.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مراکز خرید معروف دبی

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.در تور لحظه آخری دبی حتما از اینجا خرید کنید.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه برای سهولت مسافران تور دبی است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را برای کودکان در تور دبی ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور دبی از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 

 

مرکز خرید دبی مال یکی از بزرگترین و زیبا ترین و بی نظیر ترین مراکز خرید در خاورمیانه است که بسیار با شکوه است و به عنوان بخشی از پروژه گرانقیمت برج خلیفه در دبی به حساب می آید. این برج مرتفع ترین برج جهان است و این مرکز خرید هم ۱۲۵۰ واحد فروشگاهی دارد تا بتواند تمام سلایق را برای گردشگران در تور دبی 94 در برگیرد. این مرکز خرید در سال 2008 رونمایی شده و همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.از جمله چیزهایی که می توانید در دبی مال در تور دبی ببینید، فواره های آبی، بازار طلای دبی, آکواریوم های بزرگ، شهر بازی برای بچه ها و سالن غذاخوری بین المللی است . پارکینگ دبی مال ۱۴ هزار اتومبیل را می تواند در خود جای دهد پس نگران اتومبیل خود در سفر تور دبی نباشید. اگر هنگام ناهار یا شام هنوز درگیر خرید بودید می توانید از رستوران ها و کافی شاپ های این مرکز برای تجدید روحیه و تجدید قوا استفاده کنید. از این ۱۶۰ رستوران که در این مکان وجود دارد ۳۰۰۰ مهمان در تور دبی می توانند استفاده کنند.

 

 

 

 

 

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب، رنگارنگ با معماری سنتی، محوطه و رستوران های سرباز در کنار دریاچه در جمیرای ساحلی قرار دارد. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز است که از بهترین مراکز خرید دبی از نظر گردشگران تور لحظه آخری دبی میباشد.اجناس معمولا سنتی است و از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست و تقریبا چیزهای نایاب و صنایع دستی و اجناس تک را در تور دبی می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی آکنده از بوی عطرها و عودهای عربی است و معماری این بنا نیز کاملا عربی می باشد.برای مسافران تور دبی این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی عربی است. در تور دبی حتما از این بازار دیدن کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

مناطق گردشگری دبی

 

 

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی یکی از مراکز دیدنی دبی محسوب می شود که در سال ۱۹۸۸ در برج بین المللی wind در مرکز Bastakia تاسیس شده و از بازدیدکنندگان تور دبی و مردم محلی دعوت می نماید تا از طریق برنامه های گوناگون این مرکز  با فرهنگ های محلی ،آداب و رسوم و مذهب بیشتر آشنا شوند. در تور دبی تعطیلات پاییز 94 حتما از این مرکز دیدن کنید. در این مرکز برنامه های گوناگونی همچون  تورهای گردشگری، تور مسجد گردی، تور منطقه Bastakia، کلاس های آموزشی و برنامه های مخصوص دانش آموزان و بزرگسالان در تور دبی ارائه می شود. دبی یکی از شهرهای دنیا است که مردم آن جا با فرهنگ و ملیت های مختلفی زندگی می کنند. هدف این مرکز، آمورش تفاوت بین این فرهنگ ها و ملیت ها و هم چنین برداشتن موانع بین آن ها و بالا بردن سطح دانش و آگاهی مسافران تور دبی درباره  آدب و رسوم و فرهنگ محلی می باشد. 

 

 

 

 

یکی از پارک های معروف دبی که ایرانی های مقیم دبی به آن علاقه نشان می دهند  پارک الوصل دبی است. هر چند پارک الوصل از محوطه ای وسیع برخوردار نیست اما یکی از پارک هایی است که بچه ها به آن علاقه زیادی در تور دبی دی 94 دارند. ساعت کاری این پارک ۲۴ ساعته نیست. برای استفاده و بهره مندی از فضای سبز این پارک می توانید همه روزه در تور دبی از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به این مکان بروید. البته روزهای تعطیل تا ساعت یک و سی دقیقه شب پارک باز می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد.برای ورود به این پارک نیازی نیست ورودی بپردازید و استفاده از مکان کاملا رایگان است اما رعایت قوانین و ظوابط بسیار مهم می باشد. در ختان نخل اطراف این پارک بر زیبایی آن افزوده اند و به طور کلی پارک الوصل را با انبوه درختان نخل می شناسند.

 

 

 

منطقه بستکیه نام محله‌ای بسیار قدیمی و تاریخی در دبی و امارات متحده عربی  است که بنای این محله توسط ایرانیان مهاجر ازشهرستان بستک در استان هرمزگان ساخته شده است.در تور دبی زمستان 94 حتما از این منطقه دیدن کنید.  محله قديمی بستکيه در مجاور دبی در منطقه بردبی و در خيابان فهيدی قرار دارد. خانه هايی با معماری قديمی، کوچه های باريک و بادگیرهای مرتفع، نشان دهنده زندگی مردم قدیمی دبی است . از این بادگیر ها برای خنک کردن منازل استفاده می شده است. حكومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله می باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توريستی تور دبی استفاده نمايد . این منطقهای دیدنی که با الهام از شهرهای سنتی عربی و ایرانی طراحی شده فضایی آرام, مجلل و دیدنی برای توریست های تور دبی فراهم کرده است. در این فضاء چند هتل مجلل, چندین رستوران لوکس در سطح بین المللی, سالن کنفرانس و آمفی تئاتر در مجموعه ای زیبا و با معماری بی نظیر کنار هم قرار گرفته اند. بازار مدینه الجمیرا با تلفیقی از معماری بازارهای سنتی ایرانی و عربی ساخته شده است که از دیگر جاذبه های این مجموعه و مورد توجه گردشگران تور دبی برای خرید اجناس لوکس و با کیفیت می باشد. پیاده روی بین کوچه ها و حرکت با قایق های عبره در آبراه ها به خصوصی در شب در این منطقه برای مسافران تور دبی بسیار خاطره انگیز باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

هتلهای پنج ستاره معروف دبی

 

هتل پارک هایت دبی هتلی ساحلی و لوکس، سمبلی از ظرافت و برازندگی است.رستوران این هتل با غذاهایی از سراسر جهان و انواع نوشیدنی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان تور دبی هستند و تجربه های به یاد ماندنی برای مهمانان تور دبی آذر 94 فراهم می‏کنند. امکانات اداری بسیار مدرن که با تسهیلات تفریحی بی‏نظیر کامل شده‏ اند، هتل را به اقامت‌گاهی ایده‌آل برای مهمانان کاری تور دبی و تفریحی بدل کرده‏ اند.این هتل شیک در قلب دبی، در منطقه ه‏ای پر جنب و جوش در کنار باشگاه معروف قایقرانی و گلف کریک دبی (Dubai Creek Golf And Yacht Club) واقع شده است و در تقاطع چندین خیابان اصلی قرار گرفته است طوری‌ که دسترسی مهمانان تور دبی را به مراکز خرید درجه یک، مناطق تجاری اصلی، پارک‏ها، رستوران و مراکز بانکداری میسر می‏سازد.اتاق‏ها بسیار شیک و باسلیقه چیده شده اند و و بر رود دبی (خور دبی) مشرف‏ می باشند.

 

 

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی یکی از هتلهای زیبا و مجلل در منطقه پالم جمیرا دبی با طراحی های خیره کننده است که تحت مدیریت شرکت هتل های بین المللی ریکسوس ساخته واداره می شود.هتل ریکسوس پالم دبی در زمینی به مساحت 75000متر مربع در جزیره نخل و حلال پالم واقع شده است .در تور دبی تعطیلات آذر 94 حتما در این هتل اقامت داشته باشید. آرامش مثال زدنی و چشم انداز هتل ریکسوس پالم بهمراه تکنولوژیهای نوین هتلداری گروه ریکسوس هتل ریکسوس پالم را به یکی از زیباترین ومجلل ترین هتل های امارات وامیر نشین دبی تبدیل کرده است.فاصله هتل ریکسوس پالم دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها چهل دقیقه و تا مراکز خرید دبی بیست دقیقه است.بدون شک از رزرو هتل لوکس و مجلل ریکسوس دبی بعنوان یکی از بهترین اقامتهای خود در تور دبی یاد خواهید کرد .اتاقهای هتل ریکسوس دبی شامل انواع اتاقهای استاندارد و سوپریور سوئیتهای مجلل و زیباست که در مجموع دویست وسی ویک اتاق و سوئیت را تشکیل می دهد.متراژهای اتاق بسیار متنوع وبزرگتر از استاندارد هتلداریست که با فضایی بزرگ و تختهای شاهانه با دکوراسیون عربی و غربی تزئین شده که با هر سلیقه ای در تور دبی سازگار می باشد.امکانات هتل ریکسوس دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل وخیره کننده نزد توریستهای تور دبی می باشد.فعالیتهای ورزشی روزانه مانند بازی والیبال ساحلی با ملیتهای دیگر هر روز توسط مسئولین هتل برگزار می گردد.والبال ساحلی ، بدمینتون ، تنیس ، جت اسکی ، ماشینهای ساحای ، اسکی روی آب ، سالن بدنسازی و ........از امکانات ورزشی هتل ریکسوس برای مسافران تور دبی به حساب می آید.

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

 

هتل سامایا دبی دیره هتلی ۵ ستاره در دبی است که در منطقه ی دیره واقع شده و به مراکز تجاری متعددی نظیر مرکز بین المللی پول دوبی، بازارهای سنتی، بازارهای خرید مدرن نزدیک می باشد.این هتل به طور کلی در نزدیکی مراکز اداری مهم و مراکز تجاری قرار گرفته است. از ویژگی های مهم هتل سامایا برای مسافران تور دبی پاییز 94 این است که مشرف به آبنمای مشهور دبی می باشد. فاصله ی این هتل تا فرودگاه بین المللی چند دقیقه بیشتر نیست و این از جمله امتیازات هتل در تور دبی می باشد.هتل سامایا از نظر خدمات و امکانات در رتبه ی خوبی واقع شده است. در هتل می توانید از سالن ضیافت و جشن برای برگزاری مراسمات خود در تور دبی استفاده کنید. در هتل رستوران هایی دایر است که می توانید انواع خوراکی ها را در منوی آنها مشاهده کنید.همچنین اثاثیه های اتاق مدرن هستند و به امکاناتی از قبیل حمام مرمری , لباسشویی , اتوکشی , خشکشویی برای سهولت گردشگران تور دبی مجهز هستند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

تفریحات معروف کیش

 

 

اسب سواری در جزیره کیش از جمله ورزش هایی است كه علاوه بر تاثیر آن در سلامت جسمانی، به سواركاران در تور کیش آرامش می دهد و باعث تمدد اعصاب و راحتی فكر مسافران تور کیش می شود. باشگاه سواركاری كیش در شمال جزیره کیش (جنب ورزشگاه المپیك) در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به كیفیت قابل قبولی رسید.در حال حاضر، ساخت پیست كورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد در تور کیش، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است كه این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی كشوری را برای گردشگران تور کیش داشته باشد.باشگاه سواركاری كیش هم اكنون بیش از 50 رأس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب در اختیار دارد که فعال بودن درمانگاه دامپزشكی و مشغول به کار بودن نیروی انسانی متخصص در آن، مراقبت های علمی از اسب را ممكن كرده است.

 

اسب سواری در کیش

 

 

اسکوترهای برقی همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که مسافران تور کیش می توانند با آن در جاده مخصوص دوچرخه سواری به دیدن زیبایی های جزیره کیش بروند و اوقات خوشی را در تور کیش تجربه کنند. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین شده و چنانچه کامل شارژ شده باشند تا یک ساعت یا بیشتر می توانید در تور کیش با آنها به گشت و گذار بپردازید. علاقه مندان تور کیش می توانند در مراکز تفریحی جزیره کیش از جمله اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان از ایستگاه های ویژه اسکوتر برقی را اجاره نمایند.

شرایط استفاده و قرارداد اجاره اسکوتر برقی برای مسافران تور کیش :

- داشتن حداقل 15 سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن.
- به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه.
- استفاده از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی) توسط مسافران تور کیش .
- دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاد مخصوص دوچرخه می باشد. لذا جداً از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، اجاره کننده ملزم به پرداخت وجه 50هزارتومن جریمه نیز خواهد شد.
- خسارت وارده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده در تور کیش می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

مراکز خرید معروف کیش

 

 

 

بازار بين المللي پرديس يك واقع در جزیره کیش، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي درزميني به مساحت تقريبي 19854 مترمربع و  زيربناي حدود 12500متر مربع درسال 1370 با 228 واحدتجاري و اداري راه اندازي و فعاليت خود را آغاز نموده است.غرفه داران بازاربين المللي پرديس يك با حفظ شعارمشتري مداري كالاهاي مورد تقاضاي مشتريان محترم را در تور کیش با رعايت كامل حرمت خريداران عزيز به مسافران تور کیش ارائه مي نمايند.دربازارپرديس يك نمايندگي هاي معتبري وجوددارند كه با قيمت نازل اقلام خودرا ارائه مي نمايند .مطمئن باشيد كه در تور کیش از اين بازار و اجناسي كه در آنجا پيدا مي‌كنيد، راضي خواهيد بود و دست خالي از آن بيرون نخواهيد آمد. اجناسی كه در اين بازار به فروش مي‌رسد، قیمتهايي متوسط دارند و اغلب با کیفیت بالا هستند.
این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد. در تور کیش به اين بازار برويد و از خريد كردن و گشت و گذار در آن لذت ببريد.اقلام عمده قابل ارائه دربازاربين المللي پرديس يك برای خرید مسافران تور کیش عبارتند از :
انواع مختلف پوشاك , وسايل صوتي وتصويري , انواع تلفنهاي همراه وانواع كيف وكفش , انواع ساعت هاي معروف ومارك دار, مكمل هاي غذائي , سيستمهاي كامپيوتري , تعميرات موبايل و...

 

 

بازار بین المللی پردیس 2، تابستان سال 1375 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع شروع به ساخت شد و بعد از 2 سال تلاش بی وقفه کارگران زحمت کش و مهندسان در گرمایی داغ، در مرکز جزیره زیبای کیش ساخته شد. بازار پردیس که از نظر نوع معماری و مصالح به کار رفته در آن در منطقه بی نظیر است، در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متراژ حدود 24.000 متر مربع احداث گردید و برای آسایش مسافران تور کیش و گردشگران تور کیش از لحاظ رفت و آمد و انتقال کالاهای تجاری، مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن می باشد.موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگی های معتبر خارجی (لوازم خانگی. کفش .پوشاک. عطریات. لوازم بهداشتی و آرایشی و ...) شده و به جرات می توان ادعا نمود که مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش برای خرید و یا بازدید قرار می گیرد.برای رفاه حال مسافران عزیز تور کیش ترتیبی اتخاذ شده که با بکارگیری مجموعه از کافی شاپ ها و رستوران های متنوع با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم نیاز مسافران تور کیش از هر نظر تامین و رضایت آنان جلب شود.بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران تور کیش ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هر شب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان در تور کیش با پخش موزیک زنده مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا می نماید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

جاذبه های گردشگری کیش

 

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا درساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش واقع است.اسکله تفریحی میرمهنا نیز دراین پارک وجود دارد.در تور کیش حتما از این پارک دیدن کنید. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک درنوار ساحلی امتداد دارد و اسکله ماهیگیری میرمهنا درمیان نوار ساحلی باعث تقسیم این پارک به دو بخش شده است که یک فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز دو بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک وجود دارد.در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار مترمربع مسیرهای پیاده رو،آلاچیق ها و محلهای پخت کباب و پارکینگ برای مسافران تور کیش دیده می شود واز ویژگی های فاز یک پارک نمازخانه ساحلی، بازارعرب ها،کتابخانه عمومی،بازارماهی فروشی وتماشای ماهی های تازه جنوب،مسیر دوچرخه،چند بوفه و چایخانه است.همچنین بیشتر اوقات درانتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان لاک پشت های آزاد را در تور کیش تماشاکرد.فازدو به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست انجام است و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است.دو زمین بازی کودکان و قرارگرفتن جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش از ویژگی های فازدو پارک است.در طول اسکله چهارپلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا توسط مسافران تور کیش وجود دارد که دارای نورپردازی زیبایی است.با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.گردشگران تور کیش و ساکنان می توانند برروی اسکله تفریحی میرمهنا و درزمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک ممنوع است.

 

 

 

باغ پرندگان کيش يکي از زيبا ترين جاذبه هاي گردشگري اين جزيره است. مراحل راه اندازي باغ پرندگان به وسعت 3 هکتار از سال 1380 آغاز شد و هم اکنون روزانه 500 گردشگر در تور کیش از اين باغ ديدن مي کنند. باغ در دو قسمت جداگانه ، فضايي مناسب را براي نگهداري پرندگان فراهم کرده است. بازديدکنندگان تور کیش در اولين بخش با عبور از مسيرهاي سبز و زيبا و توقف در کنار قفس ها، پرندگان مختلف را مي بينند و با مطالعه مطالب درج شده بر روي هر قفس، اطلاعات جامع و مفيدي درباره زيستگاه، نوع تغذيه و ويژگي هر پرنده به دست مي آورند.دومين بخش محوطه اي است زيبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضاي مناسبي را براي پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است.در اين باغ بيش از 55 گونه از پرندگان قاره هاي آسيا ، آفريقا و امريکا برای تماشای گردشگران تور کیش نگهداري مي شوند. در برکه وسط باغ فلامينگوها , پليکان هاي پاخاکستري و سفيد درناي تاج دار , ايبيس, قوها و انواع لک لک هاي مارابو و سدلبيلد در محيطي کاملا طبيعي, مناظر کم نظير و زيبايي را در برابر ديد گردشگران تور کیش قرار مي دهد.از ديگرگونه هايي که در باغ پرندگان کيش مشاهده مي شود مي توان طاووس ها, انواع طوطي هاي سبز, کاسکو, کاکاتوآلبا, ماکائو, طاووسک ها , قرقاول چيني, پنگوئن هاي پاسياه, توکان و مرغ شاخ دار را نام برد.علاوه بر پرندگان مختلف، تمساح گاندو يا پوزه کوتاه، آهو و ميمون نيز در اين باغ برای بازدید مسافران تور کیش نگهداري مي شود.

 

 

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي برای استفاده مسافران تور کیش اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

رستورانهای معروف کیش

 

رستوران پدیده شاندیز واقع در نزدیکی مرکز خرید پدیده در غروب کیش  با ظرفیت 2000 هزار نفر و همراه با موزیک زنده و ترانسفر رایگان آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش و کیشوندان عزیز و همچنین آمادگی برگزاری مراسم و جشن  می باشد .رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن نزد مسافران تور کیش معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است . به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی تور کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را نزد گردشگران تور کیش دو چندان کرده است .

 

 

 

 

رستوران شاندیز صفدری در نوار ساحلی جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته است و در چندسال اخیر جزء رستوران های خوب جزیره نزد گردشگران تور کیش به شمار میرود .این رستوران با ظرفیت 900 نفر به همراه موزیک بسیار شاد و جذاب اماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش می باشد . این رستوران معروف و شناخته شده مقابل هتل آپارتمان دیدنی ها قرار دارد که به دلیل منوی متنوع , غذاهای خوشمزه و با کیفیت , اجرای چهار ساعت موسیقی زنده و محیط پرنشاط آن , بین گردشگران تور کیش از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد . سرویس دهی کامل و مدیریت خوب این رستوران زیبا باعث شده تا میهمانان تور کیش لحظاتی خاطره انگیز را تجربه نموده و طعم عالی غذاهای آن را هرگز از یاد نبرند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

هتلهای معروف کیش

 

هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش به فاصله 10 دقیقه ای از مرکز جزیره کیش و فرودگاه واقع در میدان سعدی, ابتدای جاده ی جهان نزدیک بازار عربها سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع با ظرفیت 47 باب اتاق (159 عدد تخت) به مدیریت جناب آقای کلینی تاسیس گردید.هتل آفتاب شرق از لحاظ کیفیتی و خدماتی برای مسافران تور کیش در رده 3 ستاره تاپ می باشد.

در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان تور کیش وجود دارد.این هتل سه ستاره با امکانات و خدمات جانبی خود بسیاری از مسافران تور کیش را شیفته خود ساخته است . این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد.

از دیگر امکانات هتل آفتاب شرق کیش برای گردشگران تور کیش :

روم سرويس 24 ساعته، لاندرى، مينى بار و صندوق امانات، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها , اینترنت پر سرعت و ...

 

 

هتل سه ستاره ساحلی تاپ رز کیش با ظرفیت سی و هفت ویلای ساحلی در زمینی بالغ بر 13 هکتار وسعت ساخته شده است. از مراکز خرید کیش که  نزدیک به هتل تاپ رز هستند میتوان به بازارهای پردیس یک و پردیس دواشاره کرد.از امتیازات ویژه هتل تاپ رز برای انتخاب یک توریست تور کیش میتوان به دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و بازارهای مرکزی کیش و همچنین شبهای زیبای کافی شاپ تاپ زر در ساحل تفریحی کیش، اشاره کرد.این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله برای راحتی مسافران تور کیش فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر.

 

 

 

 

 

اگر در تور کیش نزدیکی به مراکز خرید از معیارهای اصلی شما در انتخاب محل اقامتتان درکیش می باشد، هتل پارس نیک  از گزینه های مناسب برای شما در تور کیش می باشد.  این هتل سه ستاره در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی  و چندین بازار کیش از جمله بازارهای ونوس، مروارید و زیتون قرار دارد.  هتل پارس نیک دارای اتاق های دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد.صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای مسافرین تور کیش بوجود میاورد .این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره برای اقامت در تور کیش مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

مراکز خرید معروف مشهد

 

مرکز خرید آرمان در مشهد دارای مساحت 10535 متر مربع و زیربنایی حدود 90 هزار متر مربع است. پروژه آرمان با داشتن 95 متر از بر خیابان نواب صفوی و فقط حدود 500 متر فاصله با حرم امام رضا (ع) در موقعیتی استثنایی قرار گرفته و می‌تواند پاسخگوی نیاز زائران حرم در تور مشهد باشد. پروژه آرمان در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 401 واحد تجاری، 291 واحد اقامتی، 119 واحد مسکونی و 431 واحد پارکینگ است. در ساخت این پروژه از جدیدترین تکنولوژی صنعت ساختمان شده است و در طراحی یکی از نمونه های منحصربه‌فرد شهر مشهد از نظر گردشگران تور مشهد دی 94 به حساب می‌آید. وجود تفرجگاه مرکزی با طراحی فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردش این مجتمع را در نوع خود برای مسافران تور لحظه آخری مشهد بی‌نظیر کرده است. از ویژگی‌های اصلی این پروژه می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نوآورانه و خاص، تنوع متراژ در واحدها، طراحی داخلی مدرن و زیبا و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهرمشهد اشاره کرد.

 

 

نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاورمیانه در سال 1372 تاسیس شد و در سال 1377 به بهره برداری رسید. شركت نمايشگاه بين المللي مشهد با تعهد به خدمات رساني بهينه در بازارهاي داخلي و بين الملي، مجموعه نمايشگاهي و همايشي خود را در سطح جهاني عرضه و با بهره گيري از تسهيلات فني پيشرفته و خدمات تخصصي طيفي وسيع از نمايشگاهها را در تور مشهد 94 برگزار مي كند.كل مساحت نمايشگاه 600000 مترمربع است كه فاز يك آن با فضاي مفيد نمايشگاهي به وسعت 250 هزار مترمربع بهره برداري شده است. فضاي مسقف آن به وسعت 20000 هزار مترمربع و فضاي باز مفيدآن 20 هزار مترمربع مي باشد.فضاي سبز به وسعت 80 هزار مترمربع محيطي دلپذير و با صفا برای مسافران تور مشهد مي سازد. سالن ها و سايت هاي نمايشگاهي فضاي باز به نحوي طراحي شده اند كه انتقال كالاها ، وسايل نقليه و وسايل نمايشگاهي به سهولت توسط مسافران تور مشهد پاییز 94 صورت بگيرد. نمایشگاه مشهد سالانه ميزبان بيش از 3 میلیون نفر و بیش از 40 نمایشگاه ملی و بین المللی با مشارکت کنندگانی بیش از 20 کشور است. نمایشگاههای بین المللی ساختمان، خودرو، کامپیوتر، لوازم خانگی و گردشگری که هر ساله برای بازدید کنندگان تور مشهد به طور منظم برگزار می شوند از بزرگترین نمایشگاههای این مکان هستند.

 

 

 

مجتمع تجاری پروما که کار خود را از سال 1382 در شهر مشهد آغاز کرد با چهار طبقه و 25000 متر مربع زیربنا ، 250 واحد تجاری را در خود جای داده است. پارکینگ این مجتمع دارای ظرفیت 2000 خودرو میباشد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و… می‌پردازند.در این مجتمع تجاری مانند سایر بازارهای مشهد امکانات رفاهی برای مسافران تور مشهد نظیر فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و… در طبقه همکف قرار دارد.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این مجتمع خرید کنید.

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف مشهد , مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

هتلهای سه ستاره معروف در مشهد

 

هتل جهان مشهد

هتل جهان در شهر مشهد مقدس واقع شده است که در دسته هتل های 3 ستاره مشهد قرار می گیرد. فاصله ای که هتل جهان مشهد از فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن این شهر دارد به ترتیب 18 دقیقه و 20 دقیقه می باشد که مسافرین تور مشهد میتوانند این مسیر را با ماشین طی کنند. حرم مطهر امام رضا (ع) نیز از در فاصله ای 12 دقیقه ای از این هتل قرار دارد که برای زائرین فاصله ای مناسب است. امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد میتوان به صرافی، آسانسور، رستوران، سرویس به حرم و تاکسی سرویس، صدوق امانات، پارکینگ و مرکز خرید اشاره کرد. اتاق های این هتل نیز برای فراهم کردن آسایش میهمانان تور مشهد 94 به تلفن، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. میهمانان تور مشهد برای گذراندن اوقاتی خوش و تفریح در این هتل نیز میتوانید از سونا، جکوزی، سالن ورزشی و سالن بدنسازی آن استفاده کنید.

آدرس هتل جهان مشهد: مشهد، خيابان امام رضا، فلكه آب، پشت پاركينگ رضا، كوچه حوض 9 ، هتل جهان

هتل جهان مشهد

 

 

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد دی 94 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

 

 

هتل میامی مشهد

هتل میامی هتلی 3 ستاره در شهر مشهد می باشد که با امکانات متنوعی پذیرای میهمانان تور مشهد است. مسافرین تور مشهد باید دقت داشته باشند که فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن این شهر 30 دقیقه می باشد، فاصله تقریبی هتل میامی مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در حدود 40 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد. این هتل برای رفاه مسافرین تور مشهد آذر 94 امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران، کافی نت و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل میامی مشهد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر و جکوزی نیز برای میهمانان تور مشهد تعطیلات آذر 94 فراهم کرده تا از اقامت در این هتل بتوانند نهایت استفاده و لذت را ببرند. اتاق های هتل میامی در 5 طبقه به تعداد 39 باب قرار گرفته اند و به تهیزاتی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، آشپزخانه، صندوق امانات، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از میهمانان تور مشهد که قصد استفاده از اینترنت در هتل میامی مشهد را دارند، میتوانند از این خدمت به صورت رایگان در فضای لابی و اتاق های خود استفاده کنند.

آدرس هتل میامی مشهد : مشهد -خیابان امام رضا(ع) 35

هتل میامی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف در مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

آثار تاریخی معروف در مشهد

 

اگر با تور مشهد آذر 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید .بنای تاریخی مصلی پايین خیابان امروزه در حاشیه بلواری به همین نام در شهر مشهد قرار دارد اما در گذشته در بیرون از حصار شهر واقع بوده و نظر کاروانیان را به سوی خود جلب می‌نمود. بنای مزبور از نظر طرح و نقشه‌ی کلی معماری شامل ایوانی مرتفع و دو ایوانچه منتهی به فضاهای چهار ضلعی در طرفین با وضعیتی متقارن است. مصلی پایین خیابان مشهد یکی ازبناهای تاریخی شهر مشهد می باشد که از لحاظ طراحی و ساخت به نوبه خود یکی از شاهکارهای معماری میباشد.

از جمله تزيینات مصلی باید به کاشی معرق، گچبری، مقرنس و گره‌های هندسی و شمسه اشاره کرد که برای مسافران تور مشهد بسیار جالب می باشد.. این بنا در سال 1087ق مقارن با زمامداری شاه سلیمان صفوی به سعی و اهتمام «حاجی ملک» و معماری «حاجی شجاع بنای اصفهانی» به امر نواب عالی مقام «ابو صالح» از نقبای سادات رضوی مشهد (بانی مدرسه نواب) بنیان گردیده است.

 

در تور مشهد تعطیلات آذر 94 حتما از این مدرسه دیدن کنید .این مدرسه تاریخی در حاشیه‌ی جنوبی خیابان نواب صفوی (پايین خیابان) واقع گردیده و تنها مدرسه باقی‌مانده از دوره صفویه است که تا حدود زیادی هویت اولیه خود را حفظ کرده است و امروزه از فضای آن به عنوان خوابگاه طلاب کشور افغانستان استفاده می‌شود. که باعث شده از آن به عنوان مکانی مذهبی برای بازدید گردشگران تور مشهد بشمار آید و سالیانه طلاب زیادی را به آنجا جذب میکند.

مدرسه عباسقلی خان مشهد در سال 1077ق در زمان حکمرانی شاه سلیمان صفوی، به اهتمام عباسقلی‌خان (والی یا بیگلربیگی خراسان) و سرپرستی وزیرش «سعدالین محمد» ساخته شده است که در جریان توسعه حریم حرم رضوی و تعریض خیابان در سال 1376ش، سر در آن به طور ماهرانه‌ای برای بازدید گردشگران تور مشهد 10 متر به عقب کشیده شد.

 

اگر با تور مشهد پاییز 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید .این بنای تاریخی به عنوان یکی از بزرگترین حمام‌های ایرانی با معماری منحصر بفرد خود در بازار بزرگ مشهد، در کنار مقبره امیر غیاث‌الدین ملک شاه (مسجد 72 تن) قرار دارد، اما امروزه دسترسی به این مکان از طریق خیابان اندرزگو 13 ممکن می‌باشد که این امر باعث شده علاقه مندان زیادی از دسترسی به این مکان معذور شوند بنای مزبور به اهتمام «مهدی قلی بیک جانی قربانی» امیر آخورباشی شاه عباس صفوی در اوایل سده یازده قمری بنیان گردیده است.این بنا در تور مشهد تعطیلات پاییز 94 علاقه مندان زیادی برای بازدید دارد.

حمام مهدی قلی بیگ مشهد که بیشتر به حمام شاه شهرت داشته، مجموعه‌‌ای از فضاهای متعدد و متفاوت مشتمل بر پلکان ورودی، سر بینه، بینه، گرمخانه و... است. بزرگترین و زیباترین بخش این مکان بینه آن است که در طرح و نقشه‌ای مربع با هشت ستون سنگی و پوشش مدور و معماری ایرانی زیبا ، آراسته به نگارگری در سیزده لایه است، حمام مزبور در سال 1385ش به موزه مردم‌شناسی آستان قدس رضوی تغییر کاربری داد که سالیانه بازدید کنندگان تور مشهد از این مکان بازدید به عمل میاورند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آثار تاریخی معروف در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

مراکز خرید معروف استانبول

 

مرکز خرید هیستوریا در استانبول در منطقه فاتح که یکی از مناطق قدیمی و تاریخی استانبول است ، قرار دارد . این پاساژ دارای  کافه و رسنورانهایی در فضای باز است و از سقف شیشه ای این مرکز خرید می توان نور خورشید را دید. در این مرکز ، فروشگاههای مختلفی از جمله لباس و دکوراسیون منزل و سوپر مارکت و …برای خرید مسافران تور استانبول دی 94  وجود دارد و خدماتی مثل خیاطی ، خشکشویی ، سالن واکس و …  ارائه می دهند . سینمای بزرگ با ۸ سالن نمایش ، زمین بولینگ ، زمین بازی کودکان ، مسجد و … از دیگر امکانات مرکز خرید هیستوریا به شمار می آیند .برندهای مهم دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند و بورس پوشاک آن بیش از سایر فروشگاهها به چشم می آید . هنگام خرید در این مرکز خرید در تور استانبول پاییز 94 می توانید از اصل بودن چیزی که میخرید اطمینان داشته باشید . این فروشگاه ۶ طبقه است که طبقات ۱ تا ۳ این مرکز به پوشاک خانمها و آقایان در تور استانبول اختصاص دارد و تعداد زیادی از مارکهای معتبر پوشاک در فروشگاههای خود لباسهای مد روز را ارائه می کنند .مرکز خرید هیستوریا در نزدیکی چهار راه آکسارای قرار دارد و گردشگران توراستانبول که در هتل های در منطقه فندوق زاده و آکسارای اقامت دارند ، به راحتی میتوانند به هیستوریا مراجعه کنند.

 

 

 

مرکز خرید متروسیتی جزو مراکز خرید معروف استانبول است که یکی از ویژگی های مهم این است که برای وارد شدن به آن از همان ایستگاههای مترو نیز ورودیهایی فراهم شده و بنابراین بازدیدکنندگان توراستانبول برای ورود به متروسیتی نیازی به خروج از ایستگاه مترو ندارند.این فروشگاه 3 طبقه زیرزمین دارد و هر طبقه دارای سالن غذاخوری و کافه تریا می شود.مترو سیتی مرکز خرید ساده و بی‌ادعایی است و می‌توان اجناس خوبی با قیمت‌های مناسب در آن پیدا کرد. در این مرکز خرید یک رستوران به نام اسکندر کباب وجود دارد که پیشنهاد می شود در تور لحظه آخری استانبول حتما غذای این رستوران را امتحان کنید.

 

 

 

مرکز خرید زورلو (Zorlu center) یک مجتمع چند منظوره در محله Zincirlikuyu در منطقه اروپایی استانبول ترکیه است که در سال 2013 افتتاح شد. مرکز خرید زورلو در محل اتصال اروپا به آسیا در نزدیکی پل بسفر و خیابان Büyükdere واقع شده است که باعث رونق کسب و کار در منطقه مرکزی شده است.در تور استانبول زمستان 94 حتما از اینجا خرید کنید. این مرکز خرید شامل PSM (بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی در کشور) و اولین فروشگاه اپل در کشور ترکیه نیز می باشد.این مرکز شامل 4 برج، 5 تابع از جمله یک میدان عمومی، فضای اداری و فضای مسکونی است. در طراحی این مرکز گفته می شود که ترکیبی از معماری مدرن و معماری تاریخی می باشد. این مرکز دارای فضای سبز بسیار بزرگی نیز برای گردش مسافران تور استانبول می باشد. این مرکز شامل یک سالن تئاتر 770 نفره و یک سالن کنسرت با 2300 صندلی می باشد. هتل های رافلز استانبول در سپتامبر 2014 در این مرکز خرید باز شد. مرکز خرید این مجموعه نیز شامل رستوران ها و کافه های متعددی برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول , مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

 

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی کاخ دلمه‌ باغچه،برج گالاتا و میدان تقسیم واقع شده است و تا مرکز خرید معروف نیسانتاسی 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل از 136 اتاق برخوردار است و تمامی اتاق ها برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول  دارای سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... می باشند. در اطراف هتل رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارد که گردشگران تور استانبول می توانند در آن رستوران ها از غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرند.

در تور استانبول 94 حتما این هتل را امتحان کنید.

از امکانات هتل دبلیو استانبول می توان به اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های بدون آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، دارای آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش ها، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی برای میهمانان تور استانبول ، نظافت اتاق، اجاره ماشین و ... اشاره نمود.

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دبلیو استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

موزه های معروف استانبول

 

 

موزه نظامی استانبول یکی از برترین جاذبه های گردشگری استانبول است که نمایی از تاریخ هزارساله ارتش ترکیه می باشد. در این موزه گنجینه های تاریخی فوق العاده ای به چشم می خورد.در این موزه چادرهائی متعلق به ارتش عثمانی و هم چنین سایر ادوات جنگی را می توان از نزدیک در تور استانبول آذر 94 نظاره گر بود.این موزه در ابتدا در کلیسای سنت ایرنه افتتاح شد اما بعدها در سال 1950 میلادی، به ساختمانی در جمهوریت که محل نخستین ستاد فرماندهی ارتش بود، منتقل گشت. این ساختمان فاصله چندانی با میدان تقسیم استانبول ندارد.در محوطه بیرونی ساختمان موزه، نمونه های جالبی از خمپاره ها و توپ های مربوط به دوران عثمانی برای گردشگران تور استانبول به نمایش گذاشته شده است. همچنین هلیکوپترها، هواپیماها و تفنگ های ریلی نیز بر روی صفحه نمایش این موزه به چشم می خورند.هر بعدازظهر گروهی از سربازان پیاده نظام که تحت عنوان مهتر تکیمی نیز شناخته می شوند، در حالیکه یونیفرم های سنتی خود را به تن دارند کنسرتی از موسیقی نظامی را برای تماشای مسافران تور استانبول تعطیلات آذر 94 اجرا می کنند. این گروه، قدیمی ترین گروه موسیقی نظامی در جهان محسوب می شوند.

 

 

یکی از موزه های تاریخی و معروف استانبول موزه اورهان کمال نویسنده ترک است که با همکاری و پشتیبانی مرکز هماهنگی هنری و فرهنگی اورهان کمال،خانه وی به موزه تبدیل شد . نام این موزه از رمان عاشقانه معروف او به نام موزه معصومیت که در سال 2008 چاپ و منتشر گردیده گرفته شده است.در تور استانبول پاییز 94 حتما از این موزه دیدن کنید.این موزه به یاد اورهان کمال است که روشنایی بخش ادبیات معاصر است.در این موزه که در چهار طبقه و در منطقه بی اغلو استانبول قرار دارد , عکسهای او همراه با چاپ اول کتابهای منتشر شده به زبانهای بیگانه و اشیاء شخصی و لباسهای وی به نمایش گذاشته شده است.رمان موزه معصومیت رمانی می باشد که سنت ها و آداب و رسوم حاکم بر ترکیه در آن یک ماجرای عاشقانه را برای مسافران تور استانبول به تصویر می کشد.

 

 

 

 

یکی از موزه‌های مهم در ترکیه موزه باستان شناسی استانبول است که در واقع شامل سه موزه است: موزه باستان شناسی، موزه شرق باستان و موزه تایلد کیوسک. این سه موزه با هم دارای بیش از ۱ میلیون اشیاء از تمدن سراسر جهان هستند. این موزه اولین موزه در ترکیه بود که در سال ۱۸۹۱ تاسیس شد که در زمین قصر توپکاپی واقع شده است. قدمت موزه تایلد کیوسک به ۱۴۷۲ می‌رسد. این موزه شامل هزاران آثار گرانبها، از جمله تابوت اسکندر کبیر است.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی برای مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و برای بازدید در تور استانبول نگهداری می شود.  موزه باستانشناسی استانبول در سال 1891 گشایش یافت و از 3 سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است. قسمت ورودی موزه تقریبا هشت دلار می باشد و اکثر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبخ تا 5 عصر برای بازدید گردشگران تور استانبول باز می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه های معروف استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

جاذبه های گردشگری پوکت در تایلند

 

خلیج فانگ نگا در شمال پوکت واقع شده و شامل جزایر فوق العاده ,غارهای غرق شده ,صخره های شگفت انگیز که از آب بیرون آمده و پارک های محافظت شده می باشد. گونه های مختلف گیاهان و جانوران و جاذبه های باشکوه و شگفت انگیز دیگری در این خلیج وجود دارد که گردشگران تورتایلند نباید از دست بدهند. این خلیج دارای جزیره های سورین و سیمیلان می باشد که به خاطر سواحل بکر و زیبا و مناظر دیدنی زیر آب و جذاب خود قواصان زیادی را در تور تایلند آذر 94 از سراسر جهان جذب خود میکند . و همچنین خائو لک در این خلیج دارای یک پارک ساحلی پر از پرندگان نادر، پستانداران عجیب و  شگفت آور، و آبشارهای زیبا، و همچنین هتل‌های شیک و ارزان قیمت است که در امتداد ساحل‌های دیدنی و جذاب قرار دارد .

هم چنین قایق سواری در این جزیره در تور تایلند تعطیلات آذر 94  تجربه ای فراموش نشدنی و هیجان انگیز می باشد.

 

 

 

ساحل کارون سومین ساحل طولانی پوکت می باشد که محل قرار گیری آن جایی میان پاتونگ از سمت شمال و کاتا از سمت جنوب است. کارون دومین ساحل محبوبی است که مسافران تور تایلند پاییز 94 به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. این ساحل دارای امکانات غواصی و شنا بسیار خوبی است و انتهای جنوبی آن برای دوستداران ساحل چندان شلوغ نیست.ساحل کارون سه منطقه اصلی دارد. مرکز کارون شهر کوچک و سرزنده ایست که گردشگران تورتایلند برای غذا خوردن،خرید کردن و تفریحات دیگر به آن روی می آورند. علاوه بر آن معبد بودایی زیبایی هم در آن قرار دارد که هر هفته در آن بازارچه ای برای خرید برپا می شود.جاده ی ساحلی کارون مکان زیبایی برای قدم زدن گردشگران تور تایلند تعطیلات پاییز 94 است و قسمت های مختلف آن توسط رستوران ها و مراکز خرید اشغال شده است. سومین منطقه اصلی کارون حول جاده ی لانگ پوچان، در امتداد انتهای جنوبی ساحل شکل گرفته است که شامل مراکز تفریحی و خرید می باشد.

 

 

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.در تور لحظه آخری تایلند حتما از این ساحل دیدن کنید.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند دی 94  پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند 94 با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پوکت در تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 23 آبان 1394
.

مجتمع تجاری پروما مشهد

 

یکی از مراکز تجاری شهر مشهد، مجتمع تجاری پروما می‌باشد. این مجتمع در نزدیکی میدان جانباز مشهد واقع شده‌است. با توجه به جمعیت فراوان گردشگر و زائرانی که سالانه به مشهد تور مشهد 94 سفر می‌نمایند، مراکز تجاری مختلف در این شهر از رونق خوبی برخوردارند. 
در این مجتمع تجاری فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و... در طبقه همکف قرار دارد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که تور مشهد 94 به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و... می‌پردازند.

 

بازار گوهرشاد مشهد

 

 

بازار گوهرشاد مشهد در حاشیه بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهارراه ششصد دستگاه شهر مشهد واقع شده است. است . زمین این بازار جزء موقوفات گوهرشاد بوده و در سال ۱۳۶۸ش توسط اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی بنیان و سه سال بعد افتتاح گردید. زیر بنای این مرکز تجاری 2100 متر ، تور مشهد آذر 94 مساحت طبقه همکف 1445 متر و طبقه زیر همکف نیز 720 متر می باشد که از سالن های عریضی تشکیل شده است. بازار گوهرشاد با وجود سالن‌های عریض دارای 84 مغازه در طبقات است که در آن‌ها لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، تور مشهد تعطیلات پاییز 94لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات و… عرضه می‌شود. از جمله تسهیلات این مجتمع باید به نمازخانه‌، عابر بانک، آبخوری و سرویس بهداشتی اشاره نمود. مسافران تور مشهد از این مرکز خرید دیدن می کنند .

 

 

 

بازار گوهرشاد مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

بازار پردیس دو کیش

 بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو در تور لحظه آخری کیش در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش می  باشد. نوع معماري و مصالح بكار رفته در آن در منطقه بي نظير است ودارای 4طبقه می باشد.

موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخل بازار موجب جذب اكثر نمايندگيهاي معتبــــــــــر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94 و ... ) شده ومورد توجه كليه مسافران ورودي به كيش براي خريد و يا بازديد قرار گرفته است.

این مکان برای گردشگران تور کیش 94 دارای سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم میباشد.

بازار پرديس دو در تور لحظه آخری کیش با ايجاد فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب به وجود آورده است تا مسافران ضمن خريد اجناس و كالاهاي متنوع ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، احساس يكنواختي و خستگي ننمايند و هرشب براي ايجاد محيطي شاد براي گردشگران ، با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي را با اهداء جوايز نفيس و ارزنده اجرا مينمايد .


بازار پردیس یک کیش

 بازار پردیس یک کیش

بازاربين المللي پرديس يك در تور لحظه آخری کیش واقع درمرواريد خليج فارس، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي قرار گرفته است.
 فروشگاههای تجاری بازارپرديس يك، دارای انواع  پوشاك، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف وكفش ویژه میهمانان تور کیش 94، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها، یک رستوران، یك چایخانه سنتى و یك کافی‌شاپ و كافی‌نت، مشغول خدمت‌رسانی به مسافران عزیز تور کیش پاییز 94می‌باشد.

همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي  با برنامه هاي شاد و ارائه جوايز نفيس به برندگان در این بازاراجرا مي گردد.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش

از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند.

دو نوع لاک پشت در خليج فارس وجود دارد. لاک پشت نوک دار (Hawksbill) و لاک پشت سبز (Green)

درآبهاى ساحلى جزيره در تور کیش پاییز 94 مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاك پشت هاى دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش است. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. لاک پشتهاي دريايي  در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. میهمانان تور کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند.اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت لاک پشتهاي دريايي  به عنوان گروهي از جانوران که معرف بخش قديمي و متفاوتي از تنوع زيستي جهان به شمار مي روند رده بندي شده اند. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند. اما ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده اند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مگان دیدن نمایند. آنها براي تنفس به سطح آب وابسته هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شني مي آيند. لاک پشتها معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. لاک پشتهاي دريايي پراکنش جهاني دارند و انتشار جغرافيايي آنها در آبهاي گرم و نيمه گرم استوايي و از جمله خليج فارس و درياي عمان است. میهمانان تور کیش 94 می توانند این مکان دیدن نمایند. با توجه به شرايط نامناسب سواحل جنوب ايران محل تخم گذاري لاک پشتهاي دريايي به سواحل شني جزاير محدود گرديده است. میهمانان تور کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى :

1- بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها خوددارى كنيد.
2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.
3- هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.
4- از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد .
5- به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها خودداري نماييد.
6- از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد.

 لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لاک پشت های دریایی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم در تور لحظه آخری کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در مرکز جزیره زیبای کیش و در انتهای بلوار دریا بنا شده است.از ویژگی های این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دانشگاه کیش و بازارهای زیتون، مروارید و ونوس و نیز اسکله تفریحیبرای میهمانان تور کیش 94 اشاره کرد.هتل جام جم کیش از 50 اتاق و 150 تخت خواب تشکیل شده است. این هتل از فرودگاه جزیره 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل جام جم کیش:

 لابي ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94،  رستوران،  كافي شاپ ، ماهواره، سالن بیلیارد، اينترنت در لابي،  نمازخانه،  چايخانه سنتي،  پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور،  سالن كنفرانس،  خدمات خانه داري،  تاكسي سرويس ،  صندوق امانات اختصاصي ویژه میهمانان تور کیش و...

 آدرس : میدان امیرکبیر- پشت هتل صدف 

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم  


هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل 3 ستاره آنا تور لحظه آخری کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش 94 خود اراییه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان تور کیش پاییز 94 در این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. هتل آنا کیش از 152 اتاق تشکیل شده که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارا می باشد. این هتل 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه و 5 دقیقه تا مراکز خرید فاصله دارد.

 امکانات هتل آنا کیش:

لابي ویزه میهمانان تور کیش 94، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها برای میهمانان تور لحظه آخری کیشو...

 آدرس : كيش ،ميدان اميركبير ،جنب پاساژپارس نيك

هتل آنا كيش

نمای بيروني هتل آنا كيش
مطالب ویژه:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه از هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های ترکیه آنتالیا می باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه با بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم تور ترکیه آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره برای میهمانان تور ترکیه داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد.

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم آنتالیا ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

 تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله تور ترکیه کوش آداسی از هتل های 5 ستاره این شهر است که توسط آب های نیلگون،درختان نخل عظیم الجثه و تپه های سنگی احاطه شده است. این هتل دارای دکوراسیونی بی نظیر و منحصر به فرد برای میهمانان تور ترکیه و علاوه بر این متشکل از اتاق های لوکس با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه داشتن آسانسوری است که شما گردشگران عزیز تور تر کیه را تا ساحل اختصاصی هدایت می کند , رستوران در فضای باز , کافی شاپ , استخر , سالن بدنسازی و... می باشد. گردشگران عزیز تور ترکیه با اقامت در هتل آداکوله کوش آداسی می توانند غذای دلخواه خود را در رستوران آن نوش جان کنند و از مشاهده کردن روب خورشید در دل دریا لذت ببرند.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

 مطالب مرتبط:
 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

هتل کلوب افیسوز پرینسس ترکیه کوش آداسی

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

هتل کلوب افیسوز پرینسس در تور ترکیه از هتل های 5 ستاره و تفریحگاه های مجلل شهر کوش آداسی می باشد که دارای تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوی را برای خود و همراهان خود در تور ترکیه رقم بزنند. همچنین این هتل برای کودکان تفریحات هیجان انگیزی را فراهم آورده است به طوری که یک زمین بازی مخصوص کودکان در این هتل وجود دارد.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

از دیگر امکانات رفاهی این هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به باغ های سرسبز و زیبا و ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که گردشگران می توانند در این باغ ها قدم بزنند و از این محیط سرسبز و زیبا نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این میهمانان تور ترکیه با یک پیاده روی 10 لی 15 دقیقه ای می توانند از شهر باستانی و تاریخی افیسوز و زادگاه مریم مقدس دیدن نمایند.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , زمین تنیس , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , زمین گلف , موج سواری و... اشاره کرد. گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل بدون شک لحظات شادی را سپری خواهند کرد و سفری خاطره نگیز را برای خود رقم خواهند زد.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلوب افیسوز پرینسس کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

هتل شنزن پکن

هتل شنزن یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل متشکل از 301 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل شنزن امکانات ویژه ای از قبیل خدمات زیبایی و اتاق بیلیارد برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است.

هتل شنزن پکن

از دیگر امکاناتی که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به خدمات ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، بار، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و ... اشاره نمود.


هتل دی پرزیدنشال پکن

هتل دی پرزیدنشال یکی از هتل های 5 ستاره چین است که در شهر پکن واقع شده است. این هتل در مجموع از 486 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. در این هتل امکانات ورزشی ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به اتاق بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف برای میهمانان تور چین اشاره نمود.

هتل دی پرزیدنشال پکن

همچنین از امکانات رفاهی هتل برای میهمانان تور چین می توان از استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سالن ورزشی، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، گرمایش، بار، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه دوچرخه، آرایشگاه، اتاق بازی های رایانه ای، کاریوکی ویژه میهمانان تور چین و... نام برد.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پکن چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

هتل زلانگ گوانجو

هتل زلانگ یکی از هتل های 3 ستاره چین می باشد و در شهر گوانجو قرار گرفته است. این هتل به محل هایی از جمله بازار کامپیوتر و مجموعه ورزشی نزدیک می باشد. همچنین در فاصله 6 دقیقه ای از آن ایستگاه راه آهن و در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه بین المللی برای گردشگران تور چینواقع شده است. از همه مهمتر فاصله نمایشگاه پاژو با این هتل 10 دقیقه می باشد و میهمانانتور چین می توانند به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشند.

هتل زلانگ گوانجو

از امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به آسانسور، پذیرش 24 ساعته، تهویه، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی ویژه میهمانان تور چین اشاره نمود.


هتل پازو گوانجو

هتل پازو یکی از هتل های 4 ستاره چین است که در شهر گوانجو قرار دارد. این هتل مجموعا از 147 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود چندین فروشگاه در آن برای دسترسی میهمانان تور چین می باشد.

هتل پازو گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، صرافی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان ویژخ میهمانان تور چین و... اشاره نمود.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های گوانجو چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک شانگهای

هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک یکی از از هتل های 5 ستاره چین می باشد. این هتل در شهر شانگهای واقع شده و دارای 362 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس مجهز، صرافی و فرودشگاه های متنوع برای دسترسی میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک شانگهای

از دیگر امکانات و خدمات هتل برای میهمانان تور چین می توان از گاوصندوق، رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت ویژه میهمانان تور چین، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم  ویژه میهمانان تور چین و... نام برد.


هتل رادیسون بلو شانگهای

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر دیدنی شانگهای واقع شده است. این هتل از 301 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. در این هتل علاوه بر امکانات معمول هتل ها امکانات ویژه ای برای میهمانانتور چین در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به خدمات نگهداری از اطفال اشاره داشت. همچنین در این هتل یک صرافی و نیز یک سالن کنفرانس کاملا مجهز برای میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل رادیسون بلو شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان از استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، آسانسور، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جسله و ضیافت، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین نام برد.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شانگهای چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

درباره هتل ریکسوس لارس آنتالیا؟

هتل ریکسوس لارس تور لحظه آخری آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل در سواحل لارا احداث شده و دارای مساحتی حدود 112000 متر مربع است. هتل ریکسوس لارس در سال 2002 ساخته شده و مجموعا دارای 534 اتاق مجلل برای میهمانان تور آنتالیا 94 می باشد. فرودگاه آنتالیا در فاصله 18 کیلومتری از این هتل و همچنین مرکز این شهر در فاصله 15 کیلومتری از آن واقع شده است.

امکانات این هتل شامل: جکوزی ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، استخر روباز ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، کرایه دوچرخه ویزه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، بولینگ، اسب سواری، رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، گرمایش، امکانات باربیکیو، خدمات خانه داری وِیژه میهمانان تورآنتالیا،اتو کشی، کرایه ماشین، خدمات تورها، دستگاه خودپرداز ، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، ماساژ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه برای میهمانان تور آنتالیا 94 و... می باشد.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل ریکسوس لارس آنتالیا بازدید نمایید.

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا

هتل ریکسوس لارس آنتالیا 
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: درباره هتل ریکسوس لارس آنتالیا؟,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا در تور لحظه آخری آنتالیا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینند .


پارک ملی آنتالیا
  

  
پارک ملی در تور آنتالیا پاییز 94 در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا می توانند از این مکان دیدن نمایند. عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. میهمانان تور آنتالیا 94 می توانن از این مکان دیدنی دیدن نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

هتل پرلامری آنتالیا

هتل پرلامری آنتالیا

این هتل در تور لحظه آخری آنتالیا یکی از هتل های پنج ستاره آنتالیا می باشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد . این هتل تا مرکز شهر حدود 500 متر و تا فرودگاه 28 متر فاصله دارد و در اطراف آن فروشگاه ها و مراکز تفریحی متعددی ویزه میهمانان تور آنتالیا 94 وجود دارد . ساختمان این هتل 8 طبقه بوده و دارای 60 اتاق می باشد . امکانات هتل شامل : لابی با پذیرش ۲۴ ساعته ، تهویه‌ی مطبوع ، صرافی ، کافی شاپ ، بار ، رستوران ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 ، اتاق کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم ، پارکینگ ، خدمات سرو غذا در اتاق ، خشک‌شویی و خدمات پزشکی استخر ،سونا و جکوزی اشاره کرد می باشد . از امکانات اتاق ها نیز می توان به : تلویزون برای میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، ماهواره ، میزکار ، حمام و اتاق های 4 ستاره این هتل دارای خط تلفن مستقیم ، گاوصندوق ، مینی‌بار ، دسترسی به اینترنت ، سیستم تهویه‌ی مطبوع هوا و تراس اشاره کرد . این هتل دارای صبحانه مفصل می باشد و برای ناهار و شام با غذاهای محلی پذیرای مهمانان خود است . گردشگران تور آنتالیا می توانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند .


 هتل بلو همیل آنتالیا

این هتل در تور لحظه آخری آنتالیا که در منطقه کمر واقع شده است جزو هتل های چهار ستاره آنتالیا می باشد و یکی از هتل های مجلل آنتالیا به شمار می رود . 

هتل بلو همیل آنتالیا

این هتل دارای امکاناتی برای میهمانان تور آنتالیا 94 نظیر : رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . اتاق های این هتل ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که این اتاق ها دارای : تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق ویژه میهمانان تورآنتالیا و ... می باشند .
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

شاندیز مشهد

شاندیز در تور مشهد لحظه آخری یکی از شهر های تفریحی توریستی و تنها منطقه بین المللی گردشگری ایران به شمار می رود . این شهر که در 12 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده است دارای : دره های پرآب ، درختان مرتفع ، طبیعت سزسبز با گل های وحشی ، رودخانه های جاری و .. می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 را به سمت خود جذب می کند . این شهر ییلاقی از شمال با میان ولایت ، از جنوب با نیشابور ، از شرق با طرقبه و از غرب با گلمکان و چناران مجاور می باشد . گردشگران تور مشهد پاییز 94 م توانند از این محل دیدن نمایند.این شهر همچنین به علت پوشش گیاهی انبوه و متراکم دارای سرسبزی بیشماری بوده و به دلیل قرار گرفتن در دامنه ارتفاعات بینالود دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی می باشد که همین امر باعث توجه گردشگران تور مشهد شده است .

شاندیز مشهد

از وقایع مهم تاریخی این شهر به توب بستن قلعه تاریخی شاهندژ توسط حسام السلطنه حاکم خراسان بوده است که در زمان قاجار به وقوع پیوسته است . میهمانان تور مشهد لحظه آخری می توانند از این محل دیدن نمایند. سوغات مهم و معروف این شهر پوستین دوزی است و بسیاری از محصولات پوستی در این شهر ساخته می شود . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این محل دیدن نمایند. از غذاهای معروف این شهر نیز شیشلیک شاندیز می باشد که با روش پخت مخصوصی طبخ می شود که شهرت جهانی داشته است . 


طرقبه مشهد

طرقبه در تور مشهد پاییز 94 یکی از مناطق ییلاقی اطراف مشهد می باشد که در 18 کیلومتری جنوب غربی آن واقع شده است . این منطقه ییلاقی در مسیر راه جاغرق قرار گرفته است . گردشگران تور مشهد می توانند از این مکان دیدن نمایند. طرقبه دارای باغ های زیبا و فراوان می باشد که انواع مختلفی از میوه ها نیز در این باغ ها یافت می شود همچنین این منطقه دارای رودخانه های متعددی نیز می باشد . این منطقه یکی از مناطق تفریحی توریستی مشهد به شمار می رود و بسیاری از گردشگران تور مشهد از این منطقه زیبا دیدن می کنند .

 طرقبه مشهد

این منطقه در تور مشهد لحظه آخری از امکانات رفاهی و شهری خوبی نیز برخوردار است از جمله : پارک عمومی ، مخابرات ، پست ، پمپ بنزین ، درمانگاه ، مسجد ، رستوران ، فروشگاه و غیره می توان اشاره کرد . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.  این منطقه به دلیل آب و هوای خوب و طبیعت سرسبز خود بر جاذبه های آن افزوده است از دیگر ویژگی های طرقبه صنایع چوبی و دستی مانند : سبد بافی ، لوح بافی ، گلدوزی و قالی بافی می باشد که نظر بسیاری از مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است .
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

 

 

آرامگاه امام زاده یحیی مشهد

آرامگاه امام زاده یحیی مشهد

آرامگاه امام زاده یحیی در تور مشهد لحظه آخری در یک کیلومتری روستای میامی و در دامنه کوه واقع شده است. روستای میامی در 50 کیلومتری مشهد و در جاده سرخس قرار دارد. بنای آرامگاه امام زاده یحیی در قرن دهم ساخته شده است. میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این آرامگاه دیدن نمایند. آرامگاه ایشان دارای رواق چهار ضلعی و گنبد فیروزه ای دو پوسته ای است. ورودی آن دارای دو مناره زیبا و در سر در آن کتیبه ای سنگی وجود دارد که مربوط به زمان شاه طهماسب صفوی است. گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. با توجه به این کتیبه این آرامگاه متعلق به برادر زاده یحیی بن زید (نواده امام زین العابدین) است اما کسانی که به این آرامگاه می آیند آن را آرامگاه امام زاده یحیی می دانند. میهمانان تور مشهد می توانند از این محل دیدن نمایند. با توجه به آن چه که در تاریخ آمده است یحیی بن زید در سال 207 هجری قمری در بغداد وفات یافتند. در کنار آرامگاه امام زاده یحیی از دامنه کوه چشمه آب معدنی جریان دارد و سنگفرشی که در اطراف بنای مرکزی است محل مناسبی برای استراحت زائرین این امام زاده است. گردشگران تور مشهد لحظه آخری می توانند از این مکان دیدن نمایند.


 

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم در تور مشهد 94 که از نوادگان حضرت موسی بن جعفر (ع) هستند در هفتادو پنج کیلومتری مشهد و در روستای پیوه ژن واقع شده است که هر روز زائرین زیادی به این آرامگاه می آیند. زائران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در نزدیکی این آرامگاه قنات آب پر آبی وجود دارد که باعث سرسبزی آن منطقه شده است. آرامگاه این امام زادگان علاوه بر اینکه جنبه مذهبی دارد از لحاظ گردشگری هم بسیار مهم تلقی می شود. آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم (ع) در تور مشهد لحظه آخری در واقع توقف گاهی برای زائرین این امام زادگان می باشد.


 

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی مشهد

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی مشهد

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی در تور مشهد 94 در نزدیکی مشهد واقع شده است. این آرامگاه در روستای خواجه حسین در 45 کیلومتری مشهد _ کلات قرار دارد. امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی از منسوبین امام موسی بن جعفر (ع) هستند. زائران تور مشهد می توانند از این مکان زیارتی دیدن نمایند. آرامگاه میر سبحان ولی در محوطه داخلی بنای جدید قرار دارد و آرامگاه بی بی صنوبر مقابل آن با یک ضریح فلزی کوچک و زیبا قرار دارد. آرامگاه این امام زادگان برای مردم روستا و اهالی آن بسیار عزیز و قابل احترام است. زائران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.
 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان تور مشهد لحظه آخری از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان مشهد عبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت ویژه میهمانان تور مشهد 94 و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم


 

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد

هتل رضا تور مشهد پاییز 94 یک هتل سه ستاره بسیار با تجربه است که در فاصله کمی از حرم قرار دارد که می توان با چهار دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) رسید. این هتل مجهز به اینترنت در لابی و اتاق ها می باشد. از امکانات دیگر هتل رضا تور مشهد لحظه آخری رستوران , کافی شاپ , پارکینگ , آسانسور , تاکسی سرویس و... می باشد.

آدرس: بین میدان طبرسی و چهار راه مقدم


 

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد 94 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد پاییز 94 در مرکز شهر مقدس مشهد و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر برای میهمانان تور مشهد و... می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی