.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اماکن تفریحی در بانکوک تایلند

شهربازی دریم ورلد خارج از شهر واقع شده و به بخش  های دریم ورلد پلازا ، باغ رویایی سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا تقسیم شده است. پلازا در بخش ورودی این شهربازی قرار دارد فروشگاهها و ساختمانهای رنگارنگ با اشکال مختلف را در همه جای آن در تور تایلند 95  میتوان دید و خلاصه جایی شبیه به دیزنی لند آمریکاست. باغ رویایی علاوه بر طبیعت سرسبز و زیبا ، دریاچه بزرگی نیز دارد. سرزمین خیالی نیز طرح هایی از قصه های جن و پری و سرگرمی های متنوع برای مسافران تور لحظه آخری تایلند  دارد.شهر بازی دریم ورلد با انواع بازی ها و سرگرمی های بسیار،یکی از مکان های تفریحی دیدنی تور تایلند است که لحظات شادی را برای کودکان فراهم می کند.

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

 

 

یکی دیگر از دیدنیهای بانکوک که مورد توجه گردشگران تور تایلند می باشد،پارک لامپيني بانکوک تایلند است. این پارک فضاي باز بزرگي است که سابقا متعلق به راماي ششم بوده و امروز به پارکي عمومي تبديل شده است. فضای سر سبز این پارک و وجود استراحتگاه برای گردشگران تور تایلند بهار 95  هم چنین امکان قایق سواری و دیگر امکانات موجب شده که این پارک به یکی از مراکز تفریحی بانکوک تبدیل شود. در این پارک دو چرخه سواری در طول روز بین ساعات 10 تا 15 مجاز است و ممنوعیت سیگار کشیدن در کل پارک در تور تایلند خرداد 95  وجود دارد.

 

در مرکز شهر بانکوک تایلند باغ وحش دوزيت بانکوک واقع شده است و بيش از 1000 پرنده 2000  حيوان و را در خود جاي داده است. گونه هاي مختلفي از پرندگان نيز در قسمتي ديگر از اين باغ وحش که به جزيره پرندگان معروف است نگهداري مي شوند. زرافه، کرگدن، فيل، تمساح، ببر، کانگورو، پنگوئن، گورخر، ميمون، اسب آبي و خرس از جمله حيواناتي هستند که در اين باغ وحش برای تماشای مسافران تور تایلند خرداد 95 وجود دارند.رستوران هايي هم که غذاي تايلندي سرو مي کنند در اطراف اين درياچه واقع شده اند.سرگرمي هاي ديگري مانند فيل سواري، شوي تغذيه حيوانات و قايق سواري بر روي درياچه واقع شده در وسط اين باغ وحش، برای مسافران تور لحظه آخری تایلند  وجود دارند.

 

باغ وحش دوزیت در بانکوک



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی در بانکوک تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

جاذبه های گردشگری تایلند

 

 

ساحل هات جمتین در پاتایا تایلند در واقع ساحلی است به طول 6 کیلومتر که در بالای پاتایا قرار گرفته است و هم چنین مورد توجه بسیاری از موج سواران و ورزشکاران آبی در تور تایلند می باشد.  این ساحل به نسبت از ساحل پاتایا آرام تر و ساکت تر می باشد و برای شما سکوت را به ارمغان خواهد آورد، هم چنین گفتنی است علاوه بر آرامش این ساحل، می توانید در تور تایلند اردیبهشت 95  به دیدن هتل ها و دیگر مکان های این منطقه بروید که آن ها هم محلی برای آسایش و استراحت بسیاری از مسافران تور تایلند در طول ساحل خواهند بود.

 

 

 

ساحل ناکولا در پاتایا تایلند یکی از سواحل معروف پاتایا می باشد که در این ساحل کمتر رستوران ها، هتل ها و استراحتگاه یافت می شود و این ویژگی آن را بسیار صلح آمیز و آرام کرده است. ساحل Naklua یک محل مناسب در تور تایلند خرداد 95 برای لذت بردن از غذاهای دریایی تازه برای ناهار، بازدید از پارک های محلی ، وفروشگاه هایی در بازار شب با قیمت های محلی است. ساحل Naklua مکانی ایده آل برای قدم زدن در کنار ساحل در طول روز برای مسافران تور تایلند بهار 95 است.

 

ساحل ناکولا در پاتایا تایلند

 

 

در تور تایلند تابستان 95 دیدار از این خانه را فراموش نکنید.

خانه باستانی یکی از دیدنی های ساموئی می باشد که در سمت راست جاده ی 4170 و چند کیلومتر بعد از دهکده ی Huathanon واقع شده است .این خانه یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین خانه های به جای مانده از تمدن تاریخی جنوب شرق آسیا است و بزرگترین آثار تاریخی سامویی می باشد .این مکان سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات تابستان 95 به خود جلب کرده است چون با اینکه قدیمی است ولی تازگی خودش را به همراه دارد و تخریب نشده است.این خانه حدود 150 سال پیش ساخته شد و تمام قسمت های مختلف آن بدون استفاده از هیچ گونه میخ به هم وصل شده اند.

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.

جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

 

از زیباترین و جذابترین جاهای دیدنی تور تایلند ، باغهای جادویی در ساموئی تایلند می باشد که یکی از بهترین تفریحگاهها و استراحتگاههای ساموئی محسوب میشود. در این باغات مجسمه های سنگی به چشم میخورد که بصورت نمادین از آیینهای مختلف تایلند سخن می گوید .باغات جادویی سامویی تایلند در ارتفاعات سامویی واقع شده و در این باغ پیکره های تراشیده از سنگ برای گردشگران تور تایلند بهمن 94 به نمایش گذاشته شده  که توسط هنرمندی به نام نیم تانگ سونگ در کنار یک آبشار کوچک قرار گرفته اند.این مکان در سال ۱۹۷۶ ساخته شد.محیط این باغ به دلیل وجود آبشارهای فراوان در اطرافش بسیار خنک می باشد.در تور تایلند نوروز 95 حتما از این باغ دیدن کنید.

 

باغات جادویی در ساموئی تایلند

 

 

سواحل چاونگ یکی از دیدنی های ساموئی است که دارای غرفه های كنار خیابان با چراغ نورانی شده است و برای تفریح محل مناسبی در تور تایلند نوروز 95 است.در جزیره ، جاده ای دایره وار وجود دارد که بوسیله آن میتوانید به تمامی سواحل دسترسی داشته باشید .چاونگ یکی از معروفترین ساحل های ساموئی است که گستره وسیعی از شن های پودری سفید رنگ را در بر دارد. پنج کیلومتر جادویی در این ساحل مثل یک هلال ماه در کنار دریا وجود دارد که خشکی های صخره ای دو انتهای آن را بسته است.این ساحل گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 به خود جلب کرده است.مسافران تور تایلند قبل از راه رفتن در کنار ساحل می توانند مکان هایی را که به آنها جت اسکی و تخته شنا و قایق پارویی اجاره می دهد را نیز پیدا کنند.

 

 

جزیره کوه تان یکی از دیدنی های جذاب سامویی می باشد که اگر گردشگران تور تایلند به دنبال یک سفر یک روزه عالی، رزرو قایق برای یک روز طولانی ، غواصی، سواحل و یک محل عالی برای نشستن و غذا خوردن هستند، اینجا مکانی است که میتوانند این تفریحات را پیدا کنند و از روزشان نهایت لذت را در تور تایلند 95 ببرند.در واقع اینجا یک جزیره تقریبا غیر متمدن است که در آن شما می توانید در تمام طول روز در آن خوش بگذرانید و یا برای یک اردوی یک شبه با دوستان همراه آتش و موسیقی برنامه ریزی کنید.آب وهوای این جزیره معتدل می باشد و شما در این جزیره در تور لحظه آخری تایلند احساس سرما نمی کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.

جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

جزیره کوه تان یکی از دیدنی های جذاب سامویی می باشد که اگر گردشگران تور تایلند به دنبال یک سفر یک روزه عالی، رزرو قایق برای یک روز طولانی ، غواصی، سواحل و یک محل عالی برای نشستن و غذا خوردن هستند، اینجا مکانی است که میتوانند این تفریحات را پیدا کنند و از روزشان نهایت لذت را در تور تایلند پاییز 94 ببرند.در واقع اینجا یک جزیره تقریبا غیر متمدن است که در آن شما می توانید در تمام طول روز در آن خوش بگذرانید و یا برای یک اردوی یک شبه با دوستان همراه آتش و موسیقی برنامه ریزی کنید.آب وهوای این جزیره معتدل می باشد و شما در این جزیره در تور تایلند زمستان 94 احساس سرما نمی کنید.

 

 

ساحل چاونگ یکی از دیدنی های ساموئی است که دارای غرفه های كنار خیابان با چراغ نورانی شده است و برای تفریح محل مناسبی است.در جزیره ، جاده ای دایره وار وجود دارد که بوسیله آن میتوانید به تمامی سواحل دسترسی داشته باشید .در تور تایلند نوروز 95 حتما به این ساحل بروید.چاونگ یکی از معروفترین ساحل های ساموئی است که گستره وسیعی از شن های پودری سفید رنگ را در بر دارد. پنج کیلومتر جادویی در این ساحل مثل یک هلال ماه در کنار دریا وجود دارد که خشکی های صخره ای دو انتهای آن را بسته است.این ساحل گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات دی 94 به خود جلب کرده است.مسافران تور تایلند قبل از راه رفتن در کنار ساحل می توانند مکان هایی را که به آنها جت اسکی و تخته شنا و قایق پارویی اجاره می دهد را نیز پیدا کنند.

 

 

 

در تور لحظه آخری تایلند از باغ پروانه ها دیدن کنید.یکی از بهترین باغ های دنیا که به منظور نگهداری و پرورش گونه های مختلفی از پروانه های مناطق استوایی ، حشره های دیگر و نیز انواع آبزیان ساخته شده بـاغ پـروانـه هــا و دنیای حشرات پوکت است که در 3 کیلومتری از قلب شهر پوکت ،در گوشه جنوب شرقی جزیره بر روی یک سراشیبی ملایم، جنگلی با گلهای عجیب و روشن واقع گردیده  است و در معرض دید علاقه مندان و گردشگران تور تایلند قرار گرفته است.برفراز این گلها صدها پروانه در حال پرواز هستند و منظره ای جادویی برای تماشای گردشگران تور تایلند نوروز 95 پدید آورند. آنجا حشرات دیگر و همینطور کندوهای عسل نیز وجود دارد. حشرات ، بیش از 80 درصد انواع مختلف حیوانات را تشکیل می دهند و پیدایش حیات آن ها قبل از پیدایش انسان و از 400 میلیون سال قبل بوده است.باغ پروانه های سامویی،  یک مسیر پر پیچ و خم است که توسط لانه های متنوع پروانه ها احاطه شده است. این باغ  برای علاقه مندان به پروانه محل بسیار مناسبی برای گردش در تور تایلند 94 است.بخش باغ پروانه ها شبیه باغی بزرگ با فضای باز است ولی در واقع به وسیله توری بسته شده است،که به پروانه ها این اجازه را می دهد تا به صورت آزادانه پرواز کنند اما هرگز از فضای تعیین شده خارج نشوند. کارکنان با گذاشتن غذای مورد علاقه پروانه ها مثل موز و گلهای قرمز باعث دوری آنها از توری ها میشوند.در این باغ می توان ۵۲۰ گونه از پروانه های تایلند را مشاهده کرد و با مراحل مختلف زندگی آنها آشنا شد.  

 

باغ پروانه ها در ساموئی

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 14 آذر 1394
.

جاذبه های گردشگری پوکت در تایلند

 

خلیج فانگ نگا در شمال پوکت واقع شده و شامل جزایر فوق العاده ,غارهای غرق شده ,صخره های شگفت انگیز که از آب بیرون آمده و پارک های محافظت شده می باشد. گونه های مختلف گیاهان و جانوران و جاذبه های باشکوه و شگفت انگیز دیگری در این خلیج وجود دارد که گردشگران تورتایلند نباید از دست بدهند. این خلیج دارای جزیره های سورین و سیمیلان می باشد که به خاطر سواحل بکر و زیبا و مناظر دیدنی زیر آب و جذاب خود قواصان زیادی را در تور تایلند آذر 94 از سراسر جهان جذب خود میکند . و همچنین خائو لک در این خلیج دارای یک پارک ساحلی پر از پرندگان نادر، پستانداران عجیب و  شگفت آور، و آبشارهای زیبا، و همچنین هتل‌های شیک و ارزان قیمت است که در امتداد ساحل‌های دیدنی و جذاب قرار دارد .

هم چنین قایق سواری در این جزیره در تور تایلند تعطیلات آذر 94  تجربه ای فراموش نشدنی و هیجان انگیز می باشد.

 

 

 

ساحل کارون سومین ساحل طولانی پوکت می باشد که محل قرار گیری آن جایی میان پاتونگ از سمت شمال و کاتا از سمت جنوب است. کارون دومین ساحل محبوبی است که مسافران تور تایلند پاییز 94 به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. این ساحل دارای امکانات غواصی و شنا بسیار خوبی است و انتهای جنوبی آن برای دوستداران ساحل چندان شلوغ نیست.ساحل کارون سه منطقه اصلی دارد. مرکز کارون شهر کوچک و سرزنده ایست که گردشگران تورتایلند برای غذا خوردن،خرید کردن و تفریحات دیگر به آن روی می آورند. علاوه بر آن معبد بودایی زیبایی هم در آن قرار دارد که هر هفته در آن بازارچه ای برای خرید برپا می شود.جاده ی ساحلی کارون مکان زیبایی برای قدم زدن گردشگران تور تایلند تعطیلات پاییز 94 است و قسمت های مختلف آن توسط رستوران ها و مراکز خرید اشغال شده است. سومین منطقه اصلی کارون حول جاده ی لانگ پوچان، در امتداد انتهای جنوبی ساحل شکل گرفته است که شامل مراکز تفریحی و خرید می باشد.

 

 

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.در تور لحظه آخری تایلند حتما از این ساحل دیدن کنید.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند دی 94  پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند 94 با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پوکت در تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

هتل آیبیس پوکت یکی از هتلهای سه ستاره تایلند می باشد ، در موقعیتی مطلوب و در بخش ساحلی شهر پاتونگ قرار گرفته است. این هتل تا خیابان بنگلا حدود 10 دقیقه و 5 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. و همچنین فاصله اش تا فرودگاه تقریبا 45 دقیقه است. مراکز خرید و رستورانهای زیادی در نزدیکی این هتل قرار دارد . امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه ،و اتومبیل کرایه میباشد . غداهای رستوران هتل، با سلیقه ی مسافر درست می شود. مسافران و میهمانان تور تایلند پاییز 94 در اتاق های مدرن و شیک استراحت کنند و از مراکز خرید اطراف دیدن کنند. فاصله هتل تا ساحل نیز بسیار کم می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان تور تایلند 94 می باشند . نوشیدنی ها و خوراکی ها به صورت شبانه روز در اختیار مسافران و میهمانان عزیز تور تایلند در صورت نیاز قرار می گیرد.

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

 

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند ,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

شهربازی دریم ورلد خارج از شهر واقع شده و به بخش  های دریم ورلد پلازا ، باغ رویایی سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا تقسیم شده است. پلازا در بخش ورودی این شهربازی قرار دارد فروشگاهها و ساختمانهای رنگارنگ با اشکال مختلف را در همه جای آن میتوان دید و خلاصه جایی شبیه به دیزنی لند آمریکاست. باغ رویایی از اماکن گردشگری تور لحظه آخری تایلند علاوه بر طبیعت سرسبز و زیبا ، دریاچه بزرگی نیز دارد. سرزمین خیالی نیز طرح هایی از قصه های جن و پری و سرگرمی های متنوع برای کودکان دارد.شهر بازی دریم ورلد با انواع بازی ها و سرگرمی های بسیار،یکی از مکان های تفریحی دیدنی تور تایلند است که لحظات شادی را برای کودکان فراهم می کند.

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

قایق سواری شهربازی دریم ورلد

 

محوطه شهر یخی شهربازی دریم ورلد

 

 

یکی از تفریح های لذت بخشی که در پاتایا از دیگر جاها ارزان تر است بانجی چامپینگ (Bungy Jump) می باشد. در شهر زیبای پاتایا 2 مجموعه بانجی وجود دارد که خدمات هر 2 به هم شبیه می باشد و تفاوت چندانی با هم ندارد. هردو این مجموعه ها از ایمنی قابل قبولی برخوردار هستند. پرش از ارتفاع ٥٠ متری تجربه ای فراموش نشدنی برای هر کسی است که به دنبال ماجراجویی در تور تایلند مهر 94 می باشد . همچنین منظره ای که سر راه (ازبالای سکو تا سطح آب است ) می بینید بسیار زیبا و رویایی بوده و جالب تر اینکه تماس کوتاهی هم با آب در انتهای مسیر خواهید داشت تا تجربه برخورد با زمین را هم کسب کنید. در ضمن امکان پرش در شب و زیر نور ماه برای گردشگران تور تایلند تعطیلات پاییز 94 وجود دارد و همچنین بعد از پرش برگزاری یک جشن کوچک با همراهان به افتخار زنده بودنتان برگزار میشود .

بانجي چامپينگ تایلند

 

بانجي چامپينگ تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در تایلند , تفریحات تایلند , بهترین تفریحات تایلند , سرگرمی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

باغ نانگ نوچ ( Nongnooch Tropical Garden ) در هجده کیلومتری جنوب پاتایا تایلند واقع شده است . این باغ زیبا دارای انواع گل های ارکیده ، نخل های زیبا ، گیاهان تزیین شده و گل های گوناگون از اکثر  نقاط جهان است . همچنین گروهی از خانه های سنتی تایلندی در این باغ هستند که برای بازدید گردشگران تور تایلند شهریور 94 آزاد میباشد. همچنین همه روزه نمایش های فرهنگی و شوی فیل ها در این باغ اجرا می شود.

باغ استوایی نانگ نوچ

 

باغ استوایی نانگ نوچ

باغ استوایی نانگ نوچ

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: باغ استوایی نانگ نوچ تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره دارای اتاق های یک تخته ، دو تخته ، سه تخته و دولوکس میباشد .  امکانات رفاهی هتل سنترا گرند سامویی تایلند شامل رستوران و بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری ، سالن بازی، بوفه و صبحانه ، محل نگهداری کودکان،  آرایشگاه و سالن زیبایی میباشد. همچنین هتل سنترا گرند سامویی تایلند برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی نظیر استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اتاق بخار ، سالن بدنسازی ف ماساژ ، زمین تنیس ، میز پینگ پنگ و ورزشهای آبی را فراهم آورده.  دیگر امکانات اتاق های هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره در تور تایلند تابستان 94 شامل تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن،  مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق , صندوق امانات، بالکن، دستگاه Dvd Player و رادیو میباشد.

 

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

 

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنترا گرند سامویی تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

بلیط پوکت

فاصله هوایی تهران 5459 کیلومتر است. 

بلیط پوکت با ایرلاین قطرایرویز

بلیط به مقصد پوکت تایلند با ایرلاین قطرایرویز و مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 30 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه کوالالامپور ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین امارات

بلیط به مقصد پوکت تایلند با ایرلاین امارات و مدت زمان تقریبی پرواز 18 ساعت و 45 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین اتحاد

بلیط به مقصد پوکت تایلند با ایرلاین اتحاد و مدت زمان تقریبی پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه لس آنجلس ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین چین جنوبی

بلیط به مقصد پوکت تایلند با ایرلاین چین جنوبی و مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 10 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه پکن چین ، فرودگاه شنژن چین ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

 

 

مسیر تهران پوکت

مسافران عزیز تهران به مقصد پوکت می توانند برای تهیه بلیط از طریق سایت جامع رزرو بلیط هواپیما اقدام فرمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: بلیط پوکت تایلند, نرخ بلیط پوکت , رزرو بلیط پوکت , بلیط تهران پوکت ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 24 تير 1394
.

پارک چاتوچاک يکي از قدیمیترین و بهترین پارک هاي بانکوک میباشد. ساخت و ساز این پارک در سال 1975 در زمين هاي اهدا شده دولتي تايلند آغاز و در 4 دسامبر سال 1980 افتتاح شد.درياچه مصنوعي که درون پارک قرار دارد و پل هاي متعدد عبور از درياچه میسر میسازد و موزه قطار که در داخل پارک واقع شده است در طول روز بازدیدکنندگان تور تایلند تعطیلات تابستان 94 بسیاری را به خود جذب میکند.

 

پارک چاتوچاک در بانکوک

 

 

پارک چاتوچاک در بانکوک

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: پارک چاتوچاک در بانکوک , دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

در مرکز شهر بانکوک تایلند باغ وحش دوزيت بانکوک واقع شده است و بيش از 1000 پرنده و  2000  حيوان را در خود جاي داده است. گونه هاي مختلفي از پرندگان نيز در قسمتي ديگر از اين باغ وحش که به جزيره پرندگان معروف است نگهداري مي شوند. زرافه، کرگدن، فيل، تمساح، ببر، کانگورو، پنگوئن، گورخر، ميمون، اسب آبي و خرس از جمله حيواناتي هستند که در اين باغ وحش وجود دارند.رستوران هايي هم که غذاي تايلندي سرو مي کنند در اطراف اين درياچه واقع شده اند.سرگرمي هاي ديگري برای گردشگران تور تایلند تابستان 94 مانند فيل سواري، شوي تغذيه حيوانات و قايق سواري که بر روي درياچه واقع شده در وسط اين باغ وحش، وجود دارند.

 

باغ وحش دوزیت در بانکوک

 

 

باغ وحش دوزیت در بانکوک

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش دوزیت در بانکوک , دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

هتل 3 ستاره رویال پارادایز " The Royal Paradise " در پوکت تنها در چند قدمی ساحل Patong تایلند واقع شده و اقامتی را به همراه یک استخر روباز و یک مرکز آب گرم به مهمانان تور تایلند تیر 94 ارائه میدهد.اتاقها به تلویزیون با کانالهای شهری، مینی بار، گاوصندوق، چای و قهوه ساز مجهز بوده و شبانه روز نظافت میشوند.مرکز آب گرم هتل با ارائه لیستی از ماساژ و معالجات بدن، مکان مناسبی جهت استراحت میهمانان تور تایلند تابستان 94 به شمار میرود. برای آن دسته از میهمانانی که به ماجراجویی علاقه مندند، ورزشهای آبی متنوعی تدارک دیده شده است.4 رستوران هتل، با سرو انواع خوراکهای تایلندی، چینی، عربی و بوفه خوراکهای بین المللی و آسیایی از میهمانان تور تایلند تعطیلات تیر 94 پذیرایی میکنند.هتل در چند قدمی مغازه ها، رستورانها و تفریحات شبانه متعدد شهر Patong قرار گرفته است.

 

هتل رویال پارادایز پوکت تایلند

 

هتل رویال پارادایز پوکت تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال پارادایز پوکت تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

بازارهای شناور تایلند

 

bazar shenavar

 

 

در تور تایلند 94 از خرید در این بازار لذت خواهید برد.بازارهاي شناور تايلند در مکانها و محله های آبی قرار دارند که از این بازار عکسان و بازدید کنندگان زیاد عکس می گیرند . قایقهای شناور و رودخانه ها شروع زندگی در هر روز را به نمایش می گذارد. در اولین ساعات روز قایق ها از میوه ها , انواع محصولات تازه , گلها و سبزیجات پر می شود و بیشتر مبادلات کالا به صورت پایاپای و یا کالا به کالا صورت می گیرد. در تور تایلند 94  دیدن منظره بسیار رنگارنگ و زیبا قایق سواران فروشنده  از جذابیتها و دیدنیهای کشور تایلند می باشد. جانشین قایقهای شناور سنتی سوپر مارکتها و فروشگاهای مدرن می باشد که البته هنوز هم این بازارهای سنتی وجود دارند.

در تور تایلند نوروز 94 از این مکان دیدن کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای شناور تایلند,پاسازهای تایلند, مراکز خرید ارزان تایلند , ارزان ترین مراکز خرید تایلند , بهترین بازارهای تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی