و در آبان ماه سال1391 به بهره برداری رسید.این مجموعه در 3 طبقه احداث و دارای 166 غرفه خدماتی با متراژهای 11 تا 170 متر مربع می باشد که به عنوان اولین و تنها مجموعه خدماتی در جزیره کیش دارای 2 طبقه پارکینگ اختصاصی سرپوشیده به تعداد کلیه واحدهای مجتمع می باشد.این بازار بیشتر فعالیتش در زمینه خدمات الکترونیک و اینترنت می باشد که گردشگران تور کیش اگر در این  زمینه خدماتی و یا نیاز هایی داشته باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند .

تور لحظه آخری کیش

تور کیش از تبریز

 

 



:: برچسب‌ها: بازار شارستان کیش,خرید از بازار شارستان کیش,بازار ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

جزیره هندورابی از توابع بخش کیش شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع در جنوب ایران می‌باشد که 22.8 کیلومتر مربع مساحت دارد در حد فاصل بین دو جزیره کیش و لاوان و در فاصله 325 کیلومتری بندر عباس  قرار گرفته‌ است. این جزیره سرزمینی هموار و تقریباً بدون عارضه طبیعی است. بلندترین نقطه آن بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است. این جزیره از یک رشته ارتفاعات کوتاه پوشیده است و کرانه های آن با شیب ملایمی به دریا منتهی می شوند. مجاورت با دریا، اغلب موجب بالا رفتن میزان باران و رطوبت میشود. 

محیط زیست جزیره به دلیل بسته بودن آن محدود است و موجوداتی از قبیل انواع پرندگان کوچک، پرندگان مهاجری نظیر باز و شاهین و انواع کمی از خزندگان و موش صحرایی در آنجا یافت می شود. منابع تأمین آب جزیره بسیار محدود و کم است و آب مصرفی آن از طریق چاه یا آب انبار تأمین میشود. این جزیره از نظر سیاحت و ایرانگردی از زیر مجموعه های کیش است که با توجه به امکانات و استعداد طبیعی جزیره از نظر آب، خاک، هوا و شرایط خاص تجاری جزیره کیش متاسفانه توجه مناسب به بهبود وضعیت گردشگری در این جزیره نمی شود.جزيره هندورابي جزيره اي ساكت، آرام و تقريبا خالي از سكنه با ساحلي زيبا، شني و تخته سنگهاي رويايي محلي مناسب جهت آرامش و تفريح و شنا در ساحل آن و گرفتن حمام  آفتاب برای مسافران تور کیش است.

تور کیش پاییز 96

تور کیش تعطیلات پاییز 96

 



:: برچسب‌ها: جزیره هندورابی کیش,جزایر زیبا در کیش,درباره جزیره هندورابی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

هتل 5 ستاره شایگان در 6 طبقه و 140 باب اتاق, سوئیت و ویلا در اواخر سال 1381 بنا گرديده است و دسترسی پیاده 2 تا 5 دقیقه ای به بازارهای پانیذ, مرکز تجاری , هایپر مارکت, پردیس 1 و 2 , ساحل, اسکله و بانک ها موقعیت هتل را در جایگاه ویژه ای قرار داده است.این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.رستوران هتل بعنوان رستوران اصلی هتل واقع در طبقه همکف هتل با ظرفیت 250 نفر و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی بهمراه موسیقی زنده از ساعت 7 الی 9:30 جهت صرف صبحانه, 13 الی 15 صرف ناهار و 20:30 الی 23:30 صرف شام منتظر میزبانی از مسافران تور کیش می باشد.چایخانه سنتی صبا واقع در محوطه زیبای هتل با ارائه نان و کباب داغ، دیزی، آش رشته و سایر غذاهای محلی ایرانی را همراه با چای، قلیان و انواع دیگر نوشیدنی های سرد و گرم از ساعت 14 الی 2 بامداد آماده خدمت رسانی در تور کیش مهر 96 می باشد.

تور کیش تعطیلات مهر 96

 

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,هتلهای 5 ستاره کیش,هتلهای مجلل کیش,امکانات هتل شایگان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

 

کشتی داما کشتی باربری سنگالی می باشد که درعمق 33 متری آب‌های جنوب شرقی کیش به گل نشسته است . این کشتی در یکی از شب‌های پاییزی سال 1384 به دلیل آبگرفتگی موتورخانه، اعلام وضعیت بحرانی نمود اما از درخواست کمک خودداری کرد و صبح روز بعد به علت نامعلومی غرق شد.این کشتی اکنون پس ازگذشت مدت کوتاهی که دراعماق آبهای جزیره کیش آرمیده ، به زیستگاهی مصنوعی جهت آبزیان و همچنین سایت جدیدی برای غواصی تبدیل شده است.
غواصی در اطراف این مغروق که درفاصله 4 مایلی ازجزیره به پهلوی راست خود قرار دارد، نیاز به مهارت خاصی نداشته اما جهت ورود به بدنه کشتی، فراگرفتن دوره تخصصی کشتی‌های غرق شده لازم است که مکان مناسبی نیز جهت آموزش دوره تخصصی غواصی می باشد.ورود به بدنه کشتی از پنجره کابین فرماندهی امکان پذیر بوده و عبور از راهروی پشتی کابین فرماندهی و ورود از طریق در آن ، آشپزخانه و خوابگاه را جلوی دید مسافران تور کیش قرار می دهد.پروانه کشتی نیز مکان مناسبی جهت عکاسی است که در عمق 30 متری واقع شده است.از آبزیان این منطقه می‌توان به خفاش ماهیان ، باراکود ، انواع سنگسر،سرخو و نیز اژدر ماهی اشاره داشت .

تور کیش تابستان 96

تور کیش از تهران



:: برچسب‌ها: کشتی داما کیش,بناهای تاریخی کیش,درباره کشتی داما کیش,بناهای دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

 

جزیره مینو با جمعیت حدود 12 هزار نفر در نزدیکی کیش و ما بین آبادان و خرمشهر قرار گرفته که در گذشته به صلبوخ معروف بوده است. این جزیره بیشتر جنبه تفریحی برای گردشگران تور کیش دارد. شغل اصلی مردمان این جزیره کشاورزی و پرورش دام می باشد. در جزیره مینو 5 نهر جریان دارد و سراسر از نخلستان پوشیده شده است که بیشتر ساکنانش اعراب می باشند.

تور کیش شهریور 96

تور کیش تعطیلات شهریور 96

 

 



:: برچسب‌ها: جزیره مینو کیش,جزایر زیبا کیش,درباره جزیره مینو کیش,دیدنی در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

 

یکی دیگر از مکانهای بسیار مهم دبی خیابان شیخ زاید دبی می باشد که بزرگترین ساختمان های بلند دبی در آن قرار دارند . سال 1979 تا اواخر دهه 1990 مهم ترین ساختمان دبی از جمله مرکز تجارت جهانی 39 طبقه و 149 متری سفید دبی که عکس آن روی اسکناس 100 درهمی  هست در خیابان شیخ زاید دبی ساخته شد.

در خیابان شیخ زاید بزرگراهی چندبانده به موازات طول دبی و در کنار ساحل این شهر قرار دارد.بزرگراه شیخ زاید منطقه لوکس و اصلی دبی است که هتل های معروف و لوکس،مراکز خرید و مراکز تفریحی دبی مانند برج دبی,آسمان خراش ها در آن واقع شده است.اکنون نیز برجی به نام "برچ مارپیچ" در خیابان شیخ زاید ساخته شده است که معماری بسیار جالب و منحصر به فرد آن باعث جذابیت روز افزون این خیابان در تور دبی شده است.

تور لحظه آخری دبی

تور دبی نوروز 97

 



:: برچسب‌ها: خیابان شیخ زاید دبی,مراکز تجاری دبی,اماکن تجاری دبی,درباره شیخ زاید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

مرکز خرید دبی مارینا مال در چهار طبقه و در فضایی بزرگ میزبان بیش از 130 بازدید کنندگان تور دبی پاییز 96 می باشد که به خاطر نزدیک بودن به ساحل فضا و چشم‌اندازی زیبا دارد. اینجا به بزرگی مرکز خرید امارات یا دبی مال نیست اما در عوض رستوران‌ها و کافه‌های روباز و مشرف به ساحل برای نفس تازه کردن و خوردن غذا یا قهوه‌ای دلچسب عالی وجود دارد. این مرکز عظیم دارای ۱۶۰ فروشکاه است . فروشگاه ها و برند های معتبری از قبیل ریبوک، منگو، بوتس، اسباب بازی فروشی، سوپرمارکت های زنجیره ای انگلیسی و تعداد زیادی کافه و رستوران در این مرکز خرید وجود دارد.مسافران تور لحظه آخری دبی  اگر از شلوغی و هیاهوی دیوانه‌کننده مراکز خرید دیگر خسته شده باشند یا دنبال مرکز خریدی نزدیک دریا بگردند، «دبی مارینا مال» گزینه مناسبی می تواند باشد. هتل پنج ستاره مارینا درست کنار همین مرکز خرید قرار دارد. ساعت کار این مرکز شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و پنجشنبه تا یکشنبه از ۱۰ صبح تا نیمه شب می باشد.

تور دبی از شیراز

 

 



:: برچسب‌ها: مرکز خرید مارینا مال در دبی,بازار دبی,خرید در دبی,بازار مارینا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

پارک آبي دریم لند دبی که داری 250 مترمربع باغ و محوطه است یکی از بزرگترین پارک دبی محسوب می شود و در فاصله زمانی30 تا 35 دقیقه دبی در منطقه ای به نام ام القوین واقع شده است.وجود انواع رستوران و کافی شاپ ,کلبه هایی برای استراحت, رودخانه , استخر موج,استخر آب شور , سرسبزی و وجود درختان بسیار از جمله شگفتی های پارک آبي دریم لند دبی است که در آب و هوای گرم و خشک و بیابانی دبی وجود دارد و به محل مناسبی برای دوستداران طبیعت در تور دبی تبدیل شده است.

تور دبی مهر 96

تور دبی تعطیلات مهر 96

 

 



:: برچسب‌ها: پارک آبی دریم لند دبی,تفریحات دبی,مراکز تفریحی دبی,اماکن تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

 

هتل سیگنیچر دبی یکی هتل های منطقه دیره دبی است که  از نظر کیفیت و سرویس دهی جزء استاندارد ترین هتل های 3 ستاره دبی بشمار میرود و با سلایق مختلف گردشگران تور دبی با هر بودجه ای سازگاری دارد.هتل سیگنیچر در منطقه رقه با ۸۰ اتاق واقع شده است که دفتر خدمات گردشگری واقع در هتل آماده ارائه هرگونه راهنمایی مورد نیاز مسافرین در رابطه با مراکز خرید و توریستی دبی و همچنین اجاره خودرو به مسافرین هتل می باشد.اتاق های هتل سیگنیچر این دبی پارکت شده هستند و با رنگ بندی طبیعی و آرامش بخش دکور شده اند.

این هتل با طراحی زیبا به مکانهای توریستی و بازار های دبی دسترسی آسان دارد. هتل سیگنچر تنها ۳ مایل از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد که رفت و آمد مسافرین را به فرودگاه دبی تسهیل می کند.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، ایستگاه متروی رقه در دسترس مسافرین تور دبی تابستان 96  هتل سیگنیچر می باشد و تنها با ۲۰ دقیقه رانندگی مرکز تجارت جهانی دبی واقع در شیخ زائد قابل وصول می باشد.در هنگام بامداد هتل با سرو صبحانه بوفه خوشمزه و سالم در خدمت مسافرین تور دبی تعطیلات تابستان 96 می باشد.همچنین این هتل با طبخ غذاهای هندی ، راحتی خیال مسافرین را از ناهار فراهم می آورد ، چراکه رزرو هتل همراه با صبحانه و ناهار می باشد.



:: برچسب‌ها: هتل سیگنیچر این دبی,هتلهای ارزان دبی,رزرو هتل سیگنیچر دبی,امکانات هتل سیگنیچر این دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

 

هتل آریس پلازا دبی یکی دیگر از هتل آپارتمان های معروف و 5 ستاره دبی می باشد که محیط آرام و فضایی دلپذیر هتل آریس پلازا خاطره ای فراموش نشدنی و ماندگار را برای مسافران تور دبی بر جای خواهد گذاشت. اين هتل 5 ستاره داراي 337 اتاق مي باشد که کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا این هتل گزینه ای ایده آل شما باشد.کارکنان هتل آریس پلازا به زبانهای انگلیسی ،ایتالیایی ،روسی ،عربی و فرانسوی صحبت مي کنند. دسترسی به اینترنت بیسیم در محدودهای عمومی این هتل به گونه‌ای تعبیه شده است که می توانید از آن بخوبی استفاده نمایید.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگيري مي کند.

امکانات رفاهی هتل آریس پلازا دبی در تور دبی شهریور 96 :

استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت , آبگرم , صرافي , اتاق جلسه کاملا مجهز,سمینار ,در صورت درخواست مسافرين ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت, خدمات زيبايي آرايشگاه هتل, خدمات نگهداری از اطفال ,مراکز تجاری و ....

تور دبی تعطیلات شهریور 96

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل آریس پلازا دبی,قیمت رزرو هتل آریس پلازا,هتلهای مجلل دبی,اقامت در هتل آریس پلازا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

 

هتل امارات گراند دبی واقع در اتوبان شیخ زاید ، یکی از هتل های ۴ ستاره دبی است که بسیار مجلل بوده و امکانات بی نظیری را به میهمانان خود ارائه می دهد  . اين هتل داراي ۴۰۹ اتاق مي باشد که زیبا و آرامش بخش هستند و کلیه لوازم به کار رفته در اتاق ها لوکس بوده و از طراحی داخلی منحصر به فردی برخوردار می باشند . مهمانان تور دبی می توانند از خدمات سرو غذا در اتاق خود بهره مند گردند .  سرویس خدماتی به صورت ۲۴ ساعته جوابگوی نیاز های میهمانان هتل امارات گراند بوده و پرسنل کار آزموده آن تمام تلاش خود را برای نظافت و کسب رضایت گردشگران تور دبی به کار می بندند . اتاق های هتل ، با بهره مندی از آنچه که گفته شد به محیطی مطلوب و ممتاز تبدیل شده که هر گردشگری آرزوی اقامت در آن را دارد .

امکانات هتل در تور دبی 96 شامل :

تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن وسایل خنک کننده استاندارد ، سیستم تهویه مطبوع ، حمامی که به کامل ترین لوازم مجهز است ، سشوار و مینی بار ,رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، باشگاه ورزشی، تنیس، خدمات نگهداری از اطفال، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت وآبگرم، ماساژ و... می باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل امارات گراند دبی,قیمت هتل امارات گراند دبی,هتلهای لوکس دبی,نرخ هتل 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

 

 

 

ساحل کائوتائو بانکوک تایلند یکی از دیدنی های معروف بانکوک می باشد که دارای طبیعت بسیار زیبا و تفریحات متنوعی است که گردشگران زیادی را در تور لحظه آخری تایلند جذب کرده است. این ساحل زیبا با شن و ماسه سفید دریای آبی آرام و جنگل های سرسبز گرمسیری مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات است. همچنین امکانات کافی برای تفریحاتی از قبیل شنا آفتاب گرفتن والیبال ساحلی و قایق سواری وجود دارد.

تور تایلند تعطیلات پاییز 96

تور تایلند از شیراز

 

 



:: برچسب‌ها: ساحل کائوتائو بانکوک تایلند,سواحل بانکوک,تفریح در سواحل تایلند,سواحل زیبا در تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

 

یکی از جزایر زیبای پاتایا که در 8 کیلومتری ساحل پاتایا قرار دارد جزیره کو کراک می باشد . این جزیره کوچک و دنج دارای یک ساحل شنی در کنار ساحل شرقی و یک ساحل صخره ای در ساحل غربی خود دارد. این ساحل دارای صخره های مرجانی زیبا و گونه های مختلف جانوری از جمله خرچنگ و لاک پشت ستاره دریایی است است که گردشگران زیادی را در تور لحظه آخری تایلند به خود جذب می کند.این جزیره کوچک برای شنا با اسنوکر قواصی و جت اسکی و آفتاب گرفتن بسیار مناسب است. این جزیره برای شب اقامتگاهی ندارد و دارای رستوران های متعددی با غذاهای تایلندی می باشد.

تور تایلند پاییز 96

 

 

جزیره کو کراک در پاتایا تایلند



:: برچسب‌ها: جزیره کو کراک در پاتایا تایلند,جزایر معروف پاتایا,جزیره زیبا در تایلند,درباره جزیره کو کراک ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.

 

مرکز خرید گیسورن پلازا در بانکوک، از بهترین و جالبترین مراکز خرید بانکوک تایلند می باشد و  بهترین مارکهای تایلندی و بین المللی در بوتیک ها و مغازه های این فروشگاه وجود دارد.اگر به دنبال اجناس شیک و لوکس می گردید ، مرکز خرید گیسورن پلازا ( Gaysorn Plazza)، بهترین گزینه می باشد زیرا طراحی عالی و اختصاصی ، همراه با نوآوری جدید را تنها در این فروشگاه می توان پیدا نمود. در کنار تمام این فروشگاه های شیک و مدرن، می توانید در تور تایلند مهر 96  از غذاهای لذیذ رستوران های این مجموعه استفاده کنید.بازار گیسورن پلازا بانکوک تایلند ،شاید در ظاهر کوچک به نظر برسد، اما مغازه های مشهور، پر زرق و برق، و اجناس شیک و مد روز را در خود جای می دهد.در این مرکز خرید بانکوک، محصولات لوکس در کنار مارکهای معروف گوچی ، آرمانی ، دیوار ، فندی و بربری و مارکهای تایلندی مانند فلانا (FlyNow)  و … عرضه می شود.

تور تایلند تعطیلات مهر 96

 



:: برچسب‌ها: مرکز خرید گیسورن پلازا بانکوک تایلند,بازارهای خوب تایلند,خرید از مرکز خرید گیسورن پلازا,مرکز خرید بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

هتل اچ رزیدنس بانکوک تایلند ، جز هتل های 3 ستاره و معروف بانکوک , در منطقه ی تجاری بانکوک Sathorn واقع شده است.منطقه ی Sathorn یک انتخاب عالی برای کسانی است که به فرهنگ و تاریخ و معابد علاقه دارند.موقعیت استراتژیک این هتل باعث می شود تا در تور تایلند تعطیلات تابستان 96  با اقامت در این هتل به راحتی به دیدنی های بانکوک و جاذبه های شهر دسترسی داشته باشید. بیمارستان St. Louis و خانه ی MR KukritPramoj و معبد Phaeng در نزدیکی این هتل هستند. این هتل دارای دکوراسیون مدرن تایلندی و مرکز تجاری و دربان می باشد و  اتاق ها مجهز به سیستم تهویه و سرویس اینترنت هستند و نورگیر و دارای سیستم امنیتی می باشند. این هتل تا پارک Lumpini حدود 30 دقیقه و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. انواع مختلفی از غذاهای اروپایی و آسیایی در رستوران HEW هتل سرو می شود.

بهترین امکانات و خدمات در این هتل در اختیار میهمانان تور تایلند قرار می گیرد تا اقامتی آرام داشته باشند. اتاق های هتل دارای سطح بالایی از استاندارد هستند و دارای سرویس اینترنت ، سیستم تهویه، تلفن ,استخر , سونا,سرویس گشت شهری و دیگر امکانات هستند.

تور تایلند تابستان 96

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل اچ رزیدنس بانکوک تایلند,امکانات هتل اچ رزیدنس بانکوک تایلند,هتلهای معروف تایلند,هتلهای لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

 

هتل تواین پالم پوکت تایلند یکی از هتل های خوب پنج ستاره پوکت می باشد که در مکانی مناسب از شهر و در نزدیکی ساحل قرار دارد.این هتل که در سواحل خلوت پوکت قرار گرفته بسیار ارام و دلنشین می باشد و آن را لژ پولدار ها می نامند.این هتل تا فرودگاه حدود 25 کیلومتر فاصله دارد و از همه لحاظ مناسب می باشد و در بین هتل های پنج ستاره پوکت این هتل جز بهترین هتل ها از نظر مهمانان تور تایلند تعطیلات شهریور 96 و امتیاز آنها قرار گرفته است.97 اتاق و سوئیت شیک و مجلل در این هتل وجود دارد که همه اتاق ها تمیز و دکوراسیون خوبی دارند که دارای اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق , انبار بار و چمدان می باشد و همچنین اتاق و امکانات برای معلولین نیز در نظر گرفته شده است.انواع سوئیت های این هتل مانند آپارتمان یک خوابه به همراه استخر و همچنین اتاق یک خوابه رو به باغ و اتاق های لوکس که در کنار درخت های نخل می باشد بسیار عالی می باشد.پذیرش در هتل تواین پالم پوکت شبانه روزی می باشد که مسافران تور تایلند برای ورود به این هتل با استقبال خدمه رو به رو می شوند.

تور تایلند شهریور 96

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل تواین پالم پوکت تایلند,هتلهای مجلل تایلند,امکانات هتل تواین پالم پوکت تایلند,قیمت هتل تواین پالم پوکت تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

هتل دریم بانکوک تایلند یکی از بهترین هتلهای 4 ستاره بانکوک می باشد که از همه مسافران مانند افراد مشهور پذیرایی میشود و یک انتخاب ایده آل برای اقامت در تور تایلند می باشد.این هتل دارای رستوران فلاوا طوری می باشد که می توانید هنگام میل غذا در رستوران ، از پخش زنده موزیک و نمای شهر بانکوک نیز لذت ببرید . این رستوران ارائه دهنده انواع خوراک های آسیایی و غربی می باشد .این هتل در حدود  یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو هوایی سوخومویت, 19 کیلومتر از فرودگاه سووارنابومی و 3 کیلومتر از بازار بزرگ MBK فاصله دارد  و با تعداد 195 اتاق در تور تایلند 96  دارای امکانات رفاهی زیر می باشد:

استخر پشت بام ، استخر آب گرم و اتاق های مجهز به تلویزیون LCD , دسترسی رایگان به اینترنت از طریق وای فای , پارکینگ ,باشگاه ورزشی , ماساژ , حوض آب داغ, حمام بخار ,رستوران (ارائه صبحانه در اتاق), پارکینگ اختصاصی رایگان , خدمات اتاق, سرویس حمل و نقل فرودگاه ,میزکار 24 ساعته,خدمات ارزی و...

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل دریم بانکوک تایلند,رزرو هتل دریم بانکوک تایلند,درباره هتل دریم,قیمت هتل دریم بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

رستوران ایرانی گوگوش پاتایا تایلند

رستوران ایرانی گوگوش پاتایا تایلند


رستوران ایرانی گوگوش پاتایا تایلند رستورانی است که با انواع غذاهای ایرانی تایلند از مسافران تور تایلند پذیرایی می نماید. در رستوران ایرانی گوگوش پاتایا تایلند می توانید غذاهای لذیذ ایرانی را با 199 بات تهیه مراکز خرید تایلند نمایید .
آدرس رستوران ایرانی گوگوش پاتایا تایلند : خیابان ساحلی پاتایا بین خیابان 11 و 12 روبروی مرکز خرید ایرانیان مراکز خرید تایلند
تلفن تماس : 0852876502



:: برچسب‌ها: رستوران ایرانی گوگوش پاتایا تایلند,رستورانهای تایلند,معرفی رستورانهای تایلند,بهترین رستورانهای تایلند,درباره رستوران ایرانی گوگوش پاتایا تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

رستوران ایرانی پردیس در بانکوک

رستوران ایرانی پردیس در بانکوک

رستوران ايراني پرديس در بانكوک تایلند در يك محيط زیبا و لوكس غذاهاي ايراني را برای میهمانان و مسافران تور تایلند مراکز خرید تایلند تدارک دیده است ويكي از رستورانهاي خوب و مناسب ايراني در کشور تایلند مي باشد.
آدرس رستوران پرديس بانكوک تایلند مراکز خرید تایلند : خيابان راما ۴، بعد از تقاطع سوریونگ، شماره ۸۹۴-۸

 



:: برچسب‌ها: رستوران ایرانی پردیس در بانکوک,رستورانهای تایلند,معرفی رستورانهای تایلند,بهترین رستورانهای تایلند,رستورانهای لوکس تایلند,معرفی رستوران ایرانی پردیس در بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

رستوران Eat Me

 

این رستوران در سال 1998 تاسیس گردیده و با سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی همه روزه تایلند از ساعت 3 بعد ازظهر تا 1 صبح از مهمانان خود پذیرایی می کند. ایت می با وجودی که یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر بانکوک است، با این حال تایلند به دلیل وجود روند رو به رشد عملکرد مدیریت و پرسنل هیجان و تازگی تایلند خود را به طور کامل حفظ کرده است. علاوه بر پذیرایی از مشتریان تور تایلندبرای صرف ناهار و شام در فضائی آرام بخش و راحت، وجود گالری هنری رستورانهای تایلند در قسمتی از این رستوران زیبایی خاصی را به این مجموعه بخشیده است. تا جایی که صحنه های گردآوری شده در آنجا بیشتر از غذاهای خوشمزه جلب رستورانهای تایلند توجه می کند.

 

رستوران Eat Me



:: برچسب‌ها: رستوران Eat Me,رستورانهای تایلند,معرفی رستورانهای تایلند,بهترین رستورانهای تایلند,رستورانهای لوکس تایلند,رستورانهای ارزان در تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

رستوران vertigo بانکوک

رستوران Vertigo بانکوک واقع در منطقه سیلوم یکی از مرتفع ترین رستوران هایی تایلند است که در هوای آزاد قرار دارد. برای تاثیرگذاری بیشتر، میزها در نزدیکترین نقطه به لبه ی بام قرار گرفته اند که غذا خوردن در چنین رستورانی سرشار از هیجان رستورانهای تایلند و تفریح می باشد. بر خلاف اسم این رستوران، معمولا ترس از ارتفاع تاثیر رستورانهای تایلند نامطلوبی بر مسافرین تور تایلند نخواهد گذاشت. در این رستوران، فهرست کاملی از غذاهای گوناگون موجود است که غالب آنها را غذاهای دریایی , اروپایی و تایلند در بر گرفته اند.

 

رستوران vertigo بانکوک

 



:: برچسب‌ها: رستوران vertigo بانکوک,رستورانهای تایلند,معرفی رستورانهای تایلند,بهترین رستورانهای تایلند,رستورانهای خوب تایلند,رستورانهای شیک تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

رستوران Ban khun Mae

این رستوران در جایی قرار گرفته است که اغلب ساکنین تایلند محلی برای خوردن غذای لذیذ و قابل اطمینان تایلندی در فضایی صمیمی به آن مراجعه می کنند. اتاق ها تاریک و راحتند و با میزهای بزرگ دایره ای پر شده اند.این رستوران یکی از رستوران های مناسب تایلند برای آشنایی با طعم غذاهای تایلندی می باشد.پیشنهاد مابرای شما رستورانهای تایلند در تور تایلند این است که غذای خود را در این رستوران  با Kung Sa oug ( یک ظرف پر از میگوی نیمه خام که با سیر و فلفل طعم دار شده است) شروع و با Pla rad Pig (ماهی Grouper سرخ شده با سس تند) به پایان رستورانهای تایلند برسانید.

 

رستوران Ban khun Mae



:: برچسب‌ها: رستوران Ban Khun Mae,رستورانهای تایلند,معرفی رستورانهای تایلند,بهترین رستورانهای تایلند,رستورانهای لوکس تایلند,رستورانهای معروف تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت در پوکت

 

مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت یکی از مراکز خرید پوکت در تایلند برای حمایت از صنایع دستی تاسیس شده است که توسط دولت حمایت تایلند می‌شود و نام آن وان تامبون و وان پرودکت میباشد. این سازمان برای  تشویق مردم قبیله‌ها و روستاها برای تولید کالاهای سنتی در دهکده‌ها مراکز خرید تایلند و دریافت سود بطور مستقیم تاسیس شده است .فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ، پشت سر هتل هالیدی این قرار گرفته است. فروشنده‌ها غرفه‌های خود را حدود ساعت 18 باز می‌کنند  مراکز خرید تایلند و تا ساعت 23 کار میکنند.بهترین خریدهای ارزان و خوب در تور تایلند از قبیل لباس‌ها، تجهیزات ورزشی، ساعت‌ها، سوغات‌ها، چمدان و ... در این مرکز خرید مراکز خرید تایلند صورت می گیرد.

 



:: برچسب‌ها: مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت در پوکت,مراکز خرید تایلند,معرفی مراکز خرید تایلند,بهترین مراکز خرید تایلند,مراکز خرید شیک در تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

مرکز خرید سیام سنتر در بانکوک

 

مرکز خرید سیام سنتر بانکوک تایلند ساخته شده توسط شرکت سیام در کنار مرکز خرید سیام پاراگون قرار دارد که دراین مرکز خرید بوتیک های جذاب و غرفه های مدهای محلی موجود می باشد. سیام سنتر یکی از مراکزمعروف شهر بانکوک  می باشد که با 2 بازار Siam Paragon  و بازار Siam Discovery در ارتباط می باشد.سیام سنتر تایلند در سال 1973 ساخته شد و یکی از اولین مراکز خرید بانکوک بود. این مرکز خرید به نام بازار مد در تایلند معروف بوده است و تا این مراکز خرید تایلند زمان شیک ترین لباس های تایلندی در سیام سنتر به فروش می رسد.مرکز خرید سیام سنتر بانکوک، مجتمع خرید نسبتا بزرگی برای نوجوانان و بزرگسالان و جوانان که در تور تایلند روی مد حساس هستند مراکز خرید تایلند میباشد.

 

مرکز خرید سیام سنتر در بانکوک

 



:: برچسب‌ها: مرکز خرید سیام سنتر در بانکوک,مراکز خرید تایلند,معرفی مراکز خرید تایلند,بهترین مراکز خرید تایلند,مراکز خرید لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

مرکز خرید بیگ سی تایلند

مرکز خرید بیگ سی تایلند

مرکز خرید بیگ سی تایلند نزدیک به آلکزار در جاده دوم  واقع شده است.  در مرکز خرید بیگ سی تایلند خرید مراکز خرید تایلند لوازم آرایشی و وسایل خانگی و پوشاک و  بهداشتی  با قیمتی بسیار مناسب می توانید در تور تایلند خرید نمایید. همچنین در نزدیکی مرکز خرید بیگ سی تایلند فست فود ها و رستوران ها وجود دارد که در هنگام خرید می توانید از این رستورانها استفاده کنید مراکز خرید تایلند و از انواع غذاهای لذیذ لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: مرکز خرید بیگ سی تایلند,مراکز خرید تایلند,درباره مراکز خرید تایلند,بهترین مراکز خرید تایلند,مراکز خرید خوب تایلند,معرفی مرکز خرید بیگ سی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند

 مجموعه ای از اجناس مورد نیاز بازدید کنندگان تور تایلند و مراجعه کنندگان مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند می باشد و مراکز خرید متفاوت و معروف در پاتایا تایلند می باشد .مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند دارای رستوران سینما مرکز تفریحی و فروشگاههای مختلف است که اکثر خدمات و امکانات در ساختمان سه طبقه قرار گرفته است و خریداران مایحتاج خود را در یک مکان دارند. در طول خرید از مرکز خرید می توانید از رستورانهای معروف مراکز خرید تایلند استفاده کرده و لذت ببرید.  مراکز خرید تایلند مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند در جاده ساحلی بیچ رود واقع شده است.

 



:: برچسب‌ها: مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند,مراکز خرید تایلند,معرفی مراکز خرید تایلند,بهترین مراکز خرید تایلند,مراکز خرید خوب تایلند,مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

معبد گراند پالاس در بانکوک تایلند

 

معبد گراند پالاس بانکوک از محبوب ترين مکان توريستي تور تایلند مي باشد که در قسمت قديمي و قلب شهر واقع شده است و معماري استادانه و ارزشمند و باشکوه آن نمايان کننده معني واقعي شهر فرشتگان، بانکوک مي باشد. این معبد در قرن هجده و در سال 1782 میلادی ساخته شد. گراند پالاس در واقع مجموعه ای از بناهای تایلند مختلفی است که محل سکونت پادشاهان مختلف تایلند بوده است. ساخت ساختمانهای گراند دیدنیهای تایلند پالاس از سال 1782 شروع شد و در زمان رامای اول به پایان رسید. این کاخ در غرب رودخانه بانکوک قرار دارد که به منظور حفاظت دور تا دور این کاخ را دیواری به طول 1900 متر دیدنیهای تایلند کشیده اند.

 

 



:: برچسب‌ها: معبد گراند پالاس در بانکوک تایلند,دیدنیهای تایلند,دیدنیهای معروف تایلند,بهترین دیدنیهای تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,معرفی معبد گراند پالاس در بانکوک تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

شهر سوخته بانکوک

 

آیوتایا واقع در 76 کیلومتری شمال بانکوک یک شهر تاریخی است که بیش از ۴ قرن پیش تایلند پایتخت تایلند محسوب می شد،این شهر از بناهای تاریخی این کشور است که علاوه بر مرکزیت تمدن آسیای جنوب شرقی در زمان خود یکی از بزرگترین و ثروتمندترین شهرهای دنیا بشمار می آمد. دیدنیهای تایلند پادشاهان بسیاری در این شهر حکومت کردند و تا مدتها در اوج قدرت و ثروت قرار داشت.اما اکنون فقط معبدهای تخریب شده ای در آن به چشم میخورد.و در لیست جهانی یونسکو ثبت شده است.این شهر که در ۸۰ کیلومتری بانکوک تایلند قرار دارد سابقا بیش از ۴۰۰ معبد را برای تماشای مسافران تور دیدنیهای تایلند در خود جای داده بود.

 

شهر سوخته بانکوک



:: برچسب‌ها: شهر سوخته بانکوک,معرفی دیدنیهای تایلند,دیدنیهای تایلند,بهترین دیدنیهای تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,درباره شهر سوخته بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

معبد سوآن داک

 

معبد سوآن داک یکی از زیباترین و قدیمی ترین معابد تایلند است که معماری خاص خود را دارد. دسترسی به آن نیز آسان است. سوآن داک در خیابان سوتب و در نزدیکی دیوارهای باستانی شهر چیانگ مای واقع شده است. سوآن دوک مملو از مجسمه ها و نقاشی های زیبا است و محیطی آرام بخش دارد. دعا و عبادت کاهنان بودایی این معبد نیز برای گردشگران تور تایلند که از نقاط مختلف دنیا به چیانگ مای سفر کرده اند، جذاب است. این معبد ویژگی هایی دارد که در جاهای دیدنیهای تایلند مختلف نمی توان آن ها را دید. اصلی ترین ویژگی آن، سالن نمازگزاری کاهنان بودایی است. از ویژگی های دیگر آن می توان به مناره های مختلف اشاره کرد. در این مناره ها آثار مقدس بوداها دیدنیهای تایلند قرار دارند. مناره اصلی به رنگ طلا و بقیه آن ها سفید رنگ هستند. علاوه بر مناره ها، می توان از نقش های دیواری برجسته این معبد نیز به عنوان جاذبه توریستی یاد کرد. از معبد سوآن داک، می توان جاهای دیگر شهر چیانگ مای تایلند را دید. جالب است بدانید که گردشگران می توانند اطلاعات کامل از این مذهب و این معبد را به صورت مستقیم از خود راهبان و کاهنان کسب دیدنیهای تایلند کنند.

 

معبد سوآن داک



:: برچسب‌ها: معبد سوآن داک,معرفی دیدنیهای تایلند,دیدنیهای تایلند,بهترین دیدنیهای تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,درباره معبد سوآن داک ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

سفر با کشتی بانکوک تایلند

 

سفر با کشتی بر روی رودخانه چائوپرایا در بانکوک تایلند روش جالبی برای دیدن جاذبه های ونیز شرق می باشد. این رودخانه دارای کانال های بسیاری نیز می باشد. صرف شام بر روی کشتی گراند پرل " Grand Pearl " در فضای آرام این رودخانه زیبا و به دور از هیاهو و شلوغی بانکوک، تجربه ای بسیار زیبا و به دیدنیهای تایلند یاد ماندنی برای مسافران تور تایلند است. این کشتی زیبا شامگاه از لنگرگاهریورسیتی " River City" حرکت کرده و پس از صرف شام با نور شمع وبا گذر از مناظر زیبا و عبور از زیر پل رامای هشتم دور زده و به لنگرگاه باز دیدنیهای تایلند می گردد.

 

سفر با کشتی بانکوک تایلند



:: برچسب‌ها: سفر با کشتی بانکوک تایلند,دیدنیهای تایلند,بهترین دیدنیهای تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,اماکن تفریحی تایلند,درباره سفر با کشتی بانکوک تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند یک هتل 5 ستاره در سامویی تایلند میباشد که دارای 144 اتاق برای پذیرایی از مهمانان و توریستان هتل های تایلند میباشد . اتاق های این هتل شامل اتاقهایی با 1 ، 2 و یا 3 تخت میباشد . امکانات این هتل شامل رستوران و بار ، پارکینگ ، لاندری ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، هتل های تایلند گشت درون شهری و برون شهری ، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان و همچنین امکانات ورزشی این هتل اتاق بخار و میز بیلیار  از دیگر امکانات این هتل تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و صندوق امانات میتوان تایلند اشاره کرد.

 

 هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند



:: برچسب‌ها: هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند,هتل های تایلند,معرفی هتل های تایلند,هتل های لوکس تایلند,هتل های 5 ستاره تایلند,امکانات هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

هتل دستینیشن پاتونگ پوکت تایلند

 

هتل دستینیشن پاتونگ پوکت تایلند از هتل های 4 ستاره خوب جزیره پوکت میباشد. هتل های تایلند برنامه های تفریحی برای میهمانان و مسافرانتور تایلند تدارک دیده است. مراکز خرید و تجاری به هتل دستینیشن پاتونگ پوکت تایلند بسیار نزدیک است . برای اتاقها و سوئیت ها از تخت خوابهای بسیار نرم استفاده شده است . تایلند اتاقها دارای حمام خانگی , سشوار , چای ساز و قهوه ساز , سیستم تهویه مطبوع , صندوق امانات و تلویزیون با شبکه های ماهواره ای هتل های تایلند می باشد . 

 

هتل دستینیشن پاتونگ پوکت تایلند

 



:: برچسب‌ها: هتل دستینیشن پاتونگ پوکت تایلند,هتل های تایلند,معرفی هتل های تایلند,هتل های معروف تایلند,هتل های 4 ستاره تایلند,امکانات هتل دستینیشن پاتونگ پوکت تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

هتل رویال پارادایز پوکت تایلند

 

هتل 3 ستاره رویال پارادایز " The Royal Paradise " در پوکت تایلند تنها در چند قدمی ساحل Patong تایلند واقع شده و اقامتی را به همراه یک استخر روباز و یک مرکز آب گرم به میهمانان ارائه میدهد.اتاقها به تلویزیون با کانالهای شهری، مینی بار، گاوصندوق، چای و قهوه ساز مجهز بوده و شبانه روز نظافت میشوند. مرکز آب گرم هتل با ارائه لیستی از ماساژ و معالجات بدن، مکان مناسبی جهت استراحت میهمانان تایلند به شمار میرود. برای آن دسته از میهمانانی که به ماجراجویی علاقه مندند، هتل های تایلند ورزشهای آبی متنوعی تدارک دیده شده است.4 رستوران هتل، با سرو انواع خوراکهای تایلندی، چینی، عربی و بوفه خوراکهای بین المللی و آسیایی از میهمانان تور تایلند پذیرایی میکنند. هتل های تایلند در چند قدمی مغازه ها، رستورانها و تفریحات شبانه متعدد شهر Patong قرار گرفته است.

 

هتل رویال پارادایز پوکت تایلند

 



:: برچسب‌ها: هتل رویال پارادایز پوکت تایلند,هتل های تایلند,معرفی هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های 3 ستاره تایلند,امکانات هتل رویال پارادایز پوکت تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند

 

هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند 3 ستاره میباشد و در نزدیکی از ایستگاه ترن هوایی" BTS " واقع شده است هتل های تایلند و به نقاط مهم شهر را ساده میکند. هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند نزدیک جاذبه های گردشگری از جمله "Royal Palace" ، بودای طلایی ، بودای خوابیده ، بودای یشمی تایلند قرار دارد و برای گردش و دیدن شهر در نقطه مناسب قرار دارد .دیگر امکانات هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند شامل استخر روباز ، سالن اسپا و ماساژ ، مرکز بدنسازی را میتوان نام برد. هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند سه ستاره شامل 113 اتاق هتل های تایلند مي باشد.

 

 هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند



:: برچسب‌ها: هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند,هتل های تایلند,معرفی هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های 3 ستاره تایلند,امکانات هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

هتل آیبیس پوکت یکی از هتلهای سه ستاره تایلند می باشد ، در موقعیتی مطلوب و در هتل های تایلند بخش ساحلی شهر پاتونگ قرار گرفته است. این هتل تا خیابان بنگلا حدود 10 دقیقه و 5 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. و همچنین فاصله اش تا فرودگاه تقریبا 45 دقیقه است. مراکز خرید و رستورانهای زیادی در نزدیکی این هتل قرار دارد . امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه ،و اتومبیل کرایه میباشد . غداهای رستوران هتل، با سلیقه ی مسافر درست می شود. مسافران و میهمانان تایلند در اتاق های مدرن و شیک استراحت کنند و از مراکز خرید اطراف دیدن کنند. فاصله هتل تا ساحل نیز بسیار کم می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان تور تایلند می باشند . نوشیدنی ها و خوراکی ها به صورت شبانه روز در اختیار مسافران و میهمانان عزیز در صورت نیاز هتل های تایلند قرار می گیرد.



:: برچسب‌ها: هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند,هتل های تایلند,بهترین هتل های تایلند,معرفی هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های لوکس تایلند,امکانات هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

رستوران پارک سمدان استانبول

رستوران پارک سمدان استانبول در سال 1981 در منطقه نشتاشی شهر استانبول برای پذیرایی از مهمانان تور استانبول افتتاح شد. منوی این رستوران انواع غذا های ترکی می باشد و بهترین غذای آن کباب ویژه می بشاد که طرفداران بسیاری دارد. رستوران سمدان موقع صرف نهار بسیار شلوغ می شود. رستورانهای استانبول در سفر خود به استانبول با تور استانبول حتما سری به این رستوران معروف و  رستورانهای استانبول محبوب بزنید.

 

رستوران پارک سمدان استانبول



:: برچسب‌ها: رستوران پارک سمدان استانبول,رستورانهای استانبول,بهترین رستورانهای استانبول,رستورانهای معروف استانبول,درباره رستوران پارک سمدان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

رستوران میکلا استانبول

رستوران میکلا در سال 2015 در بالا ترین طبقه هتل مارمارا استانبول برای پذیرایی از مهمانان تور استانبول افتتاح شد. رستورانهای استانبول هنگام افتتاح این رستوران سر و صدای زیادی به پا شد و رستوران مشتریان بسیاری را به دلیل منو خاصی که ارائه می دهد و همچنین به دلیل منظره بسیار زیبایی که دارد رستورانهای استانبول جذب کرد و هنوز هم مشتریان زیادی را دارد و در رده چهارم لیست برترین رستوران های استانبول قرار گرفته است. منوی رستوران ترکیبی از غذاهای ترکی و اسکاندیناوی می باشد و طرفداران بسیاری دارد. با انتخابتور استانبول برای سفر امکان استفاده از این رستوران برای شما مهمانان تور استانبول فراهم مراکز خرید استانبول خواهد شد.

رستوران میکلا استانبول



:: برچسب‌ها: رستوران میکلا استانبول,رستورانهای استانبول,بهترین رستورانهای استانبول,رستورانهای لوکس استانبول,رستورانهای معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

رستوران اولوس 29 استانبول

این رستوران به دلیل داشتن منظره ی زیبا از تنگه بسفر و پل روی آن و همچنین دکوراسیون رستورانهای استانبول زیبای فضای داخلی و خارجی آن در رده اول لیست 10 رستوران برتر استانبول و همچنین مورد توجه گردشگران تور استانبول قرار گرفته است. منوی این رستوران بسیار متنوع است, رستورانهای استانبول شما مسافران تور استانبول می توانید انواع غذا های ترکی, بین المللی و غذا های دریایی را سفارش دهید و از خوردن غذایتان لذت ببرید. با انتخاب تور استانبول برای سفر به استانبول امکان گذراندن یک روز بسیار عالی در این رستوران برای شما مهمانان تور استانبول و عزیزانتان فراهم می شود.

 

رستوران اولوس 29 استانبول



:: برچسب‌ها: رستوران اولوس 29 استانبول,رستورانهای استانبول,بهترین رستورانهای استانبول,رستورانهای شیک استانبول,معرفی رستوران اولوس 29 استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
 

رستوران 360 استانبول

رستوران 360 در منطقه بیگلو, خیابان استقلال, طبقه آخر ساختمان Misir آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. منوی رستوران بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای ترکی و بین المللی می باشد. شما مهمانان تور استانبول به راحتی می توانید از داخل رستوران 360 نمایی 360 درجه رستورانهای استانبول کلیسای St.Antoine, تنگه بسفر, قصر سلطنتی  Higa Sophia و دریای مرمره را نظاره گر باشید. اگر می خواهید نمای کامل شهر استانبول را در سفرتان مشاهده کنید با تور استانبول رستورانهای استانبول همراه شوید و به این رستوران معروف و پرطرفدار سر بزنید.

 

رستوران 360 استانبول



:: برچسب‌ها: رستوران 360 استانبول,رستورانهای استانبول,بهترین رستورانهای استانبول,رستورانهای معروف استانبول,درباره رستوران 360 استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی